Partij voor de Dieren wil hengelverbod

Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-09-2006 12:53

Aart Lokhorst schreef:Daniël, dat is verspilde moeite. Zij willen gewoon niet dat vissen een haakje in hun bek krijgen door toedoen van sportvissers ( is al een oud DB standpunt) en daar valt niet over te praten.
Laat dit s.v.p. maar aan Sportvisserij Nederland over, daar zitten beroepskrachten die het beste weten hoe hiermee om te gaan.


Hm,

Buiten dat het verspilde moeite is, is het ook gevaarlijk. Voor jij het weet laat jij je tot een discussie verleiden die jij niet gaat winnen en geef jij hen meer munitie.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

07-04-2007 00:52

'Dierenvriend Martin Gaus zet parenclubs op stelten'

Martin Gaus zou zich in de parenclub Fun4two herhaaldelijk hebben misdragen en meisjes hebben lastig gevallen die daar niet van gediend waren. Zo zou hij ook Dieneke Boszhard meerdere malen hebben geprobeerd te verleiden.

Hier volledig artikel

Ik heb deze Gaus altijd al een dierenuitbuiter gevonden. Hij heeft heel wat kapitaal vergaard door mensen aan te praten hoe ze met honden om moeten gaan. Volgens hem is iedereen in staat een hond te houden. Dit draagt niet gering bij in de enorme vraag naar honden en de daaruit voortvloeiende "handel" en import van goedkope op erbarmelijke wijze gefokte hondjes.

De successen zijn er. Maar de PvdD en Gaus houden wijselijk hun "bek" (zo heet dat bij dieren) over alle gevallen waarin het misgaat. (Honden aan bomen vastgebonden. Mishandeld. Uithehongerd, etc.) Kijk maar eens voor de "gein" in een dierenasiel.

Is het dier teveel getraumatiseerd en verknipt, krijgt ie een spuitje. Er is volgens onderzoek nog steeds een stijgende lijn in huiselijk geweld. Wat raar dat niemand op het idee komt dat degene die zijn partner of kinderen alle hoeken van de kamer laat zien, logischerwijs is begonnen met zijn hond.

Ik pleit bij deze voor een verplichte jaarlijkse keuring van honden die via een niet van tevoren aangekondigde oproep binnen 3 dagen op spreekuur moeten komen... Eens kijken hoe fris onze "dierenliefhebbers" zijn.

Maar nee, wel lopen zeiken over vissen die geen pijngevoel kennen zoals zoogdieren (vanwege hun zenuwstelsel). Terwijl een hond wel degelijk de trap of een slag met een ketting voelt.

Hij zal natuurlijk wel geïnspireerd worden door zijn honden en omdat zijn vrouw het zat is om altijd maar op zijn hondjes te worden bereden (zal me ook echt niet verbazen dat meneer blaft en kwijlt tijdens zijn bezigheden) zijn gerief dan maar te zoeken in clubs waar de meisjes net als de honden er geen brood van lusten en die vervolgens door hem worden lastiggevallen.

Ik kan niet anders zeggen dan dat Gaus precies voldoet aan het beeld dat ik heb van mensen die banden met de PvdD hebben...
Jan Peter Teerling

07-04-2007 14:21

[quote="Jacob van Wensveen

Hij zal natuurlijk wel geïnspireerd worden door zijn honden en omdat zijn vrouw het zat is om altijd maar op zijn hondjes te worden bereden (zal me ook echt niet verbazen dat meneer blaft en kwijlt tijdens zijn bezigheden)
[/quote]

Koekje dr bij? :lol:
Gebruikersavatar
Jelle Willeboer
Berichten: 121
Lid geworden op: 28-03-2007 23:14
Locatie: Lichtenvoorde
Contacteer:

16-04-2007 10:45

ag hun kunnen heel de hengelsport echt niet mazo verbieden.. je gaat voetbal ofzo toch ook niet verbieden.. wat doen wij mis? aan voetbal die suporters doen nog meer mis!
Waroww
Waneer Geven W-ij De Strijd Op?
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

16-04-2007 11:55

Was net Gaus nog in het nieuws omdat hij handtastelijk werd als hij niet aan zijn trekken kwam in de sekshuizen die hij bezocht, nu is het hoofd van de Partij ontmaskerd als een sektelid van de 7e-Dags Adventisten.

Hierdoor begint het al te rommelen binnen de PvdD. Dat is dus het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat deze sekte zich baseert op het naleven van strenge joodse wetten. En we weten allemaal hoe fanatiek en vasthoudend hun geestverwanten in Israel zijn! Dat wil zeggen dat de PvdD letterlijk en figuurlijk over lijken gaat (Pim) en dat we er voorlopig dus niet vanaf zijn, laat staan dat we nu al gaan lopen roepen dat het allemaal wel zo'n vaart niet loopt...

Ik raad iedereen aan de mensen in je kenissenkring die wel op deze op sektebeginselen gebaseerde Partij hebben gestemd, vooral regelmatig deze feiten onder de neus te wrijven!!! Dit gaat wel iets verder dan voor proefdieren opkomen, etc. Om een voorbeeld te geven: als er een supermooie poster in Utrecht wordt opgehangen waarop een ode aan de schone verschijning van het vrouwmens wordt gebracht, valt er al meteen een regeringspartij over dat er hier de ergste vorm van vrouwenuitbuiting wordt tentoongesteld. Niet wegwuiven dit!!! Kun je nu ongeveer nagaan wat er gaat gebeuren als je straks een PvdD in de regering hebt?

Ik vind het ronduit schandalig dat we ons om zaken als dieren (wat wettelijk geregeld is) en reclame maken (wat ook wettelijk geregeld is) druk moeten maken terwijl onze maatschappij legio andere problemen heeft die nodig aandacht moeten hebben en moeten worden opgelost.

Shalom,
Jacob
Gebruikersavatar
Rik Bloemendaal
Berichten: 117
Lid geworden op: 23-08-2006 21:53
Locatie: Drempt
Contacteer:

16-04-2007 12:15

ik stem voor een actie in Den Haag ik neem gerust een dag vrij om daar heen te gaan met zn allen.
meerkoeten....
Het zou verboden moeten worden
----------------------------------------------------
K. van den Herik

16-04-2007 12:37

Met een dag vrij ga je het niet redden.

We zullen allemaal structureel iets moeten doen.

Nog steeds geldt: 5% vistijd anders besteden staat garant voor behoud en verbetering van de mogelijkheden.
MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

16-04-2007 13:06

Illegale Hengelsmokkel. :lol:
Gebruikersavatar
Marcel Kosters
Berichten: 272
Lid geworden op: 21-09-2003 02:00

17-04-2007 03:23

Ik denk niet dat men de op 1 na meest beoefende sport van Nederland zomaar zal gaan verbieden. Men zal snel genoeg tot het juiste inzicht komen.
Gebruikersavatar
Rik Bloemendaal
Berichten: 117
Lid geworden op: 23-08-2006 21:53
Locatie: Drempt
Contacteer:

17-04-2007 22:21

Niet zolang wij er nix aan doen...

we kunnen gaan zitten afwachten en kijken wat de hoge heeren en dames bedenken in den haag of ze helpen met bedenken...

alleen nog bedenken waarmee...
meerkoeten....
Het zou verboden moeten worden
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
dennis van den hoven
Berichten: 187
Lid geworden op: 31-10-2005 20:54
Locatie: waddinxveen

17-04-2007 22:39

Rik Bloemendaal schreef:Niet zolang wij er nix aan doen...

we kunnen gaan zitten afwachten en kijken wat de hoge heeren en dames bedenken in den haag of ze helpen met bedenken...

alleen nog bedenken waarmee...


Hallo,hoge heren?Wij hebben Martin Jol eredivisie(hoogste niveau)Albertino in de Embassy(hoogste niveau)Lebbis(aardig hoog niveau)en nog andere celebrities.We staan sterker dan we denken...toch? :D
karpervissen=wachten op iemand die je nooit eerder gezien heb
vandecasteele christof
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-02-2006 22:33
Locatie: belgie

18-04-2007 05:46

dat zou wel jammer zijn :-?
hengelbelangen ijzervalei
K. van den Herik

18-04-2007 09:47

Dag Dennis,

Moeten we alleen nog iemand hebben, die die figuren bij elkaar brengt en een plan opstelt om deze gasten te gebruiken bij een campagne oid. Natuurlijk moet dat plan ook nog uitgevoerd worden. Kost naast arbeis ook centjes:

Binnenkort koop ik alleen nog hier-->

http://www.sbbk.net/donateursbedrijfsleven.htm


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Rik Bloemendaal
Berichten: 117
Lid geworden op: 23-08-2006 21:53
Locatie: Drempt
Contacteer:

18-04-2007 14:15

dennis van den hoven schreef:
Rik Bloemendaal schreef:Niet zolang wij er nix aan doen...

we kunnen gaan zitten afwachten en kijken wat de hoge heeren en dames bedenken in den haag of ze helpen met bedenken...

alleen nog bedenken waarmee...


Hallo,hoge heren?Wij hebben Martin Jol eredivisie(hoogste niveau)Albertino in de Embassy(hoogste niveau)Lebbis(aardig hoog niveau)en nog andere celebrities.We staan sterker dan we denken...toch? :D


idd je hebt gelijk maar dan moet er wel iets gebeuren...
meerkoeten....
Het zou verboden moeten worden
----------------------------------------------------