Poging tot diefstal

Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 02:34

Ik had samen met een vismaatje van me een sessie gepland, inclusief de Duitse herder van me moeder die ging op vakantie en ik had beloofd er een week voor te zorgen.
Afgelopen vrijdag middag tot maandag, lekker lang pinkster weekend op de karper jagen.
Nou kan je vertellen het was zeker geen lekker weekendje.
Vrijdag middag 13.30 we komen aan gooien alles in, tentjes opgezet je kent het wel om uurtje of 4 zaten we lekker klaar en om 18.15 eerste run op een van mijn hengels mooie vis gevangen.
S'avonds laat lekker voor de tent zitten en snacht vangt mijn maatje nog 2 leuke vissen , dat zag er veel belovend uit voor de komende dagen nou niks was minder waar :cry:
De dag erop weer s'avonds laat we zitten rond uurtje of 01.15 nog ff voor de tenten te praten gaat een van mijn wakers een beetje omhoog en weer omlaag , dus sta in de startblokken om de hengel van de steun te nemen en me vismaatje ziet mijn top op en neer wiebelen dus ik sla aan en land een mooie BRASEM :D ok leuk maar toch maar ongezien teruggezet :wink: en toen kwam het ....!!
Ik zie ineens in mijn rechterooghoek een plons ik denk shit een van me piepers dondert in het water :o en mee begint me maatje te roepen achter hem iets van ik maak je af kom hier en nog meer van dit soort dingen ik denk wat doet hij nou raar.
Ik draai me om en heb een zéér sterk hoofdlampje en zie 10 meter achter ons een kerel schuin achter een boom staan , blijkt dat die gast een fles bier naar ons gegooid heeft :o :o dus ik word me daar een partij bloedlink dat snap je wel net een mooie brasem binnengehaald en meteen een bierflesje erbij dat ging me echt te ver, dus ik leg me hengel neer en ga er in een bloedvaart achteraan die maat van me bleef achter bij de spullen uiteraard.
Zie ik toch in me rechterooghoek nog een kerel recht achter de tenten in de bosjes zitten :o godvers denk ik wat een brutaliteit die hebben zachtjes gedaan de Hond was niet eens aangeslagen dus ze hebben echt op de teentjes door de bosjes geslopen ,en ze zaten er al dik 15 min denk ik.
Dus ik roep de hond en juin hem op om te gaan blaffen wat hij dus uit volle borst deed , naait die gast achter de tenten er ook uit , ik had me zinnen nu op die gast gezet die het flesje gooide die rakelings langs het hoofd van me maat vloog.
Ik ging dus achter die kerel aan en die kerel haalde ik ook nog in na 100 meter ofzo , ik loop er een meter of 10 achter en roep hem toe dat het héél verstandig van hem was om harder te gaan rennen omdat ik niet voor mezelf zou instaan en wat wij met hem gingen doen als ik hem had zet die kerel toch nog een versnelling hoger :o :o :o damn ik zag hem zo verdwijnen daar ging me kans om er zo eentje te pakken.
Nu komt het mooie die kerel dacht mooi weg te komen maar wat deed hij nu fout hij liep langs een paar fietsen midden in de bossen ik kijken 2 fietsen met de sleutels er nog op :D :D ik denk dat zijn jullie fietsen vriend dus ik roep nog ff hard dat ik zijn fiets heb en dat hij hem kan terug komen halen , 1 fiets kon ik niet meenemen die dus kwakte ik hoog in de bomen de andere de mooiste nam ik mee naar de tenten.
Daar aangekomen me vismakker ook flink pissed het is wel een aanslag op je leven je moet niet denken wat er gebeurt als je die fles recht op je knikker krijgt.


Wat is nu het hele verhaal de ene gooit wat naar je toe en lokt je zo bij je spullen weg, en de andere die steelt even heel snel hele kostbare dingen bij je weg.
Laat dit een goeie les zijn voor een ieder die dit leest ,als je zoiets meemaakt ga niet bij je spullen weg om zo'n randdebiel te pakken het kost je zeker je hengels of mischien wel meer.
Overigens die nacht wakker gebleven tot uurtje of 04.30 toen werd het een beetje licht en kregen we nog 2 runs beide op een en dezelfde hengel van me maatje, eentje verspild en eentje eruit gehaald nog ondanks alle rumoer op de kant :wink:
Die volgende morgen kwamen we erachter dat ze die fiets die in de bomen lag alweer terug gepakt hadden, we besloten namelijk die nacht de dieven voorgoed van hun fiets af te helpen 8)
de laatste nacht ook weer gezeik gehad in de bosjes achter onze tenten toen sloeg de hond aan en weg waren ze, ik denk dat ze die laatste fiets toch ook terugwilden " hoe brutaal :o "

Kortom fiets meegenomen was toch een gazelle :D en in deze werd de dief van zijn spullen afgelopen !!!!

Flink verhaal maar wilde het even kwijt het water waar ik het over heb bevind zich in Vlijmen bij Den Bosch naast de maasroute achter restaurant vieu de campangne dus wees gewaarschuwd !!

Met vriendelijk Karpergroet

P.S Aret me vismaatje daar, bedankt kerel heb toch een leuke sessie gehad :wink:
En John Boy Thnx voor die pop-up tip :D haalde er later in de laatste nacht nog een puntgave 18 ponds schub mee uit.
Laatst gewijzigd door Ruud de gouw op 17-05-2005 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-05-2005 07:05

Ruud Ruud Ruud,

Tot dit bericht was je redelijk anoniem, maar nu weten die boefjes tenminste wie ze moeten aangeven voor diefstal!

Volgende keer maar niet de waarschuwing roepen he, soms is het handiger als jij ze wel te pakken krijgt. Wat je er dan mee moet is mij ook een raadsel hoor, politie bellen?

Wel een smakelijk verhaal hoor, leest als een jongensboek :lol:

Stel ik was zo'n boefje en er komt iemand op mij af met jouw psotuur en haardracht, reken maar dat ik dan ook nog een versnelling hoger zou kunnen :o

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

17-05-2005 07:28

wedden dat ze aangifte gedaan hebben vanwege die fiets?

wat een gigantische klootzakken, het zou je maar gebeuren.

maar je kunt er best vanuit gaan dat ze dus aangifte hebben gedaan vanwege die fiets, zo brutaal zijn ze vaak wel.
mijn oom was een keer getuige ervan dat een jongen een oud vrouwtje probeerde te beroven, dus hij zegt er wat van en draait zich om om weg te lopen, trekt die kerel een mes en haalt uit naar m'n oom, hele scheur in z'n jas, dus mijn oom gaf em een klap in z'n gezicht en die kerel viel neer.
een dag later ging dat vrouwtje aangifte doen en toen kwam toevallig dezelfde gozer die haar probeerde te beroven binnen om aangifte te doen tegen mijn oom... jammer voor hem dat ie meteen vastgehouden werd op het politiebureau.
dus pas wel op als je dat soort dingen doet.
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

17-05-2005 09:32

denk niet dat ze aangifte doen voor diefstal. Reden:

1) zUlke gaten jatten gewoon weer een nieuew fiets
2) Jij kan aangifte doen voor poging tot doodslag. Do zou ik alsnog doen, want vind het vrij serieus met zo,n bierflesje langs je kop. Denk dat zij die discussie niet aan willen gaan met de politie

Of het slim is het hier op het board te zetten kun je je afvragen want inderdaad jij bent nu bij hun bekend andersom niet.


Richard
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

17-05-2005 10:56

Jammer dat je eentje van hun niet hebt kunnen pakken. Ik zou hem ook helemaal verbouwd hebben.

Ik zou die fiets ook hebben meegenomen, die zouden ze nooit meer terugzien. Maakt niet uit als ze aangifte doen, lijkt mij. Het is hun diefstal van een fiets tegen poging tot doodslag van jullie.
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar dit lijkt mij.

Je weet toch hoe ze eruit zien. De volgende keer dat je er eentje ziet, zou ik hem effe besluipen en toetakelen met een bierflesje.
Het is jammer dat dit gebeurd. Heb je eens in het jaar (bij wijze van spreken) een lekker lang weekend de tijd om te gaan vissen, gebeurd er dit weer.

Ik hoop het beste voor jullie. Waren het de laatste nacht weer dezelfde kerels, of niet?

Succes ermee, Denny
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 11:01

Het leken me niet echt kerels die hier op het forum rondhangen maar idd je weet nooit.
Maar het interesseert me eigenlijk ook helemaal niets als ze mij kennen ik hoop dat ik de volgende keer aangesproken wordt dat iemand zijn fiets terugwilt 8)
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 11:02

[quote="

Ik hoop het beste voor jullie. Waren het de laatste nacht weer dezelfde kerels, of niet?

Succes ermee, Denny[/quote]

Dat denken we wel die wilden hun fiets terug hahahahahahaha
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

17-05-2005 11:10

Hebben hun effe pech, hahahaha. :P
Gebruikersavatar
paul willemse
Berichten: 26
Lid geworden op: 04-05-2005 10:14
Locatie: nijmegen

17-05-2005 11:12

hahaha lachen man (om te lezen dan) zie het helemaal voor me! jammer dat de hond niks gehoord had en blafte is meestal al genoeg voor dat soort gasten om rechtsomkeert te maken. maar ik denk dat ik ook hetzelfde gedaan zou hebben. toch moet ik wel zeggen dat het wel echt steeds maffer word op deze aardkloot lijkt wel of er steeds meer van dit soort idiooten rond sjouwen.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 11:42

paul willemse schreef:hahaha lachen man (om te lezen dan) zie het helemaal voor me! jammer dat de hond niks gehoord had en blafte is meestal al genoeg voor dat soort gasten om rechtsomkeert te maken. maar ik denk dat ik ook hetzelfde gedaan zou hebben. toch moet ik wel zeggen dat het wel echt steeds maffer word op deze aardkloot lijkt wel of er steeds meer van dit soort idiooten rond sjouwen.


Dat komt denk ik ook dat de dieven er een beetje achter komen dat die visspulletjes niet zo goedkoop zijn en wij laten snachts terwijl we liggen te pitte veel spullen buiten die erg kostbaar zijn !
Alarmpje erop dat is het minste wat je kan doen :wink:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

17-05-2005 15:42

Richard Lodewijks schreef:denk niet dat ze aangifte doen voor diefstal. Reden:

1) zUlke gaten jatten gewoon weer een nieuew fiets
2) Jij kan aangifte doen voor poging tot doodslag. Do zou ik alsnog doen, want vind het vrij serieus met zo,n bierflesje langs je kop. Denk dat zij die discussie niet aan willen gaan met de politie

Of het slim is het hier op het board te zetten kun je je afvragen want inderdaad jij bent nu bij hun bekend andersom niet.


Richard

dat klinkt wel logisch, maar je weet maar nooit, in ieder geval zou ik het initiatief zelf nemen en naar de politie gaan om aangifte te doen van wat er gebeurt is, als hun eerder waren, zijn zij in het voordeel...

en ja, als ze op het forum kijken, wat dan nog, ze weten van wie ze hebben gejat en erg dapper waren ze niet want anders renden ze niet zo hard weg dus ze zullen je echt niets maken...
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

17-05-2005 16:37

Ruud de gouw schreef:Flink verhaal maar wilde het even kwijt het water waar ik het over heb bevind zich in Vlijmen bij Den Bosch naast de maasroute achter restaurant vieu de campangne dus wees gewaarschuwd !!




Daar heb ik vorig jaar nog een paar nachtjes gevist joh! :o

Herders zijn goede pakhonden, dat wel! :wink: Hebben die dieven nog geluk gehad dat de herder z'n tandjes er niet in had gezet.
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

17-05-2005 16:55

Had ie dat maar gedaan. :D
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

17-05-2005 17:11

Zitten er geen vingerafrukken op het flesje?

:roll:

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 17:28

Koen de Been schreef:
Ruud de gouw schreef:Flink verhaal maar wilde het even kwijt het water waar ik het over heb bevind zich in Vlijmen bij Den Bosch naast de maasroute achter restaurant vieu de campangne dus wees gewaarschuwd !!




Daar heb ik vorig jaar nog een paar nachtjes gevist joh! :o

Herders zijn goede pakhonden, dat wel! :wink: Hebben die dieven nog geluk gehad dat de herder z'n tandjes er niet in had gezet.


Over het houten bruggetje en dan rechts op het puntje :lol: of achterin op 1 van die puntjes :roll:
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

17-05-2005 17:43

Gideon Bolink schreef:Ruud, wel lullig hoor. Nu moeten ze lopens naar het werk :lol:

:wink:


Idd, moeten ze lopend naar de volgens karpervisser... Jammer man, anders had je hem helemaal kapot kunnen stompen... Opsluiten in een kelder en het bekend maken op het forum, wou graag langs komen om over hem heen te pissen.. Zielig klote volk!
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

17-05-2005 18:23

Aan de overkant van de put zetten, in zijn smoel haken en hem zo je net in drillen, that's the way to treat them!

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

17-05-2005 20:13

Pim Dijkgraaf schreef:Aan de overkant van de put zetten, in zijn smoel haken en hem zo je net in drillen, that's the way to treat them!

Pim


Wel niet vergeten om klinik te gebruiken, een grote dikke onthaakmat te gebruiken en hem effetjes te zakken in een grote bewaarzak.
:lol:

Wat een klote-kerels.

Maar wat als die fietsen nu gewoon van 2 karpervissers waren die een eindje verderop in het donker aan het voeren waren? Of een stelletje dat toevallig ergens aan het vrijen was?
Gazelle?Die staat zeker binnenkort op marktplaats?Kan je voor dat geld een enorme knuppel kopen. :wink:
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 21:56

kevin diederen schreef:Maar wat als die fietsen nu gewoon van 2 karpervissers waren die een eindje verderop in het donker aan het voeren waren? Of een stelletje dat toevallig ergens aan het vrijen was?
Gazelle?Die staat zeker binnenkort op marktplaats?Kan je voor dat geld een enorme knuppel kopen. :wink:


Ik ben nog aan het twijfelen wat ik met die fiets ga doen :lol: denk dat we er kort geld van maken en visspulle gaan halen :wink:
Eigenlijk wel grappig ze wilden onze spullen gappe en gaan zelf met minder naar huis hahaha
Mischien breng ik de fiets naar de politie toe en vertel het verhaal wie weet 8) Maar er wordt al zoveel gecontroleerd daarzo.
En kevin die fietsen waren zeker niet van voerende karpervissers want die fietsen stonden ik denk een dikke 100 meter van water verwijdert :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

17-05-2005 22:27

je kan gewoon zeggen ja ze stonden daar met sleutels erin en ik heb ze in bewaring genomen uit angst dat deze personen ze eventueel mee zouden nemen alsje ze naar de politie brengt, want je weet natuurlijk niet zeker of het hun fietsen zijn.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

17-05-2005 22:29

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 30-11-2005 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

17-05-2005 22:45

@ Ruud de Gouw.

Zeg, even over die fiets.... staat daar niet ergens een postcode of een ander fiets-traceerbaarheids-code ingegraveerd?? Misschien kun je de dader / belagers hiermee achterhalen?!

Zoniet, en het is een herenfiets waar iemand van een kleine 2 meter goed op rondtoeren kan, dan wil ik m wel hebben, de mijne is laatst gejat namelijk.

MVrGr;

WouteR StegginK
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 23:13

Wouter Steggink schreef:@ Ruud de Gouw.

Zeg, even over die fiets.... staat daar niet ergens een postcode of een ander fiets-traceerbaarheids-code ingegraveerd?? Misschien kun je de dader / belagers hiermee achterhalen?!

Zoniet, en het is een herenfiets waar iemand van een kleine 2 meter goed op rondtoeren kan, dan wil ik m wel hebben, de mijne is laatst gejat namelijk.

MVrGr;

WouteR StegginK


Haha gejat ? hoelang geleden toch niet dit weekend he :wink: en idd het is een herenfiets merk gazelle en nee er staat geen postcode in eerste waar ik naar keek 8)
Het is een gazelle primeur met 3 versnellingen aan het handvat te bedienen en 2 meter lang daar kan je wel op dan.
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

17-05-2005 23:16

Robbie Faber schreef:Hey Ruudje,
Ik had het ook al van Aret gehoord,echt klootzakken of nie dan
Maar is die fiets niks voor je vrouw?? die zocht er toch 1 hahaha.
En ga je donderdag ook met Bertie en John mee kijken bij de B.B'en??
Wel lachen als jij en Aret ook mee gaan !!!

Gr. Faber.

:evil: :evil: :evil:
Liever een vrouw die me heeft bedrogen,dan 1 nachtje blanken!!!


Heee die Fabel... nee die fiets is een grote herenfiets en mijn meisje zoekt een moederfiets kenne de kids ook mee he :wink:
En ja ik ga ook mee naar de B.B waarschijnlijk aankomende donderdag ook ff stekke zoeke jij toch ook ?
Neem je boillies mee kenne we alvast wat voere........ :D :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

18-05-2005 00:11

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 30-11-2005 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.