korda state of the art uder water carp fishing 5

Plaats reactie
karel bouma
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00

03-12-2005 09:18

Ik heb vandaag mijn dvd verzameling uitgebreid.
Mijn nieuwste film is:korda state of the art uder water carp fishing 5.
Ik ben benieuwd wat julie van deze film vinden, en of ze niet te lang door gaan met het maken van deze dvdtjes.
Ik heb zelfs al gehoord, dat er al een deel 6 is gemaakt.
Laatst gewijzigd door karel bouma op 14-02-2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
don't imitate but innovate
houd het gezellig aan de waterkant en ook op karperwereld aan elkaar afzeiken heeft niemand iets
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

03-12-2005 09:25

Ik moet zeggen, ik heb de eerste dvd van korda 5 nu bekeken en het ziet er prima uit. Deze is stukken beter dan deel 4. Alleen zitten er toch wat teveel tierlantijntjes (tussenstukken) in, waardoor het per onderwerp wat lang duurt. Toch wel schokkend om te zien hoe die zogenaamde antispuugrigs de boot in gaan.

De nieuwe van Free spirit, the spirit of carpfishing: summer haze, is ook zeker de moeite waard. Echt mooi opgenomen met veel praktische informatie, als de 5 vissers aan een nieuw water aankomen en een heel plan van aanpak maken voor dit water. Je volgt ze van stap tot stap en daar heb je echt wat aan.

groeten,
Jurgen
Het is een kwestie van geduld.....
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

03-12-2005 09:26

Oja, deel 6 komt in april. Maar als je per dvd een stuk of 10 onderwerpen behandeld dan kunnen ze nog wel ff doorgaan, want onze visserij omvat zoveel facetten. Dan zie ik nog wel een stuk of 25 delen gemaakt worden :D
Het is een kwestie van geduld.....
karel meester
Berichten: 56
Lid geworden op: 24-02-2005 09:33

12-12-2005 18:58

Mooie kwaliteit beelden , en profesioneler van opzet.
Het is weer een echte topper.
Laatst gewijzigd door karel meester op 14-02-2006 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

12-12-2005 20:48

Karel,

Ik heb de film vanmiddag ontvangen en daarna direct bekeken. Ben nu 5 minuten klaar en ik zeg je; een topfilm. De passie waarmee deze mensen hun vissen vangen is geweldig. Heerlijk die engelse stijl. Dat Danny nog leeft is een wonder, als je hem ziet, tijdens het drillen van een bak dan denk je echt, hoe kun zoiest overleven..Wat een passie..

De beelden zelf zijn niet schokkend meer, dit is ondertussen nummer 5 van Korda waardoor het niet meer nieuw is. Wat wel nieuw is is het gedrag van de vissen. Ze vissen nu op een ander water met zwaardere vissen, tot 39lb wordt er gevangen...Ook de kwaliteit van de beelden vind ik netjes. Helder en scherp, beter als voorgaande DVD, s van hen..

Maar goed, allemaal zelf kijken. Er valt vast wel weer over te discusseren... :wink:

Groeten,

Martin
Gebruikersavatar
Harmen Sleeuwenhoek
Berichten: 98
Lid geworden op: 30-01-2005 00:23
Locatie: Ede
Contacteer:

12-12-2005 21:47

Geen kapotte bekken op deze dvd?
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

12-12-2005 22:28

Ik vind het ook heerlijk om te zien hoe ze achter elkaar aan rennen met een ontkurkte fles champagne na het vangen van die big.Heerlijk die emotie van Danny en z'n crew!Moet er wel bij zeggen dat dat bij mij precies het zelfde is!De kwaliteit van de beelden zijn idd vooruit gegaan,en van mij mogen ze nog wel even doorgaan,maar dan wel weer op een ander water met verschillende vissen,dan is het voor mij telkens weer boeiend genoeg om te zien hoe er weer andere vissen op een ander water reageren op de verschillende methodes.Wat je in dit deel duidelijk ziet is dat de vissen veel minder schuw zijn dan deel 3 en 4 op bleu pool.Maar ook wel weer zeer moelijk te vangen.Misschien dat ze hier al sneller een felle popup hadden moeten plaatsen om de nieuwschierigheid wat op te krikken??Wat ik ook erg leuk en intresant zou vinden is dat er is een karper dvd in de kouder periode van het jaar werd gemaakt,en dat is nou niet dat het nu winter is,want ik loop al heel lang met dat idee,sterker nog,ik heb het een keer aan piet vogel voorgesteld via contact op dit forum.Mischien een mooi idee voor het team van door de ogen van de karper!?Zón dvd zou iniedergeval genoeg geld in het laadje brengen.Met een fikse zoektocht kun je de karper in de winter wel opsporen op een niet al te groot water,waar het helder genoeg is om te filmen.

Gr Danny
Gebruikersavatar
sybe mellema
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: franeker

13-12-2005 09:58

ik heb hem ook binnen.
Mooie film, met erg helder water.
Ondanks dat het deel 5 is , is hij vernieuwend genoeg.
Er zit natuurlijk wel weer veel reclame voor korda in, maar ik vind dit niet storend
Laatst gewijzigd door sybe mellema op 14-02-2006 15:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
klaas de jong
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-01-2006 20:38
Locatie: friesland

09-01-2006 19:04

Ik heb de dvd een week of twee terug ook gezien.

En ik moet zeggen het blijft leuk om die onderwaterbeelden te bekijken,
er gebeurd daar meer dan wij boven water in de gaten hebben.

Ik vraag mij wel af hoe lang er nog markt is voor dit soort films, het is soms wel wat langdraderig.

Klaas
Gebruikersavatar
klaas de jong
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-01-2006 20:38
Locatie: friesland

09-01-2006 19:06

Sybe

Die reclame is toch logisch?
Ze zullen wel gek zijn om dat niet te doen.

Klaas
Plaats reactie