10 januarie ksn meeting regio rotterdam met...........

jacco noordermeer

22-01-2006 14:18

ik heb best begrip voor de niet rokers
maar als ik ook al niet meer mag roken op de regio meeting mag ik aleen nog in de auto roken,of moet er dan ook een catalisator op mijn raampjes komen :-?

stel dat je 6 regio avonden volgt per seizoen
dan zit je 6 avondjes per jaar in de rook van een ander
valt best mee volgens mij, natuurlijk zijn er mensen met astma of iets in die geest
kaart dit dan aan bij de regio vertegenwoordiger en kijk of er een oplossing voor te vinden is

op de landelijke is het prima geregelt vind ik
daar mag je in de grote zaal NIET roken


met rokende groet
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

22-01-2006 19:35

peter postema schreef:Heren,
In onze regio wordt het geheel gehouden in een kroeg met zaaltje.
Tijdens de meeting in het zaaltje wordt niet gerookt, wat ik een prima zaak vindt ook al ben ik roker. Een ieder wil graag de meeting bijwonen en voor een korte periode kun je best even zonder (ben zelf roker)

Tijdens de pauze kan men roken in het kroeggedeelte, weet natuurlijk niet of dit mogelijk is op de locatie in r`dam.

mvg,
Peter

Hoi Lexus,
Ik ben niet tegen roken,maar wel als ik er bij moet zitten.
Je ziet wat Peter schrijft, dus zo kan het toch ook!!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

22-01-2006 21:26

Ja zo kan het ook ja, maar hoe ik het zei ook..
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

22-01-2006 22:39

Even voor mij he.. ik ben niet zo snel. Waar ging het mis in deze topic? Zo lekker gezellig een leuk, tot dit soort geneuzel. Voor de heren mieren neukers... bedankt weer :-?

Rene
Hennie Hoefakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-04-2004 09:08
Locatie: Amersfoort

23-01-2006 10:08

Hallo Ron Boom ben jij het onderstaande persoon die zijn verhaal geeft..... waar jij je negatief uitlaat nou het volgende dan.
Bij deze waarom was je lid van de KSN vanaf
1-1-1999
1-1-2000
1-1-2001
1-1-2002

Ik zat even in de ledenlijsten van de KSN te kijken en kwam jou dan tegen. Dus waarom zou je nog lid willen worden van de KSN nou je geeft eigenlijk zelf al antwoord je heb het geproeft en gestopt???
Nou blijf dan ook weg en val geen anders denkende mensen lastig.
Ja sorry hoor maar normaal zou ik niet reageren maar ik ken Klaas v/d Herik een beetje en ook zijn inzet dus daarom geef ik reactie.
Klaas ik spreek je nog wel op Carp 2006
Klaas ga zo door met jou eigen manier van karpervissen en de beleving van het karpervissen.

groetjes Henny.
Ps: ik zal niet meer reageren op antwoorden van dit bericht.
Geniet van elke karper hoe groot of hoe klein dan ook.
Gooi je eigen geloofswaardigheid niet weg door de karper slecht te behandelen als hij niet groot genoeg is.
Neem eens foto,s met een normale lens en gebruik nu eens geen groothoeklens
Gebruikersavatar
Ron Boom
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-12-2005 20:16
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

24-01-2006 20:50

Hallo Ron Boom ben jij het onderstaande persoon die zijn verhaal geeft..... waar jij je negatief uitlaat nou het volgende dan.
Bij deze waarom was je lid van de KSN vanaf
1-1-1999
1-1-2000
1-1-2001
1-1-2002

Is dit de bedoeling van een forum dat ik in dit land geen eigen mening mag geven ja dat was mijn mening van die avond is dat zo raar in jullie oogen. of is het zo dat we iedereen maar een veeeeeer in zijn reed moet stoppen ik denk het niet. En wie geef jou het recht om met naam en toenaam het adres op dit forum te plaatsen weet jij wel waar je mee bezig bent volgens mij niet. ik kan je bij deze vertellen dat het adres niet meer klopt :evil: zullen de personen op dit adres leuk vinden.
Ik vind dit geen manier van zaken doen, ga je zo om met de privegegevens van je leden met andere worden adres ik vind dit dan ook een kwalijken zaak van de KSN. En Klaas je heb gelijk ik heb wel eens wat gevraagt aan jou ging dat niet over het bestand van het lingebos jou antwoord was toen 28 pond, tot dat ik op de zelfde dag het foto boek onder oogen kreeg van een karpervisser op de camping daar aan het water ja ja in een dag van 28 naar de 38 pond.....dus waar gaat het over....En ja vier jaar lid geweest vandaar snap je .......
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

24-01-2006 21:18

Adressen zijn even verwijderd, doen niet echt terzake en horen hier niet thuis.

Overigens is het ook een gave om een pluim te kunnen uitdelen en niets te zeggen als het negatief is waar niemand iets mee kan. Wat ik wederom wil zeggen, probeer positief te blijven, tenzij iemand om jouw mening vraagt, wees dan eerlijk.

Persoonlijk vond ik het een schitterende presentatie, moest regelmatig bijna in m'n broek pissen van 't lachen, maarja, zal wel aan mij liggen. Het kan in iig geen doorsnee presentatie genoemd worden, de nadruk lag niet bij gebruikte technieken en aantal ponden, maar op hun loopbaan van hun visserij, onderbroken door geintjes tussendoor.
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

24-01-2006 21:23

Marco....goed gesproken!
HB
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

25-01-2006 08:08

soms moet je mensen gelijk geven
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 26-01-2006 07:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

25-01-2006 08:17

Ron Boom schreef:En wie geef jou het recht om met naam en toenaam het adres op dit forum te plaatsen weet jij wel waar je mee bezig bent volgens mij niet. ik kan je bij deze vertellen dat het adres niet meer klopt :evil: zullen de personen op dit adres leuk vinden.
Ik vind dit geen manier van zaken doen, ga je zo om met de privegegevens van je leden met andere worden adres ik vind dit dan ook een kwalijken zaak van de KSN.


Mag ik even corrigeren? De KSN hoeft hier niet aan de haren bij gesleept te worden. Sommige mensen zijn nou eenmaal verwoed verzamelaar van (oude) ledenlijsten. Heeft de vereniging verder niets mee van doen.

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

25-01-2006 08:30

:cry:
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 26-01-2006 07:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ron Boom
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-12-2005 20:16
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

25-01-2006 17:29

Hier heb ik geen zin meer in DROOM MAAR LEKKER VERDEN MANNEN.
Ronduit zielig...... :cry: :cry:
Laatst gewijzigd door Ron Boom op 25-01-2006 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

25-01-2006 18:50

Ron,
Allereerst, het vermelden van jou adresgegevens had in mijn ogen niet mogen plaatsvinden. Maar jou poging om hierin de KSN als groep hierin te betrekken slaat pas echt nergens op. De KSN kan mijn inziens nooit verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van individuen.

Jammer dat de show van Klaas en Jacco niet naar jouw zin was, denk wel dat je tot de hele grote minderheid behoort gezien de vele positieve geluiden omtrent deze show. Verder kan ik mij niet langer meer aan de indruk ontrekken dat jij met negatieve vooroordelen naar deze show hebt zitten kijken...ze hadden het in jouw ogen waarschijnlijk nooit goed kunnen doen. Jou avond was blijkbaar bij voorbaat al vergald enkel vanwege het feit dat jou geen goedenavond in retour is gezegd, en dat voor iemand met een levenservaring van 51 jaar oud!. ik zou haast tegen jou willen zeggen ... grow up!
Verder vind jij blijkbaar dat het de taak is van iedere (verenigings)-controleur om jou compleet alle details over een water zou moeten verstrekken, inclusief de gewichten van de vissen die er rondzwemmen.
Sorry hoor, maar mag ik ff lachen
Persoonlijk ben ik best bereid om andere mensen op weg te helpen als die mij wat vraagjes stelt, maar als het bij die vreemde enkel gaat om te achterhalen wat het bestand van een viswater is...dan houd ook ik mij op de oppervlakte tegen die vreemde persoon . (En ik denk met mij een groot deel v.h karpervissersvolk!) Het is in het leven nog altijd geven en nemen..dus ook aan de waterkant.
Jouw frustraties richting Klaas is blijkbaar enkel puur vanwege het feit dat hij jou niet vermeld heeft wat op dat moment het topgewicht was van een karper wat daar rondzwom.
Gezien jou uitlatingen tot nog toe op dit board kan ik hem niet eens ongelijk geven
HB
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

25-01-2006 19:34

soms moet je mensen gelijk geven
Laatst gewijzigd door Klaas van den Herik op 26-01-2006 07:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

25-01-2006 23:50

soms moet je mensen gelijk geven :cry: