De afgrijselijke waarheid!

Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

28-08-2006 07:30

Lullige is dat de dief al blij is met 15% van de waarde.

Uit ervaring kan ik verklappen dat ik hem dat zo zou willen betalen.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
robert klapman
Berichten: 342
Lid geworden op: 11-01-2006 14:19
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

28-08-2006 11:00

heey allemaal

ik zit net even jullie berichten te lezen
en ik zie, meerdere sloten tralies alarmen noem het maar op
maar vergeet niet als ze het eenmaal op je spullen hebben voorzien stelen ze het toch .

desnoods onder bedreiging van een vuurwapen.!!!!!! :evil:

daan ik vind het echt zwaar kut voor je.
maar wees blij dat ze het zo hebben gestolen dan op een andere veel ergere manier.`

MVG Robert
Gebruikersavatar
Peter krijnen
Berichten: 145
Lid geworden op: 03-07-2005 23:44
Locatie: Velsen Noord
Contacteer:

28-08-2006 11:29

Heb niet zulke dure spulle maar zou der even goed ziek van zijn als het weg is.

Daniel potverdomme man hoop echt voor je dat je op de een of andere manier of je spullen terug vind of dat de verzekering uitbetaalt.

Verder moeten we dus inderdaad alles afzoeken naar dit spul en moge de goden de dief bewaren als we m inderdaad vinden.

Denk dat het met de bewuste persoon of personen niet best afloopt.

Peter
Wie de regels aan ze laars lapt moet niet zeiken over de boete.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

28-08-2006 11:58

Balen Daniel,Een foto plaatsen kan misschien helpen.
Marktplaats,speurders e.d op het net in de gaten houden.

Maar vergeet niet om het ook aan het water te vermelden.

Dit vanwege aanbod aan het water.

Is al weer lange tijd terug,maar hebben meegemaakt dat er van alles aan het water aan wordt geboden,in ons geval waren het delkims.
Dit was aan het lbb.
Je weet het maar nooit.

Verder hoop ik voor je dat inderdaad je inboedelverzekering in ieder geval iets terug doet.

Sterkte in ieder geval.

Franca.
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

28-08-2006 12:07

Pff, geen woorden voor. Sinds mij hetzelfde is overkomen heb ik mijn spullen extra beveiligd. Schandalig dat het nodig is, maar je moet toch wat.

Doorgaans dekt de inboedelverzekering de schade wel, alleen gaan ze uit van de dagwaarde. Veelal zul je dus toch een hoop moeten bijleggen om hetzelfde materiaal te kopen...

groeten,
Jurgen
Laatst gewijzigd door jurgen munten op 12-02-2007 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een kwestie van geduld.....
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

28-08-2006 12:10

inboedelverzekering vergoed nieuwwaarde tenzij dagwaarde lager 40% nieuwwaarde of aan eigenlijk gebruik ontrokken.
Theo Belt

28-08-2006 18:19

tja...ik schrik ervan: 12000 euro...ik ken het gevoel dat je de rommel afgejat wordt..3x kut.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

28-08-2006 18:47

Waarde op het board zetten,kan anderen op verkeerde gedachten brengen.

Helaas maar het is steeds meer aan de orde :-?
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

28-08-2006 18:48

Ziek ziek ziek! Als je zo'n netwerk zou vinden zou je ze toch... Ik hou alles voor je in de gaten.
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

28-08-2006 19:13

schande :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik hou me ogen open :wink:
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
stassen erwin
Berichten: 202
Lid geworden op: 05-06-2006 23:07
Locatie: st truiden

28-08-2006 20:25

het is mischien makkelijk dat daniel hier effe bijzet wat er precies allemaal weg is
want je ogen open houden is allemaal mooi gezegt maar je weet toch niet waarnaar je moet uitkijken
ben ook eens benieuwd wie nee gaat zeggen tegen een koopje als ze je het komen aanbieden.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

28-08-2006 20:35

Aan de waterkant heb ik nee gezegt,maar nu had ik delkims zat :lol:
maar als ik iets echt nodig hebt,of naar op zoek bent,en zie het goedkoop staan op het net :roll:

Dan koop ik het ook ja.

Franca.
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

28-08-2006 20:35

weet je wat ik denk,dat die gasten gewoon weg meelezen hier op het board.
denk ook maar niet dat ze zo dom zijn om het spul hier en of op marktplaats of waar dan ook aan te bieden
voor karperspullen is er een grote afzetmarkt,dus ook in het buitenland
lijkt haast wel op georganiseerde inbraak.....
maar ik kan er ook helemaal naastzitten...
sterkte daniel,met het verlies van je zuurverdiende gear :cry:

met treurende groet

viktor
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

28-08-2006 21:10

Daniel,

Sterkte met je verlies, ik ken het gevoel het is mij 2 jr geleden overkomen ook voor ongeveer dat bedrag.
Dit was opgeborgen in speciale schuur met alarm en beveiliging aan mijn huis, desondanks inbraak.

Ik had geluk dat schuur aan de woning vast stond en als inpandig bij huis werd gerekend, na een expertise bureau op bezoek te hebben gehad en veel vijven en zessen heb via foto's en bonnen alles kunnen aantonen zijn zelfs bij leveranciers geweest voor navraag omtrent aankoop ook cjw /zodiac en karstentent /shimano bbl en ga maar door.
Uiteindelijk kreeg ik na veel geharrewar en bezwaar 8700 euro terug uitgekeerd, dit heeft wel 3 mnd geduurd.


Gr Paul
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

28-08-2006 21:11

Zou me niks verbazen dat ze hier aandachtig meelezen. En goed oplettend een beetje inschatten wie er waardevoor spul thuis heeft staan en wie misschien niet. Fototjes van spulletjes hier en daar bekijken zoals Hans ook al aanhaalde. Inernet is dus op allerlei manieren een bron van informatie. Maar goed, dit soort drama's zijn denk ik nooit helemaal te voorkomen. Niet thuis, niet aan de waterkant. Alleen we moeten het niet in de hand werken. Er is een hoop te doen aan beveiliging thuis, ook aan het water wel. Kijk bij gewone woningdiefstal zullen inbrekers die op een huis stuitten waar het teveel moeite kost om binnen te komen waarschijnlijk voor een makkelijker doelwit kiezen en een ander huis nemen. Maar dit is gericht op karperspul diefstal, dat kan haast niet anders. Zie daar maar eens tegenop te boksen.
Daniel, ik vind het enorm triest wat er gebeurt is. Wat een kapitaal. En we weten zelf wel hoe lang het duurt om je spulletjes bij elkaar te krijgen. Van jongs af aan steeds uitbreiden met luxer, mooier en beter materiaal en als dan alles in 1x zo weggevaagt wordt uit je leven... kan ik me een beetje indenken hoe je je voelt. Dan sta je machteloos. Enige wat we kunnen doen is inderdaad goed opletten of dezelfde spullen te koop aangeboden worden. Afhankelijk van de sluwheid van de daders geef ik alleen weinig hoop. Ik sla in ieder geval je lijstje met spullen ff op, op de computer dan kan ik op marktplaats of elders zo af en toe eens kijken of er wat verdachts staat. Tis triest allemaal. En het gebeurt vaker dan je lief is tegenwoordig.

Sterkte ermee!
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

28-08-2006 21:28

Dit is echt zuur voor je. :cry: Ik hoop dat je weer gauw wat spullen bij elkaar weet te krijgen. Vooral jammer van al die nieuwe spullen. :cry:

En ik hoop met je mee dat de daders gepakt worden en alles tot de laatste cent terug moeten betalen.
jan van kranenburg

29-08-2006 01:39

Het is so wie so van belang dat je vastgelegd hebt wat je bezit.
Aantallen; merken; types; aanschafwaarde.

Heb ondervonden dat dit meetelt in de onderhandeling met de
Verzekerings-maatschappij.
Luke Peters
Berichten: 517
Lid geworden op: 22-06-2006 15:24
Locatie: Limburg
Contacteer:

29-08-2006 07:44

Er is een keer een hengel van me gejat toen ik hem heel even neerlegde omdat ik ff moest pisse.. toen voelde ik me al zwaar kut en alles wat jij in je lijstje heb staan van zo'n spul droom ik al jaren! ik kan me voorstellen hij kut je je voelt.. ik zal een oogje open houden op 't net voor jouw spullen.. hopelijk krijg je het vergoed en veel sterkte
mvg,
Luke
Gebruikersavatar
Luc Maessen
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-07-2006 11:02
Locatie: Nieuwegein

29-08-2006 08:33

Rick Boerboom schreef:Zou me niks verbazen dat ze hier aandachtig meelezen. En goed oplettend een beetje inschatten wie er waardevoor spul thuis heeft staan en wie misschien niet. Fototjes van spulletjes hier en daar bekijken zoals Hans ook al aanhaalde. Inernet is dus op allerlei manieren een bron van informatie. Maar goed, dit soort drama's zijn denk ik nooit helemaal te voorkomen. Niet thuis, niet aan de waterkant. Alleen we moeten het niet in de hand werken. Er is een hoop te doen aan beveiliging thuis, ook aan het water wel. Kijk bij gewone woningdiefstal zullen inbrekers die op een huis stuitten waar het teveel moeite kost om binnen te komen waarschijnlijk voor een makkelijker doelwit kiezen en een ander huis nemen. Maar dit is gericht op karperspul diefstal, dat kan haast niet anders. Zie daar maar eens tegenop te boksen.
Daniel, ik vind het enorm triest wat er gebeurt is. Wat een kapitaal. En we weten zelf wel hoe lang het duurt om je spulletjes bij elkaar te krijgen. Van jongs af aan steeds uitbreiden met luxer, mooier en beter materiaal en als dan alles in 1x zo weggevaagt wordt uit je leven... kan ik me een beetje indenken hoe je je voelt. Dan sta je machteloos. Enige wat we kunnen doen is inderdaad goed opletten of dezelfde spullen te koop aangeboden worden. Afhankelijk van de sluwheid van de daders geef ik alleen weinig hoop. Ik sla in ieder geval je lijstje met spullen ff op, op de computer dan kan ik op marktplaats of elders zo af en toe eens kijken of er wat verdachts staat. Tis triest allemaal. En het gebeurt vaker dan je lief is tegenwoordig.

Sterkte ermee!


Ik denk dat je dit soort dingen juist wel een beetje in de hand werkt d.m.v topics die gaan met welke materialen mensen vissen etc.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-08-2006 08:48

Dat schrijft Rick toch ook?
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-08-2006 09:45

Mensen of het nog niet genoeg was, is mijn adsl modem ook kierwiet gegaan.

Maar bedankt voor alle steun.
En hoop dat ik het vergoed krijg.



Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

29-08-2006 20:14

Hallo Daniel,
Echt helemaal klotuh die diefstal.Maar het ergste is dat het andere mensen aanzet om er ook over na te denken.Waarom?Omdat we allemaal voor heel veel geld aan spullen hebben,ja,ook jij bent aan je spullen gehecht.Zeker als je er jaren over moet doen om zo,n uitrusting bij elkaar te krijgen zoals jij had.
Heel veel sterkte.Hoop dat de verzekering dekt,maar dan nog kan je geen herinneringen kopen.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

29-08-2006 21:30

daniel. ik woon ook in zoetermeer. maar bij een vriend van me waren 3 fietsen uit zijn schuur gepikt. toen zei de verzekering dat ze maar tot250 euro uitbetaald krijgen omdat het een kelder box was

maar ik leef heel erg met je mee en hoop dat de verzekering het dekt,
mvg ivo pagen
\
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

29-08-2006 21:53

Te triest voor woorden.
Zoals ik me kan herinneren, is er bij inbraaksporen de verzekering aansprakelijk....

Ik wens je veel sterkte bij de verzekering.

gr Harnold