meest gekke gebeurtenis tijdens een sessie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
martin trip
Berichten: 84
Lid geworden op: 13-08-2007 20:09

07-07-2008 16:49

was 3 jaar geleden aan het vissen met men pa .ik kijk naar de auto die er langs rijd ja hoor klein stukje in de berm en zwipt zo naar de anderekant van de weg en opslag dood.wij konden niks doen wij zaten aan de andere kant van het kanaal een een brug was 2 kilimeter verder.gelukkig kwam er een man aan op de fiets een heeft nog even met de man gepraat die in de ato lag maar dat de niet lang nou wij daar wachten in de dichte mist tot de politie en de retemeteut aan kwam zetten noou eerst die dak er af.men pa en ik waren opgelucht toen er een ambulance aankwamrijden met lichten dachten wij hij leeft nog(wij wisten pas later dat hij opslag dood was)nou hij ging weer verder met toeters en bellen en wij dachten weer hij heeft het gered maar nee deze was voor een anderongeval nodig(dit weten wij allemaal omdat ik met de brandweer en poliete moest praten voor een motief en het weg werken van deze ongeluk waar ik nu nog steeds last van heb als ik langs een boom rij dan piepe ik hem wel zachtjes)maar ja de ambulance ging weg .
uur later kwam daar een lijkewagen aanrijden een helaas was deze man aan zijn verwondingen overleden ook is het nog op hart van nderlandgeweest.
men pa een ik gingen ergens anders zitten toen de recherce ook weg was.
later kwam er een brandweerman naar me toe op de fiets en heeft verteld wat er precies is gebeurd en dat hij helemaal verschrompelt was hij was 38 en 2 kindern.tja wat je soms wel niet mee maakt s nie erg leuk.
nou dit is mijn ergste belevenis een die ik nooit weer wil meemaken .helaas heb ik een half jaar later een dodelijk ongeval zien gebeuren toen een militair werd gedropt uit de helikopter met de landmacht dagen maar hij zat nog vast aan een touw toen de helicopter weg vloog.ook deze is over leden.ergste vind ik toch dat deze man was uitgezonden was in afghanistan en daar hem niks overkomt en wil je iets laten zien voor mensen word dat je einde. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ondanks het ongeluk wil ik nog steed de landmacht in.

gr martin
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

07-07-2008 21:15

gek of byzonder!?

zondag avond zit ik met een kennis achter in de boot lekker te genieten van de rust in de magische biesbosch.
terwijl ik hem vertel over de bevers die je regelmatig ziet zwemmen komt er van stuurboord net weer een bever de bocht om.
rustig zwemt hij/zij naar ons toe,zonder angst blijkbaar want hij zwemt tot ong 5mtr van ons vandaan alvorens onder te duiken om toch zijn bestemming te berijken,in het ontdiepe heldere water kunnen we hem gewoon volgen langs de boeg van de boot, een meter of 3 voorbij de boot duikt hij weer op en kijkt even om ,en rustig vervolgt hij zijn weg weer naar de voor ons onbekende bestemming.

mocht je een grote rat zien van ong 1mtr lengte dan is het een bever :wink:

mvg jacco
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

07-07-2008 21:49

had ik ook met jan :D
dat is echt schitterend man,
zijn echt de mooiere dingen van de natuur :wink:
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

07-07-2008 23:26

@Martin,

Das echt niet leuk om mee te maken. Iemand voor je ogen dood zien gaan... :-?

Gr,
Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

08-07-2008 07:25

@ Martin,

heftig om mee te maken!!

Wat ik me wel af vraag is hoe die fietser nog even kon praten met het slachtoffer dat op slag dood was. Gevalletje Ghostwisperer? :o


@ Jacco,

Bijzonder!!!! :)

Gr.

Paul
--------------------------------------------------------------
http://www.ghvdenhaag.nl/overdeghv/0000 ... 8d302.html
--------------------------------------------------------------
peter andrae

08-07-2008 07:57

:o heb Ed en Willem zien zwemmen met een waterpomptang.


8)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

08-07-2008 07:59

nijptang en een combinatietang...hup
K. van den Herik

08-07-2008 08:26

als kind een turkse meneer zien verdrinken in de rivier hier. Hij zei dat ie kon zwemmen dus wij dachten dat hij een grapje maakte en we zwaaiden vriendelijk terug.

Engste vonden we later die haken van het touwtje van de politieman, in de man zijn rug.

Soms denk ik er nog wel eens aan ook al is het al 40 jaar geleden.
albert pennings
Berichten: 138
Lid geworden op: 24-06-2008 18:03

08-07-2008 19:14

K. van den Herik schreef:
Engste vonden we later die haken van het touwtje van de politieman, in de man zijn rug.


?? die zin snap ik niet?
De haken van jullie?
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

08-07-2008 20:49

Vermoedelijk de haken waarmee ze hebben gedregt... :roll:
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

12-07-2008 14:20

aan de vijver aant palingen toen ik 7 jaar was en dan zien dat aan de overkant 2 hoertjes besteld zijn en op de tafel genaait werden. je snapt denk wel, niet egt passent bij die leeftijd he :S

langs het naaktstrand vissen :P

en aangevallen worden door een verstandelijk gehandicapten terwijl je aant vissen bent met je neef die heel de worstel partij met zn gsm aant filmen is. XD
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Gebruikersavatar
jordy lenaerts
Berichten: 33
Lid geworden op: 23-12-2009 17:24
Locatie: balen

19-05-2010 21:55

- ik was zeer geconcentreerd karper aan het stalken en dan draai ik me om voor wat voer te pakken en dan bijna in het water flikkeren omdat er een ezel op een halve meter van je af staat. :lol:

- aan het voeren met de katapult en dan iets te ver schieten en een vrouw aan de overkant van het kanaal raken :lol:


greetz jordy


Afbeelding
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

21-05-2010 18:12

Danny heb je wel eens broodje met aap gegeten:D
Tight Lines !
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

22-05-2010 08:18

Met mijn vismaat zitten vissen heerlijk rustig nachtje komt er ineens een kerel aan straal bezopen die ging ons wel even in elkaar slaan zij die 8) wij lachen ik stond al met mijn paraplusteel klaar,ging ie weg om ons via de bosje,s te besluipen :lol:,wij roepen we zien je wel hoor is hij toch maar weggegaan.

Op weg naar Cassien 4 fransen ondersteboven in een auto zien hangen het bloed droop eruit alle 4 morsdood dat blijft wel even op het netvlies staan,op weg naar Orient stond er alleen een motorblok met 2 wielen eraan de rest lag in het ravijn ook dood.

Op de terugweg van lac du zup een motorrijder verongelukt bij Metz was met zijn hoofd op de vangrail gekomen weg hoofd die zat nog in zijn helm :o,ik moest even de auto aan de kant zetten,brrr.

Ik heb het altijd in frankrijk of als ik ga vissen of op de terugweg,laatste keer weer 2 vrachtwagens op elkaar gebotst en uitgebrand wat een chaos,file,file,file.

Zit te vissen rijd er om de paar minuten een gast op een crosser voorbij en ik zeg nog tegen mijn eigen die gaat op zijn snoet straks het had geregent en de brug waar hij overheen ging was spekglad,die ging me onderuit dat willen jullie niet weten,je raad het al net niet dood.

Ik heb er nog wel een paar
Gebruikersavatar
Ronald vd Riet2
Berichten: 161
Lid geworden op: 07-11-2009 18:12
Locatie: Braband

24-05-2010 21:46

rick van eekelen schreef:in roosendaal op een mooie vijver aan het vissen komt er een oude man aangefietst, zet zijn fiets tegen de boom en begint een beetje bij het riet te kijken ( 25 ongeveer) van mij af.
opeens trekt hij zijn broek uit en begint zichzelf te rukken en komt naar mij toegelopen, hij gaat 3 m voor mij staan en kijkt me recht in me ogen zonder te lachen en gaat gewoon door :lol:
ik zit me werkelijk helemaal kapot te lachen maar dat maakt het helemaal niks uit schijnbaar ik pak me telefoon en ik bel naar mijn moeder en vertel lachend dat er een man voor me staat te rukken.. zij gelijk helemaal bang en politie gebeld. na ongeveer 10 min stond er politie en die man fietste heeel hard weg op zijn fietsje richting een dorp ernaast en daarna vroeg de politie nog '' hoe zagtie eruit'' :lol:
verder niks boeinds meegemaakt
groet'n



verder niks boeinds meegemaakt?
wat dan met de "polen" achter je.
hahahah

PS Goed feesje wast zaterdag hea:D:D
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

25-05-2010 10:24

@ peter adrea

God kerel als je verschijnt rijden mensen zich spontaan dood je hebt een rare invloed op die franse mannetjes :lol: :lol: :lol: Wat een ellende allemaal zeg.


Zat 3 weken geleden te vissen komt er iemand bij staan kijken wij even een praatje maken. Zegt zijn vriendin wat is daar nou eigenlijk aan dat vissen. Ach er gebeurt altijd wel iets leuks of raars zeggen we nog. Paar minuten laten hoor ik wat geplons in en om het schepnet ik zegen tegen mijn broer volgens mij zit er wat in je schepnet. Hij pakt het net op en verdomd er zit wat in dus we buigen alle 4 boven om te kijken wat het was (donker). Vervolgens springt het beest een meter in de lucht om vervolgens keihard onder mijn pod door te rennen en het water in te springen.
Ik schrok werkelijk de pleuris. Zat er een dikke muskus rat in bah bah. :lol: :lol: Zijn vriendin brulde het ook even uit :o :o :o :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Dat maakt het vissen nou extra leuk.
vr gr peter
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

25-05-2010 10:33

Wat was je eerste gedachte toen er wat in je schepnet zat???????????? dus voor die dikke vette rat een meter de lucht in sprong, waren meer die daarna een meter de lucht in sprongen hahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

25-05-2010 14:06

Ik dacht een vieze stink brasem maar die springen niet toch hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: er word mooi in formatie gesprongen toch :lol: :lol: :lol: :lol:
vr gr peter
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

25-05-2010 20:30

Waknoumeemaak.

Echt ik heb al vanalles meegemaakt maar dit :o

Ik was wezen vissen op een water in de buurt.
De volgende dag zou ik weer daar vissen.
Maar er zat al iemand links van mij die mijn linker stek beviste.
Hij had ook al gevoerd en wou liever niet weg.
Afijn ik vis mat meer naar rechts.
Hij zit daar wat de hele dag en vraagt nog of ik weet hoe laat de plaatselijke snackbar open is.
Tegen een uurtje of 1 zie ik de man naar zijn auto lopen de auto starten (ik denk die gaat em even verzetten ofzo)
En hij rijdt doodleuk weg.
alles stond er nog van hem
Stoel, koffertje, jas, net, hengel lag nog in het water klaar om vis te vangen. (winkle picker)
Ben toen maar even wezen kijken of ie al wat had :D
Na een 15 minuten kwam hij weer terug en ging weer zitten vissen.
Hij heeft nooit gevraagd of ik op zijn spullen wou letten ken de man ook nergens van.
Ik had zo de boel in de auto kuynnen pleuren en meenemen.
Blijkbaar hechte hij weinig waarde aan zijn spullen. :o
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
michael Paardekam
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-10-2009 19:43
Locatie: Velserbroek

25-05-2010 22:45

Je lijn uitvaren met een bootje en de volgende ochtend pas merken dat je haak, lood etc nog op de kant ligt........... Anders vis je voor je dropl*l...
Met een krant in mijn hand langs de waterkant in mijn viskloffie aan een lekker bakkie koffie.
Gebruikersavatar
Ronald vd Riet2
Berichten: 161
Lid geworden op: 07-11-2009 18:12
Locatie: Braband

26-05-2010 17:48

vantweekend nachje gaan vissen,
met de boot naar de stek toe, me tent snel opgezet,
zie heel de tijd een boer rond rijden, ik dacht die is gewoon aan het werk niets aan het handje. tot dat hij een poort open doet en er een zwerm koeie op het weiland af komt storme, je raad het al waar ik met me tentje zat.
snel 2palen rond me tent gezet en visdraad doorheen gespannen, wat ze gelukkig een beetje op afstand hield 8)

Afbeelding
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

26-05-2010 18:37

wees blij dat je het op die manier kon oplossen, op zich zijn het vaak de koeien niet die het probleem zijn maar de boeren vaak wel omdat ze niet willen dat je in hun weiland zit te vissen.

gelukkig zijn er ook altijd wel nog genoeg vriendelijke boeren die er geen problemen mee hebben.

nog wat succes gehad????

mvg; jan :wink:
arjen goijaarts
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2009 19:11
Locatie: schijndel

26-05-2010 19:01

wees blij dat je het op die manier kon oplossen, op zich zijn het vaak de koeien niet die het probleem zijn maar de boeren vaak wel omdat ze niet willen dat je in hun weiland zit te vissen.


opzich wel logisch toch? als je kijkt wat er ooit op stekken aan rommel achterblijft :x
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

26-05-2010 19:20

daar gaat het niet in het eerste opzicht om, het gaat de boer er om dat je zo vriendelijk bent om eerst toestemming te vragen dat je er mag zitten dit voorkomt al veel problemen. ja en als tweede dit doe ik namelijk wel maar lang niet iedereen dat weet ik ruim je rotzooi dan op na een visdagje en laat je het netjes achter. Ik heb een maat die zijn vader is boer en er is niets ergers bij dan wanneer mensen klossen of visdraad laten slingeren, ik ben er verder niet in op in gegaan met het bericht waar het mee begonnen is want palen met visdraad is leuk maar het schrikt in het begin wel een koe af maar er staat geen schok of stroom op dus op den duur knallen ze er gewoon doorheen waardoor het draad in de koe kan kan snijden etc. tsjah en dan wordt het weer een andere discussie. maar dat is onnodig op zich voor hem op dat moment in zijn ogen in goede snelle oplossing, voor een ander juist weer niet. maar dat is ieder voor zich.

( de rommel die achtergelaten wordt door mensen niet altijd vissers is idd een ramp en wordt alleen maar erger ).

mvg; jan
arjen goijaarts
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-09-2009 19:11
Locatie: schijndel

26-05-2010 23:23

ja daar heb je gelijk in, en ons pap is zelf ook boer. maarja

btw. ik denk ook niet dat boeren de koeien in die wei gaan doen om zo de vissers weg te krijgen.