Te gek voor woorden.

Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-11-2007 11:36

Dan wordt het simpel:

Zorg dat de katapults alleen mogen worden verkocht aan meerderjarigen die een ontheffing hebben aangevraagd bij hun vereniging.
Middels extra vergunningsvoorwaarden, waaronder het misbruik is opgenomen, verspeelt de visser zijn visvergunning bij ongeoorloofd gebruik!

Klaar.

Het is idd niet de bedoeling dat bepaalde groepen der bevolking deze schiettuigen zomaar kunnen kopen. Al is zelfmaak gemakkelijk.
En criminele personen in de regel modernere wapens dragen...
Wonderful Days
Gerrit Hees

15-11-2007 11:36

en waarom mogen er geen katapulten verkocht worden in winkels, wel je hier in de dump gewoon samourai zwaarden, luchtbuksen, kruisbogen, pijlen, en messen kan kopen
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 11:38

Karpervissers zijn pshyco's :wink:
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-11-2007 11:39

Die mogen!!!

Dat zijn allemaal sportartikelen!!!

:D:D:D
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2007 11:40

Alles wat onder de wapenwet valt mag ook niet in dumpzaken verkocht worden.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 11:41

man o man, wat wil je doen met een pult, Bank overvallen??

Maakt ook niet uit het is verboden, en als je je daar niks van aan trekt, ziet de politie weer eens in dat er tegenwoordig totaal geen respect meer hebben.. :lol: Zelf naar gemaakt denk ik maar..
Gerrit Hees

15-11-2007 11:41

Ze worden hier toch verkocht. Geen idee dat je er een vergunning voor nodig heb als je er een wilt kopen maar ze liggen wel in de winkel voor de verkoop
K. van den Herik

15-11-2007 11:43

en waarom vraag je dat neit aan je volksvertegenwoordiger?
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-11-2007 11:48

Kansloos...

Alhoewel?
Als je erbij zegt dat het om het voeren van de vissen gaat,
krijg je de PvdD ook nog mee!!!

:D:D:D

Groet,
Jacob

Heb zelf die nieuwe van Fox aangeschaft,
zit een handbeschermer aan vast 8)

Maar ik zal die zware jongens van de hengelsportzaak
erop wijzen dat ze dat tuig niet overal moeten laten
slingeren!!!
Wonderful Days
Jan Peter Teerling

15-11-2007 11:52

Net als je denkt dat het niet gekker kan in dit land.. :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2007 12:54

Sander Benjamins schreef:man o man, wat wil je doen met een pult, Bank overvallen??

Maakt ook niet uit het is verboden, en als je je daar niks van aan trekt, ziet de politie weer eens in dat er tegenwoordig totaal geen respect meer hebben.. :lol: Zelf naar gemaakt denk ik maar..


Het is verboden en ligt toch in de winkel. Beweerde al eerder dat ik blij was dat deze inconcistentie nu wordt aangepakt. Kunnen ze weer een beetje respect terugwinnen.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 12:56

ow ja en drugs gewoon gedogen bedoel je.. :roll:
Jan Peter Teerling

15-11-2007 12:56

Meen je dat nou serieus,of ben je vergeten :roll: deze toe te voegen aan je post Kees?
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 13:00

Tja, ik kan ook niet geloven dat een karpervisser dit echt meent.. maarja tzal aan mij liggen!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2007 13:00

Er werd niks gedogen voor wat betreft de wapenwet. De controle had alleen geen prioriteit.

Ben trouwens wel voorstander van het aanpassen van de wet. Maar is nog niet gebeurd. Ik ben meer dan alleen karpervisser en een stuk minder eenzijdig in mijn denkvermogen.

Nu weer drugsbeleid? Svp niet van de hak op de tak springen. Hele andere problematiek en discussie. Wordt onoverzichtelijk.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 13:06

Kees, jij hebt het erover dat ze op deze manier respect terug verdienen..
Jouw respect mss, maar denk dat ik voor velen praat, mijne niet..

Dit heeft dus alles met elkaar te maken, 1 lijn trekken noem ik dat..

MVG
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 13:08

En ps, dat heet gedogen, weten dat de wet wordt overtreden, en er niets aaan doen.. Zou dat gedogen kunnen heten!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-11-2007 13:11

zal ik me er anders even mee bemoeien :lol: 8)

als meneer de smeris agent nou zoals vroeger was.groot/sterk/en RECHTVAARDIG dan zouden ze nog wel respect krijgen..

vroeger kreeg je ipv direkt een boete een waarschuwing, meneer de smeris agent legde zeer vriendelijk uit waarom het niet mag, of verstandig is en misschien werd je genoteerd in het systeem voor als je het een volgende keer weer deed.

tegenwoordig staat zo een broekie je half uit te lachen en op te fokken.terwijl hij je een boete wil geven voor bijv. fietsen met losse handen op een afgesloten fietspad zonder mede weggebruikers...

die mensen verdienen en krijgen absoluut geen respect van mij.

eerder hele erge verwensingen.maar ja he , de maatschappij verhardt..dus de politie ook zeggen ze.

volgens mij is de politie gewoon tegenwoordig een bedrijf en ze moeten elk jaar een hogere omzet draaien om de kas te spekken ze moeten hun quota halen,en de tijd van burger helpen en werken aan een betere maatschappij helpen ze naar mijn mening de maatschappij eerder naar de tering dan dat er nog ooit wat van komt.

ik zie agenten eerder als belasting incaseerders dan dat ze er voor ons zijn. en van mij hoeven ze iig nooit iets te verwachtten.

FUCK DE POLITIE !
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Jan Peter Teerling

15-11-2007 13:13

De prioriteit van de politie ligt bij het inbeslag nemen van katapults in viswinkels??Respect moet je verdienen,dat is niet iets wat je kunt afdwingen.De politie in dit land is een lachertje vergeleken bij de politie in bijv Italie.Wat is momenteel de beslissende factor om überhaupt voor een baan bij de politie in A'dam in aanmerking te komen?Moet je momenteel vrouw,homo/lesbie of allochtoon zijn?Niks mis met de genoemde groepen maar als dit de beslissende factor is om in aanmerking te komen voor een baan??

Nederland,veel gekker kunnen we het niet maken..
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2007 13:17

Sander,

Er is wel bekeurd op bezit van katapult. Moesten ze dat ding wel aantreffen.

Begrijp uit jouw woorden dat jij geen respect hebt omdat het gezag iedereen de regels aan de laars laat lappen. Dus als ze nu weer gaan zorgen voor de naleving suggereer je daarmee dat ze jouw respect weer wel hebben. Mijn gevolgtrekking komt voort uit jouw statement. Zelf heb ik geen problemen met het respecteren van het gezag. Een bekeuring vind ik vervelend, maar is doorgaans terecht. Zo niet, dan vecht ik dat aan. In het geval van een katapult weet ik al jaren dat dat ding illegaal in mijn vistas zit. Ik kijk ook even voordat ik hem gebruik. Dat doe ik niet omdat ik mij van geen kwaad bewust ben, maar om te voorkomen dat ik een prent krijg. Zou dat liever anders willen, maar dat is niet zo.

Houd je handen dan ook aan het stuur Michael. :lol:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 13:25

nee, ze hebben mijn respect niet, omdat ze verkeerde prioriteiten leggen..
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-11-2007 13:32

Kees,

dat gaat zo moeilijk als je aan het bellen bent en ondertussen door de bocht heen moet en je je hand dat moet uitsteken,anders krijg je daar weer een boete voor.. :D

ik heb zodoende geeneens tijd meer om een joint te rollen op de fiets..

gisteren stonden ze in amsterdam west pizza koeriers te KONT Rouleren (controleren) ik denk dat er op 1 rotonde bij elkaar 4 busjes.4 autos,een stuk of 8 motors en zeker nog iets van 6 of 8 scooters van de politie stonden.vervolgens houdt een motor agent een brommer aan voor onze neus, en hij staat stil midden op de weg. gaat niet opzij , voert geen knipperlicht. en wij maar achter hem wachten met de auto.vervolgens maar volgas over de trambaan gescheurd. tja... hij above the Law,wij above the law. gelijke monikken gelijke kappen.!

ltrz
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

15-11-2007 13:34

dat bedoel ik.. Prioriteiten!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2007 13:42

De rest stond dan waarschijnlijk bij de A27 een ongeluk te regelen, zodat ik er een uur langer dan normaal over deed om thuis te komen. Gelukkig kreeg dat nog net wat prioriteit anders had het nog veel langer geduurd.

Ja, ajuus. :wink:

Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

15-11-2007 14:30

Vreemd genoeg schreeuwt iedereen moord en brand wanneer ze de politie nodig hebben, los het zelf op je wilt toch zo graag een bananenrepubliek.
Prioriteiten worden door de leidinggevenden gesteld niet door de man op straat of in je eigen geval de man op de werkvloer.
Thuis door de vrouw des huizes.
Maak je niet zo druk en kies de volgende keer op opheffen van de grondwet en alle wetten die nu onnodig lijken.
Vissen is een hobby, geen religie!