ze knippen gvd....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Bos
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-01-2002 01:00
Locatie: siddeburen(Groningen)
Contacteer:

25-07-2002 00:52

Ha, daar heb je hem weer met z,n rode leger!!
Nou,ik zit dus met het probleem dat er van die klote krabben bestaan die m,n lijn regelrecht gewoon doorKNIPPEN!!!!!!!!!!!!!!
Hey Ho let's go,Hey Ho let's go.
Danny van Dijk
Berichten: 110
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00

25-07-2002 00:59

Hahaha lastig he.
Toch maar een ander plekkie zoeken of probeer het eens met dyneema.

Met vriendelijke groet Danny
henk de boer
Berichten: 50
Lid geworden op: 16-05-2002 02:00
Locatie: meppel
Contacteer:

25-07-2002 07:42

ook maar poeder strooien dan. :razz: :razz: :razz:

of terug krabben. :razz: :razz: :razz:
at your service !!
asalaam aleikum !!
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

25-07-2002 10:22

ha die Henk, je hebt het wel getroffen, sorry ik kon mijn lachen even niet inhouden :lol: :lol: :lol:

Er zijn netjes op de markt die je om je boillie kan binden om te voorkomen dat de krab je aas van de hair af"knipt", dit werkt goed, ik gebruik ze ook en de vangsten zijn er niet minder om. wel heel strak er omheen binden want anders blijft de haakpunt er achter hangen!

Het doorknippen van de hele lijn heb ik pas 1 keer gezien dus dat gebeurt niet echt vaak. als het vaak gebeurd, misschien een kevlar onderlijn (als stifrig knopen) pakken? zoals die voor het snoeken gebruikt worden. Knip de wartels er af en je hebt genoeg lengte over voor een stiff rig en reken maar dat hij stiff is!

Met oplossende groet, Bob

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-07-25 10:25 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

25-07-2002 10:31

En je moeder zich maar afvragen waar al die ladders vandaan komen :grin: :grin: :grin:
Mijn moeder ziet me al aan komen!... Ma mag ik een panty van je hebben? Wat zeg je?????????? Waarom????. Om te vissen ma!, Jaja dat zal wel...... :lol: :lol: :lol:

Panty's werken idd ook het zelfde maar zijn beduidend minder sterk dan die netjes die ik noemde, die kan je absoluut niet doormidden trekken.En je kan ze er heel strak omheen spannen om deze reden.

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-07-25 10:33 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

25-07-2002 10:35

Ronnie, ik heb ze gekocht op de beurs 2 jaar terug. Maar elke beetje hengelsport zaak kan ze op zijn minst bestellen voor je.

Hier in Utrecht liggen ze niet in de winkel zelf maar ze zijn wel te bestellen.
Het merk van de krabben netjes is: Big Fish Adventure.
_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-07-25 10:41 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk Bos
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-01-2002 01:00
Locatie: siddeburen(Groningen)
Contacteer:

26-07-2002 00:31

Ja,ik heb het echt wel getroffen!!!
Heb je een leuk plekje ontdekt(ja,ja al 33)
zit er een rood leger en wordt je lijn geknipt.Maar nu even het volgende,het gaat dus niet om het aas of iets dergelijk alhoewel!Ik had dus bij m,n eerste sessie een terugzakker en de swinger bleef een tijdje op dezelfde hoogte hangen,aanslaan maar geen weerstand.Nee ik had nog een metertje lijn voorop de top hangen!!!!
De volgende sessie met m,n vismaat gaan vissen(ja,hem het watertje ook bekend gemaakt,New Topic?)ook hij kreeg een paar piepen en iets wat leek op een runnetje maar
ik stond toevallig bij zijn hengels en zag iets door zijn lijn kruipen KNIP.Nu visten we beide op een hengel met toplood en juist hier werd de lijn geknipt.
Ach ja en shit happens........
Maar k'heb m'n eerste vissie op dit watertje
gevangen en ik kan je zeggen dat dit veel goedmaakt.

Henk.
Hey Ho let's go,Hey Ho let's go.
Plaats reactie