Huntelaar niet mee naar WK

Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

15-05-2006 15:33

Gerard de Vries schreef:Wat lul jij nou man!! van Basten was toen geblesseerd....zorg ff dat je weet waar je het over hebt.

En wat lul jij nou Koosie !!
dat zeg ik toch !!heb je weleens een geblesseerde basisspeler gezien!!!
Dat is een geintje...
maar hij was helemaal niet zo zeker van een basisplaats!!sterker nog het was niet eens zeker of ie meeging..
Toen viel ie in tegen Engeland en scoorde 3 keer!!!en toen heeft ie alles gespeeld..
en in de halve finale scoorde ie tegen de duitser door een voorzet van Wouters!!!
en vervolgens de wereldgaol in de Finale....
dus...............................maar je hebt gelijk hoor koosie waar heb ik over


Ja oke ik zei het fout: hij was in de aanloop naar het EK lang geblesseerd en daarom stond hij tegen de Sovjet Unie niet in de basis en bosman wel anders had hij er zonder twijfel in gestaan hij was immers in 85-86 topscorer van Europa geworden
maar het heeft niets te maken met dat hij "bang"is dat huntelaar hetzelfde evenaard als hem in 88

en je hoeft die doelpunten niet uit te leggen hoor die kan ik wel dromen
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

15-05-2006 15:40

@ Jan

vergelijk dan ook even het aantal duels dat ze hebben gespeeld in de CL

Hunterlaar 2 wedstrijden en 1 doelpunt

VoH 6 wedstrijden en 1 doelpunt.

Ruud van Nistelrooij daarentegen heeft wel veel ervaring..dus kiest hij voor Ruud v Nistelrooij...logisch.. en aangezien VoH een hele andere rol zou gaan vervullen als RvN en KJH (beide voor het cetrum) is het niet gek dat hij voor RvN kiest, ik had alleen ook graag Hunterlaar mee willen hebben maarja....zo denk ik ook over andere posities
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

15-05-2006 15:56

Ik denk dat het ook beter is voor de ontwikkeling van Huntelaar. Hij kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. En hij komt op het WK kan voor het eerst tegen échte verdedigers staan. Vraag me af of hij dat fysiek, maar vooral mentaal al aankan. :-?
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

15-05-2006 16:03

deze stond in het wereldje van vi.nl

• Van Basten: 'Huntelaar zou in eerste instantie op de bank terecht komen. Op die positie hebben Van Nistelrooy, Van Persie, Babel en Robben het de laatste maanden beter gedaan...'

door Leon Jonker

Vond het wel een leuke reactie haha
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

15-05-2006 18:20

ben wel blij dat hunte niet mee gaat.... ken ie niet geblesseerd raken, plus dat i kdan nog een paar jaaar een goede spits in amsterdam ken bewonderen!


En hij kan zijn been niet op het jeugd Ek breken?

Vind het opzich ook wel raar dat hij niet mee gaat maar had ook nog niet het idee dat hij het verschil ging maken op dit niveau. Van Nistelrooy zal getergd zijn en mocht het met hem niet lukken heb je nog altijd Kuijt of VoH achter de hand. Al bij al valt voor de keuze van Van Basten natuurlijk ook wat te zeggen. De tijd zal het leren of het een juiste beslissing is.

Nu de complete selectie toch compleet is hoe moet er de basis 11 uit zien? In mijn ogen:

V.d Sar
Khalid Boulahrouz Andre Ooijer Joris Mathijsen Giovanni van Bronckhorst

Mark van Bommel Philip Cocu
Rafael v.d. Vaart

Robin van Persie Ruud van Nistelrooy Arjen Robben

Hoewel ik er niet bijster veel vertrouwen in heb dat Oranje het ver gaat brengen ziet de hierbovenstaande opstelling er in mijn ogen nog niet zo slecht uit. Alleen kan Oranje op papier (lees namen) natuurlijk niet tippen aan landen zoals Brazilie en Italie. Als Oranje het presteerd om de groepsronde door te komen kan het voor verassingen gaan zorgen.
Gebruikersavatar
michel lubberts
Berichten: 91
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

15-05-2006 18:42

Koos van Spronsen schreef:
en je hoeft die doelpunten niet uit te leggen hoor die kan ik wel dromen


1988 ---> 2006 = 18 jaar

als ik naar je leeftijd kijk..............

maar goed je zal wel de herhalingen gezien hebben.....
Niemand is ooit groter geworden door een ander te kleineren
Jordi Schoffelen
Berichten: 294
Lid geworden op: 27-06-2004 17:00
Locatie: Hulsberg

15-05-2006 18:53

Ik vind het eerlijk gezegd meer dan jammer en ook een slechte keuze dat Van Basten Huntelaar niet meeneemt. Naar mijn mening moeten de beste jongens mee en laten we eerlijk zijn Huntelaar heeft afgelopen seizoen toch wel bewezen dat het een goede is. Momenteel is het voor mij moeilijk om de Nederlandse competitie op de voet te volgen, maar wat zelfs tot het erg nationalistische Italie is doorgedrongen is dat er in Nederland weer een jongen rondloopt die wat meer kan de gemiddelde. Hij wordt zelfs door de Gazetta al met enkele Italiaanse topclubs in verband gebracht. Bovendien selecteerde Van Basten toch altijd op vorm??? :-? en dan gaat Vennegoor wel mee??
Bovendien, je neemt dus wel 3 inferieure backs mee, maar een top-spits in wording, die hongerig, meer dan gretig en in topvorm is laat je thuis??
Nogmaals: ik snap het niet en vind het uiterst spijtig!!
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

15-05-2006 23:13

Joost Bierens schreef:Alleen kan Oranje op papier (lees namen) natuurlijk niet tippen aan landen zoals Brazilie en Italie.


Eerlijk gezegd zou ik Italië en Brazillië niet in één zin willen noemen, daarvoor vind ik de Italianen echt bij lange na niet goed genoeg.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

16-05-2006 09:30

Lekker gekleurd allemaal. Niemand hoor ik over de reemde keuze voor babbbel, die het hele jaar op de bank heeft gezeten, maar door van basten op één lijn wordt gezet met Castelen. Om die reden neemt hij drie centrumspitsen mee, drie linkerspitsen en geen enkele rechterpsits. :roll: VoH gaat alleen mee als breekijzer, wanneer je in het laatste kwartier een beslissing moet forceren. Daar heb je Haas Jan niet voor nodig. Ik had ook Van Persie thuis gelaten en Castelen meegenomen. En de keuze voor Maduro die elke week in een heel zware competitie de lijnen uitzet (weliswaar alleen naar achteren of hooguit in de breedte) boven Seedorf die alleen maar de grote man bij AC Milan is, is ook volkomen logisch. En natuurlijk is de keuze voor Kromkamp logisch en voor de gebleseerde Jaliens. Hebben die niet vroeger onder van 't schip in de jeugd bij @j@ks gespeeld. Ik denk dat wanneer Advocaat met een dergelijke selectie zou zijn afgereisd, hij door de pers zou zijn afgemaakt.

Maar het zal ze niet redden. Na de erste ronde zullen de oranje vlaggetjes en de schreeuwende toeschouwers weer op aarde zijn teruggekeerd en Van Basten weer in Noordwijk.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Reinder van Lune

16-05-2006 10:28

Terecht . . . Van Nisterrooij en Kuyt zijn betere spitsen en Vennegoor is het ideaale breekijzer . . .
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

16-05-2006 13:09

michel lubberts schreef:
Koos van Spronsen schreef:
en je hoeft die doelpunten niet uit te leggen hoor die kan ik wel dromen


1988 ---> 2006 = 18 jaar

als ik naar je leeftijd kijk..............

maar goed je zal wel de herhalingen gezien hebben.....


Haha ja idd de herhalingen :) haha dachie dan
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

16-05-2006 13:21

Theo Nieuwenhuijsen schreef:Lekker gekleurd allemaal. Niemand hoor ik over de reemde keuze voor babbbel, die het hele jaar op de bank heeft gezeten, maar door van basten op één lijn wordt gezet met Castelen. Om die reden neemt hij drie centrumspitsen mee, drie linkerspitsen en geen enkele rechterpsits. :roll: VoH gaat alleen mee als breekijzer, wanneer je in het laatste kwartier een beslissing moet forceren. Daar heb je Haas Jan niet voor nodig. Ik had ook Van Persie thuis gelaten en Castelen meegenomen. En de keuze voor Maduro die elke week in een heel zware competitie de lijnen uitzet (weliswaar alleen naar achteren of hooguit in de breedte) boven Seedorf die alleen maar de grote man bij AC Milan is, is ook volkomen logisch. En natuurlijk is de keuze voor Kromkamp logisch en voor de gebleseerde Jaliens. Hebben die niet vroeger onder van 't schip in de jeugd bij @j@ks gespeeld. Ik denk dat wanneer Advocaat met een dergelijke selectie zou zijn afgereisd, hij door de pers zou zijn afgemaakt.

Maar het zal ze niet redden. Na de erste ronde zullen de oranje vlaggetjes en de schreeuwende toeschouwers weer op aarde zijn teruggekeerd en Van Basten weer in Noordwijk.


v Persie hoort er gewoon in!
Maduro niet en Seedorf qua spel wel maar Seedorf verdedigd gewoon niet goed mee...aan de bal is hij superieur maar in de omschakeling bar slecht, let daar maar eens op tijdens een wedstrijd van AC Milan...Desalniettemin vindt ik Seedorf een topper!! alleen moet het team wel in dienst van hem spelen. Dat ligt Oranje gewoon niet. En zijn persoonlijkheid is ook niet altijd bevordelijk voor het team.

Dat castelen mee moet voor babel kan ik wel wat in vinden. Maar aan de andere kant zal babel er niet in staan maar kan wel goed worden gebruikt als invaller. Hij heeft gewoon supermomenten en is een supertalent, iets wat ik van castelen niet vindt. Babel heeft veel meer dreiging ondanks dat hij 6-10 ballen het stadion uitschiet.

Wat ik vreemd vind is dat Opdam niet mee gaat.

Ik ben ajacied maar heb wel een beetje idee dat de ajacieden worden "voorgetrokken"

Het is jammer dat Hunterlaar nog niet eerder in Oranje heeft gespeeld (kwalificatie) anders hadtie zeker wel meegegaan denk ik.
maar we moeten denk maar leren leven met een luxe probleem in de spits :D en ik heb alle vertrouwen in v Basten!
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

16-05-2006 13:25

Jan de Heer schreef:Eerlijk gezegd zou ik Italië en Brazillië niet in één zin willen noemen, daarvoor vind ik de Italianen echt bij lange na niet goed genoeg.


De italiaanse manier van voetballen is anders behoorlijk effectief. De hele tijd verdedigen en loeren op die ene counter/kans. En die ligt er standaard in :-? Daarom doen ze het meestal behoorlijk tot goed op grote toernooien.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

16-05-2006 14:02

jongens...tegen argentinie word een makkie!

Afbeelding
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

16-05-2006 16:13

hahahahaahhahaahhahahaahhhahhaahahhaahahhaahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dennis de Ruijter
Berichten: 37
Lid geworden op: 17-05-2006 18:06
Locatie: voorhout
Contacteer:

18-05-2006 16:17

ik snap het niet hij was het neusje van de zalm, en zelfs een AJAX speler.
ik denk dat van basten in ze pik is gebeten door een snoek ofzo maar hij zal het wel beter weten dan ik maar hij is toch gewoon de nummer 1!!!
maar mzzl gasten ik moet weg (naar de tantarts :wink: )
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

18-05-2006 16:39

Huntelaar ?


Ruud Visser moet mee,die presteerd altijd! 8)



Heeft er iemand een veer ? :lol:



Mvg...
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

18-05-2006 17:37

pak maar een komkommer!
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

18-05-2006 18:57

Kom jij hem erin steken dan ? :lol: :lol:


Mvg...
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

18-05-2006 20:37

Zal binnenkort eens hier bij Golden Tulip gaan kijken.

Hier gaat jong Oranje weer trainen :D
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

18-05-2006 21:50

Kan dat Ruud Visser gezeik nou 's een keer afgelopen zijn hiero heren van der Beek en kornuiten. Wat een zielig zootje slijmballen zijn jullie bij elkaar zég. Zit hier zowat over m'n nek te gaan.

Een topic van acht pagina's over iemand die i.i.g. het vissen echt beleefd en weet hoe ie ze aan de schubben moet komen en het halve carpoboard moet zonodig in de persoon z'n hol zitten. Nee, gaan we hier even vrolijk verder met het over en weer smijten met slappe nietszeggende one-liners. Wat een topicverzieking in optima forma zég.

Het is nog steeds één ranzig 'vier woorden verhaal' alleen gaat het tellen jullie verrotte slecht af.

En jah, dit is totaal irrelevante shitlozing van mijn kant want ik ben alleen maar jaloers dat hij grote vissen vangt en ik niet.
Wat een nichtenclub is het hier zég. Stelletje NITWITS!!!!!!!!!!

Zo, morgen eerst maar eens een nieuw toetsenbord kopen.
e brochum
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

18-05-2006 21:52

:D
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

18-05-2006 21:57

:D
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

18-05-2006 22:00

Had u een nóg meer kloppende avatar willen hebben???????
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

18-05-2006 22:07

Afbeelding