25 november

Plaats reactie
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-11-2006 20:37

Remko Oude Elferink schreef:idd schitterende spiegel..

kreeg er natte dromen van. :)


Ik heb zelf ook een erg natte droom gehad, maar dan niet over spiegels. Werd badend in het zweet wakker omdat ik droomde dat de meeting op de 25 nov. was i.p.v. 2 dec. En ze de voor mij ó zo belangrijke tombola, waarvoor ik elk jaar tweemaal op en neer naar Leerdam fiets, lieten beslissen door een klein jongetje met een brilletje de lootjes te laten trekken. Ik droomde dat ik boven op het balkon vier tafels tegen elkaar had gezet zodat ik al m'n TACHTIG van m'n laatste spaargeld aangeschafte, roze en groene lootjes overzichtelijk uitgespreid voor me had liggen. Niets kon er meer fout gaan, die BOOT was voor mij. Dat stond als een paal boven water.
Arjan Verkoelen probeerde m'n feestje nog ruw te verstoren door me in de wandelgangen toe te fluisteren 'sorry John, ik moet nu met m'n maat onze tien lootjes gaan verdelen want ik wil die BOOT wel zélf winnen'. 'Tuurlijk Ar' riep ik 'm nog na. Wist hij veel, domme botenverkoper!!!! Dat ie goede boten kon verkopen had ie vandaag weer bewezen. Maar boten wínnen.........HA, HA.
Voorgaande meetings wist ik altijd wel prijzen te winnen en stelde al m'n gewonnen prijzen direct weer ter beschikking van de KSN jeugd, omdat ik ze dat gunde en mezelf er ook nog eens lekker populair mee maakte. Ditmaal zou het nét zo gaan, alle zakken pellets, ballen, cadeaubonnen, VBK video's(?), netten, shelters zouden linea recta naar de jeugd gaan. Maar mijn BOOT was voor mij.

De trekking begon en alle prijzen passeerden de revue.
Het jongetje keek goed in de schaal en.....'geel nr. 467 zak pellets'..... GÉÉL, hoezo geel????? Ik wist helemaal niet dat er vier kleuren lootjes beschikbaar waren!!! 'Geel nr. 466 zak ballen, wit nr. 119 een jaar gratis 'de karper', geel nr. 468 een VBK T-shirt, geel nr. 356 een shelter'....etc. etc. Arjan z'n maat had met z'n zielige gele lootjes toch nog een shelter gewonnen. Kortom, m'n kansen waren tot het ultieme niveau gestegen. Alle prut was immers verdeeld en ik was klaar voor het echte werk. 'Nou(?) even de oogjes dicht jongetje en pak maar'. 'En de voor John bestemde BOOT gaat nááááár......GEEL nrrrrrrrrrrrrrr 355' :cry: :evil: :cry: :evil:
Ik heb die Verkoelen nog nooit zo hard zien lopen. Nou, als je toch zo hard kan lopen kom je je Armo frame-support ook maar lekker halen in Leidschendam Arjan.
Pfffffffffffft, wat een nachtmerrie zég.

Tot op de meeting jongens. Weet iemand overigens hoe zwaar die Schrijver boten zijn? Of kan ik toch maar beter met de auto gaan.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

26-11-2006 21:44

Hej Sonny,

Toch niet teleurgesteld?
Mag ik toch op z'n minst hopen, teleurstellingen komen meestal voort uit te hoog gestelde verwachtingen..

Nu kan ik me daar in jou geval ook nog wel iets bij voorstellen hoor, want wanneer iemand die reeds 52 jaar lang alle geluk en voorspoed van de wereld heeft mogen genieten en proeven (en daardoor wel wat verwent geraakt) nu eens niet in de prijzen valt, dat het dan wat tegenvalt!
Jou natte droom droogt wel weer, gelijk de lak op re-built Tri Cassies dus neem het als een vent en gun die Arjan ook eens een gelukkie! :lol:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

26-11-2006 22:26

Het spijt mij John, maar ik zal je toch moeten vertellen dat deze voerboot voor mijn persoontje was bestemd.

De 2e prijs (die schitterende JRC rugtas) waarmee ik vanmiddag een hernia mee heb opgelopen, ging er pas na 2 keer lootjes trekken uit, naar mij dus.
Was deze rugtas gelijk bij de eerste keer opgehaald zou mijn lot bij de voerboot getrokken worden.

Lijkt mij allemaal zo klaar als een klontje.

Met voerboot missende groet,
Jan
jacco noordermeer

26-11-2006 22:29

moet ik je toch teleurstellen jan

je HAD anders de shelter van X2 gewonnen

ach waarschijnlijk had je dan ook geen hernia opgelopen :wink:
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

26-11-2006 22:50

Die shelter was er toen al uit naar mijn idee :wink:

Vanmiddag heb ik de rugzak in gebruik genomen, maar jeetje wat een ding en heb zeker nog voor de helft aan ruimte over.
Ideaal voor een langere sessie, maar mag er eerst nog wel een hoop spulletjes bijkopen om hem vol te krijgen.

Groet,
Jan
jacco noordermeer

26-11-2006 22:57

wat een opluchting man
ruimte over in je tas!!
veel handiger dan dat je alles moet ordenen en dan alsnog moet proppen om het erin te krijgen :wink:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-11-2006 23:13

Jan,

Je gaat me toch niet vertellen dat er nog een voerboot in past????
Groet,

John
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

26-11-2006 23:17

Nee, ik heb daarnet die mega rugtas vol gekregen door mijn Aqua MK2 er in te vouwen. :D
jacco noordermeer

26-11-2006 23:35

nu nog van de grond krijgen hé :lol:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

26-11-2006 23:50

John, herkansing op beurs Carp bij de loterijactie van de KSN regio Zwolle :lol:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-11-2006 01:19

Jan, als die rugzak jou te groot is, wil ik hem best overnemen voor een leuk prijsje hoor.. :wink:
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

27-11-2006 09:58

Sorry Hans, ik hou hem liever zelf.
Die tas is dan wel erg groot, maar perfect voor de langere sessies, waarbij ik tot nu toe altijd meerdere tassen mee moest zeulen.

Groet,
Jan
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-11-2006 10:02

gelijk heb je :wink:
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

27-11-2006 16:34

Voordat de Pleuris helemaal uitbreekt......

Ja, ik heb de voerboot John, sorry. Maar hij is in goede handen. Ondanks dat ik meer in rubber doe is een hard stukje plastic ook niet verkeerd. Het is een prachtige boot die BTV. Schrijver weet wel wat ie in elkaar knutselt daar naast dat Ponypark. Vakmanschap!


Maar goed het nummertje dat het gelukkige lootje stond was 333 en niet 355! Ik ontzenuw het maar even.....

met blijde groet,

Arjan Verkoelen
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

27-11-2006 17:18

Arjanus,

Hij is je van harte gegund.
Zie het als een terugpresentje van de Jeugdcie na de schenking van de Rubberboot 3 jaar geleden ;)

PS. Ik had dat menneke geinstrueerd welk lootje hij moest pakken... ;)

Groet, Frank
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

27-11-2006 18:24

Arjan Gijs Verkoelen schreef:Voordat de Pleuris helemaal uitbreekt......

Ja, ik heb de voerboot John, sorry. Maar hij is in goede handen. Ondanks dat ik meer in rubber doe is een hard stukje plastic ook niet verkeerd. Het is een prachtige boot die BTV. Schrijver weet wel wat ie in elkaar knutselt daar naast dat Ponypark. Vakmanschap!


Maar goed het nummertje dat het gelukkige lootje stond was 333 en niet 355! Ik ontzenuw het maar even.....

met blijde groet,

Arjan Verkoelen


Ik ben nog immer zo van slag dat ik de nrs. en kleuren moest gissen Arjan. Maar hij is je idd. van harte gegund man. Je ben een goeie jong jong. En je weet wel waarom.
Groet,

John
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

28-11-2006 12:48

De shelter is gedoneeerd aan de friese spiegelkarper projecten om droog te kunne fotograferen(zolang het niet waait)
De 4 zakken mainline boilies zullen snel aangebroken gaan worden en de rvs thermoskan weten we ook nog wel een doel voor....

mvg de maat van...
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

28-11-2006 19:15

bart van bezouw schreef:Nee ruud,

TTSnackbar met die kutzeeuwen :lol:


BUUURRRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPP

"mevrouw wilt u in het vervolg een rokje aan doen?"


"Oke dat is goed, hoe kort moet het rokje wezen?"

"Zó kort, dat je nét het poesje niet ziet..." :wink:

Eerlijk is eerlijk,.. voor een vrouw van 62 en 97 kilo ziet ze er best lekker uit !

Verders weer een veel te korte dag ! Erg leuke, nuttige presentaties van Piet, Koen en die twee mafketels over hun bootjes :lol:

Kortom tot ergenst in Maart !
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Dirk Maatman
Berichten: 788
Lid geworden op: 29-11-2005 19:08
Locatie: thuis
Contacteer:

28-11-2006 19:37

Maart? Wat gek :P Februari op Carp!
.
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

28-11-2006 20:12

Verkoelen,

Over de Pleuris gesproken...Verklaar dit eens.... :D :D :D ...



Afbeelding
Bron: http://www.totalfishing.nl


Tot Koffietijd,

Pro
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

28-11-2006 20:19

Door gestoken kaart Post!


:evil:



Sjooooooooooooon, kék je mee gosâh!!!???
Willem Barnas

28-11-2006 21:33

Boatman meets Boatman...?

ik had al zo'n gevoel dat Dé Karperbootshop weer op knappen stond...

Eerst was daar Dé Karpergrowshop al.

Nu is er Dé Teleflowshop, zijn derde geborene

Ontsproten aan het brein vol rubber, plastic, lijmnaden en RVS-ringen, ik vind het allemaal geweldig.

8)

Jammer dat ik er niet was, ik vrees dat ik mij de tyfus had gelachen.

Oh enneh Sjon, hier een filmpje ter compensatie voor mijn afwezigheid op zaterdag 25 november jongstleden, kun je je ook de tyfus lachen:

(ja ik weet dat hier grof taalgebruik in voorkomt beste Carpboardpimps)

http://www.youtube.com/watch?v=0qmCdkuk5e4

Kreg nâh de pleures, issut nâh se broeâh!?!

Adios amigos, To The Reeds :wink:

Bro Polo 8)
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

28-11-2006 21:46

Walm.

Kan die vuile blinde magere t........d met z'n grote bakkes never nooit compenseren man.
Big brother is watching you.
Groet,

John
Plaats reactie