wat zijn jullie plannen voor 2003

Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

05-01-2003 21:44

ik dnek dat ik dit jaar vele dagen meer zal doorbrengen aan de waterkant hoor!! Ik heb me diot jaar zeer goed voorbereid! Mijn doel is dit jaar 2nieuwe waters aanpakken en proberen mijn pb te verbeteren maar dit hoeft voor mij niet echt!! zolang er maar een vis op de kant komt.

vriendelijke karpergroeten nick
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

06-01-2003 09:03

Proberen het aantal overbezette putten te verminderen en te voorkomen dat er weer nieuwe onverantwoorde 'dumpingen' plaats vinden.........
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

06-01-2003 10:54

eerstens verhuizen naar voorhout, en dan eindelijk weer eens op zoek naar wat vis avond-uren. Dit benne een poos terug alweer, daar ik op mijn thuiswateren in Steenbergen en omstreken ongeveer alles wel gezien had.

Gezien persoonlijke veranderingen ontstaat er veel minder tijd om naar Frankrijk te gaan, dit zal best een gemis zijn, echter het besef dat er voor mij allerhande nieuwe wateren klaar liggen, in de omgeving van Leiden etc, is veel meer dan slechts een schrale troost. Sterker nog, kep der zin an ;o)

Het gaan meedraaien in dit forum stimuleert behoorlijk; ik kan niet wachten te gaan bekijken waar de ballen etc te water zullen gaan. Mogenlijkheden te over, echter heb ik een belangrijke grens: Ik wil een eigen 'verhaal' beschrijven. Dit betekent dat bijvoorbeeld Vinkenveen, Nieuwkoop etc, ondanks dat ze nu wel erg verleidelijk dicht in de buurt liggen, buiten beschouwing blijven. Misschien ooit eens op uitnodiging...

Voorlopig word het De Oude Rijn in hoofdlijnen, en elders obseveren en beleven van een korte visserij, om te bekijken wat deze nieuwe omgeving allemaal kan en zal brengen.

Ik heb geen verlangens naar het verbeteren van mijn pb, danwel bijvoorbeeld een target te stellen dat ik dit jaar minimaal 10x mijn pb ga breken, en ook te gaan stellen dat ik dit jaar minimaal een x-aantal 20 ponders wil pakken. Dit alles is zulks een bull.

Vergis je niet hoe hoger men de top legt, des te armzaliger uw visserij wordt.

Verder wens ik een ieder een gezond relativeringvermogen toe dit nieuwe jaar, evenals mooie vangsten etc

Doe maar gewoon, ben je al karpervisser genoeg ;o)

Groeten Ed
Gebruikersavatar
corne van gils
Berichten: 116
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00

06-01-2003 11:31

Hadi Gino,

Ik heb sinds 6 oktober een kleintje en sindsdien staat het vissen op een laag pitje :wink: , ik ga wel dit jaar wat tijd proberen vrij te maken om wat te gaan vangen op een nieuw water. maar ga er maar van uit dat je de eerste maanden na de geboorte weinig zult vissen. ps dit moet je ook niet doen anders mis je de mooiste tijd van de baby.

met wiegende groet
corne
als ze me missen, dan ben ik vissen !!!!!