Dips van Pro-logic!!

Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

19-06-2005 20:58

Nee, dit heeft lekker veel inhoud? :-?

Als jij wil denken dat het uit de duim gezogen verhaaltjes zijn, denk je dat toch lekker. Heb ik ook geen last meer van je.
Als ik maar vor mezelf weet dat het waar is. :D
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

10-11-2005 15:28

vis de laatste tijd ook alleen maar met prologic producten op aas gebied heb er heel mooie vissen aan gevangen ook de dips doen het uitstekend bij mij op mijn thuiswater maar de powder dips is wat minder die lukken nooit zo goed bij mij :D
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

10-11-2005 16:52

Wat ik dus hoor, is dat de kwaliteit drastisch gedaalt is.
Was afgelopen weekend op een karperbeurs in noord frankrijk en daar stonden ze ook, heb wat positieve dingen gehoord maar meer negatieve dingen.
Wel ben ik even wezen kijken hoe ''hun'' strawberry spice was,, nou uhum komt er geeneens bij in de buurt van de echte.
Danisch Delight zelf was vroeger inderdaad een van de betere en een trendzetter wat nieuwe ingredienten betreft.

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

10-11-2005 18:27

Danish Delight was inderdaad een van de besten op de markt.
Jammer dat die kwaliteti verloren is gegaan.
Gebruikersavatar
Edwin van Eck
Berichten: 18
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: waar niet

10-11-2005 23:15

[quote="Denny Verdoold"]Nee, maar het is gewoon een topmerk.

Ik heb van mijn leven nog nooit z'n troep gekocht als pro troep

Uitleg: dit voorjaar een jas aangeschaft, na 2 weken op bijna alle naden los gaan laten. (leek we een zwerver ) Terug gebracht, netjes een nieuwe gekregen. !!!!!!!!!!2 weken later weer precies het zelfde!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan niet van hier één naadje en daar één,,,,,nee hier een arm en daar de hele rits, en ga zo maar door. .....(in één nacht) en als dat al je warme boven kleding is die je bij je hebt...lekker dan.

Ik wil een nieuw merk best wel een kans geven maar dit gaat te ver.

Van me nooit ,,nee,, nooit meer ... van me nooit niet, nooit meer
van me lang zal ze leven ..koop ik dat niet meer... (hey, ik kan wel zanger worden)

Groet,
Edwin
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

11-11-2005 07:38

hahahahahahahha :lol:
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Rene de vries

11-11-2005 14:13

hey Edwin,

Je had die Jas ook niet in die dip moeten doen..... is waarschijnlijk een chemische reaktie ontstaan (grapje).

Maar ook effe een vraag... kan het merk alleen van de enorme lading reclame die gemaakt wordt in de bladen.... maar weet iemand iets te vertellen over de kwaliteit van het snoer wat ze hebben?

En dan met name het xnlt-draad in zowel camo als monofile... die wordt heel goedkoop aangeboden op rollen van 1000 meter...