Mooi waardeloos, toch 3 punten

Plaats reactie
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

16-06-2006 21:15

Weer niet echt indruk gemaakt vanaaf...Met uitzondering van het eerste half uurtje dan.. Maar toch 3 punten! Op naar de 1/8-finales!! : P
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

16-06-2006 21:18

ja het begin ging lekker maar het einde ze hadden echt geluk ze hadden met gemak kunnen verliezen maar die actie van van persey was een redding voor gelijkspel :wink: :D
Gebruikersavatar
romanootje lageweg
Berichten: 258
Lid geworden op: 21-02-2006 20:26
Locatie: den-haag

16-06-2006 21:47

mjaa het is wir feest :D:D:D
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

16-06-2006 22:26

Wen er maar aan mannen.

't Is op het randje van catenaccio af en toe.
Het doel is niet te verliezen, en voorlopig winnen ze.
Ik ben heel benieuwd naar woensdag: die pot kunnen ze min of meer vrijuit spelen.
Misschien krijgen we dan wel wat moois te zien.
En geef toe: die minuten dat de doelpunten aan onze kant vielen, heb je je vast niet echt ongelukkig gevoeld...

Bert.
ff v==
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

17-06-2006 00:14

Het blijft Nederland he, daar moet je goed voetbal spelen. :D

Het maakt mij niet uit hoe ze spelen als ze maar winnen, ik geef er echt niks om. Ik vind dat ze het ook goed hebben gedaan, verdedigend stond het vrij goed, gewoon een goede teamprestatie. In ieder geval wel een hecht team, iets wat ik de afgelopen 10 jaar niet meer gezien heb, vechten voor elkaar, zoals het hoort.

Gewoon prachtig hoe ze allemaal het Wilhelmus zingen, dat heb ik liever dan die Surinaamse jongens die schijt hebben aan het volkslied.

PS: Woensdag winnen we we van de Argentijnen, let maar op!!





mvg Maik
Carpe Diem...!
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

17-06-2006 16:09

Voor mij is het resultaat ook heilig, maar denk toch dat je nu wel mag concluderen dat dit team niet goed genoeg zal zijn om het tot kampioen te schoppen. Verdedigend vond ik het toch zeker niet al te sterk bij tijd en wijle. Misschien komt het doordat ik te lang in Italie heb gezeten en geloof me daar weten ze wel hoe een wedstrijd op slot moet, maar ik vond nederland niet dominant genoeg.
Alleen Bouhlarouz vond ik een verbetering in verdedigend opzicht. Ik denk alleen dat het probleem niet zozeer bij de verdediging, maar daarvoor ligt. Ik bedoel op het middenveld vallen nogal eens flinke gaten, maar ja dat krijg je als je met twee aanvallende vleugels speelt. Denk dat Van Basten daar een oplossing voor moet vinden. Cocu en Van Bommel hebben dat nog niet echt kunnen bewijzen vind ik...

mvg

Jordi
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

17-06-2006 16:18

straks hebben we een wereldkampioen die over het algemeen weinig indruk heeft gemaakt :D punten en winnen dat telt, maakt niet uit hoe in dit geval 8)
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

20-06-2006 12:09

Was die wedstrijd echt zo waardeloos. Tja ik heb het niet gezien omdat ik lekker zat te vissen maar kreeg de stand wel door. Steeds als er gescoord werd kon ik ze horen. En dat terwijl het cafe toch zo'n 4 tot 5 km bij m'n stek vandaan was. :lol:
Gebruikersavatar
rik ligthart
Berichten: 231
Lid geworden op: 01-09-2005 22:02
Contacteer:

20-06-2006 15:21

Ik doe een oproep aan het publiek in Duitsland
zodra straks het licht zowat in ieder huis brand, laat je dan gaan laat de leeuwen je los,

Arjen Robben stuurt ze meteen naar het bos
Daar is van Nistelrooy ja hij stift hem mooi
En van Khalid Boulahrouz staat de spits de prooi

Mathysen, van Persey, Maduro en Kromkamp
Johnny Heitinga die aanvallers in de grond stamp
Van de Vaart en Landzaat op het middelveld
Phillip Cocu is altijd controlerend ingesteld

Dirk Kuyt haalt uit bal gaat op de lat maar in de rebound maakt Wesley Snyder het af.
Hij word besprongen door Babel en Vennegoor of Hesselink, twee grote gasten damn dat lijkt me best wel link.

Net als Jalink en Giovanni van bronckhorst, ze rennen heen en weer als een moter die rond crosed. Ooijer neemt hem over speelt hem af op de Cler.
Hij word gedirigeerd door nederlands langste ster.

Edwin van de Sar nou ga erheen als je durft, hij word bijgestaan door Timmer en Stekelenburg.
23 gasten die met Marco van Basten de beker gaan halen waar we al jaren op wachten!

Geen grappen met de leeuwen!
Wij gaan het veld op als...kampioenen
We stelen de show als...kampioenen
Niemand is de groot voor de kampioenen kampioenen kampioenen
CarpAngler
CarpHunter
CarpFighter
CarpCatcher
Carpreleaser
Matthijs Gerrietsen
Berichten: 569
Lid geworden op: 10-01-2004 17:08

20-06-2006 15:28

Voorlopig word ik van zulke taferelen nog bezweet wakker... Pfffhhhuuuu, de Cup zal maar meegaan naar NL... Party!! :P
Plaats reactie