Scheiden doet lijden

John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

09-11-2007 13:21

Ja,

Mijn vrienden weten het al. De rest nog niet. Ik ga scheiden. Ik hou mijn hart vast als we het over de boedelscheiding hebben. Zij heeft natuurlijk recht op de helft van mijn visspullen. Maar een halve DELKIM werkt niet. Dat zal nog een hoop getouwtrek geven.

Misschien ben ik dan vrij van het gezeur :"Jij met je k.tkarperspullen en je nwe tent. Alles draait om vissen. Zonde van het geld honderd kilo boilies kopen etc..,

Eerst rust in de tent. Huis en hypotheek bekijken. Dochter van 17 blijft bij mij. (dat zegt genoeg en is haar vrije keus).

groet john
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

09-11-2007 13:31

Veel sterkte en nog meer succes joh!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

09-11-2007 13:32

Sterkte John!!!

Heb zelf ook dit jaar een scheiding achter de rug!!!

Ik ben alleen mijn auto en m'n (zelf)vertrouwen kwijt, maar ik
weet zeker dat ik die dingen weer terugkrijg...

En zo is het ook met Delkims...

Maar ja, dat zijn maar spulletjes toch?

Ik lig voornamelijk in de knoop met gevoelens en dat heeft nog
zijn weerslag op nieuwe vriendschappen die ik heb of probeer te
maken...

Nogmaals veel sterkte John
Wonderful Days
Gerrit Pook2
Berichten: 160
Lid geworden op: 27-04-2007 17:53

09-11-2007 13:45

Zo dus je gaat scheiden, en je maakt je druk om je visspullen.Laat haar lekker in het huis wonen je hebt toch net een nieuwe tent
Strekte

Gr Gerrit
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-11-2007 13:53

Sterkte John, met alles.
Het lijkt me dat ze toch geen behoeftje heeft aan visspullen, probeer in goede harmonie (of wat daarvan over is) de boel te verdelen.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

09-11-2007 14:10

We proberen het ook in goede harmonie te doen.

TAV Kees,

Zit ff thuis in de ziektewet. Mijn tolerantiegrens was aardig gezakt op straat, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat kennen we niet hebben, he.

Wordt trouwens goed begeleid in K'land. Zowel door de baas als Maatsch. werk.

Groetjes John
Ronald Drogt
Berichten: 57
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Amsterdam

09-11-2007 15:39

Beste John,
Het kan ook heeeeel goed gaan gelukkig... Ikzelf ben sinds 2 maanden alleenstaand/vrijgezel.
Op een zondagavond zijn we samen gaan zitten, hebben een excel file gemaakt en zijn gaan verdelen (mijn cd, jouw cd). Als het lukt om het in redelijkheid en met een beetje gunfactor te doen komt dat voor beide beter uit. -> prbeer er wat van te maken, een wijntje helpt zeer zekerss :-)

Ik had pas nieuwe molens (tournaments) gekocht en een rubberboot met alles erop en eraan. Vooraf hebben we gezegd, als je de tweede auto wil is dat ok, maareuh, dan beginnen we ook niet over de visspullen... ik zag de bui ook al hangen namelijk.
Zeker omdat ik ook net drie nieuwe (maat) pakken had gekocht

Uiteindelijk zijn we nu nog erg goede vriendjes van elkaar, en dat heeft voor mij een giga-waarde!

Deze tekst is bedoelt om je een hart onder de riem te steken, en van daaruit positief de zaken proberen te benaderen. Het feit ligt er immers al... (hoop dat dat nog kan in jouw situatie)

Sterkte!!!!!
Ronald
Think Global act Local
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

10-11-2007 14:08

Pffff,

mooi klote. Zat zo ff na te denken he, maar ik neem aan dat je vrouw niet precies weet wat voor visspullen jij allemaal hebt...is het geen id om alvast voordat je het gaat verdelen het een en ander 'veilig' te stellen, gewoon meenemen en bij vrienden opbergen?? Delkims bijv. draai je die ouwe piepers die in de hoek liggenop je buzzerbars.... :lol:
Sterkte ermee....en vergeet niet...het belangrijkste gaat als naar jou (dat zeggen ze iig :wink: )

Groet Niek
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

10-11-2007 16:18

John de Vries schreef:We proberen het ook in goede harmonie te doen.

TAV Kees,

Zit ff thuis in de ziektewet. Mijn tolerantiegrens was aardig gezakt op straat, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat kennen we niet hebben, he.

Wordt trouwens goed begeleid in K'land. Zowel door de baas als Maatsch. werk.

Groetjes John


Ik begrijp het helemaal. Goed dat de baas er ook alles aan doet, ik hoor ook wel eens andere verhalen. Misschien spreek ik je wel op 1 december.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

11-11-2007 01:53

jeetje John,

nou sterkte man.
groetjes henk
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

11-11-2007 02:01

Dit ook meegemaakt. 35 jaar geleden.

Heb mij LP's kunnen redden; was ook 't belangrijkste, want merendeel
was niet meer te krijgen.

Visspullen kun je vervangen toch?
Fantastisch dat je hulp krijgt!

Sterkte, John.
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

11-11-2007 10:35

Ik wens je uiteraard sterkte met dat hele geouwehoer maar lijkt het je niet wat openhartig om dat op een forum te bespreken.
En dat je dochter met jou meegaat zegt mij niets, sorry.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

11-11-2007 11:41

het allergrootste bezit blijft van jou...je dochter! de rest is niet belangrijk,klinkt raar maar is zo..ben zelf 5 jaar gelee alles kwijtgeraakt,huis,auto,bijna het werk,mijn vriendin,en mijn DOCHTER...!wat ik wel hep gekregen is maandelijkse allimentatie en 1 x in de twee weken een weekend mijn dochter!!! wees blij met je grootste bezit en scheit aan het materiaal....komt terug spreek uit ervaring! laat je koppie niet hangen :-?.....mijn dochter kon niet kiezen,want ze moest nog 1 worden!
aldejekes loat goan!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-11-2007 11:42

Jeroen,

- Uiten!!!!!
- Van je af lullen!
- Medestanders zoeken!
- Troost!
- Bevestiging!
- Steun etc. etc.
Allemaal dingen die mensen weleens nodig kunnen hebben om door een wat moeilijke periode te komen.
Ik moet toegeven dat ik ook even dacht 'moet dit nou hier'. Maar elk 'schouderklopje', al is het in de vorm van een positief berichtje hier, kan voor iemand belangrijk zijn. Helemaal als je al niet al te veel vrienden om je heen hebt om een kutgevoel te delen.

En het feit dat het jou niets zegt dat zijn dochter met hem meegaat zegt meer over jou dan over hem! Bevestiging dus!!!!
Ik hoop voor jou dat je meisje en jullie kinderen je nooit in de steek zullen laten.
Groet,

John
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

11-11-2007 12:22

John
Heel veel sterkte toegewenst. Ook ik heb 20 jaar geleden een scheiding meegemaakt en daarna heb ik mijn grote liefde Esther ontmoet. Geloof me hoe moeilijk het nu ook is na 'regen komt zonneschijn'
Piet
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

11-11-2007 13:49

Ja dat is misschien wel zo ja Pannekoek, Het kan wel eens fijn zjn om van onbekenden steun te krijgen.
Dus nogmaals hou je taai, ik ben nooit gescheiden maar heb wel 2 keer mislukt samengewoond. Kut hoor om dan weer thuis te gaan wonen.
Nu ben ik getrouwd en het gaat goed.
Maar tijd heelt wonden he, hopelijk een beetje snel voor jou!
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

11-11-2007 15:21

John,
Ik zal het zelf niet zo snel op het board plaatsen, maar als ik de reacties zo lees kan ik me voorstellen dat je je gesteund voelt!

Zo zijn er meerdere topics die zeer serieus en soms zelfs ontroerend kunnen zijn die niet echt over karpervissen gaan maar over de persoonlijke dingen van de vissers zelf. Ik denk hierbij aan bv de ziekte`s van Aart en Co en de dochter van Piet. Dit zijn voor mij zeer waardevolle topics omdat ze zo in schril contrast staan met de meeste andere topics.
Zelf ben ik al 25 jaar met mijn meissie samen (en gelukkig!) maar ik heb wel genoeg ellende om mij heen meegemaakt wat scheidingen betreft dat ik weet wat het voor je moet zijn.
Veel sterkte!

Simon
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

11-11-2007 16:49

Ik ben getrouwd onder Mitchel's zijn voorwaarden nl: Alles is voor Bassie.!

Nee zonder dollen, je laat je je visspullen toch niet afpakken door je wijf?
Gewoon bij je maat in de schuur zetten nu, voor dat ze het in de kop krijgt.!
¤¤¤PROOST¤¤¤
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-11-2007 17:23

Je slaat door Mitchel!!!!

Als je net zoveel respect voor je eigen partner hebt als je hier tentoon spreidt heb ik met haar te doen.
Groet,

John
Gebruikersavatar
arjan ouwehand
Berichten: 111
Lid geworden op: 06-11-2004 19:26
Contacteer:

11-11-2007 19:59

sterkte.............
Gebruikersavatar
Rob Stam
Berichten: 31
Lid geworden op: 23-10-2006 15:12
Locatie: oud-beijerland

12-11-2007 09:34

John,

sterkte, zit in hetzelfde schuitje echter wij zijn nog "on speaking terms"
geeft iets meer rust in de kop.
Dat is wel zo lekker met alle gezeik van hypotheek overschrijven, advocaten, woonruimte voor je ex, etc.
Op papier gaan mijn kids met mijn vrouw mee, is voor haar wel zo gunstig (financieel o.a.). Gelukkig geen gezeik over de boedel alles ligt vast in het convenant. Probeer dat als het echt moet ook zo te regelen.

Groet,

Rob


N.B.
Ook ik heb grootse plannen voor komende jaar als e.e.a. tot rust gekomen is, eerst mijn kop leegvissen.
Hoe groter het wonder, hoe kleiner het publiek.
John de Vries
Berichten: 192
Lid geworden op: 26-04-2002 02:00
Locatie: Heemskerk

12-11-2007 12:16

Mannen,

Ik heb het on board gezet, omdat ik ook een hoop mensen uit het karperwereldje ken.
Je kan het dan beter, zal ik zeggen, de weg plaveien, dan dat ik op een hoop zand ga zitten wachten en niets doen. Ook het van je af praten, wil helpen. De tam -tam gaat snel genoeg.

Verder zoek ik geen bevestigingen. De jongens en meiden, die mij kennen, zullen weten, dat ik er van alles aan gedaan heb om mijn huwelijk te redden.

Tevens scheelt het een hoop uitleggen, starks op een meeting ed.
(KSN)
Men weet in wat voor schuitje ik zit.

Zo openhartig ben ik dan ook weer niet. Het is een zakelijke mededeling.

Voor anderen: Als je dochter van 17 ZELF kiest, om bij de vader te blijven, dan zegt dat inderdaad iets over de vader. Ik probeer echter wel te zorgen dat ze haar moeder gaat opzoeken. Het moet in goede harmonie gaan.

Het staat allemaal een beetje door elkaar heen, maar ik dacht dat iedereen een beetje antrwoord had gehad.

Vriendelijke carpgreetings,

John
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

12-11-2007 12:54

Respect!

Ik heb er zelf ook heel veel aan gehad, aan de reacties!
Zelfs mensen overgehouden waar ik nu lekker mee kan schrijven;
kletsen zowel serieus als gewoon voor de gein!!!

Zo belangrijk dat mensen je begrijpen!
Ik heb door alles ook een zeer diep respect gekregen voor mensen die
niet altijd je persoonlijke mening delen!

Per slot van rekening zijn we allemaal vissers hier
en dit hoort er bij ook al is het niet het leukste onderwerp
wat je je kunt bedenken!

Je zult zien dat er mensen zijn die van je houden en/of om je geven!
Veel geluk!!!

Groetjes,
Jacob
Wonderful Days
Danny Mieremet

12-11-2007 13:50

John de Vries schreef:Mannen,

Ik heb het on board gezet, omdat ik ook een hoop mensen uit het karperwereldje ken.
Je kan het dan beter, zal ik zeggen, de weg plaveien, dan dat ik op een hoop zand ga zitten wachten en niets doen. Ook het van je af praten, wil helpen. De tam -tam gaat snel genoeg.

Verder zoek ik geen bevestigingen. De jongens en meiden, die mij kennen, zullen weten, dat ik er van alles aan gedaan heb om mijn huwelijk te redden.

Tevens scheelt het een hoop uitleggen, starks op een meeting ed.
(KSN)
Men weet in wat voor schuitje ik zit.

Zo openhartig ben ik dan ook weer niet. Het is een zakelijke mededeling.

Voor anderen: Als je dochter van 17 ZELF kiest, om bij de vader te blijven, dan zegt dat inderdaad iets over de vader. Ik probeer echter wel te zorgen dat ze haar moeder gaat opzoeken. Het moet in goede harmonie gaan.

Het staat allemaal een beetje door elkaar heen, maar ik dacht dat iedereen een beetje antrwoord had gehad.

Vriendelijke carpgreetings,

John


Je geeft aan dat dit zakelijk is...
Dan moet je je naam veranderen. Als zij 1 keer je naam Googlet, weet ze precies wat je in je schild voert.

Het is maar een tip hoor :wink:

Succes
Danny Mieremet

12-11-2007 13:52

Je wilt tenslotte je (Vis)spullen voor jezelf houden.
In mijn ogen maak je zo slapende honden wakker en laat dat nou net niet de bedoeling zijn......

Gr Mieremet