Lekker origineel

Plaats reactie
jjr hagen
Berichten: 179
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Hoekschewaard

02-02-2005 03:58

Mogah,

Elke dag kijk ik wel even op dit forum om te kijken of er ook nog interessante dingen zijn gepost. Vaak, ook wel eens niet, is er nog wel iets van op te steken. Dat dan natuurlijk over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik denk dan aan variaties in mixes of rigs materiaalkeuze en noem zo maar op. Kort samengevat : leuk, leerzaam.

Nu wil het geval dat ik ook gewoon voor de lol veel andere sites van particulieren bezoek. De lol is er echter een beetje af, omdat ik voor de zoveelste keer weer dezelfde gejatte foto's van stekken, recordvangsten, karpersoorten, rigs en mixes tegenkom. (Ik bekijk gewoon de links op karper.pagina.nl). Zou karper.pagina.nl niet eens een keer kijken van wat er allemaal exact hetzelfde is en dat eruit gooien. Het is gewoon zonde van je tijd.

Kijk natuurlijk is het handig als je ergens als beginner iets kan vinden over karperen, maar als je steeds hetzelfde vind word je ook niet goed. De basis is natuurlijk goed van internet te halen. Dat de fijne kneepjes in de loop der jaren er echt inslijten snap ik ook wel. Niemand leert fietsen op een wielrenfiets!

Dus mijn idee: 1 centrale fotoplaats voor alle papagaaien en 7ponders en alle onzin eruit knallen.....

Hier lig ik nou van wakker.....3.52,

geintje Mvg,

Rob
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

02-02-2005 06:50

Rob,

wat je eigenlijk zegt is dat we site's van mensen uit de startpagina moeten verwijderen omdat er al andere site's met die info zijn?

Iedere site bevat info over boilies maken
Iedere site bevat info over materiaal

etc etc...

ik denk dat je je er gewoon doorheen moet knallen als je dingen zoekt.
We kunnen daar nu eenmaal geen selectie op maken, het is niet voor niets een startpagina ipv beste site's afdeling.

Frank
Gebruikersavatar
Bart Hofstede
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-04-2004 13:19
Locatie: Oud-Beyerland
Contacteer:

02-02-2005 19:23

helemaal met frank eens,
die sites die daar staan worden er gewoon opgezet en er zit altijd wel inderdaad sites tussen met de zelfde informatie maar die site bekijk je tog ook niet elke dag? :lol:

dus ik vind het niet uitmaken, de echte leuke informatieve sites vind je vanzelf wel. mijnn favorieten staan ook helemaal vol :P

mvg

Bart
keihard de geksteeeeeee
Plaats reactie