hoe haal ik me moeder over?

Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

13-05-2007 22:32

ik sliep (vroeger) buiten op de stijger.
Lekker hard, maar wel nacht vissen onder moeders vleugels.
Gebruikersavatar
Jelle Willeboer
Berichten: 121
Lid geworden op: 28-03-2007 23:14
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

13-05-2007 22:40

Heb je geen kennis ofzo? die ook karpervist of ken jij een visser die je moeder ook kent? ga daar mee,. dat vind ze dan toch wel goed., en anders, je kunt toch ook morgentjes en avondjes vissen?
Ik snap je moeder best,
Waneer Geven W-ij De Strijd Op?
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

13-05-2007 23:37

Ik was 18 toen ik mijn 1e nachtjes viste....

En ik ben nu 19...

Daarnaast gebruik ik een mes hoofdzakelijk om boilies in halfjes te snijden, drink ik geen bier (eigenlijk zelfs geen alcohol), rijd ik een mazda (weliswaar sportcoupe) en neuk ik me geen slag in de rondte.

Was ik maar een echte vent... :o

:(

Maar van mijn mama mag ik zoveel doordeweekse nachtjes vissen als ik wil. Ze merkt er toch niks van nu ik alleen de weekenden thuis ben.

Yippie!!!!!

:lol:

Kleine kinderen die moe zijn worden vaak vervelend. Sommige mensen hebben er later nog last van. :D
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-05-2007 00:01

dayo steenkist schreef:als ik ga nachtvissen neem ik wel een mes of iets mee om me te

verdedigen tegen iemand 25 ofzo!!!

anders maak ik geen kans ben ik bang :wink:


Hoe dom kun je zijn... :-? , en dan reken je nog op begrip van je moeder om te mogen gaan nachtvissen?
Mijn suggestie...probeer je moeder over te halen om mee te mogen gaan met de KSN jeugdkampen.
Je vist hier onder volwassen begeleiding :wink:
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

14-05-2007 00:38

@ dayo, Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik was zelf ook iets van 14 of 15 voordat ik echt nachten mocht. Ging dan wel altijd met vrienden. Daarvoor ging ik ook al nachten vissen maar dat was samen met mijn vader wat ik ook helemaal niet erg vond. Sterker nog ik doe dit nog steeds op mijn 22e.

Heb anders gewoon geduld, zorg dat je goede cijfers op school hebt en zorg dat ze niet te veel achter je aan hoeven te lopen. Klinkt misschien heel stom maar helpt wel om eerder te mogen nachtvissen.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

14-05-2007 01:20

Was er niet een nummer van Johnny Hoes, och, was ik maar


Toen ik van verlof kwam trof ik in de trein
't Allerliefste meisje, die mooie Madelein
'k Heb m'n hart verloren, zij gaf mij haar woord
Maar gisteravond stond ze met een ander aan de poort

Och ! Was ik maar bij moeder thuis gebleven
Och ! Was ik maar met jou niet meegegaan
Och ! Had ik naar jouw ogen niet gekeken
Dan had m'n hart nu niet zo'n pijn gedaan
Ik kan niet slapen en niet eten
Want ik kan je niet vergeten met je rode mond
Je blauwe ogen, je haar, zo blond
Och ! Was ik maar bij moeder thuis gebleven
Och ! Was ik maar met jou niet meegegaan

Gaat niet helemaal over vissen, maar moest ik even kwijt :D
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

14-05-2007 07:05

haha :lol:

ik heb het sinds 2 weken voor elkaar dat ik alleen mag vissen

maar ik heb het ook allemaal gehad :wink:

je moet gewoon plaatsen opzoeken waar je ze overdag ook lkkr vangt, desnoods op de pen :wink:
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

14-05-2007 07:38

Gewoon je moeder meenemen. :lol:
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

14-05-2007 09:02

Je moeder zal er een heel goede reden voor hebben Dayo, misschien is jouw buurt niet zo'n fijne buurt, misschien ben jij zelf wel helemaal niet zo'n lieverdje en is ze bang dat je andere (gekke) dingen gaat doen.....

Heb je wel gevraagd waarom je niet mag nachtvissen?
Zo ja, wat was haar antwoord daarop dan?
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
Joris Janssen
Berichten: 183
Lid geworden op: 03-12-2006 20:18
Locatie: America,Limburg
Contacteer:

14-05-2007 10:53

Als ik ga nachtvissen zeg ik altijd tegen mam dat ik ook met volwassenen vis,(is dan ook wel zo) dan mag ik meestal wel nachtvissen



Gr, Joris
''Dat heel Holland Limburgs lult''
Gebruikersavatar
dayo steenkist
Berichten: 1523
Lid geworden op: 21-06-2006 14:06
Locatie: haarlem

14-05-2007 11:21

Rinus Schuurman schreef:Je moeder zal er een heel goede reden voor hebben Dayo, misschien is jouw buurt niet zo'n fijne buurt, misschien ben jij zelf wel helemaal niet zo'n lieverdje en is ze bang dat je andere (gekke) dingen gaat doen.....

Heb je wel gevraagd waarom je niet mag nachtvissen?
Zo ja, wat was haar antwoord daarop dan?


vooral omdat ze denkt dat er veel homo's en junks rondlopen maar dat valt er reuze mee en ik ben trouwens 14 :wink:
en ik ben zelf ook geen lievertje maar ik ga geen mensen uitscheldn aan de waterkant ofzo sterker nog ik ben juist rustig aan de waterkant :D
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

14-05-2007 12:39

dayo steenkist schreef:
Rinus Schuurman schreef:Je moeder zal er een heel goede reden voor hebben Dayo, misschien is jouw buurt niet zo'n fijne buurt, misschien ben jij zelf wel helemaal niet zo'n lieverdje en is ze bang dat je andere (gekke) dingen gaat doen.....

Heb je wel gevraagd waarom je niet mag nachtvissen?
Zo ja, wat was haar antwoord daarop dan?


vooral omdat ze denkt dat er veel homo's en junks rondlopen maar dat valt er reuze mee en ik ben trouwens 14 :wink:
en ik ben zelf ook geen lievertje maar ik ga geen mensen uitscheldn aan de waterkant ofzo sterker nog ik ben juist rustig aan de waterkant :D


Wordt het dan geen tijd dat je je moeder verteld dat je ook homofiel bent en dat je zo af en toe een shot ook wel lekker vindt ;)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

14-05-2007 12:55

het is wel klote maar mijn ouders zeggen hetzelfde

nog even wachten

het is wel zo dat je in de ochtend zeker zo veel vangt maarja om 3.30 uit je bed is ook niet alles :wink:
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

14-05-2007 12:56

Haha wordt wel een goor topic zo zeg :lol:

Maar laten we die jongen lekker eerlijk advies geven!!!
Gebruikersavatar
Barry Koster
Berichten: 154
Lid geworden op: 31-03-2006 14:43
Locatie: Muntendam

14-05-2007 13:32

je kan zeggen dan je bij een maatje van je slaapt en dan zegt hij het zelfde en ga je een nacht vissen, maar of dat verstandig is is een tweede..

pak ipv nachten avondjes en ochtendjes en dan moet je ze zo laat mogelijk stoppen en zo vroeg mogelijk beginnen.
En na verloop van tijd zeg je tegen je moeder waar je niet mag blijven nachtvissen omdat je dan maar een paar uurtjes langer aan het water bent.

Maja moeders blijft wel de baas :D
Waarom hip doen als je Groninger kan zijn??
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

14-05-2007 15:07

ik was 13 toen ik voor het eerst ging nachtvissen, dat was met een maatje en mijn vader. daarna was het nog een paar keer met een maatje en zijn/mijn vader, ik was inmiddels 14. het volgende seizoen mocht ik al samen met een maatje nachtvissen, alleen op een eilandje. na een tijdje hadden mijn ouders er zo veel vertrouwen in dat we ook gewoon aan het vaste land mochten zitten. dit seizoen ben ik voor het eerst alleen gegaan, daar hadden me ouders opeens geen probleem meer mee. mijn moeder vind het juist leuk als ik ga nachtvissen en staat er 100% achter, als ik zeg dat ik de volgende dag ga nachtvissen begint ze meteen de kasten leeg te trekken om te kijken of er nog lekker eten enz. in huis is.

dus dayo,

probeer een bootje te regelen en een goede stek op een eilandje (of aan het vaste land waar je bv door veeeeel bosjes alleen met de boot kan komen). neem desnoods een paar keer je vader mee of die van je maatje.
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

14-05-2007 15:30

Mijn moeder was ook altijd bang dat iets overkwam. Mocht geen gasstel en ze was bang dat ik verdronk snachts in een bootje :P
Uiteindelijk in de vakantie mijn eerste nacht gevist en emteen goed gevangen :D
Gewoon een vaste datum afspreken. En de grote vakantie lijkt me geschikt.
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

14-05-2007 15:31

Dayo kerel,

zorg dat je wat oudere (karpervisende)vrienden krijgt heb ik ook, je laat zo'n iemand vragen aan je ouders of je eens mee mag te nachtvissen en voilia en als je voor die gene ook nog eens wat chips ofzo meendeemt zal die zeker vragen of je vaker mee gaat.

zeker erg handig als je vervoer nodig hebt, ik ken merdere mensen die me naar mijn stek kunnen bregen halen (erug handig)

Of vraag of je vader mee gaat

of een oudere broer of zus
zorg dat je ouders aan het kanaal gaan wonen etc etc etc :wink:
KSN
Gebruikersavatar
dayo steenkist
Berichten: 1523
Lid geworden op: 21-06-2006 14:06
Locatie: haarlem

14-05-2007 15:36

Rinus Schuurman schreef:
dayo steenkist schreef:
Rinus Schuurman schreef:Je moeder zal er een heel goede reden voor hebben Dayo, misschien is jouw buurt niet zo'n fijne buurt, misschien ben jij zelf wel helemaal niet zo'n lieverdje en is ze bang dat je andere (gekke) dingen gaat doen.....

Heb je wel gevraagd waarom je niet mag nachtvissen?
Zo ja, wat was haar antwoord daarop dan?


vooral omdat ze denkt dat er veel homo's en junks rondlopen maar dat valt er reuze mee en ik ben trouwens 14 :wink:
en ik ben zelf ook geen lievertje maar ik ga geen mensen uitscheldn aan de waterkant ofzo sterker nog ik ben juist rustig aan de waterkant :D


Wordt het dan geen tijd dat je je moeder verteld dat je ook homofiel bent en dat je zo af en toe een shot ook wel lekker vindt ;)


ik ben geen homo!!!! :o
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

14-05-2007 15:39

wat zeggen ze ook al weer... Wie het hardste schreeuwt.....
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

14-05-2007 15:57

dayo steenkist schreef:
Rinus Schuurman schreef:Wordt het dan geen tijd dat je je moeder verteld dat je ook homofiel bent en dat je zo af en toe een shot ook wel lekker vindt ;)


ik ben geen homo!!!! :o


Maar van een shotje ben je niet vies hahaha 8)
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
dayo steenkist
Berichten: 1523
Lid geworden op: 21-06-2006 14:06
Locatie: haarlem

14-05-2007 16:29

volgens mij ben jij homofiel :wink:
Gerrit Hees

14-05-2007 16:37

dayo op me 14de mocht ik dat ook niet :P maar mijn ouders vissen zelf ook dus mischien hebben ze daarom wel meer begrip
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

14-05-2007 16:38

dayo steenkist schreef:volgens mij ben jij homofiel :wink:


je hebt gelijk kijk maar naar de foto

Afbeelding

je herkend hem zelf wel
KSN
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

14-05-2007 17:00

Hey Gerard, wel tof dat je die foto even ingescanned hebt.
Ik weet nog dat je zei "die hang ik boven m'n bed en haal hem er nooit meer af". ;)

Maar als je echt denkt dat ik die knappe gespierde kleine kerel ben op die foto, dan heb je het mis.......ik ben helemaal niet zo klein!!!
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl