voetbal

marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

06-05-2005 00:01

vond het eigenlijk wel raar dat ik hier er niks over zag
misschien mag t niet?
maar ik wou toch ff wat kwijt
over de 2 nederlandse clubs die ons hebben vertegenwoordigd in europees verband deze week
wat een ongelofelijke strijd hebben die geleverd
en wat een ongelofelijke pech hebben ze gehad
ik zelf ben fan van den haag voor 100%
maar ik heb toch flink zitten genieten gisteren en vanavond
diep respect voor de mannen die deze prestaties geleverd hebben
maar helaas met een slechte afloop
voor even dus the pride of holland voor mij psv en az applaus
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

06-05-2005 00:17

Sluit me eigen aan bij jou, behalve het den-haag gedeelte dan :lol:

Twee prachtwedstrijden met een 100% onverdiende afloop voor beide NL teams. Dit was zeker niet de week wat het Nederlandse voetbal betreffende.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

06-05-2005 00:21

Marcel,
dit is koffietafelpraat dus zou zeggen ga vooral je gang, meng mij verder niet in de discussie daar het hele voetbal me gestolen kan worden :D
ga liever vissen :wink:

groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 06-05-2005 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Arjan vd Palen
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

06-05-2005 01:14

Is gewoon klote, en ontzettend jammer voor het Nederlands voetbal.
Maar 2 x gepakt worden in de laatste paar minuten maakt het wel extra zuur, maarja dat is voetbal.

Mvg,
Arjan
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

06-05-2005 10:10

Peter, ik sluit me bij jouw aan. Ken mij gestolen worden.
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

06-05-2005 11:32

Pfff,
Ik vind dat beide clubs het heel knap hebben gedaan, maar wat DOM van ze... Ze weten dat beide clubs vaak in de laatste minuten score, VERDEDIG DAN!!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-05-2005 11:43

Joris goed tactisch antwoord, met verdedigen breng je de tegenstander juist op je eigen helft.
Nee de ploegen hebben laten zien dat niet altijd de ploeg met de meeste inzet en overwicht in een finale hoeft te staan.
Vissen is een hobby, geen religie!
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

06-05-2005 11:45

Douwe Bijlsma schreef:Joris goed tactisch antwoord, met verdedigen breng je de tegenstander juist op je eigen helft.


Ik denk bijvoorbeeld aan PSV.... Waar stond de man bij die laatste voorzet... Juist jah, 5 meter naast zijn tegenstander... Dat bedoel ik met verdedigen
Jack klein
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-09-2004 14:32
Locatie: Amstelveen

06-05-2005 11:55

Weten ze daar ook een keer hoe Ajax zich al die keren gevoeld heeft.

Ik vind het goed voor ze, ik heb me stuk gelachen.

Als ze in Alkmaar niet het hele seizoen " helemaal niets in Amsterdam" zouden zingen ( wat ze trouwens overal doen ) dan had ik het dat schattige clubje nog gegund.

Nu lach ik dubbel zo hard, want wat hebben ze nou in Alkmaar?
marwin reuterink
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-02-2004 16:26
Locatie: dinxperlo

06-05-2005 11:59

ik vind het jammer voor beide clubs maar met alle respect wat moet AZ in de finale, daar heeft zon klein cluppie toch niks te zoeken.

psv had gewoon de cup met de grote lippen moeten pakken maar helaas.

ACH wat maakt het ook uit zolang de GRAAFSCHAP er maar in blijft
groeten uut het altied gezellige DINXPER
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

06-05-2005 13:34

Beetje jalours Jack ?,...

Ze hebben een goed elftal die het verder geschopt heeft in Europa dan ajax. Ze maken reclame voor het nederlandse voetbal ze brengen europese punten binnen voor nederland zodat jouw vreemdelingen legioen (ajax) straks gewoon CL kan spelen als ze op de tweede plaats eindigen. In andere competities speelt alleen de nr 1 voorrondes CL en de rest eufa cup.

Door je reactie weet ik weer waarom ik, en vele met mij, zo'n hekel heb aan ajax.


Met sportieve groet,
Ron.
Gebruikersavatar
Stephan Helmons
Berichten: 46
Lid geworden op: 25-03-2005 19:45
Locatie: Roosendaal

06-05-2005 13:46

Ik vind het echt jammer, en wat het extra zuur maakt is dat het allebei in de laatste minuten gebeurde.

maar dat van az snap ik niet. sinds wanneer word er blessuretijd toegevoegd aan de verlenging?
Dat vond ik wel heel erg raar.

Het is dus niet echt de week van het nederlandse voetbal.

Psv had het helemaal verdiend, maar ook Az had ik het gegund.


Stephan
Fishing is life the rest just details!!
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

06-05-2005 13:48

Het is echt doodzonde, ze zater er zooooo dichtbij echt kloten hoor!

Ik ben zelf Fc grünn fan, maar toch dit is echt zonde en erg sneu voor de jongens, die zooo hun best hebben gedaan en net niet halen!

maar mijn complimenten voor de jongens van AZ en PSV ze hebben echt gestreden voor wat ze waard waren maar het is ze niet gelukt, net niet...helaas!

Toch valt het me wel op dat wij, nederlanders altijd pech hebben in blessure-tijd, of net voor blessure-tijd aan!

Maarja....tis nait anders!!!

Volgende keer beter!

Maar toch is het erg zuur, zoo dicht zaten ze erbij!
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-05-2005 14:23

dat velen anderen samen met jou een hekel aan ajax hebben ,vind ik alleen maar triest, met shirtjes lopen met 110% anti ajax en zo ,opzich wel een eer.

ik vind het ook jammer dat ze het verder niet gehaald hebben, maar jack heeft wel gelijk in het feit dat zo een beetje heel nederland een hekel heeft aan ajax ,maar wel kunnen juichen voor de rest , ik weet nog dat ik een keer voor een oefen wedstrijd in luik(belgie) was.

hadden de supporters van Den bosch,psv , feyenoord en nog 2 belgische clubs afgesproken om de ajacieden te pakken.zoeits zal ajax nooit doen , dan noemen wij dan heulen met de vijand.volgens mij zijn eerder alle andere clubs jaloers op ajax, dat ze zo een hekel aan amsterdammers hebben.

ik weet nog dat er rellen waren bij de kuip met nederlands elftal ,toen ging nederland tegen duitsland,toen de duitsers weg gerend waren ging den haag samen met feyenoord de ajacieden pakken ,die 2 minuten ervoor nog samen met hun stonden.over triest gesproken , net als B.wijk

nooit goed te praten natuurlijk.
maar als je 50 man tegen 50 man afspreekt zonder wapens en je komt opeens met 150 man met wapens, moet je vooral trots zijn iemand vermoord te hebben.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

06-05-2005 15:19

Deze laatste reactie`s zijn nou net waarom ik zo`n schurft aan voetbal heb :x. Dat gezeik en gezeur om een spelletje waar men achter een balletje aan loopt, meer is het niet simpel basta. Elkaar de hersenens inslaan voor een potje voetbal en omdat de 1 uit a`dam komt en de ander uit r`dam werkelijk zieliger kan haast niet. Dit zijn echt mensen in mijn visie de zonder nivo en die zich ook nog wekelijks schuldig maken aan echt zinloos geweld.

Rest my case,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

06-05-2005 15:31

michel Tja schreef:maar als je 50 man tegen 50 man afspreekt zonder wapens en je komt opeens met 150 man met wapens, moet je vooral trots zijn iemand vermoord te hebben.


Nee je moet trots zijn als je überhaubt afspreekt met 50 tegen 50.

Verklaar me eens wat dat met voetbal te maken heeft?

En niet zeuren alweer een anti voetbal liefhebber want ik ben niet alleen Ajax fan maar in voetbal zelf ook nog.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-05-2005 15:33

net als sommige van die achtelijke karpervissers die elkaar de kop inslaan voor een stek zeker? omdat de een gevoerd heeft en de ander niet ?

of elkaars auto in de fik steken , of iemand zomaar in het water flikkeren.al die afgunst , concurentie,roemruchte op karperblaadjes geilende popie jopie vissers.

Rest my case!

en ik ben nou eenmaal zo gemaakt , vroeger had ik niks met voetbal, moet je die rotterdammers voor bedanken(die mij sloegen en pesten en namen riepen alleen om het feit waar ik geboren ben! ), lees via mijn profiel anders mijn verstuurde berichten , dan kan je precies zien hoe ik zo geworden ben.

en trouwens je kent mij niet eens , wie zegt dat ik mij schuldig maak aan zinloos geweld?
jij bent nu aan het generaliseren. ik heb er midden in gezeten ja! dat klopt, ik ben er ook half uitgestapt omdat ook ik het nut er niet van in zag.ik ga liever vissen, maar als ik zie wat voor mensen er in dit wereldje rond lopen , dan vraag ik me soms af wat nou beter is!

voetbal was iets voor mezelf en vissen is dat ook , heb ik niemand voor nodig.maar ten eerste kom ik voor mn maat op , want ik heb begrip voor zijn uitspraak.

voor mij is amsterdam ook eerder een land, dan een stad want de rest van nederland is zo bekrompen als de pest!

ik voel me ook geen nederlander maar een amsterdammer.

ik ben ook niet iemand die lekker bij jou in de buurt komt vissen (hoef je je dus ook niet druk over te maken.)ik blijf wel in mn eigen buurt, hier voel ik me tenminste thuis!
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

06-05-2005 15:34

Beste Michel,

Ik wil er niet heel veel meer over kwijt. Vraag jezelf alleen eens af waarom de meeste supporters van andere clubs wel met elkaar kunnen opschieten en niet met ajax? PSV heeft de laatste jaren toch ook genoeg gewonnen dus met jalousie zal het niet te maken hebben denk ik.

Doe aub niet of de a-supporters heiliger zijn de de paus, ik kan me nog een wedstrijd van vorige jaar op de toekomst herinneren.

Verder even goede vrienden, gelukkig mag ieder een eigen mening hebben in dit land. (al wordt dat de laatste tijd wel steeds gevaarlijker)

Vrgr,
Ron.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-05-2005 15:34

wil , dat moeten zij lekker weten ,ik was er niet bij , en ben ik blij om ook!

en dit heeft niks met het spelletje voetbal te maken nee!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-05-2005 15:35

wat op de toekomst gebeurt is is een schandaal!

en niemand is heilig ook de paus niet , met zn hitlerjugend
Bernard Holtkamp

06-05-2005 15:47

Voetbal maakt meer kapot dan je lief is :evil:

Slotje?

Bart
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-05-2005 15:51

gooi maar op slot, de waarheid is hard he !

en net als dat iedereen een hekel aan ajax heeft ,zal iedereen wel een hekel hier aan mij hebben.en ik heb er schijt aan! :lol:


no one likes us we dont care is toch het motto!

en als iemand mij wil pakken of zo om wat ik zeg. kom maar op!
Iwan Koster
Berichten: 103
Lid geworden op: 03-08-2003 02:00
Locatie: Monnickendam

06-05-2005 16:02

Misschien heeft iedereen een hekel aan ajax omdat die gasten zo arrogant zjn?

Een paar uitspraken van Louis v G., midden jaar '90.

'Wij zijn ojox wij zijn de beste'

'Wij zijn de beste van Amsterdam, de beste van Rotterdam en de beste van Eindhoven.'


En zijn het geen uitspraken dan is het wel het haantjesgedrag van spelers als sneijder en vandervaart. Of een '1' op een stropdas.
Zo kan ik nog een uurtje doorgaan. :D

Ontopic.

Knap van az en psv zo ver gekomen zijn. Een tijdje terug zei een voetbalkenner voor de tv dat een Nederlandse club nooit meer succes zou hebben in Europa. Ondertussen heeft Feyenoord de UEFA cup gewonnen en zaten PSV en AZ 1 minuut van de finale af.
Gaat dus niet zo slecht met het Nederlandse voetbal.
wouter mevis
Berichten: 170
Lid geworden op: 27-10-2003 01:00
Locatie: Puth (CHINA)

06-05-2005 16:08

voetbal is het mooiste wat er is en zeker wat psv en az deze week hebben laten zien. we hebben eindelijk weer eens van ons laten horen als nederlanders....

dat gezeik over gevechten en ruzies maakt het hele voetbal kapot. en welke club jij het beste vind ligt puur aan je smaak.
en wat zijn die supporters toch debielen vechten heeft niks met voetbal te maken. zoals gisteren bij de wedstrijd van AZ. een corner voor SPORTING en dan staan me daar wat van die duffe debielen wat te schreeuwen naar die gast. ut ziet zo dom en kinderachtig uit. net een stel apen in een kooi... grappig :lol:

groete meef
easy does it!!!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

06-05-2005 16:12

Manmanman...

Zouden jullie niet gewoon trots zijn op PSV en AZ in plaats van hier te lopen kankeren over wat er allemaal scheef zit?

In Belgie is t heel wat minder met sportieve prestaties in het internationale voetbal...

Groeten!