Visspullen gepikt op een water in Eindhoven.

mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

15-02-2008 16:25

Taco van de Veen.
Jeroen dat gebeurt gewoon ..
En dan hebben ze ook vaak een blowtje en een biertje op kan gewoon niet ,
Dat alcohol en drugs hoort niet bij het vissen!


:o Je moet niet altijd van je eigen uitgaan, dat was niet aan de orde bij deze mannen.

Vlekkie...
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

15-02-2008 16:49

Heb een aantal jaren ook een akkefietje gehad, paar jongens bij mijn tent aan het bier. Ik zat 20 mtr verder bij maatje, die gasten maakten er een zooitje van met zwerfafval.


Dat bedoelde ik Mario , dat ze vaak aan het blowen zijn enzo.
Gebruikersavatar
willem boersma
Berichten: 66
Lid geworden op: 15-02-2008 08:36
Locatie: Velsen Noord

15-02-2008 17:01

heb jij dan nooit een groot mes mee :-?
al ik zou gaan nachtvissen gaat er 100%
een groot mes mee
als dan mij hengels worden gestolen
kan ik het tenminste nog winnen als
die gene niet weg schrikt
maar terug vecht
klinkt heel raar mischien
maar ik neem zoiezo een mes mee
en in het ergste geval woord je levend verminkt :o

ps zie wel vaker dat karpervissers een groot mes in hun tent hebben liggen om de zelfde reden als mij



Even een vraagje hoor maar is er dan niemand meer die gewoon een werppijp heeft ??
Dat mag namelijk wel van de poliesie en ik ken niemand die dat lkkr vind als ie er een klappie van zou krijgen :D :D :D
Beter één keer een visje gevangen dan tien sterke verhalen
Op een piepende actie komt een opslaande reactie
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

15-02-2008 17:25

Tsja Willem en dan mag een werppijp ook niet van de pliesie.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

15-02-2008 19:55

Hee Ferdy jij komt zeker uit Ridderkerk, zal wel aangezien je een joint een dampie noemt. Je lijkt mijn neefje wel {Frankie van P}.

En Taco, waarom zou iemand niet mogen blowen en vissen, of een pilsje pakken. Als je maar een beetje respect voor omwonenden, de omgeving en de karpers hebt kan mij het niet schelen wat iemand doet.
Er zijn heel veel mensen die niet blowen maar die met de meest vreselijke systemen zitten te vissen zonder mat e.d. dus.....
En ja, ik heb ook heel veel geblowed in het verleden {Oosterpark he Ferdy je weet hoe het gaat he, en het was verrekte gezellig op een goede manier}
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

15-02-2008 19:56

Blowen hoort gewoon niet bij het vissen naar mijn mening , maar als iemand een stek verder zit ruik je die klote irritante wietstank of wat het ook is...
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

15-02-2008 21:47

Pffff, ..en wel met hennep voeren zeker :lol:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

15-02-2008 22:23

Jeroen , toevallig ben ik nou lekker bezig met me eigen bolletjes aan het draaien :lol:
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

16-02-2008 02:35

naar mijn mening moet iedereen zelf weten wat hij of zij doen aan t water,wie zijn zij die daar over beslissen: laats waren er 3 jongens aan t vissen die dronken chocomel en maakte er een terring herrie en troep van.
mijn maten blowen en drinken ook biertjes ik zelf liever niet maar die zijn al 20 jaar netjes ja op een na die slaat ze vrouwtje wel eens.
is niet mijn zaak.
vissen moet relax zijn.
met of zonder t genot van .................
breek me de slurf niet open
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

16-02-2008 11:43

Zo bedoelde ik het blowen niet, bedoel dat ze zich van de wereld af BLOWEN. Een joint heb ik niks op tegen maar wel als ze totaal van de kaart zijn, daar gaat het mij over uit. Dan krijgen ze een run en horen totaal niks dus ook niet als ze spullen komen jatten. Dat bedoel ik hiermee dat heeft niks meer met vissen te maken. Dan weet men nog niet eens meer wat men moet doen, als men een vis in de handen heeft. Daar gaat het mij hier om. En vertel niet dat dit niet gebeurt zag het al vaak. Voorbeeld zat schuin tegen over 2 van die wiet smoorders, ze kregen een volle fluiter van een schip wel te verstaan. De boot was al hoek om zeker 2-300 meter en toen keerde de rust toe. Maar helaas de tent bleef dicht en dan komt men op en zegt men....Ik heb een run gehad en de optonic werkte niet, weer een dikke vis gemist. Dan hoop ik dat ze gelijk heel de boel mee in het kanaal trekken als dat gebeurt. Daar hebben we dan ook geen last meer van. Dus ik heb niks tegen een joint roken met een flesje bier erbij, maar wel op dergelijke tafrelen aan de waterkant.

Vlekkie...
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

16-02-2008 13:58

willem boersma schreef:
heb jij dan nooit een groot mes mee :-?
al ik zou gaan nachtvissen gaat er 100%
een groot mes mee
als dan mij hengels worden gestolen
kan ik het tenminste nog winnen als
die gene niet weg schrikt
maar terug vecht
klinkt heel raar mischien
maar ik neem zoiezo een mes mee
en in het ergste geval woord je levend verminkt :o

ps zie wel vaker dat karpervissers een groot mes in hun tent hebben liggen om de zelfde reden als mij



Even een vraagje hoor maar is er dan niemand meer die gewoon een werppijp heeft ??
Dat mag namelijk wel van de poliesie en ik ken niemand die dat lkkr vind als ie er een klappie van zou krijgen :D :D :D


Hoop je dat dayo steenkist antwoord :D












Ik ben bang van niet :lol:
Mvg, Janieck
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

16-02-2008 18:33

2 mtr 140 killo en goed in de pools en rusische dialecten.dat scheeld: en mes mensen wie steekt er nu echt op iemand in, dreig je ermee heb je meestal even erna zelf ergens in vast zitten.
meestal komen er een of 2 even langswandelen ziet t er goed uit later met ze 10 e.
het risico blijft maar ga niet alleen op pad op risico plekken.erg genoeg om zo te gaan vissen maar toch op de hoede blijven.
succes/ :P
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

16-02-2008 19:04

Jeroen Neef schreef:Hee Ferdy jij komt zeker uit Ridderkerk, zal wel aangezien je een joint een dampie noemt. Je lijkt mijn neefje wel {Frankie van P}.

En Taco, waarom zou iemand niet mogen blowen en vissen, of een pilsje pakken. Als je maar een beetje respect voor omwonenden, de omgeving en de karpers hebt kan mij het niet schelen wat iemand doet.
Er zijn heel veel mensen die niet blowen maar die met de meest vreselijke systemen zitten te vissen zonder mat e.d. dus.....
En ja, ik heb ook heel veel geblowed in het verleden {Oosterpark he Ferdy je weet hoe het gaat he, en het was verrekte gezellig op een goede manier}


Ridderkerk!
Goed geraden :D kom net bij Frank vandaan...
En weet idd hoe et gaat in et park, ben er binnen het half uur weer aanwezig.

groetjesssssssss
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

17-02-2008 20:37

Mario ik ben het volledig met je eens.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Diego Lathouwers
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-02-2008 19:46
Locatie: Eindhoven

17-02-2008 20:55

Heyzz ik zit ook meetsal op de karperdonk en hoor net van mij vismaat deze gesprek dus ik wil ook even wat zegge: ik zat ook bijna elke wiekent op de karperdonk ma er gebeurt natruurlijk wel wat maar zo iets heb ik zelf nog niet mee gemaakt aan die plas, Maar mario. is jou zoon verkooper op de beurzen van pro line? zo jha dan kenne we jou zoon en dan hebbe nog met hem gepraat.

groetjes diego ;)
Diego Lathouwers
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-02-2008 19:46
Locatie: Eindhoven

17-02-2008 20:56

zat = zit !!!
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

17-02-2008 21:51

Klopt Diego hij zit in het Proline jeugdteam, en staat altijd op de stand als we een beurs hebben. Hoorde er daarna ook niks meer van, maar post is al van 10-09-2006. Het voorval speelde zich af in september 2006.

Vlekkie...
Diego Lathouwers
Berichten: 10
Lid geworden op: 12-02-2008 19:46
Locatie: Eindhoven

17-02-2008 22:03

jha ik heb wel is met hem gepraat mario, want ik ben een actief karpervisser, m aik weet niiks van het verhaal want ik hoor het net van mij vismaat remco, jou zoon heeft een paar dagen op karperdonk gezetten met carnaval, en toen heb ik nog met hem gesproken. ma hij had niiks gevangen.

groetjes diego
remco jonker
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-03-2007 16:15
Locatie: Eindhoven

17-02-2008 22:27

op de karpendonk kan je leuk vissen ,, in de zomer is het meestal druk aan de water kant en gebeurt er vrij weinig ,, maar als het wat kouder begint te worden en er gaan minder mensen vissen ,dan Begint het weer met die Kutmensen !! Gelukkig is het mij nooit overkomen
remco jonker
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-03-2007 16:15
Locatie: Eindhoven

17-02-2008 22:28

Niet aleen op de karpendonk maar ook op wateren buiten de omgeving
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

18-02-2008 14:11

Het stelen of beroven van visspullen kan op elk water voorkomen.
Hebben een aantal jaar geleden tijdens een sessie in Zuid Frankrijk een deel van mijn materiaal gestolen. Als je dan goed na gaat denken valt de puzzel simpel in elkaar. Smiddags iemand die aandachtig het materiaal bekijkt en op het moment dat je een volle fluiter krijgt weer verder loopt.
Heb hierna nog een paar keer gehad dat iemand wel heel aandachtig naar je spullen staat te kijken. Kan je zeggen dat dit niet prettig is als je helemaal alleen in Frankrijk zit te vissen. Mag achteraf blij zijn want in de periode hierna zijn in die omgeving meerdere mensen bestolen/beroofd van hun visspullen.

Heb zelf ook altijd een grote mond gehad van ik doe dit of dat, maar als het er op aan komt doe je waarschijnlijk helemaal niks. Simpelweg omdat je er de tijd niet voor hebt en ze nooit alleen komen. Weet wel dat je tegenwoordig nooit weet wat de ander bij heeft. Keek zelf 2 jaar geleden in de loop van een pistool nadat we wat mot hadden met een Fransman die een eindje verder zat te vissen. Leuke hobby dat vissen 8) maak je nog eens wat mee.
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

18-02-2008 16:44

Hee Diego, zat = zit? Als je je eigen probeerd te verbeteren dan kun je je hele bericht wel overnieuw typen. Zou er wel een schoolboek Nederlands naast leggen. Tering ik dacht dat ik een slecht schoolvoorbeeld was. :lol:
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
remco jonker
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-03-2007 16:15
Locatie: Eindhoven

18-02-2008 17:54

Tja,, mij zie je ook nooit alleen vissen ,, haha Altijd met DieGoL:D,,
sjimmy vink
Berichten: 13
Lid geworden op: 13-02-2008 20:28

18-02-2008 18:27

zelf ga ik altijd met een groepje vissen en als ik alleen ga dan ga ik in een woonwijk
dat van die piepers vindt ik een goed idee had ook een bewegings sensor gezien maar dat is minder denk ik met al die dieren om je heen
verder is het mischien een tip om een maclite aan te schafen als je dan nog is tege iemand oploopt met jouw hengel in ze klauwen ken je hem ook is een goed pak rammel geven

1 tip leg ze 10 meter verder en bel de volgende dag aan de politie dat je lastig werd gevalen door een junkie of een zwerfer
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

18-02-2008 19:20

Nou lijkt mij het ook niet slim om in een woonwijk te gaan vissen, het is toch juist de bedoeling dat als je een beetje huiverig bent, je dan niemand tegenkomt.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl