wat een dag...

Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-07-2005 12:49

Richard,

Vreemd dat een van de door jou genoemde jongens meldde op de dag dat ie met de marker aankwam(idd erg vriendelijk) dat je die bewuste nacht alleen al 5 vissen had verspeeld door lijnbreuk.

Aangezien je er al een aantal dagen zat lijkt het me overigens dat je niet continue wakker bent en pal achter je hengels zit.

Deze jongen kwam langs omdat ene Richard(jij dus)geen verbindingsknoop kon maken en wilde weten hoe een voorslag bevestigd dient te worden.

Ik heb aangegeven dat ik niet meedoe aan het "opknopen" van karpers aan de palen onder de muur.

Want voorslag of niet,als ze onder de muur schieten ben je ze gewoon kwijt.

Dus nogmaals kwam een van de jongens zelf met de melding dat je de een na de ander verspeelde,en ik het niet meer dan logisch vind dat je het na HOOGUIT 2 pogingen dan gewoon voor gezien houdt en een andere stek zoekt.

Persoonlijk lijkt het me niet dat je wannner je een aantal meters van de muur vist,de vissen wel zal vangen(uitzonderingen daargelaten).

Die "dikke jongen" ben ik idd en ook degene in de auto was ik ook.
Ik kan je vertellen dat ik aardig opgefokt was en me even heb laten gaan(wat prima voelde overigens ! )
Een aantal locals zijn/waren ook niet echt blij met je visserij en zouden wel bij je komen babbelen(weet niet of die al langs zijn geweest ?)

Wat je verder doet moet je zelf weten,maar denk aub ECHT aan het welzijn van de karpers.

Verdere vorm van communicatie leek/lijkt me overbodig aan gezien jij in mijn ogen gewoon fout zit.

Gr,
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

08-07-2005 13:18

1)Nee, die locals zijn nooit geweest, jammer hadden ze kunnen zien hoe ik vistte.
2) zoals ik al zei vistte we er met zijn tweeen,
3) verspillen van vissen is wat anders dan lijnbreuk, echter het commentaar van jou betreft de voorslag heb ik blijkbaar deels serieus genomen en heb er dus uiteindelijk vanaf gezien.
4) Dat je wat verder van de muur minder vangt is mij dus ook duidelijk geworden, hoewel de muur opzich denk ik al niet veel gevaren oplevert, de bruggen zijn de danger places naar mijn idee.

Hoe dan ook het ging mij niet om je beargumentatie, je doel is goed. Het ging mij op de manier waarop je communiceerde, als je gewoon even was uitgestapt had je gezien dat ik leergierig ben en me als pen en drijvend visser best wil laten leren, van mij part corrigeren. Maar blijkbaar was een raampje open doen en wat schreeuwen jou manier van communiceren.

Hoe dan ook let,s forget the hole thing, kom volgende keer gewoon even buurten zal je zien dat ik niet een kost-wat-kost-grote-visser-vanger- ben.
Van mij kant is deze topic gesloten (hoewel ik nog steeds niet snap waarom hijdie marker aan jou gaf en niet gewoon aan mij :wink:

Richard
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-07-2005 15:33

Richard,

Laten we er idd maar over ophouden.

Blij om dit te lezen:
"zal je zien dat ik niet een kost-wat-kost-grote-visser-vanger- ben"

Wellicht dat ik je binnenkort idd nog een keertje tegenkom aan de waterkant en dan hebben we het er nog wel even over onder het genot van een versnapering.
Geen biertje want dan ben je minder alert en dan verspeel je de vissen maar....... 8)

Ook dit weekend ben ik wel weer ergens aan het complex te vinden.

Wellicht dat ik je verkeerd heb ingeschat,maar ik kan nogal impulsief reageren..... :)

Wat die marker betreft heb je overigens niets gemist........ :wink:

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Johan Smit
Berichten: 31
Lid geworden op: 07-01-2005 21:55

08-07-2005 19:11

Vandaag stond de tijd weer even stil. Wat een dag! :-?
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

09-07-2005 22:31

Jelle Dries schreef:fotos vlak bij het water trekken ben ik al lang afgeleerd! heb dit ook eens meegemaakt! is idd alles behalve leuk!
sterkte tijdens het verwerkingsproces :D


En al die mensen dan die met de gevangen vis het water in gaan???

Richard,ooooh wat zal jij er van gebaald hebben zeg ,poe poe
ik zou er denk ik ook wel van kunnen janken maar heb het gelukkig nog nooit meegemaakt.

mvg....