Visspullen gepikt op een water in Eindhoven.

Plaats reactie
remco jonker
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-03-2007 16:15
Locatie: Eindhoven

18-02-2008 20:00

Ja daar heb je ook gelijk in maar als het een nette woonwijk is waar nooit iets gebeurt is het mischien wat anders maar het is beter om afgelegen te vissen denk ik
Diego Lathouwers
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-02-2008 19:46
Locatie: Eindhoven

19-02-2008 16:15

Jeroen Neef, verschil moet er zijn he !
jij bent beter in school en ik beter in vissen majH.

maar leer ze nog ;)

groetjes de karpervisser Diego,
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

19-02-2008 20:36

Hij is goed Diego :wink:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Alexander Martens
Berichten: 113
Lid geworden op: 23-11-2006 22:27
Locatie: Utrecht

22-02-2008 12:26

Het is serrieus zo dat je stijf staat van angst en adreline als je de tent uitkomt om te kijken wat er aan de hand is als je iets hoort of als je beroofd word.

Ik heb het niet zo heel lang geleden nog meegemaakt, dat ik buiten de tent flink gerommel hoorde en ik mijn maat aankeek in het donker en ik zag zijn gezicht knikken , waarna hij naarbuite sprong en die mannen begon te tetteren (waren er 2 ) geloof het of niet maar het is echt zo , ik stond half te kijken in de opening van de tent wat er in hemels naam aan de hand was.

De mannen sloegen op de vlucht en we hebben daarna nog een prachtsessie gehad !,( mijn maatje was toen trouwes 15).

Hij is dan wel een persoon die nooit bluft of watdan ook, toch een enge ervaring heb meerdere nachtsessies gehad op dat water maanden later en nooit ergens last van gehad , behalve een fluitende optonic :lol:

Het geeft je zelf toch wel een veilig gevoel als je iets meneemt , mes , werppijp of wat ever met iets dergelijks naar buite komen laat de dieven vrijwel altijd op de vlucht staan , zij zijn meestal eerder weg als de vissers naar buite kome als de vissers merke dat er ie niet pluis is ! .

Het is inderdaad erg kut als die dingen gebeuren , simpel gezegd afgelegen water neme !

Groetjes alexander martens
remco jonker
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-03-2007 16:15
Locatie: Eindhoven

22-02-2008 21:49

ja dat is allemaal makkelijke praat ,, andere wateren nemen ,, maar daar kan het ook gebeuren ,, dus wat maakt het uit ,,,
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

23-03-2008 14:49

gewoon elke keer stuk of 15 tentjes opzetten incl. onthaakmatten etc. rodpotten hengels(zonder lijnen)
tis ff een aanschaf maar denk wel dat ze er dan van af blijven .
andreas zwiers
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-03-2008 17:17
Locatie: Deventer

08-04-2008 22:02

tip, koop een gummiknuppel van een tientje een veter van de schoenenreus en je hebt iniedergeval een verdedigingswapen, wij maken ook altijd wakers rondom de stek als we het niet vertrouwen.
Als ze me missen,Ben'k Karpervissen
Colmschate Carp Hunters
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

13-04-2008 08:02

Ik heb het godzijdank nog nooit meegemaakt, maar mijn werppijp van staal is een mooi wapen. :P

En deze valt niet in de wapenwet dus......
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

13-04-2008 18:59

Als bij partijen de handjes thuis houden is er niets aan de hand....
KSN
Gebruikersavatar
ben Oortwijn
Berichten: 56
Lid geworden op: 05-02-2008 18:22
Locatie: IJmuiden

13-04-2008 20:26

dit is voor mij juist ook het probleem mijn ouders zijn wel berzorgd om dat soort dingen daarom mag ik nog niet nacht vissen :cry: mieschien dit jaar dan wel even blijven zeuren maar ik neem dan wel een honkbal knuppel mee en ik span een draad met een goedkope pieper maarjah ik denk als ik eenmaal heb gevist en er is niks gebeurd dan mag ik vast wel nog een keertje of meerdere keren :D
De verhalen maken de visser, de foto`s maken de man, Maar het is hij die zijn verhalen voor zich houdt, die het langst zijn eigen stekkie bevissen kan.
Gebruikersavatar
dre ven
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-01-2008 13:38
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

13-04-2008 21:48

Denk niet in onmogelijkheden maar geloof in mogelijkheden
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

13-04-2008 22:39

gewoon thuis slapen en niet langs t water, schijnbaar kan dit op somige wateren niet.
:lol:
breek me de slurf niet open
Nick Flip

09-05-2008 16:30

Ik heb dit topic eens even doorgelezen.
Zelf heb ik ook altijd een mes opzak.
Ben zelf nu in de 2 jaar dat ik vis 1 keer met een soort gelijkbare gebeurtenis in aanraking gekomen.
4 maan die et my hadden gericht ging verder niet op en vissen of om me materiaal.
Heb mezelf proberen te verdedigen maja dat lukte niet in mn 1tje.
Dit is gebeurt en op dit ga ik zeker nog een keer terug komen.
Sinds dit heb ik wel wapen mee tijdens vissen.
Alhoewel zo zie ik et niet eens.
Maar voorlopig vis ik nog steeds door op de zelfde stek op et zelfde water ook in mn 1tje.
Ik laat me hierdoor niet verjagen volgende keer zal ik me beter beschermen al ga ik daarmee de fout in.

ff buiten dit,
Ken wel iemand die tijdens het vissen een 9mm+patronen me heeft
Dit vindt ik wel overdreven.
Maar als je kijkt naar zn spullen snap ik het in zijn geval wel!

Nick
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

09-05-2008 17:12

Dus met hoe kostbaardere spullen je vist, een des te doeltreffender verdedigingswapen neem je mee naar de waterkant? Waar gaat het heen...
Dan ga ik liever in mn camo-pakje op mn buik tussen het riet liggen korsten (ook in de winter :o ) dan dat ik een 9mm mee naar de waterkant moet nemen. Maar goed, sommigen maakt het kennelijk geen flikker uit of ze eventueel iemand zouden moeten neerblaffen :roll:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-05-2008 17:20

Marvin tussen zeggen en steken of neerschieten zit een wereld van twijfel en juist die twijfel maakt een wapen iets wat tegen je gebruikt kan worden.
Bovendien staat het slecht op je CV.
Vissen is een hobby, geen religie!
Nick Flip

09-05-2008 17:23

Marvin Honsbeek schreef:Dus met hoe kostbaardere spullen je vist, een des te doeltreffender verdedigingswapen neem je mee naar de waterkant? Waar gaat het heen...
Dan ga ik liever in mn camo-pakje op mn buik tussen het riet liggen korsten (ook in de winter :o ) dan dat ik een 9mm mee naar de waterkant moet nemen. Maar goed, sommigen maakt het kennelijk geen flikker uit of ze eventueel iemand zouden moeten neerblaffen :roll:


Hoho het enige wat ik zei was:
Dat ik het overdreven vindt.
Maar dat ik in zijn positie er wel WAT van snap.
Ga ik verder niet op in.
Maak zelf maar een keer mee dat je voor je eigentent klappen moet krijgen door een meerderheid of dat je hengels worden gestolen of iets dergelijks.
Dan zal je in een wapen wel wat nutigs zien!!
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

10-05-2008 11:02

Douwe Bijlsma schreef:Marvin tussen zeggen en steken of neerschieten zit een wereld van twijfel en juist die twijfel maakt een wapen iets wat tegen je gebruikt kan worden.
Bovendien staat het slecht op je CV.


Das ook wel weer zo. In gevangenissen hebben ze wel speciale baantjes voor mensen met zo'n CV :D

Maar blijf het apart vinden, lijkt net of het het steeds vanzelfsprekender wordt om een vuurwapen bij je te dragen :-? En een kat in het nauw maakt rare sprongen, dus heb je er 1 op zak... je weet maar nooit.
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

13-05-2008 21:47

Je kunt zeggen wat je wil, maar die maat van jou en zijn zoon waren ook niet goed bezig. Als je een beetje nadenkt weet je dat je op de Karpendonkse Plas niet eens 's nachts mag zitten, en ik neem aan dat je niet op klaarlichte dag in een tent gaat liggen maffen en niet doorhebt dat je hengels gejat worden.

Ik zeg niet dat de actie van de dieven goedgepraat moet worden, maar in dit geval vind ik er toch ook een grote eigen verantwoordelijkheid aan vastkleven. Je moet gewoon je spullen in het oog houden en er zo dicht mogelijk bij blijven, dan worden ze ook echt niet gejat. Ik heb zelf overigens ook nog nooit problemen gehad op de Karpendonk.

Maar ach, wie ben ik hè..
Nothing can beat a well-sized carp in the morning
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

03-06-2008 17:59

Ik woon in de buurt van Eindhoven en hier is laatst ook iemand beroofd. Ik zit op ongeveer dezelfde stek, en ik vis ook alleen. Na dit verhaal gehoord te hebben, heb ik toch maar een ontvanger voor me txi aangeschaft waar diefstelalarm opzit en heb ook een mes mee.

Er staat voor veel geld buiten de tent, en heb er hard voor moeten werken. Ik zal er dan ook alles aan doen dit te behouden. Lijkt me niet meer dan logisch.

Overigens werkt dat antidiefstalalarm goed!
Gebruikersavatar
gerard mesman
Berichten: 88
Lid geworden op: 20-05-2008 11:12
Locatie: Valkenswaard

04-06-2008 10:34

Mag ik vragen op welk water dat was?
kom zelf namelijk ook uit valkenswaard en zou het niet leuk vinden als mij dat overkwam :wink:
Te koop: Winkler prins encyclopedie. Reden: Vriendin weet alles beter.
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

04-06-2008 16:38

Hoorde van gebroeders Evers, ken je denk ik ook wel, dat van Biemans al zijn spullen buiten de tent waren gestolen. Is op de afgraving.
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

05-06-2008 21:59

Simon van Vegchel, ja wat niet mag is nachtvissen. Maar kijk dat gebeurt toch en jij vist daar snachts dus niet, dan zal je er ook geen last van hebben. Maar die er toen zaten snachts gebeurde dat wel. En ze hebben er maar met hun poten vanaf te blijven, of je nu ook snachts vist wat niet mag.

Vlekkie...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

05-06-2008 22:51

menno overvliet schreef:voor alle mensen die in het bezit zijn van een hond en beweren dat ze daardoor niks meer zal overkomen:

zijn jullie honden pepperspraybestendig ??

want ik zie het middel hier overal staan als verdedigingsmiddel, maar stel nou dat de dader een busje meeneemt ???

ik heb in een ander topic al eens geschreven dat we bijna beroofd werden door 4 Polen bij de Duitse grens en gelukkig is dat voor ons goed afgelopen, waarschijnlijk door ons postuur en eventuele banksticks/slagmaterialen waar we mee tegenover hen stonden, maar ik heb me heel goed bedacht dat als ze op zo`n moment een busje pepperspray op je leegspuiten, je helemaal nergens meer bent met je pijp, mes, knuppel, zaklamp, bankstick of zelfs pistool, simpelweg vanwege het feit dat je helemaal niks ziet of herkend !!!


kortom, het is een veel te gevaarlijke hobby, stop toch allemaal met vissen, dan valt er niks te jatten, niks te verkopen en bovenal, heb ik eindelijk eens rust aan de waterkant !!


Met alle respect. Een busje pepperspray zal niks uitmaken tegen honden als bv. een Rotweiller. Bij gevaar voelen deze honden geen pijn en gaan zij direct om hun doel af. Het enige wat zo'n hond kan stoppen is een fataal schot. Maar goed, ik wens deze "amateur" dieven veel succes daarmee. Als ik met iemand me veilig voel, is het wel met m'n hond. Zo trouw kan een mens niet zijn.

Mitchel
Gebruikersavatar
Coen Aarts
Berichten: 825
Lid geworden op: 09-02-2007 13:41
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

06-06-2008 00:04

Had ik ook nog overna liggen denken. Lijkt me ook echt top met een hond vissen, echt tot rust komen. Jammer is alleen dat ik geen hond heb :( Later misschien als de meid thuis blijft, want om een hond te kopen voor te vissen.... :lol:
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

06-06-2008 10:37

Dan leer je toch gewoon je vriendin blaffen :D :D
Ach man..Ga toch vissen !!