grapjassen op Marktplaats.nl!

Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

06-06-2006 12:13

Nog zo'n mafketel... :roll:

http://koopjes.marktplaats.nl/waterspor ... 46659.html?

Hier voor als ie hem toevallig verwijderd:

ik heb nog steeds het recept voor het neusje van de zalm wat betreft voer.
dit recept bestaat uit verschillende bestandsdelen voor de karper,speciaal na jaren intensief speurwerk,geweest bij hele grote viskwekerijen,en na jaren erachter gekomen welke bestands delen het beste mixt.nu kan ik garanderen vissen gevangen van boven de 20 kilo en daarnaast kan je over 1 dag vissen minstens wel 10 karpers vangen in alle soorten en maten.vandaag weer uitgeprobeert en verschillende er weer gevangen,
van winde,brazem,witvis,tot een 7 tal zeer mooie karpers in verschillende maten.een dag om niet te vergeten als je voert met supervoer van ons,en daarmee dus ook vist.je draait
een bolletje of( 8) ter grote ven een (stuiter/knikker) in je hand,die werp je naar de plek waar je wilt vissen ongeveer tussen een half uur drie kwartier wachten en garantie dat ze op jouw plek liggen te wachten op jou.ik vis specifiek op karper maar zoals ik al zei vang je er veel meer op,en dat blijft een verassing dan en maakt het vissen erg spannend voor je.
nu gaat het niet om het recept voor jou maar om het voer wat eruit komt heb je interesse
daarin kan je mij mailen of bellen en ik maakt het voor je en stuur het naar je toe.eventueel verzendkosten zijn voor je eigen rekening gaat op gewicht.per 5 kilo 25 euro
en je vist zeker deze zomer goed.

kort samen gevat


5 kilo superkarpervoer
25 euro
verzendkosten voor koper
gegarandeert grote vis
niet goed geld terug
recept verkrijgbaar tegen een zeer aannemelijk bod
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

06-06-2006 12:19

Ton Gommers schreef:gegarandeert grote vis
niet goed geld terug
recept verkrijgbaar tegen een zeer aannemelijk bod


:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


hahahaha ik wilde net die 3 regeltjes quoten :lol: :lol: :lol:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
jurrien stam
Berichten: 304
Lid geworden op: 28-09-2004 14:13
Locatie: haarlem

06-06-2006 12:20

Opvolger Boilie, super-aas!!! Het nieuwste in Engenland**!!!

Hallo, ik bied u aan een fantastisch aas dat ik gezien heb in engenland. Ik heb een aantal van deze setjes gekocht en verkoop ze nu aan u. Er zijn al duizend van deze dingen in engenland verkocht, en dus nog voor een tijdje onbekend in nederland. Honderden karper-vissers in engenland gebruiken het, en hebben er fantastische resultaten mee gehaald. Wij karpervissers geven in een jaar zoveel geld uit aan voer, probeer dit eens voor € 5,00. Als u 2 bestelt geef ik u ook nog eens de verzendkosten gratis!!! Hier het verhaal: We weten allemaal dat karpers vrij voorzichtig zijn en niet zomaar het eerste beste pakken en ermee wegzwemmen, lees a.u.b. verder: De maker van dit nieuwe ''wondervoer'' zag vorig jaar een materiaal wat hij heel interessant en boeiend vond en dus ging hij expirimenteren ermee... Hij heeft het laten weken in een flavour/smaakje zodat de smaak er goed in trok voor 12 uur. Hij gebruikte allerlei soorten flavours/smaakjes: hennep olie, garnalen flavour,vanille,scopex en ga zo maar door. Wij weten allemaal dat immitatie voer werkt, en hij bedacht dat als je een voer had dat niet alleen een immitatie was maar ook goed geur af zou geven en je kon elk gewenste geurtje eraan toevoegen...dan zou hij een geweldig succes hebben. Dus vorig jaar is hij gaan denken en hij heeft de oplossing gevonden!!! Als eerste probeerde hij zijn uitvinding drijvend aan de oppervlakte, gewoon aan een hengel met lijn ,zonder haak! Gewoon om te proberen of de karpers het pakte, hij stond versteld van alle karpers die keer op keer op het voer hapte. Daarna probeerde hij hetzelfde alleen nu met haak en hij kreeg weer keer op keer beet en hij gebruikte ze nog niet eens met een smaakje!!! Met deze resultaten wist hij zeker de karpers zijn aas mochten. Daarna deed hij ze in een smaakje weken en gebruikte ze als een pop-up boilie op een hair-rig. Opnieuw beten de karpers keer op keer en hij kreeg run na run. Door het materiaal wat hij gebruikt heeft voor dit aas kan het alle flavours opnemen, dus iedere visser kan zijn favoriete smaakje/flavour gebruiken. Hij heeft echt alles gebruikt om ze in te dippen van flavours tot soorten olie die in boilies worden gebruikt. Hij heeft hier vorig jaar mee gevist en heeft echt flink wat karper hiermee op de kant geholpen. Hij heeft al over de 1000 van deze voer-setjes verkocht en alle kopers zeggen geweldige dingen over dit voer. Ze blijven terugkomen voor meer.
Zijn theorie: 1. ze zien er interessant uit en karpers zijn er nieuwschierig naar. 2. Ze ruiken zeker goedgenoeg om gegeten te worden. 3. Als je ze goed presenteerd op je rig worden ze zeker gegeten. Karpers zijn hele slimme vissen en ze herkennen boilies. Vooral de grotere( en dus zwaardere) oudere vissen, en bij boilies denken ze dan aan pijn enz. doordat ze er vroeger veel op gevangen zijn. Dus als jij dat voer hebt dat een beetje verschillend is zullen de karpers zich ervoor interesseren (zoals bewezen door zijn klanten), en je zult fantastische sessies hebben en veel karpers. Omdat ze handgemaakt zijn verschillen ze allemaal een beetje in maat, het plaatje is gewoon om je te laten zien hoe ze uitzien op een hair-rig. U krijgt er 3 voor € 5,00. Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om dit te lezen, en ik weet zeker dat u blij zult zijn met uw aankOOP

Nog zon DeBIEL
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

06-06-2006 12:24

engenland


:D :D :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
jurrien stam
Berichten: 304
Lid geworden op: 28-09-2004 14:13
Locatie: haarlem

06-06-2006 12:33

En hij zegt;

Wij karpervissers geven in een jaar zoveel geld uit aan voer, probeer dit eens voor € 5,00. 3 haakaasjes voor maar 5 € dat is echt niet duur!? :o

En De tip die hij geeft is helemaal mooi;

Hij heeft het laten weken in een flavour/smaakje zodat de smaak er goed in trok voor 12 uur. Hij gebruikte allerlei soorten flavours/smaakjes: hennep olie, garnalen flavour,vanille,scopex en ga zo maar door. Wij weten allemaal dat immitatie voer werkt, en hij bedacht dat als je een voer had dat niet alleen een immitatie was maar ook goed geur af zou geven en je kon elk gewenste geurtje eraan toevoegen...dan zou hij een geweldig succes hebben.

Het is net een soort sprrokjesverhaal zo mooi :D
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

09-06-2006 22:50

Heb weer een toppetje gevonden hoor!

Advertentienr.:3816728413

ik heb nog een goei foudraal 2 weken aud met 2 pautjes ..foudraal kost nieuw 70 euro is van de ultimate ..ruim ding kijk foto alleen mensen die echt intressen hebben
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

10-06-2006 14:46

is de jeugd nou zo dom???? Of is dat straat taal???? Het is af en toe schrikbarend hoe advertenties worden verwoord
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

12-06-2006 11:32

Nou als de guillotine mee geleverd word is het een koopje zo'n karpertent voor anderhalve persoon.

Afbeelding
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

12-06-2006 12:59

Ton Gommers schreef:geen marktplaats, wel advertentie:


Kwaliteits karpertent gezocht die...
- een tot anderhalf persoons is
- snel staat
- toch stevig is
- eventueel een extra skin voor vochtige nachten heeft
- minimaal 230 b x 180 d en een tenminste 140 hoge inloop heeft
- een voorkant (infill) heeft die geheel open (omhoog/opzij) kan bij mooi weer
- goede ventilatie en i.i.g.muggengaas in de deur heeft
- een érg goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft
- transportlengte en gewicht is van minder belang


Mensen die in hun overenthousiastme ooit een Pioneer Ultralite of Arm(adill)o (M3) hebben aangeschaft en deze willen verkopen om een daardoor op hande zijnde echtscheiding te voorkomen moeten mij vooral snel mailen. Als u een kwalitatief goede tent heeft mag het heus wat kosten. Ik heb nog wat vakantiegeld liggen. ;-)

Andere tips en links zijn van harte welkom.
Groet,



- een tot anderhalf persoons is - snel staat

Hij wil vast zn halve schoonmoeder meenemen.. :roll:



Gommers,

Aangezien ik al 52 ben zou zelfs de stenen pot met m'n héle schoonmoeder erin meekunnen in een driekwartpersoonstent. 8)
Ik weet overigens tig zgn. tweepersoonstenten waar ik jou na een weekje met z'n tweeën Seinevissen zonder hulp van buitenaf graag uit zou willen zien kruipen. :lol:
De ballo's slimbo.
Groet,

John

Ps. Hij staat lekker WEL op marktplaats, en op nog veel meer site's. Wow, wat zullen de mensen wel niet van me denken!!!!!!!!! :( :( :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

12-06-2006 12:59

Well mister pancake wat ze wel of niet van jou denken heeft jou nog nooit geïntresseerd dus je zult je er nu ook wel niet druk over maken.
8) 8) 8) 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Steef Dalen
Berichten: 42
Lid geworden op: 27-07-2005 17:24
Locatie: H-waard

19-06-2006 22:52

Laatst gewijzigd door Steef Dalen op 20-06-2006 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

19-06-2006 23:18

Steef Dalen schreef:http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/korfbal/39305424.html

Dit natuurlijk ook een leuke :-?

Groeten,


Die is compleet de weg kwijt :lol: :roll:
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

19-06-2006 23:29

Bas Jansen schreef:
Steef Dalen schreef:http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/korfbal/39305424.html

Dit natuurlijk ook een leuke :-?

Groeten,


Die is compleet de weg kwijt :lol: :roll:



:lol: :lol: :lol: :lol: wat een mafkees!!!!!!
Steef Dalen
Berichten: 42
Lid geworden op: 27-07-2005 17:24
Locatie: H-waard

19-06-2006 23:39

Inderdaad en dan ook nog in de categorie korfbal.
Die moet wel in een paddotrip blijven hangen zijn, anders weet ik het ook niet meer :lol:

Groeten,
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-06-2006 15:09

Er staan nu om precies te zijn 3904 advertenties voor WUPPIES op marktplaats

Wuppie petten aangeboden voor niets minder dan 200,- euro :o

er wordt geboden door mafkezen tot 150,- euro voor een wuppie pet.of grote Wuppie.

over 2 weken ligt het bij de vuilnis of het ligt in de kast tot het volgende WK / EK :-?

snappen jullie het ook ?....................

ik niet in ieder geval....

wat een mafkezen allemaal zeg.... (pac-man style)

volgens mij als je naar de hobby winkel gaat,kan je ze zelf maken voor minder dan 5 euro.

ltrz.

michel
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

23-06-2006 15:10

ik bied 350 voor een mega wuppie en 500 voor een wuppie pet :lol:

mvg
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

23-06-2006 18:07

Ik heb er net weer een bijverdient, lag er eentje op iemands hoedenplank :lol:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

23-06-2006 19:01

heb er ook weer 2 af kunnen pakken van 2 gastjes van een jaar of 12 8)
Gebruikersavatar
Marco Kroez
Berichten: 207
Lid geworden op: 19-10-2005 11:00
Locatie: merkelbeek

23-06-2006 19:35

ik heb er ook een kunnen scoren.

lag naast een kind in de kinderwagen.








wat een onzin!
spiegeltje, spiegeltje van het waterland. ben jij de zwaarste op de kant?
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

24-06-2006 16:33

Advertentienr.:3970681613

DIT IS JE KANS ORANJE WUPPIE GEAAID DOOR VAN PERSIE BIJ NED - ARG
WIE BIED DIE 200?


WAT EEN KNUPPEL!!!
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

03-07-2006 17:32

Hadden jullie deze al gezien?

:lol: hahaha

lees:
ik heb nog steeds het recept voor het neusje van de zalm wat betreft voer.
dit recept bestaat uit verschillende bestandsdelen voor de karper,speciaal na jaren intensief speurwerk,geweest bij hele grote viskwekerijen,en na jaren erachter gekomen welke bestands delen het beste mixt.nu kan ik garanderen dat je de vissen vangt.ik heb vissen gevangen van boven de 20 pond en daarnaast kan je over 1 dag vissen minstens wel 10 karpers vangen in alle soorten en maten.vandaag weer uitgeprobeert en verschillende er weer gevangen,
van winde,brazem,witvis,tot een 7 tal zeer mooie karpers in verschillende maten.een dag om niet te vergeten als je voert met supervoer van ons,en daarmee dus ook vist.

JE draait een bolletje of( 8) ter grote ven een (stuiter/knikker) in je hand,die werp je naar de plek waar je wilt vissen ongeveer tussen een half uur drie kwartier wachten en garantie dat ze op jouw plek liggen te wachten op jou.ik vis specifiek op karper maar zoals ik al zei vang je er veel meer op,en dat blijft een verassing dan en maakt het vissen erg spannend voor je.
nu gaat het niet om het recept voor jou maar om het voer wat eruit komt heb je interesse
daarin kan je mij mailen of bellen en ik maakt het voor je en stuur het naar je toe.eventueel verzendkosten zijn voor je eigen rekening gaat op gewicht.per 5 kilo 25 euro
en je vist zeker deze zomer goed.

foto s worden wekelijks vernieuwd met gedateerde maanden nu maand juli.

http://koopjes.marktplaats.nl/watersport_en_boten/hengelsport/40836317.html?return=eJxNycsJgDAMANBdOkCrF5F0moCRlv5CEgsi7u7Vd30IKzwZlqiw7eBOnEOykcZkxhDCJCmDqfuGUowroqnvNVxKgkfLPbT7X5zYxfcDK2MfsQ%3D%3D&df=1
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

03-07-2006 19:09

Ik denk dat het lokvoer is, Heb ik nu de wasmachine? :lol:
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

02-09-2006 13:19

Ton Gommers schreef:Weer een nieuwe. Ik weet niet hoe lang de benen van deze verkoper zijn, maar ik kan je verzekeren dat deze laarzen (zie titel) toch echt niet tot aan mijn liezen komen.. :lol:



http://koopjes.marktplaats.nl/watersport_en_boten/hengelsport/49199631.html?return=eJwlyNEOgiAYhuF7cdNDCbFSmGt2Iw7rXzARGPybVuvegzr53mef5JS%2FNT%2BIyOmx5cUc3BZBKETPCVmcB1uvMizojZQYa2vIJhFC9C7gBHaaHYIlCuwDzO8kt75jtcLVXHYz0OoeB3QlG2nJribN2J9PmU1mxzIx8aV95p6Y%2B%2FzXRZ3QVH5oC%2FH5AuHcNv4%3D&df=1&p=4&fta=


Titel is Thermo Laarzen?
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

02-09-2006 14:59

Bas Jansen schreef:Heb weer een toppetje gevonden hoor!

Advertentienr.:3816728413

ik heb nog een goei foudraal 2 weken aud met 2 pautjes ..foudraal kost nieuw 70 euro is van de ultimate ..ruim ding kijk foto alleen mensen die echt intressen hebben

misschien is hij wel heel erg dislecties :P :wink:
tralalala....
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

06-09-2006 23:40

Ja ja weer een "toppertje" gevonden!

Advertentienr.:5002048013

hallo ik heb nog een heele mooie aleminium gilfin rodpod met de V en U vorme der by hij is nog maar 2 keer gebruikt ik doe hem weg omdat ik een nieuwe met me verjaar dag heb gekregge een utelmate maar dese is net so goed heel stabiel in ale mate en hogte verstel baar zeer mooi systeem egt een hele mooie met self een fordraal der by een egte goede
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507