Geplande aanslag door Al-Quiada

Plaats reactie
nick janssens
Berichten: 54
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Malden

22-07-2005 11:35

Hallo iedereen

Ik ben net terug van een 2 weekse sessie op panneciére, was een zeer geslaagde sessie op een ding na dat we veel knollen hebben gevangen maar het schijnt nu dus knollentijd te zijn!

By the way, wat ik daar vorige week heb gehoord van inheemse daar dat de dam van Panneciére een Al-Quiada doelwit schijnt te zijn.
Al-Quiada wil de laten ontploffen zodat de auxerre volledig onderstroomt!!!
Zieke gedachtes hebben de lui zeg maar dat wisten we al! :oops:

Hebben hier toevallig meer mensen iets over gehoord???
Misschien interessant om hier meer over te weten te komen!
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 12:33

Wat worden mensen toch dom gehouden met het nieuws en de kranten. Al-Quiada heeft zeker ook die vliegtuigen in het W.T.C. laten vliegen? WAKKER WORDEN nog even en we leven in AMERIKA alles word van ons afgepakt, oude mensen kunnen fluiten naar hun pensioen en straks tot hun 70ste werken, geen uitkering, ziektewet alles word afgepakt, maak je geen zorgen om Al-Quiada, kom in opstand tegen de Amerikanisatie in ons land. Alle aanslagen zijn door de RIJKSTE families van de wereld gepleegd om zogenaamd oorlog te kunnen beginnen tegen het terrorisme, om zo alle olie en rijkdom af te pakken van landen en het wordt nog geregdvaardigd ook want iedereen geloofd het nieuws en de krant.
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

22-07-2005 12:39

................. waar gaat het weer over,,, mag iemand zn mening niet geven? er kan een kern van waarheid inzitten,
Laatst gewijzigd door Patrick van Leur op 22-07-2005 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

22-07-2005 12:45

Nou ik sluit me niet bij kevin aan. Wat een ongenuanceerde en niet onderbouwde uitspraken. BAH
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

22-07-2005 13:01

Het lijkt misschien ongenuanceerd, en dat is het ook wel.

Maar waar kevin dus op doelt is Michael Moore. En ondanks dat die het eenzijdig belicht in Fahrenheit 9/11, kun en wil je er gewoon niet omheen wat een ongelofelijke

KLOOTZAQ

die bush wel niet is, en hoe corrupt en wreed die hele kliek daar is.

Wanneer je jezelf er verder in verdiept wordt het alleen maar duidelijker. Heb er zelf mede mijn profielwerkstuk over gedaan, en na vele boeken, gesprekken, en schrijven weet je er dan toch wel een (heel klein) beetje vanaf.

Het Amerikaanse systeem is gebaseerd op angst. Is niet van mezelf maar van Adam Curry. Maak mensen bang en je krijgt er alles doorheen gedrukt.

In Nederland gebeurt dit ook steeds meer. Balkenende & Co proppen alles onder de noemer Terrorisme. De hofstad groep...... Padvinders zijn het, net als de AIVD.

Nee, maak je over die terrorisme drijging maar niet bang. Die is er altijd al geweest, en zal er ook altijd zijn.

Maak je nu maar werkelijk een keer druk om die blanco heren, die over de rug van 99% van de wereldbevolking zichzelf verrijken. Dat is het werkelijke terrorisme.
Niet dat je er iets tegen doet, maar goed. Zoek anders maar eens onder google naar 'de rode knop'. Want wat is nou het werkelijke bestuur?

Erik
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

22-07-2005 13:01

Iemand geintresseerd in de feiten dan?
Of steekt liever iedereen zijn kop in het zand?
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

22-07-2005 13:06

Kevin Johannesen schreef:Iemand geintresseerd in de feiten dan?
Of steekt liever iedereen zijn kop in het zand?


Ik ben wel geinteresseerd, vertel eens wat feiten....

Mvg, Koen
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

22-07-2005 13:12

wat een ongelofelijke

KLOOTZAQ

die bush wel niet is, en hoe corrupt en wreed die hele kliek daar is.


*mee eens, echter de andere kant zijn ook klootzaqqen, bin laden, saddam en Kim Jong-il (etc). Kwaad wordt met kwaad bestreden, waar gehakt wordt vallen spaanders (je kan geen omelet bakken, zonder een eitje te breken).

Het Amerikaanse systeem is gebaseerd op angst. Is niet van mezelf maar van Adam Curry. Maak mensen bang en je krijgt er alles doorheen gedrukt.


*Ook hier ben ik het mee eens, echter deze angst wordt met name aangewakkerd door de terroristen. Of de politiek hier misbruik van maakt is ten tweede (en ook nog dubieus).

Padvinders zijn het, net als de AIVD.


* wat een onzin! AIVD heeft zeer goede inlichtingen weten te verzamelen, dat er niet vervolgt wordt licht niet aan de AIVD maar aan het .nl rechtssysteem.

Zoek anders maar eens onder google naar 'de rode knop'. Want wat is nou het werkelijke bestuur?


*EO - thema: "Weetjes" - De rode knop
Als het klaar was, draaide m’n tante de rode knop weer om. Dan kregen we een
koekje en liepen het ... Gelukkig zit er op mijn ‘zappertje’ ook een rode knop. ...
http://www.eo.nl/portals/themes/ article.jsp?portal=5409953&article=5449396&theme=5720552 - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Kidsplanet - Spel: De rode knop
Misschien ken je 'm wel, de rode knop van Villa Achterwerk. Met de knop kun je
het licht uitdoen. Maar dat valt nog niet mee.
http://www.kidsplanet.nl/planet/ show/id=1269507/contentid=522952 - 30k - 20 juli 2005 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Voltaic
Klim naar beneden en druk op de rode knop. Loop naar het apparaat toe en draai aan
... Draai je om en ga naar het bedieningspaneel met de ronde rode knop. ...
http://www.gamesover.com/myst3nl/voltaic.htm - 22k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[VRAAG maar RAAK..... Stuur een mailtje naar jouw favoriete VILLA ...
Ik ben 5 jaar en ik wil graag een keer op de rode knop ... Heel goed van je dat
je wilt proberen op de rode knop te drukken, maar als je al ziet hoe weinig ...
villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/ index.shtml?2936067+2442404+16386287+(+10000+) - 14k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

[Villa Achterwerk] Druk op de Rode Knop
[Villa Achterwerk] VILLA-SPELLETJES - Spelen met Villa Achterwerk! - Quizen,
codekrakers, schuifpuzzels, gekkentesten en nog veel meer (Bron: VPRO)
villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/ villaspelletjes/rodeknop/index.shtml?2936067+7539385+7596469 - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Groetjes,

JOris
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

22-07-2005 13:13

Kevin Johannesen schreef:Iemand geintresseerd in de feiten dan?
Of steekt liever iedereen zijn kop in het zand?


Dit is de tweede topic waarin je schermt met feiten. Noem ze gewoon of houd anders je mond. Dit soort ongenuanceerde uitlatingen is namelijk precies wat je Bush en consorten verwijt. Namelijk bangmakerij voor de grote zionistische boeman. Pas op hoor, er ligt een zionist onder je bed. En het is ook de schuld van de zionisten dat de karpers niet mee op wormen bijten. :roll: :roll:
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

22-07-2005 13:51

Joris,

Waar gehakt wordt vallen idd spaanders. Maar waarom wordt die oorlog nu gevoerd, en zijn er al tienduizenden doden en gewonden, ook Amerikaanse? Zuiver om belangen tussen die kleine groep oppermachtigen. En welke spaanders worden er gehakt? Die bomen blijven toch wel staan...

Politiek gaf terroristen jarenlang de ruimte, sponsorde ze zelfs, al was het dan op ander grondgebied (ussr).
Als je het niet gelooft, het is gewoon zo. Bange mensen pikken alles. Waarom blijft het in de US de hele tijd minimaal code oranje? Waar is het gevaar dan? Kijk eens even welke wetsvoorstellen er allemaal doorgegooid zijn de laatste jaren. En guantanamo Bay? Komop man, open your eyes, terrorisme in zijn meest zuivere vorm.

En wij pikken het maar omdat we zo bang zijn van deze machteloze mensen.

Begrijp me niet verkeerd, er lopen daar ook veel klootzakken rond. En daar moet iets aan gedaan worden, dat is zeker. Alleen hier lopen net zo veel van dergelijke personen rond. Alleen lopen ze hier in pak.

In essentie begaan ze dezelfde misdaden. Hoeveel burgers zijn er gedood in Afghanistan en Irak? In de twin towers iets meer dan 2000 meen ik. Door de oorlog al meer dan 10000 amerikanen en al 10000den Irakezen en Afghanen.


Als je gewoon naar de cijfertjes kijkt, en je niet laat beinvloeden door de media en dergelijke klopt het gewoon niet. Hoe je hierover denkt is aan ieder op zich.

Ennuh, de rode knop komt van Oltmans. De mannen in de Amerikaanse Senaat, die al tientallen jaren op hun posities zitten, de familie bush, en ga zo door. Denk je nu werkelijk dan een President hier tegen in kan gaan? Het is zelfs Clinton niet gelukt.
En zo is dat er hier in Nederland net zo goed.

Maar ik vind het zo wel weer even goed.

Groetjes Erik :wink:
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

22-07-2005 14:04

ssssssssst de AIVD leest mee :D
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

22-07-2005 14:13

Erik,

Ik denk dat je toch wat dingen door elkaar haalt. Uiteraard maakt de VS burger slachtoffers (wat ik al eerder meldde). Jij trekt een parallel met deze slachtoffers en de slachtoffers van terrorisme. Dit is mijn inziens een grove fout. Immers als een terrorist de mogelijkheid heeft om veel burgers te verwonden dan zal hij deze ceteris paribus realiseren. De VS heeft deze mogelijkheid, maar gebruikt deze niet. Dit is een groot verschil. (een verklaring voor de burgerslachtoffers is overigens dat betreffende terroristische bewegingen zich vooral nestelen tussen burgers, iets wat al in vietnam gebeurde).

Ik ben blij dat de VS de zeer lastige taak op haar neemt om op deze aarbol enigzins de orde probeert te handhaven. Ik zou er niet aan moeten denk dat bijvoorbeeld Noord-korea of China deze taak op haar neemt. De VS heeft immers al in het verleden aangetoont dat zij aan de kant van o.a. NL staat. Laten we dit aub niet vergeten, net zoals onze regering dit gelukkig niet vergeet. En dat je dit meeloperij vindt, dat kan.

Ik stop er nu ook even mee, ik heb nog een hoop te doen.

Groetjes,

Joris
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

22-07-2005 16:30

Zullen we ons dan maar allemaal aansluiten bij Meneer Laden?

Dat schijnt de goeie te zijn :o

Lees hier veel onzin.

Wat blijft staan is natuurlijk dat je je eigen mening mag hebben,die vrijheid heb je hier,dankzij dat de oorlog hier verdwenen is.

Wie waren ook al weer die knakkers die ons geholpen hebben??????????
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

22-07-2005 17:47

Joris,
paar kleine dingen:
ooit bij stil gestaan waarom de vs zeker in het midden oosten deze door jou zo geweldige taak genoemd op zich heeft genomen ?

ooit bij stil gestaan waarom de vs bepaalde verdragen niet wil tekenen die zou kunnen bijdragen aan een beter milieu ?

er ooit bij stil gestaan dat een tijd geleden de grootste leverancier voor wapens aan bin laden de vs was ?

Als je deze drie goed beantwoord zal je steeds op dezelfde uitkomst uitkomen. Verder wil ik hiermee zeker niet de daden van dhr bin laden goedkeuren maar denk dat je wel door krijgt dat ik van dhr bush en consorten net zo weinig moet hebben. Maar goed een ieder zijn mening en visie.

mvg,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 22-07-2005 17:51, 2 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

22-07-2005 17:48

Kan u zich dalijk op schaap gaan toeleggen.


Zal wel n gebleeeeer worden in dat dorp daar :P
jeffrey hokke
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-04-2002 02:00
Locatie: zoetermeer

22-07-2005 18:27

ghagha

ik ga zo voor 2 weken naar panneciere.
zou wel lullig zijn als dit me laatste berichtje zou zijn
laten we hopen van niet.

hopelijk tot later

vr gr jeffrey
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

22-07-2005 19:08

Jeffrey, niks van al die praatjes aantrekken, rustig daar gaan vissen.
Gebruikersavatar
Joris van Asteren
Berichten: 109
Lid geworden op: 16-04-2005 15:38
Locatie: Hoevelaken

22-07-2005 19:46

Joris,
paar kleine dingen:
ooit bij stil gestaan waarom de vs zeker in het midden oosten deze door jou zo geweldige taak genoemd op zich heeft genomen ?

ooit bij stil gestaan waarom de vs bepaalde verdragen niet wil tekenen die zou kunnen bijdragen aan een beter milieu ?

er ooit bij stil gestaan dat een tijd geleden de grootste leverancier voor wapens aan bin laden de vs was ?


Dit soort dingen ontken ik ook niet. Noch dat bush een vriendje van mij zal worden. Thing is, als je zou moeten kiezen tussen alle kwaden ben ik blij met de VS, temeer omdat zij zich al eens van hun goede kant hebben laten zien tegenover ons landje. Verder heb ik geen zin om op je raadsel in te gaan.

Groetjes,

Joris v. Asteren
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-07-2005 00:14

Joris,
dat hoeft ook niet maar zal hem toch kort toelichten, het grootste kernwoord is geld en macht. De rest is niet belangrijk en wordt alleen gebruikt om het imago in het politiek steekspel op te vijzelen. Ik ben dus ook een stuk minder blij dan jij met onze zogenaamde amerikaanse bondgenoten.

Ze hebben ons bevrijd in de 2e wereldoorlog samen met een aantal anderen en hier mag men zeker dankbaar voor zijn. De aanleiding om aan de oorlog mee te doen kwam pas na de Japanse aanval op de Amerikaanse marinebasis Pearl Harbor in December 1941.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
nick janssens
Berichten: 54
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Malden

23-07-2005 01:00

onderwerp pannciére!!! kom man! :(
Plaats reactie