irritante klootvi...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

26-03-2006 11:26

Dag mede karpervissers.. ik ben weer erg actief met het vissen maar k word heel erg kwaad gemaakt door een of andere klootviool die ( grote ) karpers vangt en deze verkoopt voor mensen met een vijver of hij laat ze gewoon liggen op de kant... de vangsten in het water gaan hierdoor hard achteruit maar we zien de lijer nooit en denken dat hij alleen 's nachts actief is en dat hij vallen zet.. we hebbu zo,n "val" gezien : hij had een hengel aan een pijler van een brug gebonden en hieraan een aantal kattenbrokken gehangen.. ik word echt kwaad als ik nadenk over wat hij doet en als ik hem zie schiet ik hem een boilie of banksteen voor zijn knar. Wat kunnen we aan die klootviool doen ? jullie nog ideeën ?
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Gebruikersavatar
Jonas Peeters
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-02-2006 20:19
Locatie: merksem(belgie)

26-03-2006 11:28

knip die lijn door :lol: .Of je kan naar de politie stappen aangezien deze persoon bezig is met illegale praktijken.

p.s:ik zou geen boillie gebruiken,neem liever die baksteen. :wink:


grtz Jonas
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

26-03-2006 11:51

gewoon melding maken bij de politie en bij de hengelsportverening
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

26-03-2006 12:03

als je met een paar man bent effe samen de gozer aanpakken :wink: zal ik nu wel weer gezeur krijgen dat t ondoordacht is, maarja t is gewoon een lekker simpele effectieve oplossing :lol:
luuk houtgraaf
Berichten: 616
Lid geworden op: 15-10-2005 18:11
Locatie: zaanstad
Contacteer:

26-03-2006 12:10

dat zeg je nu, maar als die man voor je neus staat doe je zulke dingen niet :wink:

mvg luuk
plassen zijn perfeckte viswateren,
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-03-2006 13:23

Doorgeven aan een controleur of BOA, schakel de HSV in desnoods de Federatie.
Maak eventueel foto,s noteer kenteken enz.
Doe er niets zelf tegen je valt al snel onder toebrengen van lichamelijk letsel.
Of vernieling andermans eigendommen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-03-2006 16:42

Hm, vreemd verhaal ......

Hoe weten jullie dat hij karpers verkoopt aan mensen met een vijver? Blijkbaar weten jullie niet wie het is, dus concludeer ik dat het hier om een gerucht gaat.

Hoe weten julie dat hij de karpers zomaar op de kant laat liggen? Heb jij ze gevonden? Zijn ze niet toevallig ziek / dood uit het water gehaald?

En de val waar jij het over hebt .....
Noem 1 goede reden waarom dit heerschap niet alleen een lijn in het water zou achterlaten i.p.v. zijn hengel aan een pijler vastknopen.

Ja, het is een vreemd verhaal.

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
stephan kerger
Berichten: 341
Lid geworden op: 08-11-2005 17:13
Locatie: O-bl

26-03-2006 16:50

Heren,

Ik sluit me ff aan bij Marc, het is een vreemd verhaal. Als dit waar is zal er heus wel wat aan te doen zijn. Blijf ff neutraal voordat ik hier iets over zeg. Volgens mij zou zo'n persoon z'n leven niet zeker zijn in deze omgeving en concludeer ik dus dat als dit waar is deze persoon niet bepaald slim bezig is.

HHmmmmm......ik ben niet echt overtuigd....

MVG,

Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

26-03-2006 18:26

nou ik heb het ook via via weet je... ik word er boos door en aangezien ik inderdaad dode karpers vind gelood ik het verhaal wel... de karpers worden doorverkocht door hem want een vriend van me kent een koper. ik ga nu eerst eens de politie inlichting over deze situatie.
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

26-03-2006 21:11

Het is een bizar verhaal wat waarschijnlijk uit een hele dikke duim gezogen is. Er is wel bekend dat er een koper is, maar er is dan weer niet bekend wie degene is die ze vangt. Als er een karper door hem gevangen wordt, laat hij hem doodgaan op de kant. Dan zou hij zijn eigen handel om zeep helpen. Niet alles geloven wat je hoort jongen, dit is gewoon een broodje aap.
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

27-03-2006 19:21

ja wie weet wel jah... je had ook gewoon kunnen antwoorden op de vraag die ik stelde: hoe kunnen we dit oplossen? stel dat het waar is dan moeten we daar toch wat aan doen? en al is het niet waar... beter voorkomen dan genezen.. als er nu om de 3 uur politie langs komt zeilen zullen de mensen die het eventueel van plan zijn zich wel schuil houden he ?!
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

28-03-2006 10:44

niels,
kevin vind dooie vis...op de kant, beetje frapant niet?

ik hoop dat jij een reden hebt om dit een broodje aap verhaal te noemen?

stel nou dat als hij vis vangt, maar de vis blijkt al dood voor dat hij op de kant is...wat dan?

stropers zijn niet uit de lucht gegrepen...ik kan het weten ik kom uit een ex stropers familie!

beetje jammer dat je dit niet serieus neemt.
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
Kevinskie de Boer
Berichten: 542
Lid geworden op: 12-02-2005 17:34

28-03-2006 13:33

ja en niet 1 dode vis maar een hele bos hoor
het lijkt me sterk dat er ineens een heleboel ( kleine, niet zo veel waard zijnde ) vissen doodgaan, en het verband met die vallen en de dode vissen zijn ook wat verdacht vinden julie niet.. de politie heb ik ingelicht en die zullen als ze daar tijd voor hebben aandacht aan besteden en af en toe rond het water rijden om te kijken of er verdachte dingen plaatsvinden :D
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat 8)
Plaats reactie