Top 3 ergste nachtjes

Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

04-11-2007 15:26

Nachtje eind november 2 jaar terug. Er stond een koud windje t was n graad of 5 overdag.
Aangekomen op de stek zaten we mooi in de luwte, hengels erin we lagen met z'n tweeen in een tent gezellig....goed en wel in de tent begon het te regen, lekker warmtepakkie aan, en slapen. Zoals gewoonlijk de tent open gelaten zodat we de hengels konden zien.
'S nachts daalde het kwik tot net boven het vriezpunt, maar er veranderde meer... de wind ging van kracht 4 naar kracht 6 en draaide 180 graden. Met andere woorden die stond vol in de tent te klapperen incl. regen. Werd om 03.00 uur wakker met een natte slaapzaak een natte stretcher een nat warmtepak en natte poten....Heb het zelden zo koud gehad, dan wardeer je dat bakkie koffie thuis extra als je voor de kachel zit...ook niks gevangen btw... :-?
Catch them if you can...
Roy Hendriks
Berichten: 131
Lid geworden op: 12-11-2007 20:16
Locatie: Oss

19-11-2007 19:34

Allebei in juli een nachtje pakken eerst met me vismaat krijgik een run smorgen rond uur of 6 ik rits me slaapzak open wil van me stretcher af stappen blijf hangen met slaapzak en al boven ome mun rodpodje van x2 van 15 euries vallen rodpod kapot liggend op de grond en al aanslaan vis haken pijne knie hebben opstaan vis drillen, rodpod effe geprobeerd te maken niet gelukt thuis 2 steuntjes gaan halen doorgevist niks meer gevangen :P andere x wij met 7 man nachtje vissen 2 karpervisser serieus met rodpod 2 hengels 2 andere karper vissers met 1 hengel en een brasem visser met 1 hengel owja en een chick ;) dus snachts besluiten de karpervissers en de chick een rodn ej te gaan wandelen zit ik daar met de brasem visser die eerder de nacht een paling had gevangen op maaien en en overigens een dikke run van kreeg :P krijg ik een run maar stond naast me hengels dus sla na 3 keer piepen aan ik roep naar me vismaat kheb er een maar die waren wandelen geloofde me niet dus die paling kneus kan de zaklamp niet bvinden heeft geen verstand van vissen hopake andere hengel gaat af zwemt mijn karper door die lijn ik zie um niet hoor een bosje voor me rkaken en jawel daar zattei in pats lijn breekt weg karper verder heel de n8 niks meer gevangen boos op me vismaat die smorgens er wel nog 1 vangt :P
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

19-11-2007 20:37

Knap staaltje nederlands.... :lol:
Catch them if you can...
Danny Mieremet

19-11-2007 22:02

Volgens mij staakt die gast zijn hele school carriere al.......

Allememaggies wat is dat lastig lezen zeg.

Wat me nog niet helemaal duidelijk is: Wat is er met die chick gebeurd???

Gr Danny
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

19-11-2007 22:11

Hmzzz....tenk tat die teidens het wandeluh de wech kweit gerakd is ofsow... :D
ik zie um niet hoor een bosje voor me rkaken en jawel daar zattei in
of.... :lol:
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

20-11-2007 14:26

Roy Hendriks schreef:Allebei in juli een nachtje pakken eerst met me vismaat krijgik een run smorgen rond uur of 6 ik rits me slaapzak open wil van me stretcher af stappen blijf hangen met slaapzak en al boven ome mun rodpodje van x2 van 15 euries vallen rodpod kapot liggend op de grond en al aanslaan vis haken pijne knie hebben opstaan vis drillen, rodpod effe geprobeerd te maken niet gelukt thuis 2 steuntjes gaan halen doorgevist niks meer gevangen :P andere x wij met 7 man nachtje vissen 2 karpervisser serieus met rodpod 2 hengels 2 andere karper vissers met 1 hengel en een brasem visser met 1 hengel owja en een chick ;) dus snachts besluiten de karpervissers en de chick een rodn ej te gaan wandelen zit ik daar met de brasem visser die eerder de nacht een paling had gevangen op maaien en en overigens een dikke run van kreeg :P krijg ik een run maar stond naast me hengels dus sla na 3 keer piepen aan ik roep naar me vismaat kheb er een maar die waren wandelen geloofde me niet dus die paling kneus kan de zaklamp niet bvinden heeft geen verstand van vissen hopake andere hengel gaat af zwemt mijn karper door die lijn ik zie um niet hoor een bosje voor me rkaken en jawel daar zattei in pats lijn breekt weg karper verder heel de n8 niks meer gevangen boos op me vismaat die smorgens er wel nog 1 vangt :P


Kun je nog een paar van die stukjes plaatsen, svp. Ik wil een kamer grijs behangen en dat gaat uitstekend met dat proza van jou. Of misschien een paar leestekens en enters geven hier en daar. Komt de leesbaarheid ten goede.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

20-11-2007 14:27

Roy Hendriks schreef:Allebei in juli een nachtje pakken eerst met me vismaat krijgik een run smorgen rond uur of 6 ik rits me slaapzak open wil van me stretcher af stappen blijf hangen met slaapzak en al boven ome mun rodpodje van x2 van 15 euries vallen rodpod kapot liggend op de grond en al aanslaan vis haken pijne knie hebben opstaan vis drillen, rodpod effe geprobeerd te maken niet gelukt thuis 2 steuntjes gaan halen doorgevist niks meer gevangen :P andere x wij met 7 man nachtje vissen 2 karpervisser serieus met rodpod 2 hengels 2 andere karper vissers met 1 hengel en een brasem visser met 1 hengel owja en een chick ;) dus snachts besluiten de karpervissers en de chick een rodn ej te gaan wandelen zit ik daar met de brasem visser die eerder de nacht een paling had gevangen op maaien en en overigens een dikke run van kreeg :P krijg ik een run maar stond naast me hengels dus sla na 3 keer piepen aan ik roep naar me vismaat kheb er een maar die waren wandelen geloofde me niet dus die paling kneus kan de zaklamp niet bvinden heeft geen verstand van vissen hopake andere hengel gaat af zwemt mijn karper door die lijn ik zie um niet hoor een bosje voor me rkaken en jawel daar zattei in pats lijn breekt weg karper verder heel de n8 niks meer gevangen boos op me vismaat die smorgens er wel nog 1 vangt :P


Kun je nog een paar van die stukjes plaatsen, svp. Ik wil een kamer grijs behangen en dat gaat uitstekend met dat proza van jou. Of misschien een paar leestekens en enters geven hier en daar. Komt de leesbaarheid ten goede.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

20-11-2007 14:38

Tjezus.........en dit is ook nog serieus bedoeld ook nog....waar gaat het heen??? :roll: