Hoeveel draai jij ongeveer weg op 1 dag?

Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

07-11-2005 13:41

Elco ,

Is het dan drukker geworden daar?? en nog iets.. toen ik die "foute"
opmerking plaatste volgens jou en Joris. heb ik zeker alles verklapt van het water? als iemand aan de "foute opmerking" van mij het water weet te vinden betekend dit in mijn ogen dat ze het water al kenden..

Maarja toen Gerben met zijn verhaal aan kwam dat hij alle toppers al bijna gevangen had. werd het pas interessant voor anderen om er te gaan vissen..

maarja 1 geruststelling voor jou Gerben en Joris.. mij zul je niet op dat kut gat vinden.. dus ik snap niet waar jij je druk om maakt.

oja.. en mijn thuiswater van dit jaar heb ik verruild voor een ander water die deze hoeveelheid voer makkelijk aan kan.. misschien is dit volgend jaar wel het kanaal of een rivier. of iets anders.. misschien ook wel handig om eerst te weten waar ik ga vissen en niet zomaar dingen gaan roepen.

Maarja jullie zeuren maar.. ik ga lekker vissen volgend jaar..

En waarom zit ik mij eigenlijk te verdedigen???.. jullie bekijken het maar!!
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

07-11-2005 14:33

Remko, ik heb wel eens op die site van jou gekeken, geen grote wateren tegen gekomen... Heb wel eens gehoord waar je vorig jaar veel hebt gevist (je had bijna het hele bestand ondertussen gevangen) en daarbij zeg je in dit topic dat je vorig jaar ongeveer evenveel voerde... Kunnen dus 2 dingen zijn: OF jij begint onzin te praten in dit topic, OF je voert wel veel en daar ben IK geen fan van.. Misschien dat je nu inziet waarom der zo wordt gereageerd op jou door mij... Misschien dat je nu snapt waarom ik niet graag op hetzelfde water zou vissen als waar jij bezig bent met je praktijken...

Btw, voor de duidelijkheid ik vis niet op dat water!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

08-11-2005 00:06

Remko :

Gaat lekker met je topic he ??? nog ff en je kan t zelf bekijken denk ik.

Maar kwaak maar lekker door :o
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

08-11-2005 07:58

Slotje erop dan maar??
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

08-11-2005 13:00

:P


Dus toch weer n nu-te-loze (n) topic :P :P :P
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

08-11-2005 13:39

Voor jullie misschien voor ons niet, soms is het erg handig om eens te discussieren over dit soort nu-te-loos (ALTIJD-te-loos) overmatig voeren!
jacco noordermeer

08-11-2005 13:50

pff ben ik blij dat jullie niet in de buurt wonen zeg

over nutteloos gesproken
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

08-11-2005 15:22

Joris Kroes schreef:Voor jullie misschien voor ons niet, soms is het erg handig om eens te discussieren over dit soort nu-te-loos (ALTIJD-te-loos) overmatig voeren!


Wat versta jij onder ALTIJD overmatig voeren Joris.

Zoals jij het schrijft is al het voeren ten alle tijden overmatig.

Ik voer wel eens 40 tot 50 kg boilies per week,is dit overmatig?

Overmatig hoeft niet per difinitie veel te zijn,je kunt al overmatig voeren zonder voorvoeren,ligt aan water,aantal vissen,aantal vissers,tijd,dressuur en nog wat variabelen.

Bot weg roepen dat er overmatig gevoerd word is ook maar iets roepen zonder onderbouwing waarom je het roept.
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

08-11-2005 16:18

@ Wil: Ik weet der meer vanaf dan jij en weet waar ik over praat....

@ Jacco: Zow jij bent echt oud en wijs! Misschien dat je anders praat als er over wateren bij jou in de buurt zo wordt gepraat als op dit board gebeurd, als je ziet dat mensen jou visserij verpesten! (niet mijn geval).. We proberen te beschermen wat we hebben hier...
Laatst gewijzigd door Joris Kroes op 08-11-2005 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

08-11-2005 16:22

Karper nr. 32 blz. 23

Daar staat een stukje in de fox karpergallerij van iemand die voert 100 kg (particles) in een week. :o

Ik dacht dat ik al veel voerde :D
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

08-11-2005 17:26

Joris wat is in jou ogen te veel voeren dan?
5 kilo per keer of 10 kilo in de week?
Je kwaakt de hele tijd wel meer je geeft verder geen toelichting.

groeten joris
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

08-11-2005 17:52

Joris Kroes schreef:@ Wil: Ik weet der meer vanaf dan jij en weet waar ik over praat....


Als je weet waar je over praat Joris kun je me toch gewoon antwoord geven :wink:

Misschien kan ik daarvan nog wat leren :D

Ik leer graag namelijk
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

08-11-2005 23:43

Joepie !!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk iemand die meer weet als Wil :P


Wil ; meteen die kruising tussen n meerval en n duitser n contrakt aanbieden.

Kunnen we n nachtje samen gaan elritsen :P :P :P :P
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

09-11-2005 07:22

Zo n beetje slecht geslapen.

Nog steeds last van buikpijn :P
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

09-11-2005 12:36

Leef je zo met ons mee Menno?
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

09-11-2005 13:20

Joris K,

Ik heb weleens 30kg bollen op een dag gevoerd! Onverantwoord...? Nee,
want ik weet opdat moment waar ik mee bezig ben! Ik voer net zo mak-
kelijk 500gr als 10kg, als de situatie erom vraagt.
Dus jij vind, dat iedereen die "veel" voerd, onverantwoord bezig is? Elke
situatie is anders...

Hoeveel bollen ik op een dag draai?
Met 2 man, draai ik op een dag zo ongeveer 100kg bollen. Ik begin s'mor-
gens om 6.00 tot s'avonds ongeveer 22.00. Ik neem dan ook weinig pau-
ze! :wink:

groetjes Benny
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

09-11-2005 13:34

Benny van de Werfhorst schreef:Joris K,

Ik heb weleens 30kg bollen op een dag gevoerd! Onverantwoord...? Nee,
want ik weet opdat moment waar ik mee bezig ben! Ik voer net zo mak-
kelijk 500gr als 10kg, als de situatie erom vraagt.
Dus jij vind, dat iedereen die "veel" voerd, onverantwoord bezig is? Elke
situatie is anders...


Voor de zoveelste keer... Ik weet (heb horen zeggen) waar hij viste, om daar 100 kilo te voeren in een jaar is echt TE veel.. Tuurlijk kan dat, veel voeren... Maar in dit geval, nee! Ik vind het kant en klare onzin zoals hij bezig is en dat is wat ik hier zeg, dat er mensen op in gaan die niet in de gaten hebben waar het eigenlijk om gaat, om wat voor een water(en) en om de bezetting etc. etc., daar kan ik niets aan doen.. Ik spreek jullie niet tegen, ik zeg iets over het 'gedrag' van de topicstarter!

Blijkbaar zijn der wat misverstanden geweest over hoe ik over dingen denk.. Hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden voor iedereen.. Ik ben niet tegen veel voeren, ik zeg iets over deze specifieke situatie
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

09-11-2005 13:54

Joris,

weet je dan waar ik volgend jaar ga vissen?? volgens mij niet?
waar ik dit jaar heb gevist ga ik volgend jaar echt niet veel voeren hoor omdat ik daar klaar mee ben.
maar waar ik vanaf volgend jaar ga starten (2 wateren!!!!) is 100kg totaal nog maar een schijntje over een heel jaar... en je hebt mijn postings ook niet goed gelezen want in die 100kg mix heb ik ook mijn frankrijk sessie(s) bijzitten. dus niet alles word hier in de buurt gevoerd..

als je wilt weten waar ik ga vissen mag je me vriendelijk pb'en en misschien ben ik wel zo aardig om iets te vertellen.. en dan kom je nog wel op je antwoorden terug..

Met vriendelijke groet, Remko
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

09-11-2005 14:31

Joris,

100 kilo per jaar voeren, is dat veel?
Wat voor bezetting zit er op dat water?

Laten we even gaan rekenen, dan zijn we er zo uit...

Eengemiidelde vis vreet in de zomermaanden 200-300 gram bollekes per dag, met gemak op...
Laen zeggen dat de zomermaanden 3 maanden duren, uitgaande van 30 dagen per maand.

Dan vreet die ene vis al 27 kilo boilies weg, uitgaande van 300 gram per dag.

Zeg er zitten 4 vissen op dat water, dan vreten die al die 100 kilo boilies weg!

Dan heb je ongetwijfeld nog wat brasems die mee eten, en waarschijnlijk zwommen er wel meer dan 4 vissen op dat water, dus overmatig... Nee, ik denk het niet.

Ik heb laatst ook gevoerd... 120 kilo bollekes in een paar weekjes tijd.

En soms, als ik het erg in bol krijg...
Dan voer ik in 3 dagen tijd 70 kilo voer, boilies en partikels door elkaar.
En als ik ga vissen, dan slaap ik niet...
Want heb nu 2 x op deze manier gevist op dat water en beide keren meer dan 20 vissen op de kant gebracht.

Dus wat is dan veel..

Joris Kroes schreef:
Benny van de Werfhorst schreef:Joris K,

Ik heb weleens 30kg bollen op een dag gevoerd! Onverantwoord...? Nee,
want ik weet opdat moment waar ik mee bezig ben! Ik voer net zo mak-
kelijk 500gr als 10kg, als de situatie erom vraagt.
Dus jij vind, dat iedereen die "veel" voerd, onverantwoord bezig is? Elke
situatie is anders...


Voor de zoveelste keer... Ik weet (heb horen zeggen) waar hij viste, om daar 100 kilo te voeren in een jaar is echt TE veel.. Tuurlijk kan dat, veel voeren... Maar in dit geval, nee! Ik vind het kant en klare onzin zoals hij bezig is en dat is wat ik hier zeg, dat er mensen op in gaan die niet in de gaten hebben waar het eigenlijk om gaat, om wat voor een water(en) en om de bezetting etc. etc., daar kan ik niets aan doen.. Ik spreek jullie niet tegen, ik zeg iets over het 'gedrag' van de topicstarter!

Blijkbaar zijn der wat misverstanden geweest over hoe ik over dingen denk.. Hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden voor iedereen.. Ik ben niet tegen veel voeren, ik zeg iets over deze specifieke situatie
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

09-11-2005 15:48

Joris Kroes schreef:
Benny van de Werfhorst schreef:Joris K,

Ik heb weleens 30kg bollen op een dag gevoerd! Onverantwoord...? Nee,
want ik weet opdat moment waar ik mee bezig ben! Ik voer net zo mak-
kelijk 500gr als 10kg, als de situatie erom vraagt.
Dus jij vind, dat iedereen die "veel" voerd, onverantwoord bezig is? Elke
situatie is anders...


Voor de zoveelste keer... Ik weet (heb horen zeggen) waar hij viste, om daar 100 kilo te voeren in een jaar is echt TE veel.. Tuurlijk kan dat, veel voeren... Maar in dit geval, nee! Ik vind het kant en klare onzin zoals hij bezig is en dat is wat ik hier zeg, dat er mensen op in gaan die niet in de gaten hebben waar het eigenlijk om gaat, om wat voor een water(en) en om de bezetting etc. etc., daar kan ik niets aan doen.. Ik spreek jullie niet tegen, ik zeg iets over het 'gedrag' van de topicstarter!

Blijkbaar zijn der wat misverstanden geweest over hoe ik over dingen denk.. Hoop dat het hiermee iets duidelijker is geworden voor iedereen.. Ik ben niet tegen veel voeren, ik zeg iets over deze specifieke situatie


Nou beste meneer "ik weet het beter",

ik zal je ook ff uit de droom helpen, ik weet welk water Remko bezig is/was. En weet ook hoe hij daar voert. Jij loopt hier de boel heel kinderachtig af te zeiken. En voor dat water voert hij absoluut niet veel! En ook niet met een vast ritme. Alleen enkele dagen van te voren wat op zijn stek. Plus dat er op dat water meer mensen voeren en ook meer voeren dan hem. Hij vraagt in dit topic heel gewoon hoe je zo snel mogelijk zo veel mogelijk kunt draaien, en ik vindt dat je daar OFFTOPIC en heel KINDERACHTIG op reageert.

En daar nog eens bij.. hij vraagt dit voor volgend jaar.. Dus niet dit jaar, en ook niet dit water.

Jij trekt veel te snel je conclusies..

Wat me zowiezo opvalt is dat eeuwige gezeik door sommige mensen onderling.. Man als je zoveel tijd over hebt ga dan vissen! Of zoek een hobby dr bij ipv mensen afzeiken. Kinderachtig.
En als je last hebt van dat voeren, dus stel op jou water of wat dan ook, dan spreek je iemand daar toch even netjes in eigen persoon op aan.. Of is dat eng?
vinnie brule
Berichten: 259
Lid geworden op: 13-07-2005 22:12
Locatie: den haag

09-11-2005 16:49

tjonge,


lekker sfeertje hier heb ik met mn 1,2 gerolde gr geen last van hoor

lekker belangrijk allemaal
voer lekker wat je wil en laat mekaar met rust kleuters 8) 8)

mzzl vinnie
shit doesn't happen it is caused by ass-holes!!!!
p.s fuck the fucking krbbpls!!!!!
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

09-11-2005 16:59

Heren,

De topic gaat NU volledig offtopic!
Deze topic word dan ook gesloten! Remco en Joris, moeten het maar via een pb verder met elkaar uitmaken.

groetjes Benny