Vanavond meeting KSN regio Zwolle: presentatie Bart v d Hurk

Plaats reactie
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

05-01-2007 11:36

Vanavond wordt de 3e regiomeeting in dit seizoen van de KSN regio Zwolle gehouden. Bart van den Hurk zal daar een presentatie geven.
Aanvang: 19.30 uur
Locatie: speeltuingebouw, Geraniumstraat 1 in Zwolle.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

05-01-2007 11:42

Veel plezier mensen.

En Bart, veel succes.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

05-01-2007 15:12

Bedankt, maar dat zal allemaal wel goed komen...

De laatste lezing alweer van mij dit lezingenseizoen, zoals het er nu naar uitziet ook de laatste keer dat ik mijn huidige lezing geef (Mijn passie die targetvissen heet). Er wordt wel weer een nieuwe lezing op poten gezet, maar daarmee zal ik pas vanaf de winter van 2008 het land gaan doortouren is nu de verwachting. Toekomstmuziek,

Dus voor degene die mijn lezing nog niet heeft gezien en hem alsnog graag nog een keer wil bezoeken, Zwolle is the place to be vanavond. Nog een kleine twee uurtjes en dan stap ik ook weer de auto in, lekker achteraan sluiten in de files...
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

06-01-2007 14:47

Dan hoop ik wel dat je met je nieuwe lezing de primeur geeft aan de karpercommissie waar je zelf ook lid van bent. Kom je in januari nog? Wil even bijkleppen. Heb wel een goed seizoen gehad en jij?
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

06-01-2007 15:03

Peter,

Kom naar Weert met liefde en plezier, dat weet je. Is er nog een datum vrij dan wil ik deze ook opvullen. Maar goed, ben natuurlijk al bij de KSN regio Limburg geweest met mijn huidige lezing, waardoor een groot aantal leden hem al gezien hebben. De nieuwe is in de planning, maar dan zal ik eerst weer nieuw fotomateriaal mogen hebben, bij deze is de primiere bij het botenhuis.

26 Januari hebben wij met het team een wedstrijd, kan er dan dus ook helaas niet bij zijn. Hopelijk heb ik een van de daaropvolgende vrijdagen wel tijd. Wij hebben de thuisavond van ons team op vrijdag, dit geeft deze winter dus hier en daar wat problemen met het bezoeken van meetings.

Mag zelf dit seizoen zeker niet klagen, naar de uren die ik heb kunnen vissen toch behoorlijk wat vissen mogen vangen. Ook jij mag niet klagen nee, daar had ik in de wandelgangen al wat van opgevangen! :wink:
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

07-01-2007 14:00

Ja, je weet hoe het gaat. Als er verhalen de wereld in gaan worden ze steeds mooier en de afgunst vaak steeds groter.

Leuk dat je de primeur van je (nog te maken) lezing in Weert houdt. We spreken elkaar zeker nog even bij.

Groet,

Peter
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Plaats reactie