kaarsje voor mijn vismaat.

Tibor Peters
Berichten: 321
Lid geworden op: 14-10-2006 00:48
Locatie: Roden

31-12-2007 00:41

Heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat het tijdig ontdekt is want ik ben helaas vorig zomer een goede bekende kwijt geraakt door een in te laat stadium ondekte baarmoederkanker :( :(. Ik hoop dat hij het wel overleefd.

Tibor
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

31-12-2007 02:35

Ga op mijn manier proberen te helpen.
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

31-12-2007 09:49

Toch goed dat we met de neus op de harde feiten gedrukt worden. Voor een aantal onder ons staat nu al vast dat zij familieleden, vismaten/vrienden zullen verliezen in 2008. Kan er helaas over mee praten.

Wens een ieder een voorspoedig 2008, waarin begrip en respect voor elkaar de boventoon mag voeren.

Peter
Edwin Gieske
Berichten: 27
Lid geworden op: 25-05-2006 13:54

31-12-2007 11:27

Zal vanavond een kaars branden voor jou en je vriend.

Maar ook voor iedereen die ons dierbaar is ziek of niet ziek.

En wensen dat 2008 een mooi jaar wordt voor ons allemaal
Al kan je nog zo goed zwemmen je wordt nooit een vis ! ! !
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

31-12-2007 12:00

hoi jongens
echt top dat jullie meeleven met ons maar vooral met marc zelf natuurlijk,hij heeft het nodig op dit moment.
ik wil jullie ook allemaal een gelukkig en natuurlijk een GEZOND 2008 toewensen.
en voor ons karpervissers mooi dikke vissen.
ik kom trouwens met een leuk verhaal in de volgende karperwereld.
het gaat eigenlijk alleen over mij maar ik viste daar een aantal jaren samen met marc.
het was helaas niet echt zijn water,ik ving daar regelmatig hoge 30ers.
marc zijn grootste vis was 29,8 pond dat is ook deze foto van hem die hier boven staat.
het is wel niet het belangrijkste maar toch vreemd.
ik heb al een vis van 36 pond nu 4 keer gev.
dus hadden we nu besloten om het eens op de sloterplas te gaan proberen,misschien zou hij daar meer geluk kunnen hebben.maar ja dan komt dit om de hoek kijken.
groetjes peter
Gebruikersavatar
Ivo Nijboer
Berichten: 132
Lid geworden op: 30-01-2007 19:53

31-12-2007 12:17

Heb net zelf de periode van behandelingen afgesloten, 18 chemo's en een knieprothese hebben mij er van af geholpen.
Ik ben de 29e afgekoppeld van mn chemo, en kan nu fris en vrolijk t nieuwe jaar in.

Bij deze wens ik jullie en vooral hem veel sterkte, blijf positief en hopelijk kun je tussendoor nog samen een sessie draaien.

Een gezond 2008 gewenst!
Gebruikersavatar
wilbert nies
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-03-2006 21:57
Locatie: nederweert
Contacteer:

31-12-2007 13:39

hallo Peter,
ik hoop dat deze nare periode snel voorbij gaat,en dat je nog vele uren
samen met je vismaat aan het water mag doorbrengen.
sterkte en een gezond en visrijk 2008.
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

31-12-2007 13:46

bedankt jongens.
krijg nu toch een aantal leuke en goede steun berichtjes van jullie.
had niet gedacht dat ik en marc er al zoveel zouden ontvangen.
als het weer wat beter met hem gaat ga ik deze allemaal uitprinten en aan hem geven.
groetjes peter
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

31-12-2007 17:15

Veel sterkte komende tijd

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het is wel goed realistisch te blijven om in dit soort situaties en het onderste uit de kan te halen. Als je iets wil moeten jullie dat NU doen!
In mijn dagelijks werk als radiotherapeutisch laborant (bestralen van mensen) word ik dagelijks geconfronteerd met de harde werkelijkheid, dacht ik tenminste.......
2 jaar geleden is bij mijn vader leukemie geconstateerd, een periode met chemos en een hoop onzekerheden volgden, even leek het goed te gaan tot de ziekte weer terug kwam. Sinds halverwege dit jaar weten we dat hij onbehandelbaar is en dat hij hoogstwarschijnlijk dit jaar niet meer mag afmaken.. en dat op je 58ste...

mvg martijn
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

31-12-2007 17:42

hey kerel,

dat is slecht nieuws.

ik wens je daar heel veel sterkte mee.
ik weet hoe het voelt voor je.
goede vriend/vismaat van me loopt al bijna 3 jaar met leukemie rond.

dit is zijn weblog:
http://www.tkoppes.web-log.nl/

miss heb je er wat aan om het door te lezen.
laten we hopen dat alles goed komt!

ik wens je toch een goede jaarwisseling!

groetjes

joery
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

31-12-2007 17:53

Ik heb deze nare ervaring ook meerdere malen van dichtbij meegemaakt, bij naasten.
Vaak is het enige wat je kunt doen iemand een hart onder de riem steken en proberen zoveel mogelijk te lachen en het leuk te hebben samen, postief denken schijnt te helpen, het komt vast goed, hou de moed erin en ik wens jullie een gezond 2008 en mooi uiteinde. Kop op!!! het komt goed ZEKER weten!
:D :wink:

Mvg
Raymond Hakkert
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

31-12-2007 18:44

Martijn heel veel sterkte toegewenst.

Douwe & Sjoukje
Vissen is een hobby, geen religie!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

31-12-2007 19:00

Marc, Peter en Martijn. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-12-2007 19:04

Martijn,

Heel veel sterkte voor jullie.

http://www.youtube.com/watch?v=sFPeovLqp4E
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Ronald de Witte
Berichten: 116
Lid geworden op: 22-05-2002 02:00
Locatie: Z-H

01-01-2008 14:00

heel veel sterkte jongens
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

01-01-2008 15:01

Sterkte
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
vandecasteele christof
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-02-2006 22:33
Locatie: belgie

01-01-2008 23:23

heel veel sterkte toegewenst
hengelbelangen ijzervalei
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

02-01-2008 10:34

ik wil jou en je maat heel veel sterkte wensen en natuurlijk ook zijn naaste familie.
dit zijn zeker zware dagen voor jullie allemaal.
ik heb het zelf 1,5 jaar geleden meegemaakt met mijn vader waarmee ik geregeld ging vissen en nu dus niet meer mogelijk is.

een ernstige ziekte komt altijd onverwacht en ongewenst en kan een grote impact hebben op iedereen in zijn omgeving.
het zal raar klinken maar komende tijd zal ironisch genoeg jullie vriendschap mischien wel nog hechter gaan worden.
nu hoop ik natuurlijk dat hij er bovenop gaat komen en ik wil je ook zeker niet bang maken maar het kan zomaar gebeurd zijn en dus wil ik je het advies geven om geen dingen ongezegd te laten.
praat veel met elkaar en zeg dingen tegen elkaar die je altijd al had willen zeggen. don't leave things unsaid !!!

nu is het zo dat ''omgaan met ziekte'' niet iedereen net zo makkelijk afgaat, er zijn genoeg hulp instanties waar je terecht kunt om te praten als je daar behoefte aan zou hebben.
maar neem van mij aan, het kan erg verlichtend werken om even dat ene antwoord te krijgen of net die paar woorden te wisselen met iemand die het traject heeft doorlopen om wat meer te weten over wat er gaat gebeuren.
natuurlijk hoef je niet erover te praten, dit kan ook. is natuurlijk je eigen keuze.

ik leef met jullie mee in deze bittere dagen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

02-01-2008 11:11

Hoi Peter,

Ik ken het gevoel wat je nu hebt.
Met mijn vader hebben we ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Ongeveer 2,5 jaar geleden werd er bij me vader de gevreesde ziekte vastgesteld.
Toen de vaststelling kwam wisten we al dat het over was voor me vader
Toch heeft me vader nog ongeveer 6 weken kunnen knokken en heeft die strijd met een opgeheven hoofd verloren.
Daarom wil ik zeggen blijf strijden voor elke kans en laat je hoofd niet hangen elke dag die je mee kan pakken is er weer één.
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode


Groeten Bouke
Gebruikersavatar
Dylan Smits
Berichten: 391
Lid geworden op: 17-06-2006 22:09
Locatie: Sliedrecht

02-01-2008 16:42

Veel sterkte in de komende tijd..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

02-01-2008 22:53

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd!
Freek Swaans

02-01-2008 23:15

Veel sterkte toegewenst.
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

03-01-2008 12:28

peter de ruijter schreef:bedankt jongens.
krijg nu toch een aantal leuke en goede steun berichtjes van jullie.
had niet gedacht dat ik en marc er al zoveel zouden ontvangen.
als het weer wat beter met hem gaat ga ik deze allemaal uitprinten en aan hem geven.
groetjes peter


Peter,

Anders print je de berichten nu uit en geef je ze aan hem. Dan weet hij hoeveel hij gesteund wordt. Want misschien wordt Marc niet meer beter. Dan kun je het hem nooit meer geven. Dit komt denk ik hard aan maar het is wel de realiteit.

Nogmaals veel sterkte toegewenst aan Marc, jij en verder iedereen die iets dergelijks moet verwerken/ meemaken.

Met Vriendelijke Steunende Groet,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

03-01-2008 17:07

hallo allemaal
marc mag waarschijnlijk eind deze week weer terug naar nederland.
hij is zelf vrij positief en sterk.
hij is nog niet echt in staat om bezoek te krijgen.
hij gaat als hij terug is gelijk hier weer naar het ziekenhuis en daar word natuurlijk gekeken waar het evt nog meer zit,ik hoop natuurlijk dat ze helemaal niks meer vinden.
dus dat is even afwachten.
als ik met marc ging vissen konden we heel serieus praten maar ook lekker gek doen en een biertje drinken tijdens het vissen,maar dat klinkt bij de meeste vissers wel bekend denk ik.
tuurlijk heb ik ook het gevoel dat ik misschien straks mijn aller beste maatje ga kwijtraken en dat ik misschien alleen aan de waterkant zit.
het is natuurlijk nog allemaal onzeker nu,je weet pas echt waar je aan toe bent als allen onderzoeken achter de rug zijn.
ben echt heel verdrietig door deze situatie maar moet ook een beetje aan mezelf denken,ik heb thuis ook nog een gezinnetje zitten.
ik ben ook weer naar ons visplekkie geweest en op zijn bekende plek gaan staan om na te denken en dan komen de tranen er natuurlijk ook weer bij.
nogmaals bedankt voor jullie steun en ik hou jullie op de hoogte.
groetjes peter
peter de ruijter
Berichten: 376
Lid geworden op: 30-11-2003 01:00
Locatie: NIEUW VENNEP

03-01-2008 17:08

hallo allemaal
marc mag waarschijnlijk eind deze week weer terug naar nederland.
hij is zelf vrij positief en sterk.
hij is nog niet echt in staat om bezoek te krijgen.
hij gaat als hij terug is gelijk hier weer naar het ziekenhuis en daar word natuurlijk gekeken waar het evt nog meer zit,ik hoop natuurlijk dat ze helemaal niks meer vinden.
dus dat is even afwachten.
als ik met marc ging vissen konden we heel serieus praten maar ook lekker gek doen en een biertje drinken tijdens het vissen,maar dat klinkt bij de meeste vissers wel bekend denk ik.
tuurlijk heb ik ook het gevoel dat ik misschien straks mijn aller beste maatje ga kwijtraken en dat ik misschien alleen aan de waterkant zit.
het is natuurlijk nog allemaal onzeker nu,je weet pas echt waar je aan toe bent als allen onderzoeken achter de rug zijn.
ben echt heel verdrietig door deze situatie maar moet ook een beetje aan mezelf denken,ik heb thuis ook nog een gezinnetje zitten.
ik ben ook weer naar ons visplekkie geweest en op zijn bekende plek gaan staan om na te denken en dan komen de tranen er natuurlijk ook weer bij.
nogmaals bedankt voor jullie steun en ik hou jullie op de hoogte.
groetjes peter