Hallo,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Ton, een heel goede vriend van Henk. Wij kennen elkaar al ruim 30 jaar. Sins Henk ziek geworden is, hebben sommige van jullie mij al aan de telefoon gehad, omdat ik AQUA waarneem, zolang Henk het niet kan.
Allereerst wil ik namens Henk en zijn vrouw Ans, graag iedereen bedanken, die met hun heeft mee geleefd.
De situatie op dit moment is dat Henk therapie krijgt in het centrum Klimmendaal bij Arnhem. Op zich gaat het nu best redelijk met Henk, fysiek gezien mogen we eigenlijk niet klagen, gezien de klap die hij gekregen heeft. Hij kan zich op dit moment goed bewegen, ook goed lopen. Alleen op dit moment is hij zijn zicht kwijt. Hij kan hoegenaamd niets zien. Wij hopen dat hier toch nog iets van terug komt, maar dat zal de tijd uitwijzen. Het is ook logisch, dat, als je van de een op de andere dag hoegenaamd blind bent, dit een zeer verwarde en onzekere toestand met zich mee brengt. Wij hopen dat hier nog enige verbetering in optreed, maar dat zal de tijd uit moeten wijzen.
Hij mag op dit moment de weekeinden naar huis. Maar zal toch nog een flinke tijd moeten revalideren.
Nogmaals iedereen hardstikke bedankt voor de interesse die jullie getoond hebben.
Ton Werter
HENK MARTENS (AQUA HOLLAND)
-
Henk, sterkte met revalideren! Ans ook sterkte natuurlijk!
En Ton misschien is het voor de belangstellenden makkelijk om jouw contactgegevens te vermelden! Maar is maar een idee! Bedankt voor de situatie!
Gr.
Matthijs
En Ton misschien is het voor de belangstellenden makkelijk om jouw contactgegevens te vermelden! Maar is maar een idee! Bedankt voor de situatie!
Gr.
Matthijs
- Martin Doelman
Wat een enorm klote situatie voor Henk en zn vrouwtje.
Heel veel sterkte met het herstel
Heel veel sterkte met het herstel