Prijsvraag ... Topfokker Baits

Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

30-03-2006 22:04

Hey pielhaar,

ik kan niet uit vraag 2 komen hoor het is ook zo moeilijk.
Je bent niet knap dat weet iedereen, tarzan ben je ook niet want ik win zelfs van je met vechten :lol: (hoe voelde die werppijp ook alweer in je hol :lol: ) De hooligun is nou ook weer net niet jou style maar eerder die van e.o. en dan blijft er alleen de grijze postduif over.. klopt het? :lol:

Nou ik hoor het antwoord nog wel.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willem Barnas

01-04-2006 10:01

Nou Pilarus,

Je ken dat Topfokker wel opdoeken, volgens mij zijn je prijzen te hoog....

To the le do qui,
Wee :wink:
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

01-04-2006 18:24

Fokkerbaits to tha bone!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

01-04-2006 18:25

IK WIN TOCH WEL DE RPIJSÂH GOSÂHS

Met pennende groet,

Ome Roet
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

01-04-2006 19:36

Ruud,
Je zou je wel bedenken als je wist dat de hoofdprijs een weekend vissen met Michiel "2 da bone" Pielhaar is. 8)
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

01-04-2006 19:53

Een bijzonder gesmaakte goedenavond samen,

Wij van Topfokker willen jullie eerst bedanken voor de massale respons op de bijzondere vragen. Wel geteld 14 serieuze PB's stroomden mijn inbox in en daaruit hebben we twee prijswinnaars getrokken!

Afbeelding

Nog even snel de antwoorden op de vragen:

1. Je hoort Ali B. hardcore.... to the bone...

2.
Lexus Cuyten - Tarzan
Klaas v/d Herik - Hooligan
Michel Holaar - De Grijze Postduif cq. De Oldtimer cq. The Bone Crusher 8)
Michiel Pilaar - Tsja, dan blijft er nog maar 1 over 8)

3. D. Het is gerechtigd: ze is een Franse: Vol Gas !

4. Een dode zwaan .
(slechts weinigen wisten deze vraag goed te beantwoorden)

5. To en tom aten tomaten tom at en to vrat …

6. C. Als je bier zuipt en kut roept en de tijd van je leven hebt zonder dat mensen zowel dieren dit kunnen merken en er eventueel aanstoot aan kunnen nemen.

7. Je laat een hond als volgt miaauwen: Je gooit hem naast je boilies in de vriezer, wacht twee dagen en zaagt er met een cirkelzaag doorheen: MIAAAAAUUWW!


Na veel beraad, aangezien niemand alle vragen correct wist te beantwoorden hebben we de volgende winnaars uitgekozen:

1. Gert-Jan Prevo
2. Ruud Visser

Zij kunnen bij mij thuis hun prijs ophalen:

3 zakken van 4 kg Topfokkerbaits !
Afbeelding

En ook hebben we een poedel-prijsje voor de volgende mensen:

1. Stefan Slechten
2. Willem Barnas

Zij kunnen een zakje kattengrit op komen halen. Ook eventueel mee te nemen naar de landelijke...

Mensen, namens Topfokker: bedankt voor u medewerking & onthou:

Topfokker to the bone !

Met vriendelijke groet,

Michiel Pilaar
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

01-04-2006 20:14

Fok fok fok :evil:
ik win ook nooit wat !
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

01-04-2006 20:57

Edwin Otte schreef:To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone To The Bruine Bone


in je soep!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

02-04-2006 09:09

Beste Michiel Topfokker,

Ik ben zeer vereerd met mijn winst in deze zeer moeilijk achtende prijsvraag. Ik wist van mezelf dat ik het kon en heb natuurlijk ook genadeloos hard toegeslagen naar mijn medekandidaten. Deze overwinning draag ik dan ook op aan:

Mijn pas geboren neefje

Mijn dierbare ouders ( zonder jullie had ik nooit zover kunnen komen!!! Mijn dank is groot! )

Mijn glashengel ( die de fanatisme in mijn visserij terug bracht tot een zeer hoog punt )

Dennis vd B. en Bass B ( zonder jullie geen glashengels dankjewel! )

Mijn sponsers ( FEBO, MC Donalds, Aggie de Döner koning van
Amsterdam dank jullie )

Mijn trouwe tweevoeter!

Mijn leraar Nl's (zonder hem had ik nooit Nederlands kunnen schrijven en zodoende niet mee kunnen doen)

+ Iedereen die ik mocht vergeten waaronder jij natuurlijk niet valt Michiel Topfokker!

DANK JULLIE WEL!

Over de prijs:

Daar ik dieren zeer hoog in mijn hersenloze bovenkamer heb zitten. Wil ik graag deze prijs ( de drie zakken á 4kg ) aan het plaatselijke asiel schenken! Daar ik een zwak voor poesjes heb, kan ik er aardig wat poesjes ( hé kwam dat ook niet voor in de prijsvraag...) mee verblijden met een paar natte lipjes.
Ik denk dat de poesjes in Zeeland me eeuwig dankbaar zullen zijn.

Dus Michiel, op naar het plaatselijke asiel ( debiel :lol: )


Met een zeer overwinnelijke groet,

De Barmhartige Samaritaan


TOOOOO THE ASIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Laatst gewijzigd door Ruud Visser op 02-04-2006 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

02-04-2006 09:24

Hier is de Barmhartige Samaritaan nog een x,

een beetje godsdienstleer voor Michiel PIKHAIR..



Het verhaal van de barmhartige Samaritaan vertelde Jezus toen er op een dag een godsdienstleraar kwam die wilde onderzoeken of Jezus' ideeën wel zuiver waren. 'Meester', vroeg hij, 'wat moet ik doen om eeuwig leven te krijgen?' Jezus vroeg: 'Wat zegt de wet van Mozes daarover?' Hij antwoordde: 'U moet van de Here, uw God houden met heel uw hart, heel uw ziel, heel uw kracht en heel uw verstand. En u moet net zoveel van uw naaste houden als van uzelf.'
'Goed!' zei Jezus. 'Doe dat en u zult eeuwig leven krijgen.' De man voelde zich aangesproken. Om zich te rechtvaardigen, vroeg hij: 'Wie is eigenlijk mijn naaste?'

Als antwoord gaf Jezus hem dit voorbeeld:
'Een man reisde van Jeruzalem naar Jericho. Onderweg werd hij door rovers overvallen. Zij rukten hem de kleren van het lijf, sloegen hem bont en blauw en lieten hem halfdood langs de weg liggen.
Toevallig kwam een priester langs. Maar toen hij de man zag liggen, ging hij aan de overkant van de weg voorbij.
Een tempeldienaar die voorbijkwam, deed hetzelfde en liet de man gewoon liggen.

Gelukkig kwam er ook iemand langs die medelijden kreeg toen hij hem daar zag liggen. Het was een Samaritaan. De Samaritaan knielde naast hem neer, verzorgde zijn wonden met olie en wijn en legde er verband om. Daarna tilde hij hem op zijn ezel en ging er zelf naast lopen.

Zij kwamen bij een herberg, waar hij hem verder verzorgde. De volgende morgen gaf hij de herbergier twee zilveren munten en zei: 'Zorg goed voor hem. Mocht dit geld niet genoeg zijn, dan betaal ik de rest de volgende keer wel.'

Wat denkt u? Wie van deze drie was de naaste van het slachtoffer van de roofoverval?' 'De man die medelijden met hem had', was het antwoord. 'Precies', zei Jezus. 'Volg zijn voorbeeld dan.'

De Here Jezus werd, net als de Samaritanen, ook geminacht. Toch is Hij gekomen om ons te redden.
De Here Jezus zei: 'Ik zeg dat u net zoveel van elkaar moet houden als Ik van u gehouden heb'. De man die medelijden had, de barmhartige Samaritaan, lijkt op de Here Jezus. Volg Zijn voorbeeld. Volg Gods voorbeeld in alles, zoals een geliefd kind zijn vader nadoet. Wees vol liefde, net als Christus, Die zoveel van jou hield dat Hij Zich voor jou opofferde om je zonden weg te nemen.


Nu visssuuuuuuuuh ,


Met een vissende Groet,


De barmartige Samaritaan
Laatst gewijzigd door Ruud Visser op 02-04-2006 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

02-04-2006 10:18

AMEN!!!!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

03-04-2006 18:54

1 april grap pilaartje????????????
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!