Stomste wat je ooit gevraagd is aan de waterkant

Plaats reactie
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

22-04-2010 21:38

ben ik een dikke 32 ponder aan het drillen zit er zo een opaatje de hele tijd te lullen waarom ik hem niet gewoon binnendraai :-?
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

22-04-2010 22:07

Zit derde kerstdag hier aan het kanaal te vissen tent lekker dicht in mijn slaapzak gasbrander aan om de boel nog een beetje behaagelijk te krigen.Staat er een vrouwje van een jaar of 60 met een hondje aan mijn tent vraagt ze jongen ben je er thuis uitgezet dan mag je ook wel bij mij komen slapen.

Lief bedoeld maar heb toch maar bedankt
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Mees Barendrecht
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-12-2009 19:47

23-04-2010 09:18

Marcel Suchan schreef:Zit derde kerstdag hier aan het kanaal te vissen tent lekker dicht in mijn slaapzak gasbrander aan om de boel nog een beetje behaagelijk te krigen.Staat er een vrouwje van een jaar of 60 met een hondje aan mijn tent vraagt ze jongen ben je er thuis uitgezet dan mag je ook wel bij mij komen slapen.

Lief bedoeld maar heb toch maar bedankt


Haha geweldig, zie het helemaal voor me :D
Bedankt voor het lachen!
What do you feel when you shoot a swimclaimer?
Recoil...
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

23-04-2010 16:34

dus als ge beet hebt begint da ding te piepe?
of uhmm bende aant visse?
haha :lol:
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
Sven rotette
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-04-2010 17:45
Locatie: Zuid Holland

23-04-2010 20:07

zit je der alweer ?
Hoe meer je weet hoe meer je vergeet.
Hoe meer je vergeet hoe minder je weet.
Hoe minder je weet hoe minder je vergeet.
Hoe minder je vergeet hoe meer je weet.
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

24-04-2010 01:26

Bent u getrouwdt???
m.f.g der ronnie.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
Giovanni Verheugen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02-05-2010 15:35

02-05-2010 18:23

zouden je boksen wat zachter mogen je muziek staat ietsjes te hard.
terwijl er in het park volop muziek gedraait wordt omdat er 1 of ander feest is :D
mensen dachten dat mijn beetmelders muziek maakten :$
whahaha dus ik zet ze zachter omdat ik telkens piepies had vanwegen een meerkoet.
dus mijn peipers staan op het zachtste volume niveau.
blijven die mensen doorzeuren dat het te hard staat.
ik daarna uitgelegd dat er geen muziek van mij vandaan kwam maar vanuit het park :P
Marc Claassen
Berichten: 125
Lid geworden op: 16-03-2010 17:28

16-05-2010 18:54

als ik men spulletjes aan t vervoeren ben vragen ze: *ga je op vakantie?*
ge kent de groete uit brabant kriege k*t!
mattijn brinkhof
Berichten: 299
Lid geworden op: 12-04-2010 17:38

23-05-2010 22:08

met die piepers is het toch niet leuk meer dat vissen?
dat snap ik nooit waarom ze dat vragen, ik kan zo ook nog andere dingen opnoemen die nog "erger" zijn dan piepers.

of waar is je dobber? Hoe weet je dan dat je beet hebt?
neem je ze ook mee?
enz. enz.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

24-05-2010 00:54

vandaag voeren, zo zeg ga je de aalschovers eten geven.

laatste keer controle, zo meneer zou ik u vergunning wel even mogen zien, ja zeker agent en waar vissen wij op jongeman.

pfffffffff overal de naam karper en stickers, plaatjes, etc van karper. euuuuuh snoekbaars zou ik zeggen maar niet gedaan want meneer de agent had nog al een humeurtje, moest gvd zelfs nog de hengels binnen draaien omdat meneer wou zien wat er aan zat, gvd, vissticks nou goed. tsjonge jonge. maar goed hebben ook weer een compliment gekregen dat hij net al meerdere bekeuringen aan vissers had uitgedeeld vanwege geen vergunning, derde hengel, rotzooi. compliment gekregen dat we netjes met 2 hengels visten, ons aan de regels hadden gehouden en dat er geen rotzooi en troep te zien was rondom de stek.

( tsjah altijd alles netjes opruimen na gebruik voorkomt gedonder )

mvg; jan
Gebruikersavatar
Jos van der Maat
Berichten: 42
Lid geworden op: 09-11-2009 19:14
Locatie: Delfzijl

27-05-2010 20:13

Vandaag aan mij gevraagd tijdens een praatje bij een witvis-sessie:

Vang je ook wel eens graskarpers?

Ja, die vang ik ook wel eens.

Als je weer eens een graskarper vangt, zou je mij dan willen bellen. Ik heb namelijk de gracht rond mijn huis laten baggeren en nu is ook de graskarper verdwenen. Als je er weer een vangt heb ik er wel belang bij.

Ik heb de vraagsteller beleefd duidelijk gemaakt dat ik dit dus niet ga doen.
:evil:
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

31-05-2010 20:18

is dat nou een vooren?
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Jerry Tenwolde
Berichten: 106
Lid geworden op: 20-09-2009 19:09

05-06-2010 10:59

Kom je terug van vakantie?

antw: Nee ga een nachtje vissen

stukje verder.

Ga je hier vissen of in scheveningen?

Zelfde mevrouw. Voor de rest was ze wel lief hoor.
danny den heijer
Berichten: 62
Lid geworden op: 20-09-2009 12:00

16-06-2010 20:03

ik reed met mijn viskar over straat zegt een oude vrouw "ga je op fietsvakantie"
toen ik zei dat alleen even ging vissen keek ze raar aan :P
MVG Danny
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

16-06-2010 22:37

Mathijs Hinnen schreef: noh, trek dat ding is op de kant dan, of: ooh, ik schep hem wel even (heeft me 3 netten gekost)

hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? snap dat jij het niet gedaan hebt, maar 3 netten naar de mallenmoer om een vis t kunnen scheppen. recht optillen zeker?
Gebruikersavatar
C-jay Jackson
Berichten: 9
Lid geworden op: 15-06-2010 11:41
Locatie: Den Bosch

17-06-2010 01:32

Zal wel aan mij liggen maar ik vind de meeste "domme vragen" wel meevallen.
mensen zijn gewoon geintresseerd in je hobby, kunnen ze bij mij thuis nog iets van leren.
heb trouwens echt smakelijk zitten lachen om een aantal sterke verhalen, bedankt voor de mooie topic.
Vangsten 2010 : 23

collateral fish: 0
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

17-06-2010 12:06

Mathijs Hinnen schreef:
Ik heb er uberhaupt een hekel aan als je een vis aan het drillen bent, en er komt iemand kijken die nog nooit van z'n leven een karper heeft gezien, die roepen vaak: noh, trek dat ding is op de kant dan, of: ooh, ik schep hem wel even (heeft me 3 netten gekost)


Netten niet, maar dergelijke acties hebben me al wel vissen gekost. Willen ze van boven naar beneden scheppen ipv andersom, blijft het lood haken in het net. resultaat: vis onlandbaar, 1x kopschudden en vis is weg. En bedankt hè!
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

18-06-2010 00:51

dit is niet gevraagd maar wel echt gebeurd.

aantal dagen ervoor meerdere malen even op de fiets langs onze stekken geweest om aan te voeren voor het weekend.
vrijdag is het dan zover en een maatje met een peugeot 205 dacht ik zo uit me hoofd laden spullen allemaal in wat ook allemaal krap maar passend er in past vertrekken richting stekken. omdat deze stukken water niet bereikbaar zijn met de auto moet er wel eens het een en ander uitgehaald worden. zo dus ook deze ene keer. vlakbij de campingbeheerder waarvan deze stukken zijn rijden wij zijn huisje voorbij en hij ziet ons wel aankomen en ziet ons na. we rijden een fietspadweggetje op redelijk breed waarbij op de zijkanten betonblokken geplaatst staan en in het midden een fietspaaltje. normaal gesproken met een redelijk ruime auto pas je hier niet door heen. toch was er redelijk ruimte en leek er voldoende ruimte tussen te zitten, zodat we met de peugeot langs 1 van deze kanten er door heen konden rijden. ik stap uit en ga kijken aan de voorkant of dit idd ook lukt.

ja cker het lukte we pasten er zelfs makkelijk doorheen met ruimte over scheeld weer een aardig pokke eind lopen. die campingbeheerder zit dus te wachten tot we terug komen met de auto maar jah we kwamen niet. wat hij dus erg vreemd vond.
na een hele weekend te hebben vissen tijd om weer naar huis toe te gaan. spullen opnieuw inladen en weer richting paaltje. ik zeg tegen mijn maat nog van moet je eens kijken het lijkt verdomme wel of zijn die betonblokken verplaatst. en jah ze waren idd verplaatst. nog maals de auto ervoor we moesten er toch door heen of ergens langs. opnieuw goed kijken ik er weer voor en ook nu pasten wij er opnieuw doorheen alleen hield het niet meer over. de camping beheerder geloofde zijn eigen ogen niet en baalde als een stekker en dacht ons te grazen te kunnen nemen door de blokken te verplaatsen.

het leukste was een week later komen we opnieuw aanrijden en campingbeheerder al lachend achter het raam van haha dit gaat nu echt niet meer lukken. nee idd het had ook nooit gelukt met een extra 2 betonblokken er tegen aan geplaatst. maar dit maal waren wij ook beter voorbereid en waren even langs bouwmarkt geweest voor een aantal sleutels. haha/. dus paal los en doorrijden. ook na het weekend toen we terug kwamen was de beheerder weer achter het raam, en zijn gezichts uitdrukkingen spraken boekdelen. als we die hadden gefilmd hadden we minimaal de hoofdprijs bij funniest home videos gewonnen.

mvg; jan :wink:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-06-2010 17:58

jan de jager schreef:het leukste was een week later komen we opnieuw aanrijden en campingbeheerder al lachend achter het raam van haha dit gaat nu echt niet meer lukken. nee idd het had ook nooit gelukt met een extra 2 betonblokken er tegen aan geplaatst. maar dit maal waren wij ook beter voorbereid en waren even langs bouwmarkt geweest voor een aantal sleutels. haha/. dus paal los en doorrijden. ook na het weekend toen we terug kwamen was de beheerder weer achter het raam, en zijn gezichts uitdrukkingen spraken boekdelen. als we die hadden gefilmd hadden we minimaal de hoofdprijs bij funniest home videos gewonnen.

mvg; jan :wink:


Goed man, super. Ben je er trots op? En karpervissers zijn niet asociaal hoor, althans, wij niet maar zij. Waarvoor denk je dat ze die maatregelen nemen dan? Ik snap dit soort acties echt niet, hoe wil je het nou verkloten dan? Een karretje doet wonderen en scheelt een hoop gezever. Zou het een stoere actie vinden als ze echt de hele zooi zouden blokkeren voor je als je terug komt.

Jonge knapen en nog te beroerd om een stukje te banjeren.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

20-06-2010 20:12

Goed man, super. Ben je er trots op? En karpervissers zijn niet asociaal hoor, althans, wij niet maar zij. Waarvoor denk je dat ze die maatregelen nemen dan? Ik snap dit soort acties echt niet, hoe wil je het nou verkloten dan? Een karretje doet wonderen en scheelt een hoop gezever. Zou het een stoere actie vinden als ze echt de hele zooi zouden blokkeren voor je als je terug komt.

Jonge knapen en nog te beroerd om een stukje te banjeren.[/quote]

En jij bent dus 1 van die mensen die zich dus altijd heel netjes gedraagd en zich nooit misdraagt zou kunnen hoor :roll: ben er wel vergeten bij te vermelden dat dit nu een aantal jaren terug heeft afgespeeld. en ik zal er nog even iets aan toevoegen.

momenteel kennen wij de eigenaar van dit terrein erg goed en hebben toegang tot de camping zelf om helemaal door te kunnen rijden naar het einde waar een plaatsje is voor de auto,s. hierna kunnen we met de trolley door de achterste poort om op de stekken te komen. ook komt de eigenaar regelmatig even bij ons kijken en informeren hoe de vangsten een beetje verlopen. we hebben het er ook met deze man eigenaar over gehad over onze actie dat dit natuurlijk niet had gemoeten en hebben onze excuses aangeboden aan deze man. deze eerlijkheid heeft deze beste man geaccepteerd en heeft ons daarna een aanbod gedaan. dus auto plaatsen op terrein. dus met alle duidelijkheid is alles netjes uitgesproken en van onze kant een excuses plaats gevonden. had ik misschien als tweede gedeelte nog even er bij moeten vermelden.

mvg; jan :wink:
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

20-06-2010 21:08

De manier waarop je het vertelde kwam over als bewuste herhaling, ook bij aanpassing van de maatregelen. Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar ik loop wel altijd met mijn trolley naar mijn stek, en dan praat je gemiddels over een 300-400 meter, en mijn winterstek is zelfs 700 meter lopen. Zou zo met de auto het park in kunnen maar ik doe het bewust niet.

Om de reden die ik aangaf.

Dat je het nu mooi hebt opgelost is alleen maar goed, had je er inderdaad wel eventjes bij mogen zetten ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

21-06-2010 10:11

Sven van Anrooy schreef:De manier waarop je het vertelde kwam over als bewuste herhaling, ook bij aanpassing van de maatregelen. Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar ik loop wel altijd met mijn trolley naar mijn stek, en dan praat je gemiddels over een 300-400 meter, en mijn winterstek is zelfs 700 meter lopen. Zou zo met de auto het park in kunnen maar ik doe het bewust niet.

Om de reden die ik aangaf.

Dat je het nu mooi hebt opgelost is alleen maar goed, had je er inderdaad wel eventjes bij mogen zetten ;)


Het is verder wel goed, daarom zet ik het er alsnog even bij. :wink:

mvg; jan :lol:
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-07-2010 11:24

Vorige week met een hengel tot in het handvat krom, slip lekker aan het ratelen.. de vis zag ik vanaf de hoge kademuur in het heldere water duidelijk aan de overkant zwemmen... wat een genot! Hoor ik van achter me;"vangt u hier wel eens iets?" :-? :P duidelijk geval van ongeinteresseerde interesse of zo...

Gr Vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

01-07-2010 15:39

Een toevallige passerende mevrouw, toen ik afgelopen weekend een zojuist gevangen vis fotografeerde op de onthaakmat:

"gooi je die wel weer terug?" Ja natuurlijk mevrouw! :) "ja maarreuh wel snel een beetje, anders gaat ie toch dood!?" :-?
Gebruikersavatar
Joris Bonenkamp
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-03-2010 17:08
Locatie: Weesp

14-07-2010 16:10

Nadat een hond over mijn visjas heeft staan zeiken vertel ik woest dat honden hier verplicht aangelijnd moeten zijn,waarop hij vraagt; doe jij je vissen ook aan de lijn dan?
mega domme lul! maar hij doet nu wel zijn hond aan de lijn. haha.