Nieuwe Karper

Jan Peter Teerling

11-10-2007 13:01

Na eens mijn nieuwe Karper door gebladerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn abbonement maar eens ga opzeggen..

24 bladzijden reclame in een blad van 8,60! Voor de jeugd dat zijn
18,92 oud Hollandsche florijnen!

Het ongebreidelde Fox promomtie plan in de vorm van de 'Fox Carp Experience' en de Fox Karpergalerij.

Het klakkeloos promoten van betaalwater,in de vorm van reclame's en het 'broekafzakkende' artikel Rainbow-goud het 'oogsten op zn Alijns..

Ik ben dr in iedergeval helemaal klaar mee en ga me maar eens orienteren op het blad Spiegel.

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het niet winnen van de 1e prijs
in de Fox Karpergalerij,hier ook een klein rolletje in gespeeld heeft..

Om 03.41 kreeg ik na 3 nachten blanken een volle fluiter op mijn Fox MMXR,Ik scheurde mijn Fox 5 seizon slaapzak van mn kont,sprong mijn Fox Ultra stretcher af en kopte,terwijl ik mijn Fox Easydome uitging,onderweg nog even mijn Fox Halo Light.Brak bijna mijn nek over de Fox Ruckbox die natuurlijk weer te dicht bij de uitgang stond!

Buiten aangekomen zag ik dat mijn MK2 swinger strak tegen de blank van mijn Fox Euromaster hengel stond,sloeg aan en voelde directe een massieve weerstand op mijn gestaag tikkende Fox Stratos FS7000.Beetje bij beetje nam de vis lijn van de molen en op een gegeven moment voelde ik mijn lijn langs een opstakel schuren..En ook mijn nieuwe Fox Arma point haken baarden mij zorgen,het was immers de 1e keer dat ik met deze haken viste.Nog vers in het geheugen stond het debacle met de Fox Serie 2XS / 2XS B..Die krengen trokje je nog krom op een brasem..

Gelukkig had ik net de nieuwe Fox Tapered Mono leader aan mijn Fox
Soft Steel Carp Line gemonteerd,anders was het zeker mis gegaan!!

Beetje bij beetje won ik dit gevecht van mijn geduchte tegenstander,ik had het gevoel dat dit gevecht in mijn voordeel beslecht ging worden..

Na een zenuwslopend gevecht van een half uur,had ik mijn opponent schepklaar voor mijn Fox Extreme Landingsnet.Mijn schepnet bleef gelukkig drijven,dankzij mijn Fox Landingsnet Float anders had ik het nog veel moeilijker gehad!

Yes!!Hij zat erin,ik kon mijn ogen niet goloven dit was zeker mijn nieuwe pb!!Ik tilde de vis behoedzaam uit het water,naar mijn Fox Safety Zone Carp Cradle.Gelukkig was ik al zo verstandig geweest om mijn Fox Weigh Sling van te voren er overheen te leggen.Na de handel eerst zorgvoldig van het nodige water voorzien te hebben,kon ik de vis onthaken.Ik pakte mijn Fox Digital Scales,(na er eerst weer eens nieuwe batterijen in gedaan te hebben!!) en hing de vis er aan.Wat ik al dacht,bevestigde de weegschaal.Mijn droom was werkelijkheid geworden..

Moe maar voldaan,zette ik de vis weer terug in haar vertrouwde onderwater wereld.Ik liep weer terug naar mijn Fox Easydome en kon onderweg een vreudedansje,op mijn Fox Euro Delight Badslippers niet onderdrukken..
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

11-10-2007 13:04

Ben je er ook achter..
Lees al geruime tyd bijna geen blad meer, een en al COMMERCIE!!
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

11-10-2007 13:22

hehe wel een grappig verhaaltje.
peter andrae

11-10-2007 15:46

Ik mis de foxtrolly nog en de foxbox ai daar laat ie wel een steekje vallen,dat kost hem de fox rigwallet :o .
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

11-10-2007 16:16

je had van vreugde toch minimaal wel de foxtrot kunnen gaan dansen!!! dan had je zeker gewonnen!
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Jan Peter Teerling

11-10-2007 16:18

:lol: Touché Robert :wink:
Gebruikersavatar
bas van der kloot
Berichten: 186
Lid geworden op: 12-07-2007 16:47
Locatie: zundert

11-10-2007 16:59

ik stap ook over op de spiegel ookal halden ik die ook gewoon los nu
Gebruikersavatar
ferdy tibbe
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

11-10-2007 18:20

Ben dus toch niet de enige die ooit is lachwekkend de stukjes in de Fox Karpergalerij doorlas :lol:.
Te zielig voor woorden dat je met een dergelijk schrijfsel en een vaak 'vrij standaard' foto'tje zo'n prijs kunt winnen.
Life is ours, we live it our way
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-10-2007 18:41

ferdy tibbe schreef:Ben dus toch niet de enige die ooit is lachwekkend de stukjes in de Fox Karpergalerij doorlas :lol:.
Te zielig voor woorden dat je met een dergelijk schrijfsel en een vaak 'vrij standaard' foto'tje zo'n prijs kunt winnen.


misschien moet jij ze maar eens laten zien hoe het echt moet :wink:
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

11-10-2007 19:08

Jan Peter Teerling schreef:Na eens mijn nieuwe Karper door gebladerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn abbonement maar eens ga opzeggen..

24 bladzijden reclame in een blad van 8,60! Voor de jeugd dat zijn
18,92 oud Hollandsche florijnen!

Het ongebreidelde Fox promomtie plan in de vorm van de 'Fox Carp Experience' en de Fox Karpergalerij.

Het klakkeloos promoten van betaalwater,in de vorm van reclame's en het 'broekafzakkende' artikel Rainbow-goud het 'oogsten op zn Alijns..

Ik ben dr in iedergeval helemaal klaar mee en ga me maar eens orienteren op het blad Spiegel.

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat het niet winnen van de 1e prijs
in de Fox Karpergalerij,hier ook een klein rolletje in gespeeld heeft..

Om 03.41 kreeg ik na 3 nachten blanken een volle fluiter op mijn Fox MMXR,Ik scheurde mijn Fox 5 seizon slaapzak van mn kont,sprong mijn Fox Ultra stretcher af en kopte,terwijl ik mijn Fox Easydome uitging,onderweg nog even mijn Fox Halo Light.Brak bijna mijn nek over de Fox Ruckbox die natuurlijk weer te dicht bij de uitgang stond!

Buiten aangekomen zag ik dat mijn MK2 swinger strak tegen de blank van mijn Fox Euromaster hengel stond,sloeg aan en voelde directe een massieve weerstand op mijn gestaag tikkende Fox Stratos FS7000.Beetje bij beetje nam de vis lijn van de molen en op een gegeven moment voelde ik mijn lijn langs een opstakel schuren..En ook mijn nieuwe Fox Arma point haken baarden mij zorgen,het was immers de 1e keer dat ik met deze haken viste.Nog vers in het geheugen stond het debacle met de Fox Serie 2XS / 2XS B..Die krengen trokje je nog krom op een brasem..

Gelukkig had ik net de nieuwe Fox Tapered Mono leader aan mijn Fox
Soft Steel Carp Line gemonteerd,anders was het zeker mis gegaan!!

Beetje bij beetje won ik dit gevecht van mijn geduchte tegenstander,ik had het gevoel dat dit gevecht in mijn voordeel beslecht ging worden..

Na een zenuwslopend gevecht van een half uur,had ik mijn opponent schepklaar voor mijn Fox Extreme Landingsnet.Mijn schepnet bleef gelukkig drijven,dankzij mijn Fox Landingsnet Float anders had ik het nog veel moeilijker gehad!

Yes!!Hij zat erin,ik kon mijn ogen niet goloven dit was zeker mijn nieuwe pb!!Ik tilde de vis behoedzaam uit het water,naar mijn Fox Safety Zone Carp Cradle.Gelukkig was ik al zo verstandig geweest om mijn Fox Weigh Sling van te voren er overheen te leggen.Na de handel eerst zorgvoldig van het nodige water voorzien te hebben,kon ik de vis onthaken.Ik pakte mijn Fox Digital Scales,(na er eerst weer eens nieuwe batterijen in gedaan te hebben!!) en hing de vis er aan.Wat ik al dacht,bevestigde de weegschaal.Mijn droom was werkelijkheid geworden..

Moe maar voldaan,zette ik de vis weer terug in haar vertrouwde onderwater wereld.Ik liep weer terug naar mijn Fox Easydome en kon onderweg een vreudedansje,op mijn Fox Euro Delight Badslippers niet onderdrukken..


Helemaal mee eens
Gebruikersavatar
ferdy tibbe
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

12-10-2007 18:44

Mourad Aviara schreef:
ferdy tibbe schreef:Ben dus toch niet de enige die ooit is lachwekkend de stukjes in de Fox Karpergalerij doorlas :lol:.
Te zielig voor woorden dat je met een dergelijk schrijfsel en een vaak 'vrij standaard' foto'tje zo'n prijs kunt winnen.


misschien moet jij ze maar eens laten zien hoe het echt moet :wink:


Wat moet ik ze laten zien Mourad? Waar hun wel hun echt op moeten letten als ze een winaar zoeken? Of, dat ik zelf een stukje kan schrijven met een duidelijke uitleg er in wat ik allemaal van Fox heb?

Saluu, Tibbe :wink:
Life is ours, we live it our way
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

12-10-2007 21:22

idd een en al kolder.

Moet ook wel toegeven dat er 1 interesant stuk in staat over rivier vissen.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

12-10-2007 21:31

Riviervissen is sowieso interessant Ruben, daar heb je toch geen blad voor nodig?? :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gerrit Hees

12-10-2007 21:37

wat heeft dit voor nut? dat je weer lekker reclame maakt voor spiegel? voor de rest niks -.-
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

12-10-2007 21:53

Idd henk

Morgen maar weer een nachtje :wink:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

12-10-2007 22:04

ferdy tibbe schreef:
Mourad Aviara schreef:
ferdy tibbe schreef:Ben dus toch niet de enige die ooit is lachwekkend de stukjes in de Fox Karpergalerij doorlas :lol:.
Te zielig voor woorden dat je met een dergelijk schrijfsel en een vaak 'vrij standaard' foto'tje zo'n prijs kunt winnen.


misschien moet jij ze maar eens laten zien hoe het echt moet :wink:


Wat moet ik ze laten zien Mourad? Waar hun wel hun echt op moeten letten als ze een winaar zoeken? Of, dat ik zelf een stukje kan schrijven met een duidelijke uitleg er in wat ik allemaal van Fox heb?

Saluu, Tibbe :wink:


nou, eigenlijk allebei..
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

12-10-2007 22:34

het is al laat als ik moet noemen wat ik van fox heb pfff


mar inderdaad het is lachwekend tot het zeilige toe,vul die paginas mar met info leest een stuk fijner
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Freek Swaans

12-10-2007 23:16

Iets TE veel Fox in je verhaaltje! :lol:
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

13-10-2007 13:19

De prijs gaat onder je neus door omdat je niet op de horizonpod zat te vissen.

Schaam je

HAHAAH

leuk stukkie

eindelijk eens wat vermaak hier.

Gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

14-10-2007 18:26

en dat er gewoon mensen zijn die hun foto naar spiegel en naar karper sturen!!

vind het allemaal erg triest! maar het typeert wel de manier hoe de meesten tegenwoordig hun visserij beleven vind ik...
Jan Peter Teerling

14-10-2007 18:41

j van der beek schreef:en dat er gewoon mensen zijn die hun foto naar spiegel en naar karper sturen!!

vind het allemaal erg triest! maar het typeert wel de manier hoe de meesten tegenwoordig hun visserij beleven vind ik...


Tja..Vissen is nu eenmaal vet cool geworden.. :roll: :wink:
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

14-10-2007 19:42

Echt niet, foto's van dikke vissen zijn vet cool
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

15-10-2007 14:28

ik adviseer de meeste jongens die hier commentaar geven Spiegel eens te kopen, voordat ze commentaar geven.

in geen van de begeleidende schrijfsels staat de naam Fox. tevens is iedereen bij ons een winnaar, wij hebben geen 1e of 7e prijs.
tevens hoeft de vis niet groot (63pond) te zijn of de foto perfect genomen!

het is dus echt een rubriek waarin iedereen kans maakt om er eens in te staan!

J van der beek...waarom wel op internet gooien en niet naar een magazine, ik kwam deze van je tegen in de rubriek vangsten op datum :P

Afbeelding
Jan Peter Teerling

15-10-2007 14:49

@Mark,
Je hebt mij niks slechts over Spiegel horen zeggen.

En als je hier af en toe en vis post,kun je hem net zo goed naar een blad sturen met verhaal etc.? :-?

Ik persoonlijk heb daar zeer weinig behoefte aan.

Mss is het een idee af en toe een jaarabbonement te verloten,voor een leuk ingezonden stukje oid.
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

15-10-2007 15:22

Jan Peter,

ik doel ook niet op jou, het staat bij jou goed vermeld!

in den beginne hadden wij 1 of 2 prijsjes van diverse merken. Fox vond het leuk en wilde daarom iets schenken voor elke plaatsing. als dank daarvoor hebben wij het Fox-Pr genoemd.

de vissen mogen ook met Delkims en een shimano hengel zijn gevangen ;-)

groeten