eerste pieper ervaring is één blank(voorn)

Plaats reactie
fernando breevaart
Berichten: 254
Lid geworden op: 23-05-2006 22:34
Locatie: hellevoetsluis

28-05-2006 23:03

ik heb vrijdag van ales gekocht om met de pieper te gaan vissen dus morest ik het vanavond even proberen vandaag een paar keer gevoerd en vanavond dan vissen.
als jullie me hadden gezien hadden jullie werkelijk waar in je broek gezeken van het lachen, waarom nou stel je voor je ziet een scooter voorbij komen met een stoel in een hoes op de bestuurder zijn rug tussen zijn benen een boodschappen tas vol spullen en een hengel tussen zijn benen omhoogstaand als een vlaggen mast.
nou ja zo ging ik op pad.
na 5 minuten op de stek aangekomen en mijn spulletjes uitgepakt.
de eerste hengel opgetuigt en met mais beaast en ingegooid.
onder weg naar mijn scooter(nog geen tien meter) een piep ik schrok en liep even terug.
niks zal wel even goed gaan liggen zijn ofzo.
bij mijn scooter aangekomen de tweede hengel uit zijnhoes gvehaald en weer een piep maar nu blkeef hij piepen dus niet aan een stuk maar gewoon zoiets van
piep piep piieep piep pieeep dus aangeslagen en dacht mis.
opgehaald zat er een heuse blankvoorn van een cm of 20 aan gehaakt in zijn buik.
die is dus gewoon over de haak een gezommen en er toen met zijn borst aangeprikt.
deze vis gouw onthaakt en terug gegooit geen foto want dat vond ik zielig.
later kwam een vriend van mij nog even kijken en nog een keer een piepje gehoord maar de eerste ervaring met de pieper is gewoon een keiharde blank
maar morgen even ergens anders proberen(deze stek houd ik wel aan) maar morgen ben ik niet thuis dus daar ff vissen)
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

28-05-2006 23:50

poroficait :P
Carpe Diem...!
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

29-05-2006 10:37

Bedoel je zoiets als dit :wink: :D :D :D :D

Afbeelding

Deze voorn kon het PVA zakje swimstimm groundbait niet weerstaan en haakte zich.
Wel een raar gezicht natuurlijk als er twee 15 mm buiten dat kleine bekkie hangen.

Succes met je piepers.

Ron[/url]
Is het internet ook op zondag open?????
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

29-05-2006 14:30

Ron Som schreef:Bedoel je zoiets als dit :wink: :D :D :D :D

Afbeelding

Deze voorn kon het PVA zakje swimstimm groundbait niet weerstaan en haakte zich.
Wel een raar gezicht natuurlijk als er twee 15 mm buiten dat kleine bekkie hangen.

Succes met je piepers.

Ron[/url]


Hé, voortaan wel een onthaaktmat gebruiken! :lol: :P
fernando breevaart
Berichten: 254
Lid geworden op: 23-05-2006 22:34
Locatie: hellevoetsluis

29-05-2006 15:32

ja zoiets en dan net naast zijn vin gehaakt
Plaats reactie