Maaltijden

Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-03-2005 17:22

Mark Creyghton schreef:
Dennis van den Bogaert schreef:Heb al eens een weekje op blikken koude ravioli,koude ontdooide pakjes sate en koude blikken soep moeten leven :o


Handig he, zo'n coleman ? (Wel benzine meenemen ;) )


Mark,

Die had ik toen nog niet... :wink:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
bas nanninga
Berichten: 114
Lid geworden op: 14-10-2004 08:53
Locatie: Oldambt

08-03-2005 22:04

He... Koster, Wat ben jij van plan man? is bami + een sateetje niet genoeg meer! heb je goede voornemens in het nieuwe seizoen?
komt er ook nog bij dat je de pokkel al dik genoeg hebt !!
We gaan op dieet, zeg ik je......
Een plakke brood met pindakaas! Daar kan je 't mee doen....
En wij straks stikken van de stekkenpezers. Die op de geur van de wokolie afkomen of wil je ook nog een afzuigkap meenemen? :P
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

08-03-2005 22:13

handige tip voor het gebakken ei:

het vetbroodje:

Boter in de pan, boterham erin, ei erop, ff bakken, omdraaien, nog ff bakken en klaar. Het ei zit al in de boterham :)

Geleerd van één der vaderlandse Frankrijk-veteranen...

vr gr Sjoerd
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

08-03-2005 22:36

Voor mij is het meestal een gekookt eitje op een kadetje, knak worstjes en een bakkie thee. en soms een kliekje van de vorige dag (macaroni,of rijst), Ik kan zelf niet uigebreid koken omdat ik me pan meestal niet warm genoeg krijg.
Maar ik heb nooit honger hoeven leiden aan de waterkant, want ff wat van de mac of de pizza courier gaat er ook wel in en als alles zo als thuis zou smaken dan zie ik geen reden meer om thuis te komen ;)
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Jaap Koster
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-02-2005 20:57
Locatie: Reiderland

08-03-2005 23:33

bas nanninga schreef:He... Koster, Wat ben jij van plan man? is bami + een sateetje niet genoeg meer! heb je goede voornemens in het nieuwe seizoen?
komt er ook nog bij dat je de pokkel al dik genoeg hebt !!
We gaan op dieet, zeg ik je......
Een plakke brood met pindakaas! Daar kan je 't mee doen....
En wij straks stikken van de stekkenpezers. Die op de geur van de wokolie afkomen of wil je ook nog een afzuigkap meenemen? :P


He Bas jongen we gaan nou niet mokken maar gewoon lekker wokken.


Groet,
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-03-2005 06:25

Sjoerd Groot schreef:handige tip voor het gebakken ei:

het vetbroodje:

Boter in de pan, boterham erin, ei erop, ff bakken, omdraaien, nog ff bakken en klaar. Het ei zit al in de boterham :)

Geleerd van één der vaderlandse Frankrijk-veteranen...

vr gr Sjoerd


Hm wentelteefje?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

09-03-2005 09:07

Mannen,

houd toch eens op met al dat smurfenvoedsel. Kant en klare troep, die helemaal niet nodig is. Voor een korte sessie kun je natuurlijk altijd iets fatsoenlijks meenemen.

Voor lange sessies maak ik altijd een verschil tussen zomer en winter. wat ik allemaal al niet heb gegeten aan de waterkant. Dikke rib-eye steaks met een goede saus, kreeften en poussins in rode wijn.

Neem op lange sessies wat groentes mee als wortelen, kolen, uien, knoflook. Ook altijd een tube majo, citroenen en wat kruiderij. Van majo en citroensap maak je alvast een lekkere dressing. Zeker met wat knoflook en peterselie.
Dan maak je dus al vlug een goede salade. Met wat eieren en tonijn zit je dan al heerlijk te eten

Vang jezelf eens een snoekbaars overdag en vreet het beest op met citroensap erover en gesmolten boter....... :D Wat aardappeltjes en wat sla.........

Kikkererwten zijn ook geschikt voor menselijke consumptie... gekookt met serranoham, uien, wortel en knoflook is niet verkeerd!!

zo kan ik nog wel een uur doorgaan....
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

09-03-2005 09:19

0184 416827
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

09-03-2005 18:12

kipsate met rijst :P smaakt goed. maar mischien zit er tog te weinig ik weet niet zeker maar dat denk ik zo :wink:
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

09-03-2005 18:19

of anders 0900-666699. CN
Unicorn Carp Fisching
Rene molenveld
Berichten: 27
Lid geworden op: 06-01-2003 01:00
Locatie: groenlo

09-03-2005 18:26

Lekker friet aan de water kant .Aardapels schillen in stukken snijden.Oude frietpan op de coleman .(wel vast zetten met paar stuenen) Vet er in ,de coleman vol gas en bakken maar . Echte Franse frietjes. Eet ze
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

10-03-2005 08:51

Ik zie het al Piet, wij gaan lekker geconcentreerd zitten vissen en Mitsz kan dan een lekker maaltje voor ons koken :wink: , hoeven de stokken ook niet binnen :D
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
vincent apro
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-04-2004 14:37
Locatie: zoetermeer

10-03-2005 14:00

ik neem vaak afbak broodje's mee die bereid ik op een een speciaal rekje verder wat ingevroren vlees dan kan je zeker de eerste paar dagen voorruit.
en gewoon specerijen mee om alles op smaak te maken.
Macaroni en rijst in builtjes makkelijk uit het kokende water te halen.

noem maar op ik eet ook gewoon gekookte aardappelen met groente
coen lieferink
Berichten: 43
Lid geworden op: 06-01-2005 22:38
Locatie: Leiden

10-03-2005 16:16

lekkere tomatensoep in de ochtend 8)
gebakken aardappels ook lekker.
een pizza uit de vriezer gewoon meenemen en dan ff in de pan leggen met een stuk alu folie er over heen dan word die na een tijdje lekker warm.

eet smakelijk :D
the catch.... the power.... the carp...
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

10-03-2005 17:01

k zie het al Piet, wij gaan lekker geconcentreerd zitten vissen en Mitsz kan dan een lekker maaltje voor ons koken icon_wink.gif , hoeven de stokken ook niet binnen icon_biggrin.gif


is goed Bart...mag ik dan een watertje kiezen? :D
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

10-03-2005 19:41

[quote="mitsz van der kamp"]Mannen,

houd toch eens op met al dat smurfenvoedsel. Kant en klare troep, die helemaal niet nodig is. Voor een korte sessie kun je natuurlijk altijd iets fatsoenlijks meenemen.

Voor lange sessies maak ik altijd een verschil tussen zomer en winter. wat ik allemaal al niet heb gegeten aan de waterkant. Dikke rib-eye steaks met een goede saus, kreeften en poussins in rode wijn.

Neem op lange sessies wat groentes mee als wortelen, kolen, uien, knoflook. Ook altijd een tube majo, citroenen en wat kruiderij. Van majo en citroensap maak je alvast een lekkere dressing. Zeker met wat knoflook en peterselie.
Dan maak je dus al vlug een goede salade. Met wat eieren en tonijn zit je dan al heerlijk te eten

Vang jezelf eens een snoekbaars overdag en vreet het beest op met citroensap erover en gesmolten boter....... :D Wat aardappeltjes en wat sla.........

Kikkererwten zijn ook geschikt voor menselijke consumptie... gekookt met serranoham, uien, wortel en knoflook is niet verkeerd!!

zo kan ik nog wel een uur doorgaan....[/quote]

Ik zie het al Mitsz is een echt kok :wink:
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

10-03-2005 20:28

Genoeg te kiezen Jaap :D
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Gebruikersavatar
Jaap Koster
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-02-2005 20:57
Locatie: Reiderland

10-03-2005 23:59

Yep het wordt steeds interresanter, er staan een paar smakelijke
recepten op.



Groet, Jaap
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

06-01-2006 18:46

ik neem altijd van die kant en klare bakjes met nasi en bami en sate mee
die moet je in het bakje koken en daarna het plastic erafhalen.

smaakt goed
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

06-01-2006 19:14

mitsz van der kamp schreef:Mannen,

houd toch eens op met al dat smurfenvoedsel. Kant en klare troep, die helemaal niet nodig is. Voor een korte sessie kun je natuurlijk altijd iets fatsoenlijks meenemen.

Voor lange sessies maak ik altijd een verschil tussen zomer en winter. wat ik allemaal al niet heb gegeten aan de waterkant. Dikke rib-eye steaks met een goede saus, kreeften en poussins in rode wijn.

Neem op lange sessies wat groentes mee als wortelen, kolen, uien, knoflook. Ook altijd een tube majo, citroenen en wat kruiderij. Van majo en citroensap maak je alvast een lekkere dressing. Zeker met wat knoflook en peterselie.
Dan maak je dus al vlug een goede salade. Met wat eieren en tonijn zit je dan al heerlijk te eten

Vang jezelf eens een snoekbaars overdag en vreet het beest op met citroensap erover en gesmolten boter....... :D Wat aardappeltjes en wat sla.........

Kikkererwten zijn ook geschikt voor menselijke consumptie... gekookt met serranoham, uien, wortel en knoflook is niet verkeerd!!

zo kan ik nog wel een uur doorgaan....


Mitsz, heb jij geen bezorg lijntje? :lol:

1 maal salade en een kreeft in rode wijn...




ik zelf houd het altijd lekker simpel. blikkie soep, stukie stokboord erbij en ik heb wat lekkers te eten! in de ochtend een eitje met een plakkie ham er de rest van t stokbroodje erbij. en smiddags een lekker stukkie stockbrood met kaas.

tegen de avond krijg ik een paar runs met mooie visse en ik belsuit in te pakken!

:lol: (dromen kan nooit kwaad :wink: )
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

06-01-2006 19:53

Lekkah hor!! Als ik dit allemaal lees krijg ik gelijk weer zin in een paar dagen vissen! Het is belangrijk dat je minstens net zo goed te eten hebt dan de karpers toch! Daar moet je echt niet op bezuinigen :lol:
Run to the water.....
Gebruikersavatar
Johan Huijsmans
Berichten: 181
Lid geworden op: 24-03-2006 16:33

01-04-2006 18:43

Spaghetteria van Knorr heeft een aantal zeer lekkere en makkelijk te bereiden pasta recepten.

en voor de rest gewoon multi vitamine pillen to the max!

ik heb ook nog noodrantsoenen uit Amerika, mre`s of wel
Meals Ready to Eat. Zeer voedzaam alleen niet echt lekker.
Daar heb ik er al echt veel van op!
luuk houtgraaf
Berichten: 616
Lid geworden op: 15-10-2005 18:11
Locatie: zaanstad
Contacteer:

01-04-2006 19:06

ga gwn naast een snackbar zitten :lol: 8)
s'ochtens gwn een wit bolletje met ei met ketchup erop 8)
en als je koud drinken wil leg je jelandingsnet half in het water en donder je daar frisdrank in :wink:

luuk
plassen zijn perfeckte viswateren,
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

01-04-2006 19:45

zakkie tijgernoten en pindas.

ook black eyed peas en een beetje smack op brood is ook lekker.

als toetje bananen ijs met monster crab
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

02-04-2006 17:54

Ik heb nooit zo´n hele vreettent mee op zak :P
Een blikkie soep en een stokbroodje van de vomar is al genoeg :lol:
Mijn vismaat is wel altijd zo´n kok, Hij heeft altijd Hamburgers en knakworsten mee.