hoe denken die van jullie erover?

Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

18-05-2005 22:09

mijn vriendin krijg ik ook echt niet in het tentje
Ze houdt niet van spinnen en ratten
Zei rijdt wel is paard en daar heb ik een hekel aan dus dat scheelt weer.

Vorige week een poging gedaan om bij ons thuis in te breken dat leverede wel enige discussie op bij het volgende geplende nachtje
Is mijn schoonmoeder maar lekker een nachtje komen logeren.


Maar ja ze verklaard me nog steeds voor gek als ik met 10 graden in de stortregen lekker naast mijn hengel ga zitten

vrouwen..........................
Delano Mitchell van Dijk
Berichten: 46
Lid geworden op: 02-02-2003 01:00
Locatie: den Haag
Contacteer:

18-05-2005 23:01

Mja me ex wou en ging ook best vaak mee en het enigste wat ze deed was schreeuwen tegen d'r broertje (met wie ik toen vistte) en lopen zeuren. nu een aantal maanden verder een nieuwe vriendin(echt een sgatje). Ben afgelopen weekend wezen vissen en ze was wat ziek heb haar toen voor de keuze gesteld wil je dat ik langs kom of mag ik vissen?

Ze zei zelf al van ga maar lekker vissen ben je er ook tussen uit maar de volgende keer wil ik mee, zal ik er op in gaan of niet?
Delano van Dijk@ http://www.karperhoek.tk
gerben van hassel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-02-2005 21:11
Locatie: boxmeer

19-05-2005 01:17

Heb die van mij zelfs aan de waterkant leren kennen.Ze vind het fantastisch allemaal.Ze kan enorm van de natuur genieten en heeft zich intussen ontwikkelt tot een goed fotograaf.Het kamperen, de natuur, de zonsopgang, de beestjes, ze vind het geweldig.Ook onze 2 honden gaan regelmatig mee.Ze zet koffie en bakt eieren of haalt wat te eten.Het is heerlijk een vrouw te hebben die HET begrijpt.

Topwijf!!
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

19-05-2005 02:33

Mijn vismaatje is een hij...me hond sammy.
Mijn vrouwtje heeft helemaal niets met vissen.
Maar als ik een tijdje niet geweest ben dan merkt ze aan me dat de drang er dan wel heel erg is.
Dan krijg je van die opmerkingen "moet je niet eens kijken of je hengels niet versleten zijn van het stof..."
Mijn grote voordeel is dat me zoontje gek is op vissen met pappa.
En als het kind graag wil...dan gaan alle poorten ineens open..
We hebben dus sessie,s van een uurtje met de vaste stok..of gaan soms een uurtje of 5 karperen.
En dan...ja dan komt ze wel eens kijken.
Hep ik s,avonds weer de verbazingwekkende opmerking van me vrouw...hoe houd dat jochie dat vol 5 uur aan de water kant zitten.
Paar weken terug hebben we samen de eerste karper gevangen.
Nu is het hek van de dam...en is het vrouwtje het toch een beetje aan het intomen.

Gisteren zei ze nog...het vissen was eindelijk een beetje geminderd...nee zal die kleine er voor zorgen dat je weer elke dag aan het water zit.

Gelukkig niet want dan kom ik niet aan me bestuurders werk van de hsv.
Al hoe wel ik wel een omvormer heb gekocht voor in de auto.
Nu nog een grote accu en dan met de laptop de bestuurszaken gewoon uitwerken onder het vissen.

Al met al..ze vind het niet erg als we gaan...maar niet te lang en niet 5 dagen in de week.

groetjes Marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.