heerlijk voetbalavondje

Plaats reactie
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

01-09-2007 21:16

Ha Ha, Nou ben benieuwd. Maar ja ook al verliezen ze, enig zelfkritiek zullen ze niet hebben. Ze waren waarschijnlijk "veel beter", of het was de "scheids" of weet ik veel wat, maar ze zijn de "beste" hoe dan ook :lol: Succes :wink:

Groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

01-09-2007 22:59

henry de klein schreef: Maar ja ook al verliezen ze, enig zelfkritiek zullen ze niet hebben. Ze waren waarschijnlijk "veel beter", of het was de "scheids" of weet ik veel wat, maar ze zijn de "beste" hoe dan ook :lol:


Dit is dus ook precies de reden waarom AFCA.nl besloten heeft de site afgelopen donderdag plat te leggen en openlijk haar twijfel uit te spreken richting ten Cate en het bestuur. Met deze spelers en begroting mag je als supporter toch wel plaatsing voor het toernooi der toernooien verwachten. Blijkbaar kan ten Cate met deze selectie niet uit de voeten en vindt het bestuur verdere aankopen ( voorlopig ) niet nodig. Reden voor het merendeel van de supporters om niet langer vertrouwen te hebben in de trainer en het bestuur. Een straftraining was op zijn minst nodig geweest, maar ook die bleef achterwege :evil:
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

01-09-2007 23:28

Die "godenzonen" word niet geleerd dat je minstens net zoveel inzet moet hebben als de tegenstander,dan pas kan kwaliteit de doorslag geven.
Als je bij dat eerste doelpunt ziet dat ze 3a4 een kop duels verliezen,wie sprong er echt om het duel te winnen?
Juist dat waren die van slavia,en "superspits" Huntelaar probeerde zelfs die bal met zijn kont te koppen zo ging hij het duel in.
Daarna stond de zichzelf zwaar overschatte Emanuelson weer te dromen waardoor de eerste tegengoal een feit was.
Dat duel wat collin verloor hoef ik al helemaal niks over te zeggen,zoiets mag gewoon niet op europees niveau.
Maar de heer Ten cate praat alleen maar over gemiste kansen en overtredingen van de tegenstander die alleen hij ziet.

Niels ik kan heel goed begrijpen dat je daar als ajaxcied dood en dood ziek van word.
succes ermee verder.
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

02-09-2007 11:24

Niels,

Sorry hoor maar is het niet een beetje kortzichting kijken door nu Ten Cate weg te bonjouren? Of stond jij destijds ook niet achter Blind?

Wat als Sneijder niet was verkocht? Had het bestuur dan ook gefaald?

Hoe wel ik persoonlijk ook niet echt een voorstanden van het bestuur ber. En dan heb ik het met name over Jeroen (poen) Slop en Jaakke (hoe wel die met een biertje op best gezellig is). Die mogen van mij of oprotten.

Ik denk dat je jezelf in de vingers snijdt door Ten Cate nu de laan uit te sturen. Zij, degene op het veld, zij moeten willen winnen. Geen inzet wordt niet beloond.

Het is gewoon te makkelijk om een vinger naar 1 iemand te wijzen.
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

02-09-2007 11:31

Bas

Alle neuzen dezelfde kant op krijgen en dat iedereen voor elkaar wil werken,is ook een kwaliteit waar een trainer met zijn technische staf over moet beschikken.
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

02-09-2007 11:38

bart grandia schreef:Bas

Alle neuzen dezelfde kant op krijgen en dat iedereen voor elkaar wil werken,is ook een kwaliteit waar een trainer met zijn technische staf over moet beschikken.


Ben ik met je eens Bart.
Helaas, is geen dag hetzelfde dus gaat het ook wel eens fout.
Je kan als voetbalploeg niet altijd winnen.

Toch ben ik het niet eens met de mening om deze trainer de deur uit te doen. Wat heb je er aan? Wat schiet je er mee op? Welke pannekoek komt er voor terug? We mogen blij zijn met een trainer als Ten Cate? Een trainer met charisma en kwaliteit? Hij en zijn team verliezen 2 wedstrijden, de club loopt miljoenen mis? Kut, maar het is nou eenmaal zo?

Hoewel ik overigens van mening ben dat de CL wedstrijden de mooiste wedstrijden zijn van het seizoen (vooral uit). Helaas is het winnen van een uitwedstrijd in de CL moeilijk. We moeten daarom blij zijn met de UEFA. Dan winnen we nog eens wat!

Nogmaals, je schiet er niets mee op om de trainer de laan uit te sturen. Je krijgt alleen maar meer rumour, chaos en rotzooi. Hoe wil je dan in godsnaam kampioen worden? Niet?
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

02-09-2007 12:00

Dat ben ik dan op mijn beurt weer met jouw eens Bas.
Een trainers wissel is niet altijd de oplossing.
Maar die man maakt zichzelf en de club Ajax belachelijk met zijn uitspraken.
De spelers krijgen toch allemaal media training?
Henk ook maar weer mee in de klas laten zitten dan?
Mzzl Bart
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

02-09-2007 12:03

bart grandia schreef:Henk ook maar weer mee in de klas laten zitten dan?


:lol:

Dat voetbal is 1 groot circus!

(en een geld wat ze er mee verdienen!)
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

02-09-2007 12:44

Wat een pass van Sahin gister :D .
tralalala....
Gerrit Hees

02-09-2007 13:10

geniet maar van die eerste plek zolang het nog duurt :lol: :P
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

02-09-2007 18:14

Net naar een stelletje (#(^(&@(*& amateurs zitten kijken. Wat een afgang !!! Trainer en bestuur NU OPROTTEN !!!!!!!!!!!!
K. van den Herik

02-09-2007 19:01

K. van den Herik schreef:[img][img]http://img411.imageshack.us/img411/6576/1222we2.png[/img][/img]
K. van den Herik

02-09-2007 19:04

Einde van dit seizoen hoeven we gelukkig geen voorronde meer te spelen


Helaas is dit door 020 ook verneukt. Straks moet onze nr 1 zelfs voorrondes spelen. Gelukkig wordt onze plaats ingenomen door voetbalnatie Schotland.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

02-09-2007 20:40

Niels Schouten schreef:Net naar een stelletje (#(^(&@(*& amateurs zitten kijken. Wat een afgang !!! Trainer en bestuur NU OPROTTEN !!!!!!!!!!!!


Hahaha, je had toch gelijk Niels. Werd het toch nog gezellig!

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

02-09-2007 20:56

Niels Schouten schreef:Einde van dit seizoen hoeven we gelukkig geen voorronde meer te spelen, maar zijn we rechtstreeks geplaatst. Scheelt een boel ergernis. Overigens terecht verloren woensdag. Ach, morgen weer ff lekker afreageren tegen Groningen :lol:


Fantastisch gedaan tegen Groningen. WHOEHAAAH. Nu gaat die site zeker een maand plat. al eens uitgerekend wat de verkoop van schneidert echt heeft gekost? Mislopen CL. Alle opbengsten van die transfer zijn zo weer het afvoerputje ingegaan. Al twee punten achterop vitesse. Een van jullie concurrenten voor de tweede plaats.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
tobie derksen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 11-02-2005 09:44

02-09-2007 20:57

BOERÛHHH :)
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

03-09-2007 18:33

Eddy Norder schreef:Hahaha, je had toch gelijk Niels. Werd het toch nog gezellig!


Gefeliciteerd Eddy, niks op af te dingen dat gelijkspel. Sterker nog, Groningen verdiende gewoon te winnen !!!!

:cry:
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-09-2007 18:43

Thanks, was een spannende pot!


Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Harald Bremmer

03-09-2007 18:56

Eddy Norder schreef:Thanks, was een spannende pot!


Gr.
E.


Alleen jammer van de uitslag,

had 0- 2 moeten zijn :D

hahahah en dan ook nog Ron Jans laten wachten omdat die een peukie zat te roken.
hahahah
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-09-2007 19:05

Tja tis niet anders Bremmer. Ook mee naar Florence?
Gaat heel gezellig worden daar ;-)

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

03-09-2007 21:37

Theo Nieuwenhuijsen schreef:
Niels Schouten schreef:Einde van dit seizoen hoeven we gelukkig geen voorronde meer te spelen, maar zijn we rechtstreeks geplaatst. Scheelt een boel ergernis. Overigens terecht verloren woensdag. Ach, morgen weer ff lekker afreageren tegen Groningen :lol:


Fantastisch gedaan tegen Groningen. WHOEHAAAH. Nu gaat die site zeker een maand plat. al eens uitgerekend wat de verkoop van schneidert echt heeft gekost? Mislopen CL. Alle opbengsten van die transfer zijn zo weer het afvoerputje ingegaan. Al twee punten achterop vitesse. Een van jullie concurrenten voor de tweede plaats.


hahaaaaa, tweede....... na EINTOFEUH !!!!!!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

03-09-2007 21:44

Harald Bremmer schreef:Alleen jammer van de uitslag,

had 0- 2 moeten zijn :D


Ik krijg het mijn strot haast niet uit, maar dat had wel verdient geweest ja. Groningen toonde in ieder geval inzet en de wil om er nog een wedstrijd van te maken. Op dit moment kan menig Ajaxcied hier een groot voorbeeld aan nemen :cry: