Overlast van homo's

Plaats reactie
maarten Jacobs
Berichten: 16
Lid geworden op: 05-06-2004 19:44
Locatie: Houten

26-03-2005 13:29

Laatst ging ik bij mij in de omgeving op een viswater met een maat in de boot op zoek naar een mooie stek. Na een half uurtje te hebben rond gevaren en te hebben gepeild, werden we ineens verrast door homo's (die aan de overkant op 3 meter afstand van ons bootje dingen deden die je liever niet ziet of zelfs maar aan denkt).

Het probleem lijkt me wel duidelijk. Je kunt hier dus gewoon niet vissen, want je zit de hele dag tegen die smeerkesen aan te kijken!

Kent iemand dit probleem en kun je hier iets aan doen? Het is water van een vis vereniging.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-03-2005 13:34

Ik zou haast zeggen er met de rug naar toe gaan zitten maar dat is ook bloedlink :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

26-03-2005 13:42

Gaat goed Douwe alleen even voor de zekerheid een vork inslikken.

Heb je tenminste tralies voor je gat :lol:
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

26-03-2005 13:56

Ik zou er een stokske voor steken. :wink: :lol:


Wat helpt......Tja, ga ergens zitten waar ze niet hun "circus" uitvoeren.
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

26-03-2005 13:57

Ik wordt er ook doodziek van met die gasten. Hier op m'n thuiswatertje hebben ze verdomme nog eens m'n hotspot geclaimd ook nog!

Dus Maarten.....ik had zelf het volgende bedacht om iig van die gasten af te zijn ga ik bij het eerste mooie weer op pad en giet ik 25 liter pure limonadesiroop op de stek. Zelf vis ik dan op veilige afstand vanuit m'n bootje.

Ik wil ze wel eens zien stoeien in adamskostuum met 5.000.000 wespen eromheen :D

succes man
Remco Caris
Berichten: 206
Lid geworden op: 24-08-2003 02:00
Locatie: spaubeek
Contacteer:

26-03-2005 15:08

Ga met een paar man met honkbalknuppels ze achterna, misschien dat ze dan niet meer terugkomen. Eg te smerig voor woorden die homo's die het in de buitenlucht doen, niet alleen visplaatsen maar ook langs parkeerplaatsen aan de A2, misschien vorige week Undercover Nederland gezien...?
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

26-03-2005 15:20

Misschien dat je de problematiek gewoon eens open en bloot met ze moet bespreken?

Richard
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-03-2005 15:41

Remco,

Gezien je leeftijd zal ik je kortzichtige reactie maar op jeugdig en/of impulsief houden!
Dan zou ik toch maar voor de 'stropers-actie' van Mitsz kiezen.

Richard,

Open benaderen lijkt me al niet verstandig, maar ook nog bloot is werkelijk 'de goden verzoeken'
Groet,

John
eric endlich
Berichten: 31
Lid geworden op: 18-03-2004 20:49
Locatie: almere

26-03-2005 15:54

bij ons in almere hebben we ook zo'n plek waar het barst van de homo's .
vooral s'nachts ontmoeten zij elkaar .
laat die plek nou precies een hotspot voor ijselmeer karpers zijn.
je kunt er echt niet vissen . is gewoon eng wat ze allemaal voorstellen aan je als je er zit tevissen.
daar vraag ik toch niet om .maar ja het is niet anders,
je kunt er toch niks aan doen.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

26-03-2005 18:19

:lol: :lol: ha ha, staat hier op het board nog iets van mij uit mijn jeugd met die smeerlappen.
Ja nu kan ik er om lachen maar toen....

Oprotten met die smeerlappen, ga dat maar lekker thuis doen!
Doen wij toch ook!!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

26-03-2005 18:48

Zoiets is toch verstoring van de openbare oorde en is strafbaar, dus volgens mij kan je gewoon de politie bellen en dan komen ze misschien wel langs.
En anders ga je gewoon naast hun je tent uitpakken en je hengels uitgooien dan zijn ze denk ik ook snel genoeg weg.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

26-03-2005 20:55

joh , trek je er toch geen flikker van aan
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

26-03-2005 21:51

Deze verhalen lezende kan ik het niet laten mijn eigen homo-avontuur even neer te typen.

In de buurt van Breda krioelt het 's avonds in een bos (Liesbos voor ingewijden :wink: ) altijd van deze gasten. Een maat van mij en nog een stel kerels zaten met z'n allen in twee auto's geparkeerd bij de parkeerplaats daar. Niet lang na zonsondergang reed er langzaam een auto voorbij met een kerel erin die wel erg veel aandacht besteedde aan hun auto's. Een van hen knippert een keer met een van zijn koplampen en hij keert resoluut. Langzaam kwam hij dichterbij en toen hij bijna bij de wagens was.... Groot licht op en met beidde auto´s volle gas op die vent ingereden. Hij ging er natuurlijk ook volle gas vandoor. Ze hebben die vent tot aan Roosendaal achterna gejaagd terwijl hij continu capriolen op de snelweg aan het uithalen was om ze kwijt te raken. Die zal zich voortaan wel twee keer bedenken :D

Stefan
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

27-03-2005 01:34

Neem je hond mee!

Denk dat ze de term " op ze hondjes :o " dan wel anders gaan benaderen... :wink:
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-03-2005 09:28

Stefan Sand schreef:Deze verhalen lezende kan ik het niet laten mijn eigen homo-avontuur even neer te typen.

In de buurt van Breda krioelt het 's avonds in een bos (Liesbos voor ingewijden :wink: ) altijd van deze gasten. Een maat van mij en nog een stel kerels zaten met z'n allen in twee auto's geparkeerd bij de parkeerplaats daar. Niet lang na zonsondergang reed er langzaam een auto voorbij met een kerel erin die wel erg veel aandacht besteedde aan hun auto's. Een van hen knippert een keer met een van zijn koplampen en hij keert resoluut. Langzaam kwam hij dichterbij en toen hij bijna bij de wagens was.... Groot licht op en met beidde auto´s volle gas op die vent ingereden. Hij ging er natuurlijk ook volle gas vandoor. Ze hebben die vent tot aan Roosendaal achterna gejaagd terwijl hij continu capriolen op de snelweg aan het uithalen was om ze kwijt te raken. Die zal zich voortaan wel twee keer bedenken :D

Stefan


En door al deze capriolen verliest iemand de macht over het stuur ..... rijd een "onschuldige" passerende auto aan waarin een gezinnetje zit. Auto over de kop iedereen dood.

De achtervolgers weten opeens van niets meer en verdwijnen in de nacht ....... maar welk leed laten ze achter.

Stefan het klinkt idd leuk en grappig, maar wat als ........

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

27-03-2005 09:39

Heren,
Neem contact op met visvereniging en met de gemeente en leg de zaak uit.
De gemeente weet exact wat er in het avp staat en deze praktijken zullen hier normaliter niet in staan.

Deze zaak zal opvolgend worden besproken in het overleg van de gemeente waarna er normaliter actie wordt ondernomen. Mocht je dit zelf te moeilijk vinden dan kun je er ook voor kiezen contact op te nemen met het regiocbb van de ksn.

Groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

27-03-2005 10:00

Stefan Sand schreef:Een maat van mij en nog een stel kerels zaten met z'n allen in twee auto's geparkeerd bij de parkeerplaats daar.



Vraagje.. wat deden ze daar dan in 't donker? Iedereen weet dat 't Liesbosch een zogeheten trekpleister is voor homo's. Daar ga je niet voor je plezier naar toe in 't donker. Althans, ik niet. Jouw vriendjes wel?

Dus, of je zit een beetje te liegen, of je gaat om met het type onfrisse figuren wat 's avonds/'s nachts ook de polders onveilig maakt. Jeweetwel, een beetje stoer brallen met wat auto's, wat breezers enzo.

Marc Schrikkema schreef:En door al deze capriolen verliest iemand de macht over het stuur ..... rijd een "onschuldige" passerende auto aan waarin een gezinnetje zit. Auto over de kop iedereen dood.

De achtervolgers weten opeens van niets meer en verdwijnen in de nacht ....... maar welk leed laten ze achter.

Stefan het klinkt idd leuk en grappig, maar wat als ........

Groet Marc


Marc, vind je nu niet dat je het een beetje ver doortrekt? (nofi). Veel te veel als'en in jouw verhaal.
fishing rocks
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

27-03-2005 10:34

Vraagje.. wat deden ze daar dan in 't donker? Iedereen weet dat 't Liesbosch een zogeheten trekpleister is voor homo's. Daar ga je niet voor je plezier naar toe in 't donker. Althans, ik niet. Jouw vriendjes wel?


Wat denk je dat ze daar in het donker deden? Ze hadden natuurlijk gepland om eens even iemand (nou ja niet zomaar iemand) de stuipen op het lijf te jagen.

Dus, of je zit een beetje te liegen, of je gaat om met het type onfrisse figuren wat 's avonds/'s nachts ook de polders onveilig maakt. Jeweetwel, een beetje stoer brallen met wat auto's, wat breezers enzo.


En oordeel niet zomaar over mijn 'vriendjes' of over mij want je weet niet waar je het over hebt. Of ik ben een leugenaar of mijn vrienden zijn tuig en ik zal ook wel van het zelfde laken en pak zijn. :-?
Maargoed aan deze onzin maak ik verder geen woorden vuil.

En door al deze capriolen verliest iemand de macht over het stuur ..... rijd een "onschuldige" passerende auto aan waarin een gezinnetje zit. Auto over de kop iedereen dood.

De achtervolgers weten opeens van niets meer en verdwijnen in de nacht ....... maar welk leed laten ze achter.

Stefan het klinkt idd leuk en grappig, maar wat als ........

Groet Marc


Mee eens Marc, voor mijn part was het gebleven bij het 'er even in volle vaart met groot licht eropaf rijden' en dan laten gaan.

Stefan
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

27-03-2005 11:06

stenen gooien, boilies schieten verzin maar wat
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-03-2005 11:08

Toon,

Ik ben zelf degene geweest die door te capriolen een aanrijding heeft veroorzaakt. Ik draaide 70 - 80.000 km per jaar en dacht de iedere situatie de baas te kunnen, blijkbaar niet. Gelukkig bleek na het optrekken van het stof dat het alleen maar bleef bij 2 totaal vernielde auto's en geen persoonlijke schade, maar gezien de auto's hadden er ook niet meer mensen in moeten zitten.

Ook ben ik van de weggeketst met 140 km door iemand die spontaan van de invoegstrook de linkerrijbaan opstoof zonder te kijken, gevolg 8 auto's in de puinpoeier ...... goddank wweer geen persoonlijk letsel.

Overdrijf ik? Nee ik denk het niet.

Die vriendelijke meneer die een verzetje dacht te krijgen en echt niemand kwaad deed. Word opeens opgejaagd als een konijn. Die meneer heeft thuis waarschijnlijk gewoon een gezinnetje en wil niet betrapt worden als homo. Die meneer leest ook de krant en weet dat er sosm afschuwelijke dingen gebeuren in NL met mensen die anders denken / doen. Die meneer was bang tot op het bot, is het dan zo ver gezocht dat die meneer een iets te wilde capriool uithaalt uit lijfsbehoud?

Ik denk het niet.

Auto's zijn nu eenmaal moordmachine's als je er andere dingen mee doet dan we samen hebben afgesproken. En als ik door een keer hierover mijn mening te uiten ook maar een jeugdige rakker aan het denken zet dan is het mij jou kritiek wel waard. :lol:

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

27-03-2005 12:10

Stefan, dit commentaar kun je verwachten. Wat je verteld is als je er even over nadenkt niet zo een slimme actie. Het bang maken niet en het op de snelweg achterna zitten al helemaal niet.

Verder lees ik hier weer de bekende vooroordelen. Het is inderdaad zo dat er plaatsen zijn waar sommige homoseksuelen met minder hoogstaande zedelijke opvattingen elkaar ontmoeten en recreëren. Dit zijn doorgaans vaste plekken die min of meer wel bekend zijn bij het publiek. Hetzelfde vind je voor heteroseksuelen die bepaalde opvattingen hebben over seksualiteit.

Het vissen in juist die gebieden confronteert je met zaken waar je niks mee te maken wilt hebben. Als je daar dan helemaal niks mee te maken wilt hebben blijf je er gewoon weg.

Inderdaad kun je dit bij de HSV of gemeente aankaarten. Er zal niet altijd wat gebeuren. Het is niet toegestaan, maar het tegengaan ligt tamelijk gecompliceerd. Als er een gebied 'geschoond' wordt verplaatst het probleem zich doorgaans.

En voor de rest maakt iedereen wel eens wat mee.

Groet, Kees
Aart Appel

27-03-2005 13:00

Aangepast door Koen de Been
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-03-2005 13:08

Nou Art,

Dan kun je hier denk ik meer info krijgen over dat soort plaatsen dan elders, om de dood eenvoudige reden dat wij karpervissers wel op plekken komen waar de meeste andere mensen niet zo vaak komen en al zeker niet op de tijden dat er de door jou gewenste actie is.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

27-03-2005 13:25

Aart lelijke viespeuk! :-? liever jij als ik hoor!
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

27-03-2005 13:27

Aart Appel schreef:Ik vind 2 boys met elkaar, wel een geil gezicht.


Aardappel houdt van worst......
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Plaats reactie