Pas op !!!!!!

Jan Peter Teerling

03-11-2006 12:30

Hallo Peter en anderen,
Heb ook vaak zat via Marktplaats verkocht en gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad met het ontvangen van goederen.Onder rembours doe ik sowieso niet,als je dr logisch over nadenkt heet het ook geen zin.Stel ik koop een molen en wil onder rembours de bestelling ontvangen.Wie zegt dat die gene dr geen halve baksteen in propt en opstuurt..Je zult eerst de postbode moeten betalen voor dat je het pakket mag openmaken..Heeft geen enkele zin dus.Tja en wat betreft 'eigen rechtertje spelen' betreft hier in dit land mag je nog geen inbreker je eigen huis en meppen.Dus deze 'heer' in eigen persoon opzoeken lijkt me geen goed plan.Je zult zwaarder gepakt worden dan hij jou gepakt heeft.
Wil niet zeggen dat hij dat niet verdiend heeft.. :roll:
Gr,
JP
arnold buurma
Berichten: 208
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Ede

03-11-2006 12:39

je kan toch aangifte doen tegen zo iemand?ze hebben alle gegevens
traditionele visser :P
De dwaas doet wat hij niet laten kan,
de wijze laat wat hij niet doen kan.
-Oosterse wijsheid-
Gebruikersavatar
purdey smazyk
Berichten: 36
Lid geworden op: 13-04-2004 19:52
Locatie: raamsdonksveer

06-11-2006 13:33

ik ben het er helemaal mee eens dat je het eigenlijk zelf maar op moet gaan halen.
ik heb gelukkig zelf nog geen last gehad van fakers..
laatst samen met luuk kaartjes voor Marco Borsato via marktplaats aangeschaft, toch wel een bedrag van 180 euri... is niet nix, maar we hadden met een eerlijke aanbieder te doen.
nou hebben we het met de post laten komen omdat we uit mails die we van hem terug kregen konden aflezen dat het wel serieus was.
we mochten het op komen halen en we mochten zelfs alle gegevens van hem hebben toen we erom vroegen omdat we eigenlijk weinig vertrouwen in marktplaats hadden.
Concert was trouwens toppiej en ik ben die vriendelijke man die ons die kaartjes heeft verkocht eeuwig dankbaar :roll: had alleen nog lekkerder geweest als ie ze voor nog minder weg wilde doen :P
3 Augustus
10 dagen weg..
Heerlijk Zon,,Zee,Zand & Zuipen..
Salou here we Come