beschikbaarheid materiaal

Plaats reactie
marc molanuss
Berichten: 103
Lid geworden op: 01-02-2003 01:00
Locatie: Haarlem

18-05-2005 11:12

Wat me al een tijdje opvalt is dat de beschikbaarheid van materiaal in hengelsport winkels steeds kariger wordt.

Voorbeeld: Probeer al een half jaar korda wide gape haken te kopen.
Ik ben ondertussen al bij alle redelijk goed georganiseerde winkels geweest, maar nog steeds niet te pakken.

ook heb ik het idee dat veel winkels wel willen, maar de leveranciers niet doen wat ze beloven.

Marc
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

18-05-2005 15:12

koop je dan bij groothandels of bij kleine winkels?
als je bij een beetje een groothandel op je tenen gaat staan en laat merken dat je iets echt graag wilt hebben dan krijg je het zeker snel voor elkaar, als tenminste de leverancier leveren kan of dat de levering binnen zoveel tijd binnenkomt.
als dat niet het geval is of het duurt je te lang dan zou die groothandel het uit een ander filliaal over kunnen laten komen, zo is mij dat een keer gelukt bij raven, voormalig hengelo nu almelo, die lieten het overkomen uit a'dam.
ik had mijn spul binnen een week.

succes,

Jeroen
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

18-05-2005 15:16

http://www.janssensport.com/

Daar kan je alles krijgen van korda widegape alle maten weerhaakloos incl weerhaak wat je wilt.
Gebruik ze zelf ook en het scheelt enorm met NL prijzen als ik mij niet vergis in NL 4,95 € daar 3,80 € ik meen dat ze ook thuissturen.

Bel ze ff :wink:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Patrick Kip
Berichten: 720
Lid geworden op: 20-10-2004 21:43
Locatie: Twente

18-05-2005 15:46

Dat beeld herken ik wel, dit gaat dan meestal vooral om de kleine dingen zoals haken....
Volgens mij hebben veel winkels een assortiment met een beetje van alles. Terwijl ik denk dat ze beter een paar merken kunnen nemen en zorgen dat alles op voorraad is....(maar dat is mijn mening)

Ik denk trouwens wel dat het vaak aan de leverancier ligt... maar toch vind ik het erg vervelend, dat ik 2 verschillende zaken moet bezoeken om bepaalde dingen te kunnen kopen...

Mvg Patrick
Plaats reactie