k zeg het teminste

laurens v emmerik

05-07-2005 15:21

ik zag dat er een topic was geopend over mij,jammer genoeg zit hij al op slot....

dat van die honger was mischien wat rauw gezegt,oke..

in 2002 moesten mijn amandelen eruit,toen heb ik 17 dagen NIKS kunnen eten,helemaal niks,dus ga me dan niet vertellen dat ik niet weet wat honger is.......

verder werk ik nog eens 6 dagen per week,vaak 12 uur perdag,en dan nog eens 5 nachten per week achter de karpers aan,dus kan je wel nagaan wat dat me heeft gekost allemaal,en dan heb ik het niet over geld natuurlijk....heb ik het nog niet eens over de alletijd die gaat zitten in alle biolies maken voor elk jaar weer....

je relatie gaat uit,een vriend gaat dood,je opa,je oma,ze jatten je auto leeg,vervolgens jaten ze de schuur leeg als je een uurtje weg bent,noem het maar op....................

dus kan je je dan voorstellen dat het me weinig kan intereseren allemaal??
er zullen natuurlijk een aantal mensen zijn die mij allerlij verwensingen gunnen,nou en!

intereseert me dan ook weinig,dit is koffietafel praat,een forum,daar worden dingen gezegt,en terug gezegt...thats it!



even goeie vrienden!

laurens
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

05-07-2005 15:30

Wat wil je nu precies zeggen Laurens?
Is mij niet duidelijk.

Groetjes
Rinus
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

05-07-2005 15:40

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=23827

ik denk dit, rinus

ben benieuwd hoe lang deze het vol houdt, tot het op slot gaat
Laatst gewijzigd door Mark Zelle op 05-07-2005 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

05-07-2005 15:42

klinkt allemaal erg kut
maar daarmee kan je zo'n opmerking als je geplaatst heb niet goedpraten, als je al zo'n mening heb kan je die maar beter voor je houden een verstandig mens weet dat je hommeles ken verwachten als je zo'n uitspraak doet ....
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

05-07-2005 15:52

Bedankt voor je reactie Mark ( wordt me iets duidelijker)

Groet
Rinus
laurens v emmerik

05-07-2005 16:06

ja,inderdaad,voortaan hou ik wel voor me hoe ik er over denk,lijkt me beter...maarja,gebeurt is gebeurd...
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

05-07-2005 16:07

Vraag normaal nooit om een slotje, maar in dit geval lijkt het me de enige juiste oplossing.
Dus, fijn dit alles, allemaal leuk en aardig, mag dit ding nu dicht?
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

05-07-2005 16:26

Watskeburt??
mike broeders
Berichten: 77
Lid geworden op: 22-06-2004 20:16
Contacteer:

05-07-2005 16:28

? :-?

wat hebben andere boarders hieraan?
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

05-07-2005 16:36

Laurens jongen....

Wat een ellende allemaal. 5 nachten per week achter de karpers aan, 12 uur per dag werken 6 dagen per week.

Misschien tijd voor een nieuwe baan?

Je komt nogal gestreesd over en wat je allemaal neerzet... Ik begrijp het niet.
Wat heeft al jouw ellende te maken met de vorige topic?

Oke, je maakt een erg foute opmerking, maar om dat te rechtvaardighen met de ellende die je hebt meegemaakt gaat me een beetje te ver...

Had een kerel geweest en Michel een PB gestuurd, dit slaat namelijk nergens op!
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-07-2005 16:49

Echt wat een raar Board is dit aan het worden.

1 ding ben ik toch eens met een aantal mensen die de laaste tijd dat hebben genoemd in diverse topic's.
En dat is dat je niets mag zeggen hier wat verkeerd valt in de ''vriendjeskring'' of er word een slot op gegooid (afhankelijk welke van de moderators het leest) Er is er in ieder geval 1 die behoorlijk fanatiek erin is en volgens mij nog een harde ervan krijgt ook om forumagentje te kunnen spelen.
Ik noem maar geen namen want ja dan gaat er weer eens een slotje op mijn profiel hier.

Vrijheids van meningsuiting mag hier wel zolang je tot de ''vriendjeskring'' behoord en anders kan je letterlijk op ze ouwewets amsterdams gezegd de tering krijgen !!! (sorry voor me taalgebruik Mod's en medeboarders)

En ja die vriendjeskring kom je niet zomaar in hier, nee dan moet je wel aan een bepaalde eis voldoen.

Bijv. met aas vissen van 1 van de sponsors van dit board anders word je uitgekotst.

Helaas word dit wereldje alleen maar slechter erop maar goed.

Zo das eruit en gasten vangze nog he

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
laurens v emmerik

05-07-2005 17:18

marijn,

mij hoor je ook niet klagen hoor,ik zette het er alleen maar neer om michael duidelijk te maken waarom ik zoiets zeg...

en hij stuurde mij ook geen pb met zijn waslijst verwensingen,dus ik dan zeker ook niet...

wel bizar,tis een forum,daar word gediscuseerd,eentje zegt iets wat de ander niet bevalt en gelijk iedereen erop,en dan moet ik maar op me woorden passen..........zo werkt dat natuurlijk niet!
het houd dus in dat hun dan in alles gelijk moeten krijgen.....klopt niet!


mvg laurens
Jorrit Hazen
Berichten: 100
Lid geworden op: 30-03-2005 00:27
Locatie: FISHTOWN!
Contacteer:

05-07-2005 17:20

lol!!!!
Hatsikidee!
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

05-07-2005 20:11

oh daniel,je bent me held.Ik ben niet de enige die zo denkt
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

05-07-2005 21:45

Als mede-beheerder van een gameforum heb ik dit soort toestanden ook wel eens gehad. Je moet je altijd bedenken dat je sommige meningen maar even beter voor je kunt houden, het gaat hier tenslotte over karpers. Er zitten hier mensen van 12-60 jaar. Dat je je mening geeft, ok, maar piep dan niet als je een mening terugkrijgt, ook al bevalt die je niet...maar iedereen met gezond verstand die weet wanneer hij een grens overgaat...persoonlijk denk ik dat dit soort discussies op andere fora thuishoren.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-07-2005 21:52

lindsey de boer schreef:oh daniel,je bent me held.Ik ben niet de enige die zo denkt


Ja linds,

We wisten al van elkaar dat we op 1 lijn zaten he ;)

He spreek je strakies wel laterzz
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Robert Franssen
Berichten: 85
Lid geworden op: 16-05-2005 16:23
Locatie: Borculo

05-07-2005 22:18

Dude jij snapt er geen kloten van!

Als die mensen niet gesteund worden zullen ze het nooit beter krijgen en nooit over de problemen heen komen. Ik mag hopen dat jij ook door je ouders gesteund bent in de tijd dat je het moeilijk had. Wanneer die net zo hadden gedacht zoals jij over die mensen in Azie denkt had je daar ook alleen gezeten met al je problemen en had je die ook in je uppie kunnen verwerken wat, ik uit eigen ervaring weet, erg moeilijk is.

Dus denk de volgende keer wat beter na voordat je wat typt.

En die mensen die elkaar vanalles verwensen op het KARPERforum zijn duidelijk stom bezig, want het gaat hier over Vissen en niet over allerlei andere onzin. JEzus Zeg!
Ze bijten of ze bijten niet.
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

05-07-2005 22:56

Foei.

Ga vissen of zo...
Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

06-07-2005 00:03

Rick Boerboom schreef:Foei.

Ga vissen of zo...


Inderdaad met je hoofd een minuut onder water zodat je kan afkoelen. Maar Laurens, het kan aan mij liggen maar met zulke uitspraken zet je jezelf voor lul. Maar goed. Verder ga ik er niet op in. Ik kan het probleem niet en wil het niet weten ook. Ik kom hier om te praten over vissen en niet over viswijventaal.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

06-07-2005 00:09

Lijkt wel Oprah hierzo :-?
Kom op jongens geef elkaar een kusje en het is weer goed :roll:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

06-07-2005 00:21

Bijv. met aas vissen van 1 van de sponsors van dit board anders word je uitgekotst.


Hier zakt dus mn broek van af. :P

Ik wil wel ff weten om welk merk t gaat.



Voor evt intresse in goed aas : http://www.laarmansheeleruggoedekarperballetjes.nl :lol:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

06-07-2005 06:37

6 dagen werken
12 uur per dag
5 nachten karperen

Allemaal vrije keuzes, in tegenstelling tot de mensen waar jij het in het andere topic over hebt.

Lullig voor je dat er mensen in je omgeving zijn overleden (ben je ook niet de enige in trouwens, gebeurd ons allemaal). Helemaal lullig dat je spullen gejat zijn enz enz.

Maar wat kunnen de mensen in Azie daar aan doen?

Het gaat er helemaal niet om of jij een andere mening hebt dan ons, het gaat er ook niet om hoe jij het aan het internet toe vertrouwd. Het gaat er meer om dat er meningen zijn die je beter voor je kunt houden. Je naam enz. is hier wel aan je opmerkingen verbonden wie weet wie het leest en wat de gevolgen op de langere termijn kunnen zijn.

Wat ik wel heel erg vreemd vind is dat je nu weer op de moddereters gaat lopen katten, terwijl die hier part nog deel aan hebben. Als ze vinden dat jouw opmerkingen hier geen plaats hoeven hebben is dat hun goed recht. Net zo goed als het jouw goed recht is om hier dan maar niet meer te komen (gratis advies :wink: ) als jij het niet eens bent met hen. Het is tenslotte geen openbaar board maar een prive aangelegenheid.

Samenleving, Sociaal, omgangsvormen bla bla bla misschien eens iets om aan te denken voor je de volgende keer iets wilt posten waarvan je bij voorbaat weet dat je er commentaar op kunt krijgen?

Visse Marc

P.S. 17 dagen niet eten is moeilijk, maar als je last van je strotje hebt minder moeilijk omdat het slikken waarschijnlijk erg pijn deed? Je hele leven net teveel eten krijgen om niet van ellende te sterven blijft een heel ander verhaal Laurens.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-07-2005 08:22

Laurens,

bij deze wil ik in het openbaar ook mijn excuus aanbieden,ik vind toch wel dat ik een beetje aan de harde kant reageerde.was niet nodig opzich, maar ik vond dat ik toch echt op die opmerking moest reageren.en heb dat misschien te impulsief gedaan in een waas van boosheid.het was niet mijn bedoeling om jou in het openbaar af te kraken of zo,ik moest gewoon mijn ei kwijt.

ik zal je uitleggen waarom. ik heb familie in thailand, nog sterker ik ga 23 juli voor een maand naar ze toe.
ik ben bij mensen thuis geweest daar die wonen met zn 4en in een hokje van 3 bij 3 , ze sliepen op een handdoek en als enig vermaak hadden ze een gitaar.(en nog blijven ze vrolijk)`t is erg triest om te zien.
wij in dit land hebben het zo goed, dat wil er wel eens bij mensen inschieten.

FF voor Daniel en Lindsey,

ik heb hier geen vriendjes, hoef ik ook niet, ik vis niet met boilies van sponsors van het board,ik bestel ze vanuit Panama.

ik ben een persoon met een mening,en heb opzich niets te maken met de mensen hier.in andere woorden: jij(Daniel)zit fout met je opmerking ,het was gewoon mijn mening/visie tegenover die van Laurens.

ik zelf vis pas 4 jaar op karper en zie mezelf als een groentje in deze hobby.

ik behoor dus niet tot de "vriendjeskring" en zou dus ook volgens jouw idee op zn ouderwets amsterdams de tering moeten krijgen.

ik vind het allemaal prima :wink: (ben gisteren toch ingeent tegen weet ik veel wat voor ziektes.)

de mazzel,

michel
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-07-2005 08:26

stelletje watjes :D
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-07-2005 08:29

stok in mn reet en ik ben een wattestaafje :wink:

ik vind het gewoon correct,hij getuigd van spijt, ik neem mijn opmerkingen terug.alsof er niks gebeurt is 8)