Van een ander forum geplukt.

tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

03-06-2006 02:59

tjah...heb het ook meerdere malen mee gemaakt, heb altijd netjes gedaan wat ze vroegen. ik ben laatste die voor een eurotje of 50 vol gaatjes geprikt wil worden!

tog zijn sommige mensen zo onvoorspelbaar/ziek dat ze je alsnog perforeren. :cry: wat blijkt...
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

03-06-2006 08:36

Waanzin, echt waanzin .......

Wil wel een aantal zaken nuanceren:

Het ging niet om de mobiel mensen, dat was het toetje. Die jongen ging plat dus leek het opeens een goed idee om het mobieltje ook maar te pakken.

De vriend die wegrende een lafaard? Ik denk het niet, uit lijfsbehoud smeer jij hem eerst dat is jouw natuur. Mensen die meteen daarna kunnen bedenken dat ze terug moeten en helpen zijn er minder dan jij denkt. Misschien lopen jullie zelf wel als hardste weg ...

Als jouw kind de dader was heb jij iets verkeerd gedaan?

Hiermee zeg jij dus dat alle kattekwaad van jouw kinderen hen door jouw geleerd is? De grootste BS die ik ooit gehoord heb.

Ben het wel met Klaas eens, als het mijn kind was dan hoefde er van mij ook geen rechter aan te pas komen. Ook niet als mijn kind het slachtoffer was trouwens.

Vechtsport leren ..... alsof het helpt!
Jij staat ergens te praten en als er dan iemand jou zo hard slaat (eerste klap op video) dan ben jij als zwartebander ook klaar hoor. Het is alleen in films dat mensen de meest harde klappen incasseren zonder gewond te raken (de held) en dat de boefjes altijd meteen gewond raken ook al kijkt de held alleen maar een keer scheef.

Tot slot wil ik de wens uitspreken dat ik hoop dat het vanaf nu nooit meer voorkomt en we weer een beetje normaal met elkaar om kunnen gaan.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

03-06-2006 14:06

Marc,

Met de volgende zin ben ik het toch niet helemaal eens;
Als jouw kind de dader was heb jij iets verkeerd gedaan?

Hiermee zeg jij dus dat alle kattekwaad van jouw kinderen hen door jouw geleerd is? De grootste BS die ik ooit gehoord heb.


Fikkiestoken, vuilnisbakken omtrappen, zulke dingen noem ik kattekwaad. Iemand neersteken is gewoon keiharde moord.. En met een beetje opvoeding moet je dat weten..

mvg
vinnie brule
Berichten: 259
Lid geworden op: 13-07-2005 22:12
Locatie: den haag

03-06-2006 22:36

mogguh,



heren ik heb een dochter van vijf en als ik dit zie ( en ik weet ook dat het niks nieuws is en dat het al jaren gebeurd) slaan bij mij de stoppen door
hoe moet je in gods naam rustig op de bank zitten als je kinderen buiten of stappen zijn?????

was mn zoon de dader sloeg ik hem totaal loss onherroepenlijk
dit zijn GEEN kwajongens streken totaal onacceptabel

was mijn kind het slachtoffer zou ik die gasten opzoeken ze aan dr benen ophangen en met een trechter 25 liter beton in hun reet storten om ze vervolgens van de pier af te donderen!!!!!!

ik weet dat dit klink als of ik helemaal tam ben maar op zoon moment
is het over met rationeel nadenken

respect is ver tezoeken in deze maatschappij helaas
en of we het ooit zullen kunnen veranderen , ik betwijfel het


een ding weet ik wel als dit je kind overkomt is geen enkele straf hoog genoeg

zo dat was het weer ff mn gal gespuuwd na het kijken naar dit filmpje

mzzl
shit doesn't happen it is caused by ass-holes!!!!
p.s fuck the fucking krbbpls!!!!!
lars van der sluijs
Berichten: 207
Lid geworden op: 26-04-2006 22:44

04-06-2006 00:39

Geplaatst: 03-06-2006 13:06 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Marc,

Met de volgende zin ben ik het toch niet helemaal eens;
Quote:
Als jouw kind de dader was heb jij iets verkeerd gedaan?

Hiermee zeg jij dus dat alle kattekwaad van jouw kinderen hen door jouw geleerd is? De grootste BS die ik ooit gehoord heb.


Fikkiestoken, vuilnisbakken omtrappen, zulke dingen noem ik kattekwaad. Iemand neersteken is gewoon keiharde moord.. En met een beetje opvoeding moet je dat weten..

mvg


ik denk dat diegene het wel meegekregen heeft uit zijn opvoeding alleen of hij daarna er ook naar handelt is een ander verhaal...ik denk dat in dit geval niet aan de opvoeding ligt..

die jongen probeerde gewoon stoer te doen door hem te slaan en daarna liep het uit de hand...

maakt de zaak natuurlijk niet minder erg....die 3 gasten verdienen hun leven niet...
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

05-06-2006 15:35

zet ze maar in de ring tegen een stel goed getrainde kickboxers, tot de dood.

kijken of ze echt zo goed kunnen vechten.
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

05-06-2006 17:19

Vechtsport leren ..... alsof het helpt!
Jij staat ergens te praten en als er dan iemand jou zo hard slaat (eerste klap op video) dan ben jij als zwartebander ook klaar hoor. Het is alleen in films dat mensen de meest harde klappen incasseren zonder gewond te raken (de held) en dat de boefjes altijd meteen gewond raken ook al kijkt de held alleen maar een keer scheef.


Mark,

de jongen schrikt van de impact van de klap, hij is niet KO. Hij weet nog heel goed zijn mobieltje vast te houden.
Als je een vechtsport doet, schrik je echt niet meer van zo'n "tik". meer dan dat kan ik het ook echt niet noemen.
Je incasseerd de dreun, maar je training zegt opstaan en overleven.

De vriend die achteruit loopt krijgt ook een soort halve veeg...
Zo'n veeg valt erg makkelijk te blokken en te counteren, daar hoef je niet groot of sterk voor te zijn en al helemaal geen zwarte band voor te hebben. Je kan er wel het leven van je vriend me redden.
Als er nou 10 mannen van het type 'uitsmijter' dit hadden geflikt.. had ik gezegd: ja, kansloos...
Maar een beetje door de intimidatie heen prikken en met stukje zelfverdediging, hadden de jongens wel een grotere kans gemaakt.

Verder zou ik wel wat meer op mijn hoede zijn, zo midden in de nacht en nooit mensen zo vlak achter me langs laten lopen.
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

05-06-2006 17:33

Ja die Jean-Paulus kan het weten, volgend weekend leer je me weer wat he? :D

Gna Gna
Vissen is gezond!
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

05-06-2006 17:41

kennis van me was neergestoken in de stad,de dader van een mediterraans uiterlijk(marokkaan) flikte dat omdat het slachtoffer op zijn nieuwe schoenen stond.....daaruit brak er een steekpartij uit,hij schampte hem omdat ie van achter geduwd werd en de dader zo goed als mistte,de dader werd gepakt en buiten in elkaar geramd.....wat een schoppen kreeg ie op ze kop dat stuk vreten......eigenaar van de eettent werd keihard aangepakt door de politie en werd als een misdadiger behandeld,terwijl de politie ingelicht was....het arme stekertje werd met de ambulance meegevoerd met een verbouwd gezicht,heerlijk voor hem
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

05-06-2006 18:19

De wereld op ze kop , dat is Nederland en in dat land leven wij(nog wel ) .....helaaaaaaas
lars van der sluijs
Berichten: 207
Lid geworden op: 26-04-2006 22:44

05-06-2006 19:19

Maar een beetje door de intimidatie heen prikken en met stukje zelfverdediging, hadden de jongens wel een grotere kans gemaakt.


grappige woordkeus....ikzelf denk dat wanneer je eenmaal die klap heb gehad en je op de grond ligt met 2 kerels om je heen waarvan 1 er een mes heeft weinig kans meer heb
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

05-06-2006 21:15

Ik heb ook eens vriendelijke ruzie gemaakt met een neger. Had ik beter niet kunnen doen hij een blauwe dikke knie omdat m'n legerkistjes erg hard aankwamen en ik een blauw oog omdat ik de klap niet aan zag komen. Maar na zo'n harde klap begin je weinig na die klap die ik kreeg was ik ook niet meer in staat hem helemaal totall loss te meppen. Misschien maar goed ook. :evil:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

06-06-2006 06:52

Mannen,

Uit ervaring kan ik melden dat als jij zo spontaan een ros tegen je harses krijgt, de tegen reactie even op zich laat wachten. Dat die jongen zijn mobiel vast blijft houden is puur instinct.

Gelukkig hoeven wij elkaar niet te overtuigen van onze mening, verschillende meningen blijven het leven leuk maken ..... toch?

Uiteraard zie ik deze actie trouwens niet als kattekwaad, dit is veel en veel erger. Ik vind alleen de opmerking dat het an de opvoeding ligt niet kloppen. Onze kinderen worden helaas (of is het gelukkig) door veel meer zaken beinvloed dan alleen de opvoeding.

Gr. Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

06-06-2006 10:52

killian bruijne schreef:och en dan vinden mensen t gek als je verdedegings wapens mee neemt :lol:

had er eeeen bus pepperspray op los gespoten


Denk dat dat niet meevalt met een paar mes steken. En dan nog naar wie wil je toe spuiten het waren 3 klote gasten. :evil:
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

06-06-2006 11:27

Trieste beelden om te zien je hoort het steeds vaker en om het dan te zien is echt erg, wat moeten die ouders van die overleden knul wel niet denken van die beelden !
Ik moet er niet aan denken dat een van mijn kleintjes zo op tv komt.

Voor die 3 aanvallers ach ja daar hebben jullie al genoeg over gezegt en ik ga daar in mee.
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Jelle van Middelaar
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-01-2005 15:01
Locatie: Hoogland
Contacteer:

06-06-2006 12:51

Woorden schieten te kort..

Wat een wereld zeg.. pffff :evil: :evil: :evil:
Het zal je vriend maar zijn die je niet kunt helpen!!!!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

06-06-2006 19:32

Marc,
het volgende,

Ik heb een kind van 16 en die loopt niet met een mes op zak..
Zou ze dat wel doen dan reken ik het mij persoonlijk aan als een gebrek aan opvoeding en moest ik toch eerst bij mijzelf te rade gaan.

Ze kan door een weet ik hoeveel zaken beinvloed worden, het kan nooit een reden zijn om met een mes op zak te lopen. De gevolgen zijn namelijk niet te overzien voor iemand van 16 jaar oud.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

06-06-2006 21:25

Tja ik heb ook nooit een mes bij me is niet nodig in het oosten van nederland maar m'n maat heb altijd wel een mes bij zich. :-?
jacco noordermeer

06-06-2006 21:36

ik heb altijd een mes bij me
zonder mes is het lastig om de uitjes te snijden hoor :wink:

ff zonder dollen,t'is toch van de zotte dat je met een wapen op zak loopt
als visser heb je altijd wel IETS wat je kunt gebruiken om jezelf te beschermen,maar om gelijk met messen te gaan lopen gaat mij te ver