Parkwachter in Borgerswold gemolesteerd

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Barry Koster
Berichten: 154
Lid geworden op: 31-03-2006 14:43
Locatie: Muntendam

01-05-2007 17:04

Parkwachter in Borgerswold gemolesteerd

Gepubliceerd op 28 april 2007, 10:29
Laatst bijgewerkt op 28 april 2007, 11:16
veendam -

De Veendammer parkwachter B is gemolesteerd door een dolgedraaide sportvisser. B, die met zware kneuzingen thuis zit, had de man al eens gewaarschuwd voor het vissen vanuit een tent, maar wilde hem deze keer bekeuren.

Al veertien jaar is B parkwachter in het Veendammer recreatiepark Borgerswold. Hij weigert als een boeman door het park te gaan en gaat nooit op zijn strepen staan, maar uitgerekend Bloem werd ernstig mishandeld door een 20-jarige man uit Muntendam. B (51) zit thuis met gekneusde ribben, nek en een zwaar gekneusde hand. "Daar maak ik mij echt zorgen over, of dat wel weer goed komt."

Het incident vond plaats aan de vijver bij het Peerdewaske. B kwam in actie toen hij een visser met een tent zag. Het is in Veendam verboden te vissen vanuit een tent. "De tent was nog dicht, toen ik daar kwam. Tot drie keer toe heb ik geroepen: controle visserijpapieren. Ik stak mijn hand uit om de tent open te doen en toen stak de man zijn hoofd naar buiten."

B herkende de man onmiddellijk als een notoire lastpak. "Als ik had geweten dat hij het was, had ik de politie gewaarschuwd en waren we er samen op af gegaan." Toen B de man duidelijk maakte dat hij hem zou bekeuren voor het vissen vanuit een tent, waarbij nog door de vingers werd gezien dat de Muntendammer zijn vispapieren niet in orde had, ging de visser door het lint.

"Hij ging helemaal los en is me tot drie keer toe aangevlogen", zegt B, "eenmaal toen ik al wegliep en de man mij van achteren besprong en in de wurggreep nam. 'Dit is je laatste uur', schreeuwde hij, 'ik maak je dood, ik ga je vermoorden, dit ga je niet navertellen'." B wist zich los te worstelen en rende weg, waarbij de man nog zeker honderd meter achter hem aankwam. Op veilige afstand belde hij met zijn mobiele telefoon de politie, die de agressieve sportvisser met drie man sterk inrekende.


De tering aap... door deze gasten is vorig jaar dus al n verbod gekomen om met tent te vissen... Maar die gasten weten het weer te verzieken, dit zijn ras echte aso's echte kanslozen!! :evil: Ik heb ze wel eens nachten gehoord toen ze aan het 'vissen' waren in Borgerwold en zat der cker wel 500 a 800 meter vanaf...

En als die parkwachter nou een NSBer was ofzo, maar tis een zeer relaxte man en zelf ook fanatiek karper vissen. Ik hoop dat nu echt maat regelen worden genomen tegen dit soort achtelijk volk!

Iig stekte voor B. en dat ie weer snel plezier mag krijgen in z'n werk
:).

groet Barry
Waarom hip doen als je Groninger kan zijn??
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

01-05-2007 17:15

Iemand op dit forum moet toch wel weten welke idioot die beste man "gemolesteerd heeft"
Lijkt me leuk als zijn naam even bekend gemaakt word liefst addres van zijn woonplaats Muntendam erbij..

Na mij weten doen park/boswachters altijd nog hun werk en die gene die ik ooit tegen gekomen ben waaren altijd zeer aardig.
Ik weet zeker dat in Veendam verlopig vissen van uit tenten/nachtvissen niet meer tedoen is en dat de controles veel strenger worden en zonder pardon geschreven word.

Veel sterkte toegewenst,

Meneer B
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

01-05-2007 18:09

De notoire lastpak staat waarschijnlijk binnen de kortst mogelijke keren op straat en de goeden moeten het waarschijnlijk ontgelden.

Erg sneu dat dit soort dingen gebeuren. Als het tegen zit houdt meneer B hier een trauma aan over en kan hij z'n werk niet meer doen, laat staan dat hij fysiek weer 100% wordt. Zinloos geweld is niet zomaar wat jongens...

Veel sterkte voor meneer B.
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Barry Koster
Berichten: 154
Lid geworden op: 31-03-2006 14:43
Locatie: Muntendam

01-05-2007 18:45

ik ken deze gast wel maar alleen z'n bij naam en weet ongeveer waar die woond, want woon zelf ook in m'dam en zo groot is het hier nou ook weer niet....

En wat betref dat die aso zo weer op straat staat? Ik weet het wel cker want heb um afgelopen vrijdag weer in borgerswold zien vissen op de zelfde plek(alleen wist ik niet dat hij dat gedaan had). Dus ik denk dat de enige manier is om dit soort gasten te weren bonnen schrijven voor elke overtreding. Want zich storen aan regels doen ze blijkbaar niet...
Waarom hip doen als je Groninger kan zijn??
Gebruikersavatar
raymond jongeling
Berichten: 151
Lid geworden op: 25-11-2006 12:44
Locatie: zwijndrecht

01-05-2007 18:48

De Veendammer parkwachter B

Al veertien jaar is B


maar uitgerekend Bloem werd ernstig mishandeld


B = Bloem.....niet erg opgelettend van de schrijver.:roll:

Maar het blijft triest ...

Raymond
Kijk liever naar een spiegel aan de waterkant , dan naar de spiegel in m'n badkamer.....
Gebruikersavatar
Barry Koster
Berichten: 154
Lid geworden op: 31-03-2006 14:43
Locatie: Muntendam

01-05-2007 18:54

raymond jongeling schreef:B = Bloem.....niet erg opgelettend van de schrijver.:roll:

Maar het blijft triest ...

Raymond


ik zijn naam zelf er uit gehaald want vond niet dat het een toegevoegde waarde had van het stuk :wink:
Waarom hip doen als je Groninger kan zijn??
Gebruikersavatar
wubs wljan
Berichten: 251
Lid geworden op: 24-11-2006 21:13
Locatie: luttel city

01-05-2007 19:59

wat een aso da flikken heb je egt lef
die gast al ze vispullen inrekenen en in de bak met zo,n
gast wa een aso
die gasten verkloten het voor ons normale karpervissrs

veel beterschap meneer B
TIGHT LINES blankmeester
Gerrit Hees

01-05-2007 20:54

Bij de voetbal hebben ze stadion verboden mischien moeten we hier eens vis verboden instellen? dat als je iets ergs doet je voor een bepaalde tijd geen vispas kan kopen en lid kan worden van een vis vereniging
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

02-05-2007 00:19

Altijd jammer zulke dingen. Hierdoor moeten de goede weer onder de kwaden leiden. Bij mijn vaste viswater is het al een jaar of 10 verboden om met een tent te vissen en daardoor zijn de problemen ook erg hard achteruit gegaan.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

02-05-2007 07:17

Barry,
Graag hoor ik via pb wie het betreft.
Heb wat connecties bij de boa`s en de milieupolitie en kan hun wijzen op het fenomeen wat daar de handel verziekt.

Met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

02-05-2007 08:04

Gewoon die vent in een bewaarzak en niet goed vast knopen :evil: . Worden die bewaarzakken ook een keer gebruikt.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

02-05-2007 08:54

Geef die idioot een spier klappen.
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

02-05-2007 10:15

peter postema schreef:Barry,
Graag hoor ik via pb wie het betreft.
Heb wat connecties bij de boa`s en de milieupolitie en kan hun wijzen op het fenomeen wat daar de handel verziekt.

Met vriendelijke groet,
Peter


Hij is toch al opgepakt? Hebben ze zijn naam toch al :-?

Schop hem gewoon kreupel als niemand kijkt...
Gebruikersavatar
Barry Koster
Berichten: 154
Lid geworden op: 31-03-2006 14:43
Locatie: Muntendam

02-05-2007 14:16

peter postema schreef:Barry,
Graag hoor ik via pb wie het betreft.
Heb wat connecties bij de boa`s en de milieupolitie en kan hun wijzen op het fenomeen wat daar de handel verziekt.

Met vriendelijke groet,
Peter


nou ik heb gisteren weer met iemand gepraat die zei dat deze gast nog wel eens goed de lul kan zijn en daar ga ik ook vanuit. op z'n mist poging tot doodslag ofzo. laat um maar ffe brommen

en de parkwachter was volgens mij net een BOA geworden. En neem aan dat het inmiddels wel bekent is bij deze instanties, want der wordt cker werk van gemaakt.
Waarom hip doen als je Groninger kan zijn??
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

02-05-2007 16:50

Sowieso een aantal jaren royeren die mensen! En daarovenheen een beste prent!
beetje bij beetje
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

02-05-2007 17:15

Als de Vispas landelijk geregistreerd is moet het toch geen probleem zijn om deze eikel voor de rest van z'n leven op een 'zwarte lijst' te zetten...
Gewoon nooit meer een vergunning afgeven aan deze ...... :evil:, heb je gelijk een pracht van een signaal afgegeven.

Mvg, Niels
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

25-06-2007 17:36

Hoi , ik Ga hier naartoe op Vakantie . Mag je wel uit een Plu met Overwrap vissen of Zonder wrap ?

Groeten Taco van der veen
Patrick Kip
Berichten: 720
Lid geworden op: 20-10-2004 21:43
Locatie: Twente

25-06-2007 18:27

Taco,

waarom nou hier reageren met zo'n vraag?

On-topic:

Gewoonweg droevig, hopelijk werkt het rechtssysteem van nederland wel bij het aanpakken van dit soort personen....

Beterschap voor de beste man Bloem, laat je hobby aub. niet verzieken door dit soort personen.

Groet,

Patrick
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

26-06-2007 17:45

Tjaa het was de enige Topic hierover . En ik weet niet zeker of ik daar wil Gaan vissen . Want een Contreleur in elkaar Geslagen is abnormaal .

Groet Taco
Gebruikersavatar
patrick brouwer
Berichten: 300
Lid geworden op: 02-01-2007 15:10
Locatie: trakker dinges nog wat ofzo

26-06-2007 17:52

Hey taco, stuur barry koster dan even een pb die kan je er vast meer over vertellen...
Gebruikersavatar
Tim Belshof
Berichten: 635
Lid geworden op: 15-10-2006 17:45
Locatie: twente
Contacteer:

26-06-2007 18:14

kapot trappen zon gast :evil:

ja ik weet het dan ben ik niets beter als hem maar deze gast verdient het gewoon!!
Gebruikersavatar
martin doorten
Berichten: 26
Lid geworden op: 21-06-2005 20:55

26-06-2007 20:26

Hallo,

Heel veel sterkte voor de parkwachter!!!



Gewoon geen woorden voor!!!!!


ZIEK!!! :evil: :evil: :evil: :evil:


Later.
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

30-06-2007 06:50

Als je weet welke gasten het verzieken doe je er zelf toch wat aan, simpeller kan niet.
Vorig jaar waren er hier een paar die wouden een bankje in vlammen op laten gaan. Totdat mijn maat er 1 van zijn scooter afsloeg.
Nooit meer gezien die mannen.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Plaats reactie