meest gekke gebeurtenis tijdens een sessie

Plaats reactie
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

24-02-2008 19:31

van de fiets af flikkeren en er daardoor voor zorgen dat het middelste deel van je match hengel gestript wordt...
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

24-02-2008 19:37

vroegah toen ik een jaar of 8 was een aantal keer gewitvist met de voorzitter van de hengelsport vereniging.

Het was nog vroeg in de ochtend toen we 2 jagers zagen lopen aan de overkant van het kanaal. Er mocht daar niet gejaagd worden.
Die voorzitter heeft toen een opmerking gemaakt.
Een aantal seconden later kregen we 2 schoten hagel voor de voeten!
Gebruikersavatar
Joris Janssen
Berichten: 183
Lid geworden op: 03-12-2006 20:18
Locatie: America,Limburg
Contacteer:

24-02-2008 21:37

Ben je aan het vissen op een thuiswater en s'morgens weer die ezel horen kwaken zoals normaal.. Blijkt ie ook nog achter je tent te staan (ontsnapt)

Mvg, Joris Janssen
''Dat heel Holland Limburgs lult''
Gebruikersavatar
roderik franken
Berichten: 333
Lid geworden op: 20-06-2006 19:49
Locatie: zuid nederland

25-02-2008 17:08

Ik lag te slapen op mijn stretcher en had mijn tent open gelaten voor de nacht. Buiten sprintten er constant ratten heen en weer. S'nachts voelde ik ineens iets op mijn borst zitten en toen ik opkeek zag ik een wollige rat! Ik schrok, maar ik kon mezelf niet bewegen en toen begon die rat me ineens in mijn gezicht te likken met zijn ruw tongetje. En toen werd ik ineens wakker... Was gelukkig maar een nachtmerrie. Had het toen verteld aan mijn vismaten en natuurlijk moet ik het nu iedere keer aanhoren als ik met hen zit te vissen. :D :-?
satesaus? sambal bij?
if you feed them, they will come....
in het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst
rick van eekelen
Berichten: 561
Lid geworden op: 15-02-2007 15:58
Locatie: Nederland
Contacteer:

25-02-2008 18:19

ahha dat verhaal hoor ik dus elke keer als ik op die vijver zit :lol:
en daarna was je verkouden jatoch zo ging het toch :wink:
Gebruikersavatar
ferrie den Uyl
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-01-2008 21:08
Locatie: Montfoort

25-02-2008 19:47

Ik vind dit zo'n geweldig topic, ik moet er toch ook mijn grote stunt op kwijt.
Tijdens een wedstrijd had ik een geweldige plek geloot alleen het water daar zit vol obstakels dus enige snelheid was geboden. Al gauw was de eerste vis geland en niet veel later kwam de 2e run. Deze vis zwom zich in no time vast en wist te ontkomen. Door een verschrikkelijke hoofdpijn die met asperine niet te temmen was werd ik toch genoodzaakt om op de stretcher te gaan liggen. Eindelijk in slaap gevallen kreeg ik weer een run en besefte me meteen dat ik gauw bij mijn hengel moest zijn. Helaas nam ik niet de tijd om fatsoenlijk uit de slaapzak te stappen met als gevolg een sierlijke duik tegen mijn hengels met de slaapzak nog om mijn enkels. Al met al hengels naast de steun, vis verspeeld en een gigantische hoofdpijn.
('smorgens nog wel 1 gevangen)
Vis moet zwemmen.
Gebruikersavatar
Maikel Slenders
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-06-2007 21:27
Locatie: weert

26-02-2008 15:47

- Net een karper op de kant , bezig met foto's maken , komt er een groepje jongens lang .
Geef ons die vis zeiden ze , dus ikzei nee das zonde . Hun : aah rot op daar krijg je geld voor bij de
chinees . Komt er een vn hun op me af lopen en wil die vis pakke , ik zette de vis terug wat doen ze ;
ze beginne te dreigen , maarja ze liepen gellukig gewoon weg.
Nog een verhaal van een vriend van me :
- Komt op dezelfde vijver weer een groepje jongens langs; vragen ze waar vis je mee dus hij zegt boilies.
waar smaken die naar vragen ze , dus hij zegt fruit , vraagt ereen kun je dat eten , dus hij zegt ja zal best kunnen , wat doet die jongen , hij eet de tutti frutti boilie op en word daarna ook nog boos dat t niet smaakte.


Mvg Maikel
Gebruikersavatar
mark schipper
Berichten: 132
Lid geworden op: 12-08-2007 16:01
Locatie: woudenberg

26-02-2008 18:03

tot nu toe dat er 2 dronken mensen een heining uit de grond
wouden trekken die 3 meter naast me tent stond.
hoop dat het niet al te veel gekker moet worden.

gr.mark 8)
een karper in de morgen is een dag zonder zorgen
Gebruikersavatar
Peter Kamp
Berichten: 93
Lid geworden op: 08-01-2008 23:18

27-02-2008 13:15

dat je met een maat aan het vissen bent en een homo zich achter je tent staat af te trekken... die hebben we ff laten zien dat de vissers van tegenwoordig vaak iets voor zelfverdediging meenemen :wink: niet laten voelen natuurlijk, een paar dreigende woorden was al genoeg :D
"leg de mat maar klaar, we gaan vangen!"
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

27-02-2008 14:05

me schoonmoeder voor de tent...
Gebruikersavatar
Peter Kamp
Berichten: 93
Lid geworden op: 08-01-2008 23:18

27-02-2008 14:12

dat is hard :o
"leg de mat maar klaar, we gaan vangen!"
Gebruikersavatar
dennis van engelen
Berichten: 32
Lid geworden op: 23-10-2006 11:07

27-02-2008 19:56

maar wel goed
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

27-02-2008 20:36

En de waarheid!
Gebruikersavatar
YANNICK deksuh
Berichten: 950
Lid geworden op: 21-05-2006 17:52
Locatie: doetinchem
Contacteer:

27-02-2008 21:18

savonds in je tent liggen en wat gekraak agter je horen in de struiken.
ik roep tobie of hij loopt te klooten ,hij segt ik dacht dat jij liep te klooten ,
dus samen de tent uit en de struiken in ,zien we een raar figuur zich verstoppen achter een struikje vlak langs het water .
wij samen er op af tobie met de mag-lite klaar om te slaan ,komt die agter de struik vandaan, een mafkees met een ingevallen gezicht kijkt ons verbaasd aan wat wij nou in de struiken zouden doen .
en loopt dan dood leuk door de struiken weer het pad op :-? .
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

27-02-2008 21:25

een keer weze nachtvissen, alleen die rits van mn slaapzak wil soms niet al te makkelijk open. ik had dus al bedacht dat wanneer ik een run zou krijgen, ik dus maar moest gaan zaklopen.
nou ik kreeg snacht een run, zoals verwacht kreeg ik de slaapzak niet open
en moest ik zaklopen, vervolgens ga ik vol onderuit en beland met zak en al te water :oops: ( gelukkig was het er ondiep en kwam ik snel weer terug op de kant gekrabbelt), de vis was inmiddels al een aardig eindje verderop maar ik had em toch nog :D
Thomas Kl wolterink
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-03-2008 21:48
Locatie: Delden

16-03-2008 20:25

Niet echt en hele gekke gebeurtenis maar toch,

Was ik aan het vissen, valt mn OPEN vistas int water. Na alles eruit te hebben gehaald, struikel ik over mn hengel KRAK! :oops:
Karpers dit jaar: 7
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

16-03-2008 22:13

Ooooh dit is er 1 voor mij.
Oke daar gaan we, van mild naar erger.

1. S'morgens om 6 uur visite krijgen van 6 studenten, stijf onder de pillen, en in the middle of nowhere.

2. tijdens een frankrijksessie een flinke jaap in mijn hand, niks om de wond goed te verzorgen en dus de laatste 2 dagen een beetje behelpen wat wondverzorging betreft. Heb er een mooi litteken aan overgehouden.

3. Tijdens een sessie in februari zitten we 's avonds aan een whiskey cola'tje. Ik kijk naar links en zie een paar autolampen schuin de lucht in wijzen. Ik zeg tegen Danny moet je kijken daar klopt iets niet. We lopen erheen en kijken met verbazing naar een collega visser. Hij staat tot over zijn middel in het ijskoude water achter zijn auto. De auto hangt met de kont in het water en de achterwielen staan nog maar net op de kant. De visser duwt met alle macht tegen de kont en zijn duidelijk zeer gestresste
vriendin geeft plankgas. De auto doet niets, maar de visser wel, die schreeuwt allerlei verwensingen naar de kop van het arme kind.
Nadat we hem duidelijk gemaakt hebben dat het levensgevaarlijk is om achter die auto te gaan staan, en dat die echt niet meer tegen de schuine kant omhoog komt, klautert hij uit het water. Weer moet zij het ontgelden en hij vraagt of we hem willen helpen door een sleepje te geven. Danny gaat zijn 10 jaar galbak halen en een sleepje kon je het niet echt noemen.
Eerder een ware veldslag, man, man, man dat was echt niet goed voor de galbak maar na ongeveer 6000 toeren komt de wagen terug.
Wat bleek nu het meisje had net haar rijbewijs, we hebben ons kapot gelachen en nog een whiskey/cola'tje gepakt.
P.s. Het was in Willemstad, mocht de visser meelezen, het gaat idd over jou.

4. Ook een leuke, tijdens een zelfde sessie met Danny de Verschrikkelijke vinden we een zooi gedumpte wietplanten. nadat we een hele dag hebben zitten knippen heeft het ons 400 de man opgeleverd.

5. De laatste en meest lugubere is het vinden van een lijk.
Hier ga ik echter niet te veel over vertellen want er staat een artikel van mij in de aankomende "de Karper" van de ksn.
Hierin beschrijf ik wat meer over deze vondst, en de leden van deze topvereniging hebben dus de primeur.
Ik zou zeggen word lid.

Try and beat that, oh ja en ik vang ook nog wel eens wat :lol:

Heeft overigens niets met mijn maatje te maken hoor, Danny de Buitelaar is zo saai als een bingoavond in het locale bejaardenhuis.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

17-03-2008 09:05

Ik had nog een blunder (en een beetje een gekke) vorig jaar zomer.

Ik was ff naar huis wat drinken aan het halen tijdends het vissen. Kom terug met de fiets, gooi de fles op de tent en ik wil langzaam met de fiets naar beneden. Dan opeens blijft mijn voorwiel haken in wat bagger en ik vlieg over de kop met de fiets en al naar beneden. Nou was het gekke, ik kwam precies op mijn achterwiel terecht waardoor ik net alsof er niets gebeurt is van de fiets af kon stappen. :o

Ben wel vaker over de kop gevlogen, maar dit sloeg helemaal nergens op :o

:lol:

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

18-03-2008 19:48

Paar jaartjes geleden in Frankrijk kon mn vismaat al een paar nachten de slaap niet vatten. Iedere nacht kraakte er iets als een bezetene achter z'n tent en hij dacht aan een wild zwijn ofzo.

Later die week tijdens een nachtelijk moment troffen we de veroorzaker aan, een egeltje :)
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

18-03-2008 19:51

En je maat moet dat zeker nog aanhoren?!!! :lol:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

18-03-2008 19:56

Bart Koops schreef:Ik had nog een blunder (en een beetje een gekke) vorig jaar zomer.

Ik was ff naar huis wat drinken aan het halen tijdends het vissen. Kom terug met de fiets, gooi de fles op de tent en ik wil langzaam met de fiets naar beneden. Dan opeens blijft mijn voorwiel haken in wat bagger en ik vlieg over de kop met de fiets en al naar beneden. Nou was het gekke, ik kwam precies op mijn achterwiel terecht waardoor ik net alsof er niets gebeurt is van de fiets af kon stappen. :o

Ben wel vaker over de kop gevlogen, maar dit sloeg helemaal nergens op :o

:lol:

M.V.G,

Bart


bedoelde je met je tent dat grote oranje gevaarte? :lol:
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

18-03-2008 20:44

Nee niet dat vrachtschip... :lol:

BTW... hij is groen :D

Neej meer een combinatie van plu's op elkaar :lol:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

18-03-2008 20:49

haha :lol: :wink:
simon bregman
Berichten: 63
Lid geworden op: 25-11-2006 12:14

28-03-2008 22:32

[quote="almer de swaaf"]Met een pennetje met mais uit blik in een afgesloten stuk sloot vol graskarper gevist. Beet, aanslaan en in 1 x dwarrelt de lijn door de lucht, haak eraf.. slechte knoop.. kutje..
Nieuwe haak, beazen en inwerpen.. na 30 seconden weer beet.. leuke dril graskarper van 65 cm EN mijn haak weer terug! Hoeveel pijn heeft zo'n vis nu eigenlijk als ie gewoon doorvreet? gewone karper was er zeker vandoor gegaan volgens mij trouwens..[/quote]

dit heeft een maat van me ook wel eens gehad, hij verspeelde een schub, omdat die onder een steiger was doorgezwommen, nog geen kwartier later pakt hij een schub bij de lelies zo'n 10 meter verderop, hij onthaakt de schub, en toen hij nog een keer goed keek zag hij zijn rig van een kwartier geleden er nog in zitten, dit "bewijst" voor mij, dat een karper niet super veel pijn heeft van een haak, als hij gewoon doorgaat met azen
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

29-03-2008 07:59

Ik had meer van dit topic verwacht, heeft er nou echt niemand hier wat gekke shit meegemaakt.

Zal er nog 1 van mezelf doen dan.

Zat eens te vissen op een putje, was in de winter
Ik zat op een stoeltje en werd om een uur of 7 opgehaald.
Ik verkruimelde wat bollen en legde die bij mijn voorste bankstick.
Beetje de ratten voeren die daar volop zaten, er kwamen er steeds meer en ze maakten ook steeds meer herrie, op en gegeven moment vloog er iets rakelings langs mijn hoofd, hooguit 2 meter langs me en meteen erna nog een vogel alleen iets hoger. Heel voorzichtig en tergend langzaam draaide ik mijn hoofd en 3 meter boven me zat een uil. Die had ik dus ook gelokt, natuurlijk zag de uil me en vloog weg maar het was een mooie gebeurtenis.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Plaats reactie