heerlijk voetbalavondje

Plaats reactie
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

22-09-2005 22:23

Frank Verstraaten schreef:he marcel,
je zat gister zeker niet in het stadion he. Dan zou je deze opmerkingen niet maken! Ik zou mij echt schamen als mijn club van dat anti-voetbal zou spelen. En altijd grote bek dat jullie de beste supporters hebben, nou echt de hele wedstrijd niet gehoord!
Succes nog verder...

jongen niet zo gefrustreerd doen
de enigste keren dta je het ajaxpubliek hoorde was in de eerst ehelft in de 20e en 28e minuut en de rest van de wedstrijd als ze weer is dr eigen spelers uitfloten
kijk jij nog is naar de samenvatting op tv west aangezien je toch in zuid holland woont
de enigste die je hoort zingen vanaf begin van die samenvatting tot het einde zijn de hagenezen
het is al zo lang bekend dat ajax absoluut geen sfeer heb in die sfeerloze bak van ze
sorry dat ik aankom met een negatief feit
en ook is het een schande dat 15 000 man nieteens blijven tot chivu een ereronde heb kenne maken
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

22-09-2005 22:25

Frank Verstraaten schreef:he marcel,
je zat gister zeker niet in het stadion he. Dan zou je deze opmerkingen niet maken! Ik zou mij echt schamen als mijn club van dat anti-voetbal zou spelen. En altijd grote bek dat jullie de beste supporters hebben, nou echt de hele wedstrijd niet gehoord!
Succes nog verder...

oja en dat anti voetbal waar jij het over hebt
dat was de klasse van ajax(hoe krijg ik t me mondje uit :P )
die overtroffen den haag in de eerste helft op alle vlakken

alleen ajax vergat dat een wedstrijd duurt totdat de scheids fluit voor het einde
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-09-2005 22:25

hahaha :D ej je moet schoolmeester worden man :wink: Leuk he altijd die voetbalsupporters tegen elkaar
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

22-09-2005 22:33

Ruud Visser schreef:hahaha :D ej je moet schoolmeester worden man :wink: Leuk he altijd die voetbalsupporters tegen elkaar


maar zeg nou is eerlijk
wat vind jij ervan dat de halve arena leegloopt
halverwege de 2e helft?
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-09-2005 22:34

man bijna alles zijn boeren wat er zit tja maja de meer is niet meer................
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

22-09-2005 22:37

Ruud Visser schreef:man bijna alles zijn boeren wat er zit tja maja de meer is niet meer................


dat bedoel ik
dat gaan we bij den haag ook zien
als wij als club gaan groeien
komen er meer mensen kijken
mensen dus geen supporters
bij den haag zitten er wekelijsk tussen de 6000 a 8000 man
dat zijn supporters
alles wat erop gaat komen zijn voetballiefhebbers
en jochies die idolen hebbnen en als die verkast van club worden ze voor die andere club
dat zie je bij ajax ook zo'n scheiding
evengoed bij andere grote clubs
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-09-2005 22:40

maar ja op sportief gebied gaat het als het goed is wel vooruit maar ja of ajax of zoals jullie ze noemen a jakkes vroeger geen resultaat werd gehaald............Maar ja zoals zo vaak je kan niet ff tien stappen terug doen in de tijd....
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

22-09-2005 22:50

ik snap niet helemaal wat je bedoeld.........
marcel teuben
Berichten: 201
Lid geworden op: 02-04-2003 02:00
Locatie: arnhem

22-09-2005 22:55

er zijn wel meer mensen in den haag die het niet snappen.... :D
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

22-09-2005 23:09

Marcel,
ik schaam me inderdaad voor de supporters die 10 minuten voor tijd weg gaan en Chivu nog niet een een afscheid gunnen, ook al was het niet goed aangekondigd dat Chivu afscheid kwam nemen, maar ze moeten sowiezo tot het einde blijven. Ook irriteer ik me mateloos aan al die bobo's op de lange zijde's die onze eigen spelers uitfluiten, hierdoor verliezen ze nog meer vertrouwen en gaan ze nog kutter spelen.
Dan heb ik inderdaad nog liever net zoals in het zuiderpark iedere week een half leeg stadion met echte supporters :wink: .
Ik heb inderdaad de samenvatting op tv west gezien, zongen jullie soms de herdertjes en qe sera?
De enige keer dat ik jullie luid hoorde was na de wedstrijd, bij het afscheid van Chivu.
Maar ja, het blijft KUT.
Voor de rest laat ik het hier maar bij, want dit loopt toch nergens op uit.
Later.......
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

22-09-2005 23:22

Voor mij is het ook niet leuk als feyenoord supporter om een vismaat te hebben die Ajaxied is, elke keer is die weer een paar dagen chagerijnig en dat gebeurt me de laatste tijd veel te vaak. Ik hou goede moet dat hij zich ooit bekeerd tot het Feijenordisme, wie weet.


Richard
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

22-09-2005 23:28

Niet zo stoken richard, ga jij nou maar in het zwembad vissen. Oh nee dat mag niet, dan sturen ze je weg. Heb je trouwens nog heelhuids de kant bereikt, of is die boot halverwege bezweken onder je gewicht :lol: :lol: :lol:
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

23-09-2005 00:02

ik geef toe, ben een wat gewichtig persoon. Maar de "boot"is echt klein en kwetsbaar, bovendien spierpijn van het roeien.

Hengels gaan ff een weekje de kast in denk ik, ff tijd voor wat andere dingen.


Richard
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

23-09-2005 10:23

Frank Verstraaten schreef:Marcel,
ik schaam me inderdaad voor de supporters die 10 minuten voor tijd weg gaan en Chivu nog niet een een afscheid gunnen, ook al was het niet goed aangekondigd dat Chivu afscheid kwam nemen, maar ze moeten sowiezo tot het einde blijven. Ook irriteer ik me mateloos aan al die bobo's op de lange zijde's die onze eigen spelers uitfluiten, hierdoor verliezen ze nog meer vertrouwen en gaan ze nog kutter spelen.
Dan heb ik inderdaad nog liever net zoals in het zuiderpark iedere week een half leeg stadion met echte supporters :wink: .
Ik heb inderdaad de samenvatting op tv west gezien, zongen jullie soms de herdertjes en qe sera?
De enige keer dat ik jullie luid hoorde was na de wedstrijd, bij het afscheid van Chivu.
Maar ja, het blijft KUT.
Voor de rest laat ik het hier maar bij, want dit loopt toch nergens op uit.
Later.......



ik heb wel gehoord dat je niet in elk deel van t stadion alles ken horen
kennisen van mij die niet in het uitvak zaten hoorden de f side praktisch niet en 410 ook niet
maar iemand anders die tussen 410 en het uitvak zat zij dat ze allebij wel aardig te horen waren
maarja
het is te hopen voor jou dat ajax zaterdag roda over de knie legt
anders breken er hele zware tijden aan voor blind
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

23-09-2005 10:24

Richard Klinkenberg schreef:Voor mij is het ook niet leuk als feyenoord supporter om een vismaat te hebben die Ajaxied is, elke keer is die weer een paar dagen chagerijnig en dat gebeurt me de laatste tijd veel te vaak. Ik hou goede moet dat hij zich ooit bekeerd tot het Feijenordisme, wie weet.


Richard


dan had je kuyt moete vertellen dat hij geen goal moest maken in de arena :P
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

23-09-2005 11:27

Marcel
Zit zelf in 411, vlak naast 410. Die gasten hebben echt de hele wedstrijd gezongen kan ik je vertellen. Misschien dat ik daarom ado niet echt hoorde. Maar echt hard kunnen jullie niet gezongen hebben. In vergelijking met bijvoorbeeld Brondby een paar weken geleden was het uitvak van ado echt helemaal niks, die gasten van brondby zingen echt hard. F-side zingt bijna nooit meer, heel af en toe, is niet echt een zangvak.
Maar ja, laten we maar weer over karpers gaan praten.....
Later
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

23-09-2005 15:58

Proficiat Marcel met dat eene puntje :wink: 't zal wel verdiend geweest zijn en anders was het ze waarschijnlijk wel gegund,heb het zelf helaas niet kunnen zien zat namelijk te vissen.
In de rust werd ik gebeld door een maatje van me die in het stadion zat en zei dat de 3 punten zo goed als binnen waren,ik zei nog juich niet te vroeg het zal niet de eerste keer zijn dat ze un puntje weten te smokelen :)
Vervolgens belde ie me na de wedstrijd nog eens op en zei G*****
het is ze weer gelukt :cry: en het is nog onze eigen schuld ook :evil: !!!

Ruud,wat dat spits probleem,hadden ze Arveladze maar terug gehaald :cry: pfff niet goed genoeg zeiden ze het was altijd beter geweest dan die knuppels die er nu staan !!

En wie vond Heitinga ook alweer een miet ??? ben het er altijd al 100% mee eens geweest,wat een wijf is dat he.

Mvg...
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

23-09-2005 16:23

tja over zlatan waren we in het begin ook niet te spreken ik hoop maar dat het met die rosenberg ook maar omslaat maar ik heb er een hard hoofd in.
Maar hebben jullie het niet gezien hoe arveladze werd toegezongen na de wedstrijd tegen AZ ondanks ze twee goals
Dus je hebt suporters en suporters
Gebruikersavatar
nils poldervaart
Berichten: 147
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: Pijnacker

23-09-2005 17:20

Bij Zlatan kon je zien dat ie kon ballen, talent droop eraf..
Rosenberg, tsja..ik geloof ook nog wel in 'm, maar een zlatan zal die nooit worden..
En die Charisteas, als ik 'm in 't veld zie lopen met die kop van 'm..alsof die bang is voor alles en iedereen..gekkebekketrekken doet ie maar in z'n eigen tijd.. :wink:

Woensdag had Sneijder in 94e minuut die bal nooit meer voor de pot moeten gooien, maar gewoon lekker in de ploeg laten, ff rondspelen..
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

23-09-2005 17:41

had had had had had had had me tante balle gehad was het me oom geweest ;)
Gebruikersavatar
nils poldervaart
Berichten: 147
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: Pijnacker

23-09-2005 17:45

:D :D :D
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

23-09-2005 20:15

nils poldervaart schreef:Bij Zlatan kon je zien dat ie kon ballen, talent droop eraf..
Rosenberg, tsja..ik geloof ook nog wel in 'm, maar een zlatan zal die nooit worden..
En die Charisteas, als ik 'm in 't veld zie lopen met die kop van 'm..alsof die bang is voor alles en iedereen..gekkebekketrekken doet ie maar in z'n eigen tijd.. :wink:

Woensdag had Sneijder in 94e minuut die bal nooit meer voor de pot moeten gooien, maar gewoon lekker in de ploeg laten, ff rondspelen..

charisteas heb ogen alsof het een zware crackgebruiker is :lol:
vinnie brule
Berichten: 259
Lid geworden op: 13-07-2005 22:12
Locatie: den haag

23-09-2005 21:15

mogguh gasten,


ik zei de heitinga een huile balluk was
en dat is ook zo , ken nie eens tegen een sneeuw bal die homo
maar ja he wat doe je er aan :lol: :lol: :lol:


de eerste helf was ajakkus beter geen twijfel mogelijk
maar dat we [ misschien onverdiend :D ] een puntje pikken daar kon je op wachten he
weet je nog afgelopen seizoen in het zuidah parruk !!
voetballend kwamen we mischien te kort maar op pure inzet lukt het toch om een puntje mee te nemen
was ut nie dat onze spitsen op dit moment nie ech op scherp staan
maar ook dat hoort er bij he
trouwen dit was de eerste keer at ik het met een ajaxciet een ben laten we maar weer over vissen praten dan zijn we weer vriendjes enzo

maar nog ff een ding bij de volgende ado aj-jakkus gewoon lekker naar huis gaan en niet een half uur stoer gaan staan doen bij de uitgang van dat hek tot dat de m e komt en dan gouw naar buten gaan he
ik heb ook familie die op me zit te wachten al dat getreuzel was nergens goed voor :wink: :wink: :wink:



nou ik zou zegguh sjalom en de mzzl vinnie
shit doesn't happen it is caused by ass-holes!!!!
p.s fuck the fucking krbbpls!!!!!
vinnie brule
Berichten: 259
Lid geworden op: 13-07-2005 22:12
Locatie: den haag

23-09-2005 21:21

ojaaaa

he marcel waar sta jij trouwens ken ik je voorstellen aan nog een paar visser wij staan meestal op m kenne wuh we lachen om die gasten op l of sta je daar want daar zitten ook nog wel een paar vissers tussen

en laat je nie fokkuh door die gasten man ze weten nie beter

uit zuid holland komen en voor die neuzen zijn dan snp je er weinig van
shit doesn't happen it is caused by ass-holes!!!!
p.s fuck the fucking krbbpls!!!!!
vinnie brule
Berichten: 259
Lid geworden op: 13-07-2005 22:12
Locatie: den haag

23-09-2005 21:24

en die meneer uit arnhem ga ff stil in een hoekkie zittuh met een flessie gatorade onsympathieke agrarier



met zun haguneesuh snappuh er niks van




groeten van agovv

mzzl
shit doesn't happen it is caused by ass-holes!!!!
p.s fuck the fucking krbbpls!!!!!