Weer alles gejat!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

29-03-2005 20:04

Mark...

Toevallig ben ik ook werkzaam in het gevangeniswezen. Ik weet hoe het is.

Ps over die gefilterde lucht heb je gelijk!!!

Beetje onprofessionele manier van antwoorden en dat weet ik ook wel. Ik hoop alléén dat het mij nooit zal overkomen, ik denk dat ik niet voor mezelf in sta. Maar ja wie kan dat wel als je ziet dat je spullen gekaapt worden.

Ciao
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
henk gerressen

29-03-2005 22:27

koop gewoon zo'n alarm setje bij de gamma in plaats van die groot spraak want als ze er staan dan kan je meestal niks. beter nog als je leven lief ben dan blijf je in je tent zitten
er zijn mensen neer gelegd voor minder



ps kloote voor je maat
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

29-03-2005 22:28

Ik weet hoe het is, het is mij zelf ook gebeurd nog niet zo lang geleden.
Ook ik woon in Ridderkerk en blijf gewoon doorvissen, reden waarom is dat er hier gewoon erg mooie vis is te vangen en daar gaat niks of niemand me in tegenhouden.
Ik heb nu alarmpjes aangeschaft en kan je wel vertellen, dat na vorige keer, het echt niet te hopen is dat ik ze dan betrap, ik zit over dit onderwerp vol met opgekropte woede en vermoed dan ook dat het echt heel, heel erg fout gaat en eventuele gedachtes over normen en waarden en gevangenissen echt even niet bij me opkomen.
Aan de andere kant is het dan natuurlijk ook te hopen dat er geen vuurwapens aan te pas komen want daar kan ook ik niks tegen doen en houd het verhaaltje al gauw op.



Met zeer verbitterde groet,


Fp
Laatst gewijzigd door ferdy pol op 30-03-2005 14:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

30-03-2005 00:42

Al iemand zo slim geweest op te mailen naar speurders ?
aanzet tot diefstal ? of iig als je mij mailt, dan regel ik het wel voor je, jat het desnoods van de rodpod af.

ik heb naar de webmaster gemaild, ben benieuwd hoelang hij nog staat.


groet Toine
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

30-03-2005 08:26

Toine van de Meulenhof schreef:Al iemand zo slim geweest op te mailen naar speurders ?
aanzet tot diefstal ? of iig als je mij mailt, dan regel ik het wel voor je, jat het desnoods van de rodpod af.

ik heb naar de webmaster gemaild, ben benieuwd hoelang hij nog staat.


groet Toine


Het is nog niet bewezen, dat de advertentie waar in dit topic over gesproken werd daadwerkelijk gestolen waar betrof!? Ik heb de plaatser van die advertentie wel een mailtje gestuurd, met wat hij zoal had te bieden. Nog geen reactie. Wat ik echter wél weet, is dat het niet de visspullen van de maat van topicstarter is, aangezien die advertentie al een week vóór de diefstal werd geplaatst... Of het is natuurlijk een professionele, die er elke week opuit trekt, en zo een flinke voorraad heeft liggen...

Ik hoop in ieder geval ook dat ze bij mij nooit langskomen. Ik weet bijna zeker dat ik in mijn tentje zal blijven liggen, want én knock én je spullen kwijt, dat is nog eens dubbel pech... Het zal overigens niet de eerste keer zijn, wanneer ik nu een mooie stek vind maar die links laat liggen omdat hij nu niet bepaald veilig (lees: weinig tot nooit bezocht door mensen, of op een flinke afstand van huizen) is.
Gebruikersavatar
Bart Hofstede
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-04-2004 13:19
Locatie: Oud-Beyerland
Contacteer:

30-03-2005 08:29

Pff, dit is toch om moe van te worden.. :evil:
keihard de geksteeeeeee
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

30-03-2005 11:33

ik vind het juist prima om daar te vissen waar nooit iemand komt. Denk dan altijd, welke malloot komt nou hier. Iemand die iets kwaads in zin heeft zoekt wel een plek op waar hij zeker weet dat er mensen zitten. Mijn plekken zijn over het algemeen vrij onbegaanbaar. Ik voel me dan ook niet onveilig eigenlijk tijdens het vissen.

Mvg Anton Eckhardt
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

30-03-2005 12:30

idd heb ik ook verhalen gehoord over wateren waar het onveilig zou zijn langs de waterkant.
daarom ga ik ook met zen 2en vissen.
maar als er zo'n groep langskomt van een man of 8.
pepperspray derbij, als die lui dat een beetje vaker gedaan hebben.
antennes, alarmpjes, pinnen overal.
komop he ik ga mijn tent niet beveiligen.
wat als ik ga verkassen, moet ik al die pruttel ook weer meeslepen.
belachelijk gewoon, lui moeten ze opknopen.
enig ding wat ik er tegen doe is met zijn 2en gaan vissen en als je alleen gaat op wateren waar weinig mensen komen (bestaat vrijwel niet eens meer)
en idd lekker op je stokken zitten zodat je het wel merkt als er iemand bij je spul staat. dat is maar te hopen dan.
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

30-03-2005 14:09

Het gaat hier trouwens echt heel erg de verkeerde kant op.
Ik krijg net te horen dat er 2 weken terug ook weer een uitrusting is gepikt op het water waar het bij mij ook is gebeurd.
Ik weet nu uit verdere verhalen dat het ook gebeurd is bij mensen die met zn 2en zaten te vissen met de hengels dicht op de tent.
Ik ben net 2 alarmpjes erbij wezen aanschaffen bij de Gamma, maar vind het eigenlijk te gek voor woorden dat ik mn visspullen aan alle kanten moet beveiligen.

Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik die infrarood alarmpjes kan aanschaffen,de Gamma hier heeft ze niet en nu heb ik alarmpjes die met een pinnetje werken en dat pinnetje gaat mij er iets te moeilijk uit.

Verder word hier door verschillende mensen aangeraden om vooral stil tent te blijven zitten als er iets gebeurd , maar geef je deze ..%*&(%^$& lijers dan niet erg vrijbaan, ik bedoel, als iedereeen gewoon in zijn tent blijft zitten niks doen, dan zal het vertrouwen van de dief alleen maar groeien en zal deze zeker weten doorgaan.
De vissers hier zijn de enige die het kunnen tegenhouden want de politie verteld je hier alleen maar dat het je eigen schuld is omdat je buiten het seizoen nachtvist :-? , dat vinden ze hier veel belangrijker.
Ook weet ik te vertellen dat vrienden van mij werden uitgelachen een tijd geleden toen ze aangifte kwamen doen.
Ze hadden snachts 2 man betrapt die met hun hengels bezig waren, nadat ze betrapt waren renden deze 2 regelrecht naar een parkeerplaats met kermiszigeuners en gingen daar een caravan binnen.
Mijn vrienden hebben dit gezien en gelijk gemeld bij de politie, die er hartelijk om moest lachen om vervolgens te melden dat ze het niet konden maken om die "aardige mensen"lastig te vallen :o :x :-?
Wederom bewijst het hier weer de ongelooflijke schijnheiligheid van de politie in Ridderkerk, die echt letterlijk nog te bang is iets te zeggen over kermislui,zigeuners en/of buitenlanders(dit weet ik uit verschillende eerdere voorvallen hier in de buurt die verder niks met vissen hebben te maken).
Het leuke is dat ze wel overdag met meer dan 20!!!!!!man !!!! brommertjes en automobilisten aan staan te houden voor rollerbanken en andere controles waar niemand op zit te wachten.
En zelfs daar houden ze angstvallig de "gevaarlijke personen"mis, zo worden er meer bejaarden gecontroleerd als marokaanse jongeren, terwijl die toch in de meerderheid zijn in Ridderkerk...


Met boze, verbitterde en ondertussen politie hatende groet,


Fp
Gebruikersavatar
Marvin Smier(s)
Berichten: 157
Lid geworden op: 22-09-2004 14:44
Locatie: Omg. Rotterdam

30-03-2005 14:37

[quote="ferdy pol"]Ik weet hoe het is, het is mij zelf ook gebeurd nog niet zo lang geleden.
Ook ik woon in Ridderkerk en blijf gewoon doorvissen, reden waarom is dat er hier gewoon erg mooie vis is te vangen en daar gaat niks of niemand me in tegenhouden.
Ik heb nu alarmpjes aangeschaft en kan je wel vertellen, dat na vorige keer, het echt niet te hopen is dat ik ze dan betrap, ik zit over dit onderwerp vol met opgekropte woede en vermoed dan ook dat het echt heel, heel erg fout gaat en eventuele gedachtes over normen en waarden en gevangenissen echt even niet bij me opkomen.
Aan de andere kant is het dan natuurlijk ook te hopen dat er geen vuurwapens aan te pas komen want daar kan ook ik niks tegen doen en houd het verhaaltje al gauw op.



Met zeer verbitterde groet,


Fp[/quote]


Hey ferdy,

Het is bij hetzelfde water gebeurt als toen bij jouw. Hij woont bij dat watertje en zat dus eigenlijk achter zijn eigen huis te vissen. Erg triest maar je weet nu dat het geen veilig water meer is!

groeten marvin
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

30-03-2005 14:39

ferdy ,

ik ben het met je eens,als men hier alleen maar zegt van: ik geef zo mn spullen mee dan komen er alleen maar meer dieven aan de waterkant.

ik ga er trouwens ook vanuit dat dat soort mensen zelfs hier hun info opdoen.

PS,we kunnen ook aan dat desbtreffende water een keer ouwe hengels plaatsen op een oude rot pot ! met een oude dichte tent ernaast.en dan gaan 4 gasten op 4 verschillende punten met verrekijkers de wacht houden, zonder te vissen.(niet leuk, niet normaal, maar misschien noodzakelijk)

komt de dief,dan geef je het door via walkie talkie ,je volgt hem naar zn huis ,cq hengel opslag plaats en dan bel je de politie,werkt dat niet ,dan kan je nog altijd verhaal halen bij zn huis,lukt dat niet ,fik erin!
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

30-03-2005 16:54

Michel, ik denk dat dat een erg goede oplossing zal zijn.
Maar uiteraard is dat weer tegen onze nogal erg vreemde wetten in.
Vlak nadat mijn spullen daar waren gepikt hadden ik en een paar vrienden een vergelijkbaar idee, maar aangezien we niet hadden verwacht dat het zo door zou gaan, is het er ook niet van gekomen.
Achteraf gezien misschien toch moeten doen, maar dat is natuurlijk ook weer een groot risico.
Namelijk als je er op die manier achter komt, zal de politie (hier iig ) er niks aan doen omdat het natuurlijk weer onrechtmatig verkregen bewijsblablabla is.
Eigenlijk lijkt hier maar 1 ding te kunnen werken en dat is op de een of andere manier eigen rechtertje spelen, hoe fout dit ook is, het zal waarschijnlijk de enige manier zijn deze *(&)^*&%^^lijers te stoppen.
Zeker aangezien er bij een gelukte roof normaal gesproken verder geen bewijsmateriaal of info over de daders achterblijft, hierdoor zal de politie ook niks eraan doen(wat anders waarschijnlijk ook niet het geval is) en er dus helemaal niks gebeurd aan dit probleem als we het zelf niet doen.

LET OP: Ik wil hiermee helemaal niemand aanzetten tot geweld of iets dat tegen de wet is, maar ik krijg hier in mijn woonplaats het idee dat dat de enige manier is om deze idioten te stoppen, in mijn ogen is het of hun laten stoppen of stoppen met vissen snachts, en dat laatste ben ik dus echt niet van plan te doen.


Met nog immer verbitterde groet,


Fp
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

30-03-2005 17:52

ik heb mee zitten lezen, en zie dat er in de laatste posts spijkers met koppen worden geslagen. Ik rijd dagelijks door schiebroek, en zie de ''joden'' regelmatig met 10 man scooters aanhouden, of moeder met kind achterop omdat de fiets rammelt :-?

dan denk ik van, hebben jullie niets beters te doen? het is minstens 5 keer per maand raak met rollerbank controles, onderhand zijn we er op school al experts in geworden om ze te ontwijken door sluipwegen. We hebben complete netwerken op internet en via telefoon om te melden dat er een rollerbank staat.

Als we het van de economische kant bekijken: die salarissen kosten meer geld dan dat de boetes opbrengen. en is een opgevoerde scooter zo'n gevaar voor de samenleving?
Lijkt me niet...

Als ik dan lees dat mensen uitgelachen worden bij het aangifte doen van diefstal, spullen met een waarde van vaak enkele duizenden euro's, word ik boos. Zijn ze nu liever lui dan moe? of durven ze niet?

Vanochtend las ik in de krant een stukje over de opkomst van het sportvissen, inmiddels zijn er geschat 2.000.000 sportvissers, tegenover de 1.000.000 leden van de KNVB :roll: Het lijkt me toch wel de moeite waard, om wat aan het veiligheidsgevoel aan de waterkant te doen...
blijkbaar wordt deze gedachte nog niet echt overgenomen door de politie, we denken er zelfs aan om eigen rechter te gaan spelen!

Ik durf te wedden dat als ik savonds een autoruitje bij de buurman insla, en de autoradio meejat, er de volgende ochtend 3 man politie op de stoep staat voor sporenonderzoek. Zelfs toen hangjeugd een paar autospiegels hadden afgetrapt werd er een massaal ''buurtonderzoek'' ingestelt. Kom op zeg! waar gaat dit over?
Vorige week was in het nieuws dat de methodes die door de politie gebruikt werden om zaken op te lossen vernieuwd moesten worden, een van de dingen die afgeschaft moest worden was het buurtonderzoek.
kost klauwen vol met geld is de reden! ook is de opbrengst nihil...

waarom wordt er dan zo nonchalant gedaan bij de diefstal van 3000 euro aan materiaal?
Lijkt me toch dat er iets veranderd moet worden :o
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

30-03-2005 19:41

Ik zit er aan te denken om me visspullen te gaan laten verzekeren. En ja dat kan!!! Maak overal foto's van en zorg dat je de bonnen bewaard. Zo niet, maak ff contact met je hengelsportwinkel en vraag of hij je de bonnetjes kan leveren tegen een kleine vergoeding (tip).

Casper...

Ik vind de uitdrukking "Joden" belachelijk. Wees blij dat de politie er is, ook al heb je er niks aan bij dit soort aangiftes van diefstal. Want naar wie ga je als de de daders heb opgespoord??? Precies de politie. Ik kan wel redelijk in een aantal van je punten meegaan en idd we moeten actie ondernemen tegen dit feit.

De vraag is alléén Hoe??? Wie het weet mag het zeggen!!!!

Michel...

Jouw idee is een top idee. Als je dit kan organiseren met een groep maten. Zijn die psycho's zo gepakt. Het is ff tijd investeren maar ja.

Ook een idee is om regelmatig langs de wateren in de omgeving te rijden met de fiets of de benenwagen en check iederéén zijn spullen (wel als je het zeker weet natuurlijk hé ). Een dief hoeft niet altijd alles door te verkopen. Het kan zelf één van je collega namaak vissers zijn.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

30-03-2005 23:06

Zeer trieste mensen die dit soort dingen doen, "ga een bank overvallen" die zijn er teminste voor verzekerd.
Als het mooi weer is slaap dan buiten je tent of sluit je tent niet af.
Dit heb ik volgens mij wel is eerder gepost maar je kan een oude pieper nemen en steek die in de grond en span een vislijn rond om je stek en leg die lijn in je pieper als er dan iemand langs komt schrikt hij van zelf van je loeiende pieper.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

31-03-2005 07:03

[quote]Achteraf gezien misschien toch moeten doen, maar dat is natuurlijk ook weer een groot risico.
Namelijk als je er op die manier achter komt, zal de politie (hier iig ) er niks aan doen omdat het natuurlijk weer onrechtmatig verkregen bewijsblablabla is.
[/quote]

Ferdy..
Even ter verduidelijking.
Als jij de politie niet zegt dat het met opzet zo neergezet is, maar dat je net even in de bosjes stond te pissen toen ze kwamen.
En je ze gevolgt hebt...niet uit het oogverloren.
Dan praat je hier over Heterdaad.

Zodra je dit meld aan de politie als je deze beld zullen ze je echt niet laten steunen.
Het scheelt hun namelijk een hoop werk.

En daar is niet onrechtmatigs aan.

Meld alleen niet er bij dat je de spullen zo neer heb gezet om te laten stelen....want uitlokking van diefstal is ook strafbaar.

Zeg ook niet dat je even naar huis was gegaan ..want onbeheerd achterlaten van dergelijke spullen mag ook niet.

Hou je je aan die regels,dan worden de dieven gepakt op heterdaad.
En dan maar hopen dat daar waar je ze naar gevolgt heb meerdere spullen staan waar aangifte voor is gedaan.

Dan gaan ze voor geoorganiseerde diefstal.

Plan is okey...maar doe zelf niets...maar dan ook niets...alleen kijken en bellen.
Ook al jeuken je handen nog zo al je die kerels ziet.

Ps. onthou wel dat adres ...kan altijd makkelijk zijn.

Groetjes Marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

31-03-2005 09:46

Jeroen Hof op't schreef:Casper...

Ik vind de uitdrukking "Joden" belachelijk. Wees blij dat de politie er is, ook al heb je er niks aan bij dit soort aangiftes van diefstal. Want naar wie ga je als de de daders heb opgespoord??? Precies de politie. Ik kan wel redelijk in een aantal van je punten meegaan en idd we moeten actie ondernemen tegen dit feit.

De vraag is alléén Hoe??? Wie het weet mag het zeggen!!!!


Of je het leuk vindt of niet, Zo worden ze hier gewoon genoemt. Ik gebruikte de term omdat de jeugd hier geen politie zegt. Het is inderdaad niet respectvol, maar waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet?
Ook suggereer je dat ik dat ik maar ontevreden ben over het werk van de politie, klopt inderdaad op bepaalde gebieden, maar ook als mijn autoradio gestolen zou zijn ben ik blij dat ze op de stoep staan. Ik vertel dit alleen om te benadrukken hoe de verhoudingen bij de politie zijn, hoeveel mankracht en geld er gestoken wordt in de ene zaak, en de volgende vrijwel genegeerd wordt, zoals het lijkt uit de ervaringen van de andere posters.
Maar daar ga ik niet nogmaals op in...
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

31-03-2005 19:23

Alles heeft een keerzijde, des al niet te min kunnen wij er wel een steentje aan bijdragen.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

31-03-2005 19:56

Marcel Mos schreef:Als jij de politie niet zegt dat het met opzet zo neergezet is, maar dat je net even in de bosjes stond te pissen toen ze kwamen.

zou ik niet doen
wildplassen is een erg duur grapje :lol:
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

31-03-2005 20:30

Vind dit een beetje jammer dat ik lees dat het gebeurd, maar kan er ook vrij weinig aan doen... Als ik zie dat mijn hengels worden gejat, zal ik niets doen, ook al heb ik meestal wel een mes in de buurt liggen.. Het risico is gewoon te groot.. Mijn hengels of mijn leven (EN JAH, zo ver kan het komen!!!) Als het dan moet wens ik ze er veel plezier mee, jammer dan...
leon vantoorenburg
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00

01-04-2005 00:58

Ben benieuwd of iemand de heer Aziz nog belt. :D
Groeten Leon 8)
jan van kranenburg

01-04-2005 02:58

Bart,

Dit is een topic dat duidelijk mensen beroert.

Kun je me uitleggen waarom je dan een oproep plaatst om lekker op jouw site te komen chatten?

Slaat toch nergens op?

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-04-2005 07:17

Tips?

Bonnetjes laten maken die niet op waarheid berusten = fraude

Hier dreigen met "de fik erin" = niet slim

Stel dat die gasten hun uis echt af fikt? Bij wie komt de politie dan heel snel kijken terwijl je dit onder je eigen naam op het board zegt? ...... u bedenk tijd gaat nu in ..... tik tak tik tak.

Slaap niet meer aan de waterkant maar geniet van de natuur.

Zorg dat men weet dat je niet slaapt, zing dans doe gek voor je tent.

Vis niet meer 's nachts

Allemaal tips die je kunnen helpen welke je wilt gebruiken / aannemen is aan jullie.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-04-2005 08:10

oom agent mag gezellig bij me langs komen hoor, koffie staat klaar.

ik heb een schoon geweten , en ik heb dat benoemd als laatste optie.

ik ga er vanuit dat " oom agent " mij zou helpen als ik bestolen ben.

mocht dat niet baten en die "sukkel" heeft nog steeds mijn spullen in bezit, dan kom ik ze zelf collecteren.

ok,de uitspraak fik erin is niet slim,nee

ik kan je nog iets vertellen over de arm der wet.

ik ben een keer voor niks door 40 man in elkaar geslagen op een kermis door figuren met van die schuine petjes op. eerst zeiden ze dat ik een "nepneger" was en daarna vonden ze dat ik een "nazi""was,hoe dan ook dit sloeg natuurlijk nergens op.maar voor hun was het een reden om te vechten.

ik naar de politie op aanraden van mn moeder,want zelf wou ik niet.

ik wist er 4 van de ca. 30 a 40 aan te wijzen ,want die kende ik uit de buurt.

nou ,een week later kom ik er een paar tegen in de buurt en ik krijg 2 messen op mn strot gedrukt. als je nog 1x naar de politie gaat dan maken we je dood zeiden ze.(nou ik scheet em in mn broek)

toen ben ik naar een zware crimineel die mijn zus kent gegaan die is in zn eentje op die "jeugdbende" afgestapt en zei ,wie michel nog 1x aanraakt maak ik helemaal kapot!.

een week later kom ik weer een paar van die mannetjes tegen ,en weet je wat, die gasten kwamen mij de hand schudden ,en mij gedag zeggen.

niet dat ik daar op wachtte ,maar ik heb nooit meer last gehad.

oom agent is niks waard voor mij ,alleen maar geld innen die gasten.

als ik voor het buro(gelderlandplein) langs rij op een brommer (al dan niet opgevoerd) dan staan er zeker 5 agenten voor het raam te kijken wie je bent en zo.

maar als er iemand recht aan de overkant doorzeeft wordt (sam klepper)

dan ziet niemand iets ????????

en willen ze hiervoor mij bij mijn huis ophalen omdat ik dit zeg, nou ze zijn welkom,kunnen ze weer zogenaamd iets "nuttigs" doen toch ?
:-?

met eveneens politiehatende groet.

michel