lange drup aan de neus.

Plaats reactie
boudewijn meijer
Berichten: 94
Lid geworden op: 16-04-2006 21:56
Locatie: eindhoven

25-02-2007 11:27

Sinds een paar jaar heb ik een paar wateren wie ik mijn thuiswateren mag noemen.
De afgelopen maanden heb ik met mijn karper compagnons afspraken gemaakt dat er nog een aantal weekendjes belgie bijkomen.
En dus is er een verandering ontstaan zij het dat het slechts om enkele weekenden gaat.

Maar die weekenden hebben wel een swing aan me gedachten gang gegeven , en dus was ik op zoek naar wateren in mijn direkte omgeving om meer afwisseling te hebben qwa viswateren.

En wonderboven wonder vond ik een water ter grote van pak hem beet 10 voetbal velden .
Ik zag het van de week per toeval toen ik langs de snelweg reed.
Ik dus als een razende roeland dit weekend pols hoogte gaan nemen.
Wat bleek af en toe een rietkraag en af en toe overhangende bosjes.
Ook al weet ik niks over het bestand wat er rond zwemt sloeg mijn karper intuitie op hol en gaf als een bezeten aan dat dit een zeer interesant water is.
Maar (altijd weer die maar) het water is omgeven met hekken , en al de deuren hingen joekoeloelossen van hangsloten op.
Ik kan er dus met geen mogelijkheid in.

Daar stond ik dus met een lange drup aan me neus bij het hekwerk te koekeloeren.
Ik voelde me net een kind wie ze een lekker lolie net buiten grijp afstand hielden.

Ik begrijp dat er eigenlijk niemand wat aan deze topic heeft maar hopelijk vergeven jullie me het , en gunnen jullie me deze manier om mijn teleurstelling van me af te schrijven.

see you around
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

25-02-2007 11:48

Met een betonschaar dat slot aan barrels knippen en vissen.
boudewijn meijer
Berichten: 94
Lid geworden op: 16-04-2006 21:56
Locatie: eindhoven

25-02-2007 11:49

Denk niet dat dat helemaal de bedoeling is.
wil eerder de eigenaar opsporen.
Maar ja waar doe je dat?
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

25-02-2007 13:20

bij de gemeente opvragen wie de eigenaar is
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

25-02-2007 14:47

Hoi Boudewijn,

als ik me goed kan herinneren is daar een hele mooie site voor waat je dat precies kan opzoeken...alleen weet ik even het adres niet meer....
Ik ga ff kijken of ik het kan achterhalen!

Mvg Niek
Catch them if you can...
Plaats reactie