vis jatten

Gebruikersavatar
Remco van Hal
Berichten: 550
Lid geworden op: 28-06-2005 00:13
Locatie: Strijen

30-06-2005 09:52

Is er dan niet misschien de mogelijkheid om het hek te laten verwijderen? Als je het een beetje normaal naar voren kan schuiven kan de gemeente het misschien wel weghalen. Of leg het bij de visvereniging voor.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 11:57

Aart Lokhorst schreef:Hoezo 'je hoort' Robbie. Dit zal toch in de ALV zijn besloten, niet? Wie daar toen niet aanwezig was heeft dus nu ook geen recht van spreken, laat staan eigenmachtig vissen overzetten.

Die ALV is er denk ik niet geweest :roll:
De plaatselijke HSV is aan het proberen om in ruil van dat water een ander water te kunnen krijgen , alleen dat nieuwe water vind ik persoonlijk niets ! Daar zit echt héél véél gestolen vis op :o en het is er naar mijn mening vrij gevaarlijk vissen snachts :(
Maar verders begrijp ik alle reacties wel over vis overzetten, Vind het alleen vreemd dat het water al in verbinding staat met elkaar en dat het dan nog een probleem is :wink:
En daarbij Aart je kan me niet wijsmaken dat jij nog nooit een vis van een water op een ander hebt gezet, aangezien je ook al lang genoeg meeloopt :D
Maar om iedereen happy te maken, er is door mij nog geen vis overgezet hoor 8) 8)
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 12:10

Remco van Hal schreef:Is er dan niet misschien de mogelijkheid om het hek te laten verwijderen? Als je het een beetje normaal naar voren kan schuiven kan de gemeente het misschien wel weghalen. Of leg het bij de visvereniging voor.


De Visvereniging is het denk ik alles aan gelegen om het water te behouden, het bestuur bestaat namelijk voornamelijk uit Karpervissers :wink:
Het hek weghalen weet ik eigenlijk niet of dat kan, het zal toch ook wel een reden hebben :-?
Ach ik weet het ook allemaal niet denk dat het voornamelijk de frustratie is als je er niet meer kan vissen.
Er zit gewoon hele mooie vis op.
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

30-06-2005 12:29

het klinkt mischien simpel maar ik vind dat je het moet accepter welke keuze's je hsv maakt en je kunt er nog proberen alles aan te doen maar lukt dat niet helaas hoe hard dat ook klinkt maar vis overzetten moet je nooit gaan doen.
the catch.... the power.... the carp...
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 12:37

coen lieferink schreef:het klinkt mischien simpel maar ik vind dat je het moet accepter welke keuze's je hsv maakt en je kunt er nog proberen alles aan te doen maar lukt dat niet helaas hoe hard dat ook klinkt maar vis overzetten moet je nooit gaan doen.


Aleeee het is hetzelfde water het is niet zo dat de vis een paar uur in de auto moet voor die weer kan rondtuffen ( er zit alleen een rooster voor :lol: )
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 12:40

Moet overigens zeggen dat er een flinke bult schijnheiligers rondlopen hier op het forum :-?
De pot verwijt de ketel weer dat ie zwart ziet pffffffffffff
Onbegonnen discussie 8)
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

30-06-2005 12:40

Ruud,

Ik vind dat je niet zomaar Aart van zoiets kunt beschuldigen zonder enige indicatie dat hij zoiets gedaan hebben! :evil:

Excuses zouden hier zéér op hun plek zijn!

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 12:43

Mark Noorman schreef:Ruud,

Ik vind dat je niet zomaar Aart van zoiets kunt beschuldigen zonder enige indicatie dat hij zoiets gedaan hebben! :evil:

Excuses zouden hier zéér op hun plek zijn!

Groeten,

Mark


Haha ja tuurlijk lees eerst eens goed de context heb je het smiletje niet zien staan ofzo :-?
Ik ga zeker mijn excuses niet aanbieden :o omdat het Aart is ofzo is hij een heilig persoon op het forum
Als het iemand anders betrof dan had je niets van je laten horen komaan zeg !!
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

30-06-2005 12:49

idd,kan nog wel een paar namen noemen,weet nog een paar vissen die ooit in het water bij durgerdam zaten en die nu ergens bij een spoor zwemmen in amsterdam,maar niemand heeft het gedaan,would u like names???
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 12:50

lindsey de boer schreef:idd,kan nog wel een paar namen noemen,weet nog een paar vissen die ooit in het water bij durgerdam zaten en die nu ergens bij een spoor zwemmen in amsterdam,maar niemand heeft het gedaan,would u like names???


Yes please :D :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

30-06-2005 13:09

Nee hoor Ruud, niet heilig. Maar als je hem een klein beetje zou kennen zou je dit soort stompzinnige insinuaties wel laten. Getuigt van weinig fatsoen, smiley of niet.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 13:15

Mark Noorman schreef:Nee hoor Ruud, niet heilig. Maar als je hem een klein beetje zou kennen zou je dit soort stompzinnige insinuaties wel laten. Getuigt van weinig fatsoen, smiley of niet.

Groeten,

Mark


Nu moet ik ineens weer iemand kennen man o man het gaat steeds verder dadelijk moet ik nog op de koffie :-?
Kom op zeg nie zo op je pik getrapt doen en een stompzinnige insinuatie nou dat is verre van wat ik getypt heb.
Overigens je voelt je wel steeds geroepen mij op het matje proberen te krijgen, voel JIJ je soms aangesproken of is dit weer een "stompzinnige insinuatie " :wink: O die wink mag natuurlijk weer niet he ? want nu insinueer ik natuurlijk weer iets
Bah...
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

30-06-2005 13:32

Wie zaait zal oogsten...
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 13:36

Mark Noorman schreef:Wie zaait zal oogsten...


Nou vooruit dan
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

30-06-2005 14:30

kritiek hoort erbij en jij bent wel de laatste die daarop moet reageren mark,laat aart dat zelf doen en doet ie dat niet,dan is het maar zo,dan maakt ie zich er ook niet druk om.Maar om nou excuses te ronselen voor hem,bah
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-06-2005 15:09

Jij bah,t heel wat af, bah.

Aart reageert er zeker niet op hij is oud en wijs genoeg om zich door dergelijke onzin-insinuaties op de kast te laten jagen.

Ruud die 8) achter je zin dat je nog nooit iets overgezet hebt mag ik die lezen als je hebt het wel gedaan?
Ik heb wel eens karper overgezet van het water naar een braadpan maar ja dat waren andere tijden :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

30-06-2005 15:37

Douwe Bijlsma schreef:Jij bah,t heel wat af, bah.

Aart reageert er zeker niet op hij is oud en wijs genoeg om zich door dergelijke onzin-insinuaties op de kast te laten jagen.

Ruud die 8) achter je zin dat je nog nooit iets overgezet hebt mag ik die lezen als je hebt het wel gedaan?
Ik heb wel eens karper overgezet van het water naar een braadpan maar ja dat waren andere tijden :D


Nee Douwe heb nog nooit ook maar 1 viske overgezet, ook niet de koekepan in :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

01-07-2005 14:42

ik begrijp je standpunt ruud,dat bedoel ik nou.Achter de grote mensen aan lopen,het gaat tegenwoordig steeds minder om vissen,alleen maar dat slappe geouwehoer achter elkaars rug en meelopertjes en als wijf bemoei ik me er wel mee,het is niet alleen een mannenwereld!!!(kreeg leuke prive berichten van jullie,dank je wel)
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

01-07-2005 19:33

lindsey de boer schreef:ik begrijp je standpunt ruud,dat bedoel ik nou.Achter de grote mensen aan lopen,het gaat tegenwoordig steeds minder om vissen,alleen maar dat slappe geouwehoer achter elkaars rug en meelopertjes en als wijf bemoei ik me er wel mee,het is niet alleen een mannenwereld!!!(kreeg leuke prive berichten van jullie,dank je wel)


Ik heb nooit gezegt dat het een mannenwereld is :wink: Mijn vroutje gaat ook wel eens mee hoor en de kids ook alhoewel die nog erg klein zijn :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

02-07-2005 02:27

Aart Lokhorst schreef:Hoezo 'je hoort' Robbie. Dit zal toch in de ALV zijn besloten, niet? Wie daar toen niet aanwezig was heeft dus nu ook geen recht van spreken, laat staan eigenmachtig vissen overzetten.


Yep,idd gehoord en ik weet niet wie,hoe of wat er besloten is,een bekende van me vertelde het mij laatst en die praat geen onzin.
En ik wil ook helemaal niet op eigen houtje vissen overzetten ben gewoon benieuwd naar jullie mening. :-?
Maar het is en blijft gewoon een superwater met een superbestand aan vissen en ik zou er enorm van balen als er niet meer gevist mag worden.
Maar het gaat mij erom dat het mij beter lijkt(Voor de VIS) ,dat als het zover is en ze worden uiteindelijk overgezet, kunnen ze beter naar een water wat ermee in verbinding staat dan naar een water een paar kilometer verderop en op dit moment niet eens van een vereninging is,en op dat water dat er naast ligt en ermee in verbinding staat is in mijn ogen de kans op sterfte aanneemlijk kleiner,en het zou dat bestand verbeteren.
Dit lijkt mij dus beter dan dat ze naar een water gaan dat niet van een vereninging is,waar al genoeg gestolen vis opzit(zoals Ruud al aangaf) en veel mensen klagen daar ook met name over de overlast wat betreft de veiligheid om er te vissen(maar dit lijkt volgens mij mee te vallen).
Nogmaals ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening,en voor nu is het gewoon maar afwachten.


mvg....
jan van kranenburg

02-07-2005 02:49

Ruud,

Je krijgt nogal wat kritiek over je heen.
Ken je niet, maar volg wel je postings.
Niks mis mee.

O.K. Dan heb je je es een keer ongelukkig uitgedrukt.
So what? Heb je de "heilige" Aart beschadigd? Dacht van niet.
Niemand acht Aart instaat om illegaal vissen over te zetten.

Meer praktisch. Kun je dat rooster niet op een of ander manier verwijderen? Misschien illegaal, maar toch!
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

02-07-2005 03:45

jan van kranenburg schreef:Ruud,

Je krijgt nogal wat kritiek over je heen.
Ken je niet, maar volg wel je postings.
Niks mis mee.

O.K. Dan heb je je es een keer ongelukkig uitgedrukt.
So what? Heb je de "heilige" Aart beschadigd? Dacht van niet.
Niemand acht Aart instaat om illegaal vissen over te zetten.

Meer praktisch. Kun je dat rooster niet op een of ander manier verwijderen? Misschien illegaal, maar toch!


Als je dat al als kritiek moet zien wat is dan echte kritiek :D
Geef er geen ruk om wat ze denken niemand is hier heilig !
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

02-07-2005 12:56

Robbie Faber schreef:
Aart Lokhorst schreef:Hoezo 'je hoort' Robbie. Dit zal toch in de ALV zijn besloten, niet? Wie daar toen niet aanwezig was heeft dus nu ook geen recht van spreken, laat staan eigenmachtig vissen overzetten.


Yep,idd gehoord en ik weet niet wie,hoe of wat er besloten is,een bekende van me vertelde het mij laatst en die praat geen onzin.
En ik wil ook helemaal niet op eigen houtje vissen overzetten ben gewoon benieuwd naar jullie mening. :-?
Maar het is en blijft gewoon een superwater met een superbestand aan vissen en ik zou er enorm van balen als er niet meer gevist mag worden.
Maar het gaat mij erom dat het mij beter lijkt(Voor de VIS) ,dat als het zover is en ze worden uiteindelijk overgezet, kunnen ze beter naar een water wat ermee in verbinding staat dan naar een water een paar kilometer verderop en op dit moment niet eens van een vereninging is,en op dat water dat er naast ligt en ermee in verbinding staat is in mijn ogen de kans op sterfte aanneemlijk kleiner,en het zou dat bestand verbeteren.
Dit lijkt mij dus beter dan dat ze naar een water gaan dat niet van een vereninging is,waar al genoeg gestolen vis opzit(zoals Ruud al aangaf) en veel mensen klagen daar ook met name over de overlast wat betreft de veiligheid om er te vissen(maar dit lijkt volgens mij mee te vallen).
Nogmaals ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening,en voor nu is het gewoon maar afwachten.


mvg....
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

02-07-2005 13:08

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 30-11-2005 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

02-07-2005 13:38

Yooo Fabler haha geblankt jaja geblankt ja geblankt jaja

Chicky of nie ik vind er super reacties uitkomen :D :D Go Lindsey Go lindsey 8) 8) 8)
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.