kooktoestelletje karwei

Plaats reactie
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

28-04-2005 21:43

hallo,

vandaag zag ik in de karwei krant een kooktoestelletje staan, voor 13.99 euro en aangezien ik nog een kooktoestelletje nodig had, heb ik em gehaald.
tis een goed werkend en handig kooktoestelletje voor een spotprijs, hij werkt op gaspatronen die je er los bij kunt kopen.
dus als er iemand nog op zoek is naar een kookstelletje moet je het karwei krantje ff bekijken.

Mvgr Richard
Leon Mertens
Berichten: 158
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00

28-04-2005 23:05

ik heb zo'n soort gelijke toen gehaald bij de kruidvat kosten toen iets van 10 euro.

De gaspitjes werken goed, alleen de gaspatronen zijn redelijk snel leeg, maar niet vervelend snel. Hij is in ieder geval krachtig genoeg om een grote pot tijgernoten op te koken. :D

Ik gebruik ze vooral als ik naar frankrijk ga, voor de rest pak ik toch liever mijn Coleman die is wat goedkoper in gebruik.

Gaspatronen zijn wel lang niet overal te krijgen, ik haal ze meestal op de zwarte markt in Hamont, daar kun je goed pingelen als je er een deel haalt.
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

28-04-2005 23:06

Heb hem nog van vorig jaar, hij werkt uitstekend en is erg stabiel, alleen je moet hem wel beschud gebruiken want met de minste wind verwarmt hij niet goed meer en krijg je er maar net water mee aan de kook.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

28-04-2005 23:56

Ik heb hem vandaag ook gehaald :)
"Toppie Dingetje" Voor het geld dacht ik zo :wink:

Mvg Gerrit
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

29-04-2005 09:29

Leon Mertens schreef:ik heb zo'n soort gelijke toen gehaald bij de kruidvat kosten toen iets van 10 euro.

De gaspitjes werken goed, alleen de gaspatronen zijn redelijk snel leeg, maar niet vervelend snel. Hij is in ieder geval krachtig genoeg om een grote pot tijgernoten op te koken. :D

Ik gebruik ze vooral als ik naar frankrijk ga, voor de rest pak ik toch liever mijn Coleman die is wat goedkoper in gebruik.

Gaspatronen zijn wel lang niet overal te krijgen, ik haal ze meestal op de zwarte markt in Hamont, daar kun je goed pingelen als je er een deel haalt.

hoelang doe je ongeveer met 1 patroon?
khad er 3 bij gekocht, dus dan heb ik er nu 4, maar miss moet ik nog ff meer halen.
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

29-04-2005 11:38

Ik haal er begin van het seizoen altijd een stuk of 15, en dit jaar nog wel meer omdat ik 2x een week ga vissen. Ik doe ongeveer 1,5uur met 1 fles goed voor 2/3 sessie's bij mij dan maar let wel op hoe je hem gebruikt zet je hem buiten zonder beschutting gebruikt hij veel meer gas om een pannetje water te laten koken. dan bijv. in je tent.

gr. Raymond
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Plaats reactie