grootste irritatie's aan de waterkant?

Wes Pias

19-01-2008 17:13

moet je dat stuk van sjoob lezen in SPIEGEL nr.5 (op t randje)
goeie anti-meerkoet tips :P
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

22-01-2008 10:34

Van die mensen die maar bij je blijven staan. Ben een keer uit frustratie mijn tent ingegaan en gezegt dat ik even ging slapen. die meneer was al een uur bij me. En wat zegt ie, ik pas wel op je spullen en gaat vervolgens op mijn stoel zitten. Na 2,5 uur loopt ie naar zijn fiets en ik dacht......... YESS!!!!! Pakt ie zijn regenpak en zegt ''zo das wat warmer want het wordt wel wat koud''..................... zucht :cry:

Vervolgens komen de boterhammen uit de tas en gaat heerlijk zitten te dineren. Sommigen mensen weten echt niet wanneer ze moeten OPROTTENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

22-01-2008 12:34

Wat hebben wij toch een KUT hobby :cry:
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

22-01-2008 13:03

Dries Jacké schreef:Van die mensen die maar bij je blijven staan. Ben een keer uit frustratie mijn tent ingegaan en gezegt dat ik even ging slapen. die meneer was al een uur bij me. En wat zegt ie, ik pas wel op je spullen en gaat vervolgens op mijn stoel zitten. Na 2,5 uur loopt ie naar zijn fiets en ik dacht......... YESS!!!!! Pakt ie zijn regenpak en zegt ''zo das wat warmer want het wordt wel wat koud''..................... zucht :cry:

Vervolgens komen de boterhammen uit de tas en gaat heerlijk zitten te dineren. Sommigen mensen weten echt niet wanneer ze moeten OPROTTENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:


Gezellig toch :wink:
Mvg, Janieck
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

22-01-2008 13:27

Dries Jacké schreef:Van die mensen die maar bij je blijven staan. Ben een keer uit frustratie mijn tent ingegaan en gezegt dat ik even ging slapen. die meneer was al een uur bij me. En wat zegt ie, ik pas wel op je spullen en gaat vervolgens op mijn stoel zitten. Na 2,5 uur loopt ie naar zijn fiets en ik dacht......... YESS!!!!! Pakt ie zijn regenpak en zegt ''zo das wat warmer want het wordt wel wat koud''..................... zucht :cry:

Vervolgens komen de boterhammen uit de tas en gaat heerlijk zitten te dineren. Sommigen mensen weten echt niet wanneer ze moeten OPROTTENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:


Hahahaha, prachtig.
Je ben gewoon te soft :wink:

Ron
Is het internet ook op zondag open?????
Patrick Classens
Berichten: 113
Lid geworden op: 02-07-2007 18:31
Locatie: Venray

22-01-2008 13:52

-Mensen die rommel op de stek achter laten.

-Polen die zonder vergunning vissen, of vis proberen te vangen :lol:

-Zelf voor een heel lange tijd niets vangen :oops: :lol:

-En af en toe het ergste van allemaal; MIEREN :evil:
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

22-01-2008 14:06

Je vismaat die 6 30-ers vangt in 4 sessies :P en jou zwaarste 22 pond is :+
Camille Nieuwenhuizen

22-01-2008 14:38

geen eten meer hebben terwijl je sterft van de trek :-?
Gebruikersavatar
De Bakker
Berichten: 438
Lid geworden op: 17-12-2005 17:12
Locatie: Heino

22-01-2008 16:11

Of een hele nacht niet geslapen hebben en om 9 uur zonder drinken zitten terwijl je de hele dag nog door moet met 30 graden? Ook niet echt ideaal :roll:
Geniet niet alleen van het vangen maar ook van de rust en de natuur om je heen! ruim je rommel op, kleine moeite...
Gebruikersavatar
Dirk Maatman
Berichten: 788
Lid geworden op: 29-11-2005 19:08
Locatie: thuis
Contacteer:

22-01-2008 16:45

Naar huis toe gaan zou ik zeggen! Als ik honger of dorst moet lijden tijdens het vissen dan is de gein eraf voor mij. Ik wil best offers doen voor het vissen maar creperen liever niet 8)
.
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

22-01-2008 16:51

gewoon ff moeders bellen :lol:
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

22-01-2008 19:17

Ron Som schreef:
Dries Jacké schreef:Van die mensen die maar bij je blijven staan. Ben een keer uit frustratie mijn tent ingegaan en gezegt dat ik even ging slapen. die meneer was al een uur bij me. En wat zegt ie, ik pas wel op je spullen en gaat vervolgens op mijn stoel zitten. Na 2,5 uur loopt ie naar zijn fiets en ik dacht......... YESS!!!!! Pakt ie zijn regenpak en zegt ''zo das wat warmer want het wordt wel wat koud''..................... zucht :cry:

Vervolgens komen de boterhammen uit de tas en gaat heerlijk zitten te dineren. Sommigen mensen weten echt niet wanneer ze moeten OPROTTENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:


Hahahaha, prachtig.
Je ben gewoon te soft :wink:

Ron



Wat moet ik dan?? Ik deed al onvriendelijk tegen hem, en antwoorde oplaatst niet meer op zijn vragen. Het drong niet tot m door.

Die man zuigt alle energie die je in je hebt uit je.

Zucht wat een k*t leven heb ik ;)
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

22-01-2008 20:56

Eea aan quotes verwijderd....
er is hier ook een chat !

Met hier quoten kom je nog steeds niet in de Quote top 500.
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

22-01-2008 20:59

Dries Jacké schreef:
Ron Som schreef:
Dries Jacké schreef:Van die mensen die maar bij je blijven staan. Ben een keer uit frustratie mijn tent ingegaan en gezegt dat ik even ging slapen. die meneer was al een uur bij me. En wat zegt ie, ik pas wel op je spullen en gaat vervolgens op mijn stoel zitten. Na 2,5 uur loopt ie naar zijn fiets en ik dacht......... YESS!!!!! Pakt ie zijn regenpak en zegt ''zo das wat warmer want het wordt wel wat koud''..................... zucht :cry:

Vervolgens komen de boterhammen uit de tas en gaat heerlijk zitten te dineren. Sommigen mensen weten echt niet wanneer ze moeten OPROTTENNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:


Hahahaha, prachtig.
Je ben gewoon te soft :wink:

Ron



Wat moet ik dan?? Ik deed al onvriendelijk tegen hem, en antwoorde oplaatst niet meer op zijn vragen. Het drong niet tot m door.

Die man zuigt alle energie die je in je hebt uit je.

Zucht wat een k*t leven heb ik ;)


Gewoon zeggen dat ie moet OPROTTEN!
vr gr peter
Gebruikersavatar
De Bakker
Berichten: 438
Lid geworden op: 17-12-2005 17:12
Locatie: Heino

22-01-2008 23:11

Wat dat creperen betreft, ach, word je hard van :lol: ben niet zo'n mietje, maar fijn is anders :P
Geniet niet alleen van het vangen maar ook van de rust en de natuur om je heen! ruim je rommel op, kleine moeite...
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

22-01-2008 23:41

Hey Dries Jacké, dat was ik! Wanneer ga je nog eens vissen? Dan pak ik mijn eigen stoeltje wel mee, kan ik mee in de tent gaan zitten! Ik zal maar beter dikke laarzen aandoen want het wordt wel koud als je zo de hele dag buiten moet zitten! Laat je me iets weten?





:D
peter andrae

23-01-2008 07:32

Die Dries lig dubbel hier hebben we ook zo iemand die heeft zijn visstoeltje in zijn invalide karretje en kan uren blijven hangen,soms kan ik het hebben maar ik heb hem ook wel weggestuurd met de mededeling dat ik geen zin had in dat slappe gelul.achteraf vond ik het een beetje zielig maar ja het is maar net hoe mijn muts staat.

Nou ben ik niet lullig hoor zeg het bijna tegen iedereen,heb al genoeg met mensen te maken via mijn werk,mag ik dan even een moment voor mijn eigen hebben :wink: .
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-01-2008 07:58

Ik zei precies hetzelfde tegen hem vorig jaar (als het tenminste die gozer is met een witte invalidekar). Sindsdien is ie ook niet meer bij mij komen buurten en vermijdt mijn tent. :lol: Ook als ik aan het pennen ben, rijdt hij gewoon door.

Die gozer bleef maar doorpraten, net een grammafoonplaat die is blijven haken.
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

23-01-2008 10:38

Kijk ik ben niet een persoon die zegt'' je moet weggaan, want ik wil wat rust hebben''. Maar ik zal de boodschap volgende keer maar op een tactische overbrengen. Wouter je bent altijd welkom als je wat zinnigs te melden hebt. ;) Ik neem Peter K. de volgende keer wel mee, die maakt wel korte metten met de situatie lol.
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

23-01-2008 13:33

:)
ik moet wel zeggen, toen ik net begon met karpervissen was ik een jaar of 11 en deed ik ook niets liever dan uren bij karpervissers rondhangen :D :D ik betwijfel nu ook wel of ze dat altijd zo amusant vonden, maar ja, ik moest toch ergens leren hoe het moest hé , internet bestond toen nog niet.
Wel veel van bijgeleerd haha, ik nam ook alle in info mij op. Ik weet nu nog altijd met welke rigs en montages etc. bepaalde vissers visten meer dan 10 jaar geleden :D :D
Zelf kan ik tegenwoordig ook niet goed meer tegen onbekend bezoek, ofwel ga ik nu vissen waar bijna niemand komt ofwel in een periode dat toch iedereen binnen zit.
Gebruikersavatar
Martijn de Boer
Berichten: 350
Lid geworden op: 03-12-2005 19:52

23-01-2008 14:54

Voor mij de grootste irritatie:

Dat het op sommige wateren/stekken nodig is om een 3e pieper met lijntje achter je tent te zetten! :evil:

Vang ze! 8)
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

23-01-2008 15:02

Mijn grootste irritatie op dit moment is HONDENSTRONT.

Overal ligt die zooi, vijver waar ik af en toe een paar uur vis, maar ook aan het kanaal.
Groetjes ron
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

23-01-2008 17:20

man: DAT IS TOCH GEEN VISSEN MEER :evil:
met al die electronische apperatuur slaat nergens op.
vroeger maakte wij gewoon van een tak een hengel.
die jeugd van tegen woordig.