Top 3 ergste nachtjes

Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

03-11-2007 03:11

Hee,

Ik heb vaak meegemaakt dat ik ging nachtvissen en dat het te koud was :D of dat je een hele dag in natte kleren hebt gelopen?

Ik trap af ;

1. Nachtvissen in een tent met een dunne grondzeil, temperatuur was -7°c en ik had geen stretcher geen slaapzak, ik lag de hele nacht op de grond. 's Ochtends lag er een dikke vette laag ijs op het water. (5 jaar geleden, een week na de karperbeurs in Zwolle)

2. Een nachtje gemaakt met een vismaat, zonder tent, 1 stretcher, 1 slaapzak, 1 kussen, een kampvuur en wat pellets om ons een beetje uit de wind te proberen te houden. (Begin februari dit jaar)

3. 's Ochtends kreeg ik een run na een nachtje om 6 uur. Ik viste tegen de "KUTboom" aan, ik rende m'n tent uit en gleed uit tegen mn bankstick en viel met hengel en al in mn handen kopje onder. Ik had geen extra kleren bij me en 's avonds om 6 uur werd ik op gehaald. 12 uur lang in de wind gestaan, ziek dat ik was daarna.. (Eind augustus dit jaar)

8)

Mvg,

Ensar
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

03-11-2007 03:18

Mijn ergste nacht was denk ik in de hemkade in Zaandam maart 2006....of maybee Nightmare in Rotterdam....... :lol:


Onntopic:
Het moet januari 1998 geweest zijn..............in 1 nacht al het water dichtgevroren en niet geslapen. Lag op de grond op een dekentje, had geen geld voor een stretcher. Nix gevangen -10 NOoit weer!
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

03-11-2007 08:36

Hoi ensar

Ik neem ook altijd pellets mee om uit de wind te zitten,wel een stuk of 6 en die stapel ik dan naast me op zodat ik ook lekker uit de wind zit.

Ik neem ze mee op het dak van mijn station auto.
Echt ideaaal!!!

Het zijn echter wel euro pellets waar statiegeld op zit dus ze kapot hakken en een vuurtje bouwen vind ik zonde.
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

03-11-2007 09:33

Voor mij ben je een ongelofelijke domme sukkel of je lult graag.
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

03-11-2007 09:35

@ ruben,

Als je die 6 pallets inlevert ( je krijgt zo'n 20 euro per pallet)
Kun je toch nog een mooie oval of een goedkope tent kopen 8)
zit je ook uit de wind, en een stuk makkelijker :P

Mvg,

PJ :wink:
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

03-11-2007 10:27

Van die pallets tot daar aan toe, maar dat kampvuur slaat alles

Mijn ergste nacht begon over dag toen ik voor het eerst in mijn leven een boot door mijn lijn zag (hoorde :lol: ) varen, en dit heraalde zich ook meteen drie keer, terwijl het de eerste 130 keer goed ging.

Drie keer mijn spul er opnieuw aangeknoopt, en tegen de avond uitgevaren. toen zag ik ineens de oorzaak, doordat een of andere alg of zo uit de bodem omhoog kwam werd mijn lijn omhoog gedrukt, en na een uurtje lag mijn lijn op het oppervlak, zelfs met toplood.

toch alles weer binnengehaald, opnieuw uitgevaren. kom ik op de stek, een gigantische laag drijfvuil van een halve meter dik of zo. De hele week voorgevoerd en niets aan de hand, het word donker en ja hoor, dikke laag kutzooi. ik had hem al helemaal zitten en gewoon de hengels met een onderhandse worp erin getyft, het was al een tijdje donker.

Normaal hadden we rond dat tijdstip in iedergeval al een run gehad, meestal al tijdens het licht. Misschien komt het nog op de hengels van mijn maat. We zitten in de tent, ik lig onder de slaapzak, mijn maat zit op de strecher. Ineens hoor ik iets wat ik niet direct thuis kan brengen. het was de baitrunner van mijn Shimano molen. Pieper stond kennelijk ook nog uit :cry:

Uiteraard was mijn maat eerder, en hij pakte een giga spiegel van 27 pond, ook nog bijna rijen. Dit is de laatste vis op mijn stokken geweest, want die stok is de sessie erna gebroken.

's ochtends opruimen, ik trek mijn steunen uit de grond, zie ik dat er een groot gat in mijn (beide) fox MKII swingers zit (het schroefje was bij beide swingers verdwenen). Hoe dit mogelijk is mag joost weten.

Gelukkig is het hier bij gebleven toen..uiteindelijk ving ik op de hengel van mijn maat nog een mooie vis van 8 pond...
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

03-11-2007 10:41

In januari met -3 gaan vissen.En dan om 3 uur snachts de tent uit.We laggen mun zun 2en in 1 tent.Dus das best krap ik lag tegen de deur aan.Krijg ik dus een run ren die tent uit ga op mun smoel liggen (rechter schouder)sta op wil doorlopen glij weer uit weer op dezelfde schouder.Gellukig was het wel 1 van de topvissen van het water.Dus daar sta je dan last van je schouder en vis van 31,5pond in het net.Omdat het beetje ondiep was om hem vatzoenlijk terug te zetten voor de kant.toch maar met schoenen het water in met -3.Dacht dat sochtends mun poten eraf gevroren waren voelde niks mee kon ze niet meer krommen.Kon er zelf niet meer op lopen dus ik met pijn en moetite naar huis fietsen was paar honderd meter.

En keer je tent uit rennen en je slaapzak menemen en dan struikelen en halve salto maken naast je hengel landen en je broertje je hengel voor je neus zien pakken.Hij maar laggen ik boos en pijn in mun kop.

Gr remco
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

03-11-2007 11:40

Ensar, prutser :lol:
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

03-11-2007 15:45

Kan voor komen he als je vaak vist..

En trouwens mensen denken dat ik een feest heb lopen bouwen met pallets* en kampvuren.. maar ik viste op een terrein waar vroeger een intratuin stond, daar ligt van alles. We hebben van grote grind tegels een soort oven gemaakt en daar hout ingelegd met onze stretcher lagen we er een halve meter vanaf anders zouden we dood gaan..

Frank Penning schreef:Voor mij ben je een ongelofelijke domme sukkel of je lult graag.


Trouwens dit vind ik echt een uitspraak van een doorsnee karpervisser.
Het zijn net ratten die elkaar haten. Doe eens normaal! Ik zit op vele fora's maar dit forum vind ik toch echt de ergste door alle luitjes die zo reageren als jij. Klote sfeer :roll:

Ik vroeg me gewoon af of meerdere mensen zulke ervaringen hebben.
Moeite mee? reageer dan niet..
Laatst gewijzigd door Ensar Ozcelik op 03-11-2007 16:01, 5 keer totaal gewijzigd.
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

03-11-2007 15:50

Het is natuurlijk geen optie om lekker thuis te blijven hahahahha :P
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

03-11-2007 18:24

doe eens normaal....welke idoot blijft 12 uur in de wind zitten als in het water is gedondert? wie gaat er met min 7 op de grond slapen zonder slaapzak...wie gaat met zijn 2en vissen en dan vanalles maar 1 ding meenemen..1 slaapzak 1 strecher....voor mij ben je dan gewoon dom...
maar als ik moet zeggen om het sfeertej hier goed te houden doe ik het hoor.....goh wat rot voor je!
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

03-11-2007 18:46

Waarom maak je er een probleem van kerel doe jij eens normaal gek.

doe eens normaal....welke idoot blijft 12 uur in de wind zitten als in het water is gedondert? IK, omdat ik geen auto heb en een berg aan spullen bij me had kon ik niet naar huis. Ik was door mn ouders gebracht. Ze moesten werken dus werden mn spullen pas om 6 uur opgehaald.


wie gaat er met min 7 op de grond slapen zonder slaapzak... IK, omdat ik toen net mn tent had en geen stretcher maar wel een slaapzak maar niet meegenomen omdat ik de hele nacht op zou blijven.

wie gaat met zijn 2en vissen en dan vanalles maar 1 ding meenemen..1 slaapzak 1 strecher....IK, omdat mn vismaat de rest van de spullen op zou halen en op een gegeven moment dachten we dat het niet meer hoefte.

voor mij ben je dan gewoon dom... JIJ bent dom omdat je een topic niet eens met rust kan laten, je maakt er een tering bende van! ON-topic en anders niet praten a.u.b.

maar als ik moet zeggen om het sfeertej hier goed te houden doe ik het hoor. ZEKER WETEN, je verziekt het allemaal.. er zijn zat mensen die hier wat willen/wilden plaatsen maar nu niet meer doen omdat ze anders afgezeikt worden door ene klooitviool Frank.

goh wat rot voor je! Zeker rot..


Op een forum kan je wel een grote bek geven he, als ik dit niet in een topic had gezet en tegen je persoonlijk had gezegd bijv. aan de waterkant had je er heel anders over gepraat.. Zulk soort mensen vind ik zielig..
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

03-11-2007 18:58

prima veel plezier.....
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

03-11-2007 19:18

Daar gaat dit topic... :roll:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

03-11-2007 20:28

remco de koster schreef:In januari met -3 gaan vissen.En dan om 3 uur snachts de tent uit.We laggen mun zun 2en in 1 tent.Dus das best krap ik lag tegen de deur aan.Krijg ik dus een run ren die tent uit ga op mun smoel liggen (rechter schouder)sta op wil doorlopen glij weer uit weer op dezelfde schouder.Gellukig was het wel 1 van de topvissen van het water.Dus daar sta je dan last van je schouder en vis van 31,5pond in het net.Omdat het beetje ondiep was om hem vatzoenlijk terug te zetten voor de kant.toch maar met schoenen het water in met -3.Dacht dat sochtends mun poten eraf gevroren waren voelde niks mee kon ze niet meer krommen.Kon er zelf niet meer op lopen dus ik met pijn en moetite naar huis fietsen was paar honderd meter.

En keer je tent uit rennen en je slaapzak menemen en dan struikelen en halve salto maken naast je hengel landen en je broertje je hengel voor je neus zien pakken.Hij maar laggen ik boos en pijn in mun kop.

Gr remco


Mun schrijf stijl is niet zo duideluk.
vr gr peter
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

03-11-2007 20:36

Snappen de moddereters het nu nog niet??
Hier ergeren zich veel erg veel forum gangers aan.
Mischien eens iets aan doen? :wink:
Danny Mieremet

04-11-2007 01:00

Na een nacht 6 karpers gezakt te hebben, s'morgens wakker worden, hangt er nog maar 1 zak aan mijn bankstick....

Balen joh, kon ik geen foto's meer maken.

Had ik waarschijnlijk de bewaarzakken niet goed vast geknupt!
Ik baalde zo vreselijk dat ik geen foto's meer kon maken.

Gr Mieremet






Is een grapje hoor :wink:
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

04-11-2007 02:02

Indien waar, verdien jij een levenslang visverbod!!!!!!!!!
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gerrit Pook2
Berichten: 160
Lid geworden op: 27-04-2007 17:53

04-11-2007 07:53

ah Jan, moeite met de kleine lettertjes?

gr Gerrit
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

04-11-2007 09:14

ik kan me nog wel een paar klote sessies herinneren dit is er er een van . we schrijven midden in okt 3 jaar terug ik vang een spiegel van 17 kg effe in het zakkie s morgens om een uur of 9 op de foto alles goed gegaan . ik zet hem terug hij zwemt normaal weer weg en na een kwartiertje kwam die midden op de plas omhoog nou ik ben karpervisser in hart en nieren en er zat maar 1 ding op de vis ophalen . het water was niet erg warm om het maar zo te zeggen ik erheen gezwommen trillend van de kou .met de vis tussen mijn armen heb ik me naar de kant gezwommen ik heb met de vis een 15 min in het water gestaan .zuurstof geven door de vis heen en weer te bewegen en gelukkig zwom die wel heel langszaam naar de bodem ik vis ongeveeer bijna 18 jaar op karper en dit is me nog nooit overkomen ik vond dat dat wel mijn plicht was want ik had hem tenslotte ook gevangen . gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

04-11-2007 09:21

Danny Mieremet schreef:Na een nacht 6 karpers gezakt te hebben, s'morgens wakker worden, hangt er nog maar 1 zak aan mijn bankstick....

Balen joh, kon ik geen foto's meer maken.

Had ik waarschijnlijk de bewaarzakken niet goed vast geknupt!
Ik baalde zo vreselijk dat ik geen foto's meer kon maken.

Gr Mieremet


Ik neem aan dat het hier om een geintje gaat??

groet,


gradus





Is een grapje hoor :wink:
....................
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

04-11-2007 09:43

Gradus de kleine lettertjes onderaan zijn nu groot :D


Is een grapje hoor :wink:
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

04-11-2007 09:56

Raymon Reterink schreef:Gradus de kleine lettertjes onderaan zijn nu groot :D


Is een grapje hoor :wink:



Aha oke ik zie het nu ook sorry,zal de volgende keer beter kijken :oops:

groet,


gradus
....................
Erik Buitenhuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 03-04-2005 11:10

04-11-2007 11:50

In het voorseizoen een nachtje gaan pakken, laat in de avond een prent krijgen voor nachtvissen,maar had paar biertjes op. Mocht ik van motormuis nog 3 uur blijven maar niet meer vissen. Begint het te plenzen niet meer normaal ik denk daaaaag ik blijf lekker pitten (hengels in mijn tent). Nee wat denk je hebt onze motormuis zijn motor geruild voor een auto en komt hij mij weer pesten krijg ik nog een bekeuring nu voor wild recreatie. Zeiknat van de regen alles in de auto gegooid ,wat denk je kom ik niet weg in de bagger met mijn auto. Vloermatten geprobeerd onder mijn wielen te leggen maar mooi klote van de bok. Lopen naar huis om hulp te halen. Schade 50+75+nieuwe matten en auto schoonmaakbeurt van binnen en buiten. Achteraf wel lachen maar wat had ik de pleuris er in toen.
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

04-11-2007 12:01

kan ik mij goed iets van voorstellen erik gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.