oude berichten en links

Gesloten
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

04-02-2008 12:17

sinds de nieuwe lay-out heb ik dat topics waar gister in gepost is maar die ik niet gelezen heb blijven aangeven dat er nieuwe berichten in zijn. normaal was het zo dat als ik FF afsloot en daarna weer kwam kijken dat die het niet aangaf, dus aangaf als gelezen topics, heb al me cookies verwijdert en opnieuw geprobeert maar dat maakte niks uit

en nog een punt, als ik een link aanklik in een post van iemand dan opent die de link in het zelfde scherm, terwijl dat eerst altijd in een nieuw scherm werd geopend, is dit een instelling bij jullie? want bij mij staan de instellingen nog zoals altijd, maar opent de links niet in een nieuw venster :-?
Laatst gewijzigd door Michiel de Vries op 04-02-2008 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

04-02-2008 15:38

wat zijn nou weer breichten? :D
zal wel......!
Gebruikersavatar
Jeroen Bennink
Berichten: 73
Lid geworden op: 29-06-2007 08:34

04-02-2008 17:39

Michiel de Vries schreef:sinds de nieuwe lay-out heb ik dat topics waar gister in gepost is maar die ik niet gelezen heb blijven aangeven dat er nieuwe berichten in zijn. normaal was het zo dat als ik FF afsloot en daarna weer kwam kijken dat die het niet aangaf, dus aangaf als gelezen topics, heb al me cookies verwijdert en opnieuw geprobeert maar dat maakte niks uit

en nog een punt, als ik een link aanklik in een post van iemand dan opent die de link in het zelfde scherm, terwijl dat eerst altijd in een nieuw scherm werd geopend, is dit een instelling bij jullie? want bij mij staan de instellingen nog zoals altijd, maar opent de links niet in een nieuw venster :-?


Dit heb ik ook. Vind het super vervelend.
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

05-02-2008 23:09

mis trouwens ook het knopje helemaal onderaan "alle forums markeren als gelezen"

is nu wel handig aangezien ik nog steeds last heb van de dingen in de 1ste post
Bernard Holtkamp

06-02-2008 07:18

Michiel dan vrees ik dat je niet goed kijkt want er staat wel iets.

Kijk maar rechts tussen voorstellen en artikelen: markeer alle forums als gelezen.


En zullen we in deze topic verder gaan want iedere keer een nieuwe topic openen met een vraag die al behandeld is schiet niet op :wink:

Gaat hier een slotje op en zal later worden verwijderd.


Gr Bart
Gesloten